Heeft zij met hamilton de formule 1 rijder?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef PirE het volgende:
Niet heel erg onflatteus, maar Nicole Scherzinger was even vergeten dat het niet slim is om hoge hakken te dragen als je vriendje een kop kleiner is, maar ze doet haar best om het te herstellen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heeft zij met hamilton de formule 1 rijder?
Zooo jammer van Rihanna, die is van een lekker frisse meid veranderd in een ordinair hoerig type. Doodzondequote:
Een lekker frisse meidquote:Op maandag 10 november 2008 18:09 schreef Samson het volgende:
Zooo jammer van Rihanna, die is van een lekker frisse meid veranderd in een ordinair hoerig type. Doodzonde(qua styling dan natuurlijk, weet niet hoe ze persoonlijk is...)
In "Pon de Replay" vond ik dr nog wel wat hebben. Nu niet meer...quote:Op maandag 10 november 2008 18:26 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Een lekker frisse meid
De wicht is een alien. Zie dat voorhoofd dan.
Hij ziet eruit alsof ie net 20 minuten heeft staan janken...quote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef Fratz het volgende:
ik vind dit niet zo'n flatteuze foto van Daniel Craig
[ afbeelding ]
Hij ziet er altijd niet uit.quote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef Fratz het volgende:
ik vind dit niet zo'n flatteuze foto van Daniel Craig
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef Copycat het volgende:
Craig lijkt op dat Monatoetje mannetje van vroeger.
Ik zag niet eens wie het is! Moest naar de naam van het plaatje kijken... ik dacht dat Vin Diesel er ineens heel raar uitzag ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Kings het volgende:
Niet onflatteus..... maar wel ff schrikken...
[ afbeelding ]
Nee, dat was een echt oud mannetje die altijd rare gezichten trok (bij de gratie van geen gebit) . Heul lang geleden.quote:
Die zit nu bij Pauw en Wittemanquote:
Ik ruik jaloeziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |