Het is dat ik de schoenen herken...quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Perez moet eens ophouden met dat stomme geklad op foto'sHij blijft wel onflatteus overigens
Zo'n achterlijk debiel teringwijf vergelijken met een klein kind dat haar looks niet mee heeft?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:32 schreef kvd het volgende:
eigenlijk vind ik deze wel hilarisch.....Amy wordt vergeleken met Sadie Sandler (van Adam Sandler) of Sadie wordt vergeleken met Amy
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook niet nee, Sadie is echt een lief kind, die vergelijk je niet met zo'n drugsverslaafdequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:57 schreef rena het volgende:
[..]
Zo'n achterlijk debiel teringwijf vergelijken met een klein kind dat haar looks niet mee heeft?
Ah joh, die droogt nog wel op... Ze heeft mooi haar en mooie ogen, als het babyvet verdwijnt, wordt het vast een beauty. Die hoop heb ik voor Amy inmiddels opgegevenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:57 schreef rena het volgende:
[..]
Zo'n achterlijk debiel teringwijf vergelijken met een klein kind dat haar looks niet mee heeft?
Als je Amy geen debiel wijf vindt ben ik benieuwd wie wel. Er is overigens altijd een excuus/argument te vinden voor het gedrag van iemand.quote:Op zondag 16 november 2008 15:30 schreef Countess het volgende:
Amy was wel een beetje een beauty en ik hoop dat het ooit nog goed komt met haar.
En ik zou niet kunnen zeggen of Amy een debiel wijf is, waarschijnlijk heeft ze Borderline en heeft ze ook niet gewenst om in de toestand waarin ze nu zit, terecht te komen.
Nou je kunt toch niet zomaar zeggen dat iemand borderline is. Misschien is ze wel niet debiel, zo gedraagt ze zich wel. Ze is "gewoon" een junk, zwaar verslaafd aan alcohol en wie weet wat nog meer.quote:Op zondag 16 november 2008 15:30 schreef Countess het volgende:
Amy was wel een beetje een beauty en ik hoop dat het ooit nog goed komt met haar.
En ik zou niet kunnen zeggen of Amy een debiel wijf is, waarschijnlijk heeft ze Borderline en heeft ze ook niet gewenst om in de toestand waarin ze nu zit, terecht te komen.
Ik vind mensen juist té snel debiel, en daar kom ik een beetje van terug.quote:Op zondag 16 november 2008 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je Amy geen debiel wijf vindt ben ik benieuwd wie wel. Er is overigens altijd een excuus/argument te vinden voor het gedrag van iemand.
Filmpje!quote:Op maandag 17 november 2008 20:48 schreef Kings het volgende:
Justin is Beyonce's Bitch!
[ afbeelding ]
Ieks ieks ieks! Bijna nog erger dan in Syrianaquote:
Of eerst 's gewoon een normale bh aandoen, want zo te zien heeft ze die niet eens aan...quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
Meg Ryan kan wel een booblift gebruiken
[ afbeelding ]
Jammer, hij is er al vanaf gehaald, wegens auteursrecht gedoequote:
Jawel hoor;quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Christina A. Zulke pony's staan niemand, helaas denken ook veel Nederlandse meisjes van wel.. Vreselijk lelijk![]()
![]()
Och, ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort pony's zijn wel cool. Alleen niet bij Christina.
Dit deed ze dan ook sort of expres, en dat heeft ze ook gewoon wel gezegd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Bijster origineel is ze niet nee. Haar vorige look had al verdacht veel weg van Marilyn Monroe.
Ik vind d'r ook altijd wel sexy.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Christina altijd wel sexy eigenlijk. Die hautaine look staat haar wel
. Pony is wel wat minder inderdaad, ze wordt er niet mooier op.
Dan zal het wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jawel hoor;
http://www.talentondispla(...)illyShowdownVol1.jpg. Rockabilly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |