Zoals die voeten in die schoenen zittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:26 schreef Treezz het volgende:
katie price in een rare houding..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Kings het volgende:
Niet onflatteus..... maar wel ff schrikken...
[ afbeelding ]
Ik wou al zeggen, als ik bij iemand de kleur zwart niet natuurlijk vind staan is het wel bij Christina Aguilera.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Sapstengel; Haar natuurlijke haarkleur is niet donker. Ze heeft van zichzelf rossig haar, meen ik.
Ze rookt en hoort gelijk op de markt?quote:Op zondag 23 november 2008 12:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, niet heel onflatteus maar ze kan zo op de markt staan
De manier waarop ze staat, kijkt en ja, ik vind roken heel ordinair er uit zien. Als iemand zo'n hijs neemt, denk ik altijd:quote:Op maandag 24 november 2008 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze rookt en hoort gelijk op de markt?
quote:Op maandag 24 november 2008 12:27 schreef MisterO het volgende:
Er is iets mis met Alicia Keys, is ze heel erg afgevallen ofzo?
[ afbeelding ]
ze lijkt zo dun... vind je niet?quote:
Sjonge jonge, is een broek in de goede maat kopen nou echt zo moeilijk?quote:Op maandag 24 november 2008 08:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geen foto, wel een gifje van Kim Kardashian
[ afbeelding ]
Wies dat?quote:
Hij doet het zodat mensen kunnen zien dat de foto's van zijn site komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef snakelady het volgende:
Dat geteken op die foto 's van perez slaat overigens nergens op, ten eerste, het is kinderachtig, ten tweede, hij kan het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |