quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef Borin het volgende:
Aubrey o'Day, wie dat dan ook wezen mag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Borin het volgende:
Een deels-geschoren albino gorilla.
EEKSquote:Op zondag 2 november 2008 15:14 schreef Borin het volgende:
Yep, die's echt! Komt uit een van d'r videoclips.(Overduidelijk uit de periode dat ze net gescheiden was)
Deze is ook echt, helaas.
[ afbeelding ]
Een deels-geschoren albino gorilla.
Jezusquote:Op zondag 2 november 2008 @ 15:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geen kiekje maar wel echt hilarisch fout als dit echt is:
[afbeelding]
Janice heeft dan nog wel een soort van ordinair "lekkere" look, bij Madonna vind ik het alleen maar ordinair. Ik kan daar met geen mogelijkheid nog wat lekkers in zienquote:Op maandag 3 november 2008 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wow! Madonna lijkt daar gewoon op Janice Dickenson!
quote:Op maandag 3 november 2008 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft hij nou een schisis, of heeft ie zichzelf een keer in dronken toestand geschoren oid?
quote:Contrary to popular belief, the scar on his lip is not the result of a repaired cleft lip or palate. It is simply a birth mark. Phoenix has stated in interviews that, while pregnant with him, his mother felt a sharp pain one day, and he was born with a mark on his lip.
BRON
Arm beestje, ze sleept die overal mee naar toe. Ze houdt haar hond ook echt vast als een handtasquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef Borin het volgende:
Aubrey o'Day, wie dat dan ook wezen mag.
[ afbeelding ]
photoshop, hoop ik voor haarquote:Op woensdag 5 november 2008 22:06 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt Christina Aguilera te zijn
En zelfs zo ziet Heidi er nogquote:
Oh mijn God, wat zielig voor dat beestquote:Op maandag 3 november 2008 20:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Arm beestje, ze sleept die overal mee naar toe. Ze houdt haar hond ook echt vast als een handtas![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ghehehehquote:Op donderdag 6 november 2008 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
Tis geen verrassing... ook na het verblijf in rehab lijkt Amy weer gekke dingen te doen..
[ afbeelding ]
omg wat heeft ze nu weer gedaanquote:Op donderdag 6 november 2008 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
Tis geen verrassing... ook na het verblijf in rehab lijkt Amy weer gekke dingen te doen..
[ afbeelding ]
Heeft zij met hamilton de formule 1 rijder?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef PirE het volgende:
Niet heel erg onflatteus, maar Nicole Scherzinger was even vergeten dat het niet slim is om hoge hakken te dragen als je vriendje een kop kleiner is, maar ze doet haar best om het te herstellen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Heeft zij met hamilton de formule 1 rijder?
Zooo jammer van Rihanna, die is van een lekker frisse meid veranderd in een ordinair hoerig type. Doodzondequote:
Een lekker frisse meidquote:Op maandag 10 november 2008 18:09 schreef Samson het volgende:
Zooo jammer van Rihanna, die is van een lekker frisse meid veranderd in een ordinair hoerig type. Doodzonde(qua styling dan natuurlijk, weet niet hoe ze persoonlijk is...)
In "Pon de Replay" vond ik dr nog wel wat hebben. Nu niet meer...quote:Op maandag 10 november 2008 18:26 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Een lekker frisse meid
De wicht is een alien. Zie dat voorhoofd dan.
Hij ziet eruit alsof ie net 20 minuten heeft staan janken...quote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef Fratz het volgende:
ik vind dit niet zo'n flatteuze foto van Daniel Craig
[ afbeelding ]
Hij ziet er altijd niet uit.quote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef Fratz het volgende:
ik vind dit niet zo'n flatteuze foto van Daniel Craig
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef Copycat het volgende:
Craig lijkt op dat Monatoetje mannetje van vroeger.
Ik zag niet eens wie het is! Moest naar de naam van het plaatje kijken... ik dacht dat Vin Diesel er ineens heel raar uitzag ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Kings het volgende:
Niet onflatteus..... maar wel ff schrikken...
[ afbeelding ]
Nee, dat was een echt oud mannetje die altijd rare gezichten trok (bij de gratie van geen gebit) . Heul lang geleden.quote:
Die zit nu bij Pauw en Wittemanquote:
Ik ruik jaloeziequote:
ik zou Pierce nog steeds doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:41 schreef Skaai het volgende:
Nou ik kan het ook niet warm krijgen van Daniel Craig met zijn geforceerde mond.
Doe mij maar Pierce of Sean, in goede tijden dan.
Jaquote:Op woensdag 12 november 2008 15:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Ben ik de enige die John Travolta er op die foto zonder haar beter vind uitzien dan met?
nee hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 15:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Ben ik de enige die John Travolta er op die foto zonder haar beter vind uitzien dan met?
Jawel, was algemeen bekend dat hij al jaren met een haarwerkje rondloopt.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef TheDenialTwist het volgende:
Maar hij is toch niet echt kaal of wel? Het lijkt meer zo'n baldcap voor een rol.
Die vent naast haar, is dat niet die ene acteur die ook dat stand up comedy presenteert? Die is ook nogal pafferig geworden danquote:Op donderdag 13 november 2008 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
Deze foto's hadden ook gekund in 't lelijke outfitjestopic en het verspookte celebs-topic, maar toch maar hier: Nikki Cox:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja das wel een goed vergelijk ja..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het nog elke keer zo zonde. Net als Meg Ryan, ik kan er maar niet aan wennen
Of nog 1 of 2 knoopjes van haar blouse dicht kunnen maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:50 schreef MissBliss het volgende:
Ze had wel een bh aan kunnen doen zeg.
ze is wat afgevallen, maar verder zie ik niks geks. en ook niks onflatteus eigenlijk. misschien kijk ik niet goed? tell mequote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef Smirnov het volgende:
[ afbeelding ]
Lily Allen ziet er ...uh ...anders uit
Hij gaat vast voor de rol van Kane in Command & Conquer 4...quote:Op maandag 10 november 2008 22:44 schreef Kings het volgende:
Niet onflatteus..... maar wel ff schrikken...
[ afbeelding ]
Je hebt 2 enorme gezwellen aan je hangenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Als je lang naar Ben Stiller kijkt, is ie echt onflatteus
[ afbeelding ]
Is ze uberhaupt ooit mooi geweest?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
De mooie Amy is voorgoed verdwenen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Het is dat ik de schoenen herken...quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Perez moet eens ophouden met dat stomme geklad op foto'sHij blijft wel onflatteus overigens
Zo'n achterlijk debiel teringwijf vergelijken met een klein kind dat haar looks niet mee heeft?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:32 schreef kvd het volgende:
eigenlijk vind ik deze wel hilarisch.....Amy wordt vergeleken met Sadie Sandler (van Adam Sandler) of Sadie wordt vergeleken met Amy
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |