Meer mensen die willen afvallen ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:00 schreef kvd het volgende:
Dat armpje van Versace is echt, evenals die knieen
[ afbeelding ]
Zij is bekend door dit topic.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ik zie die Tara Reid steeds voorbij komen.
Maar waardoor is ze ooit bekend geworden ?
Nou ja bekend ik ken haar alleen maar door dit topic
Slecht resultaat van een soort van liposuctiequote:Op zondag 26 oktober 2008 08:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat ziet die buik er raar uit, pas bevallen ofsow
Nou daar ben je dan mooi klaar meequote:Op zondag 26 oktober 2008 09:33 schreef Samson het volgende:
[..]
Slecht resultaat van een soort van liposuctie
http://gossip.about.com/o(...)/Tara_Reid_Plast.htm
In dat verspookt topic zie je ergere ..., dit valt wel mee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:05 schreef Vivi het volgende:
Hij kan ook wel in het "verspookt" topic..zo zonde..
[ afbeelding ]
Dat kun je wel zeggen idd:quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tara Reid heeft een figuur van een bejaarde. Vreselijk zeg.
Dat is een segwayquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:48 schreef Deliah het volgende:
Wat is dat voor ding?Voor luie voetgangers?
Hahaha. Haar gezicht en haar lijken sprekend op van die trol poppetjes van vroegerquote:
iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:20 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Hahaha. Haar gezicht en haar lijken sprekend op van die trol poppetjes van vroeger
[ afbeelding ]
Ooit american pie gezien?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ik zie die Tara Reid steeds voorbij komen.
Maar waardoor is ze ooit bekend geworden ?
Nou ja bekend ik ken haar alleen maar door dit topic
Enorme draak geworden...quote:Op maandag 27 oktober 2008 02:09 schreef eer-ik het volgende:
Wat een enorme draak is die wijnhuis ook eigenlijk
Dat kon ik niet opmaken uit de site waar ik het vandaan hebquote:
Mwah, daar is het ook niet echt mijn type.quote:Op maandag 27 oktober 2008 02:11 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Enorme draak geworden...
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
Bono mag dat. Bono verbetert de wereld.
Ik vind eigenlijk dat ze daar op de een of andere manier best wel mooi opstaatquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:19 schreef Turbomuis het volgende:
Op zich helemaal niet onflatteus, maar volstrekt niet herkenbaar: dit is Sharon Stone
[ afbeelding ]
Knap die middelvinger daarquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:51 schreef TheDenialTwist het volgende:
Het vorige topic ( Celebs onflatteus op de Kiek # 66 ) was vol dus gaan we hier weer verder.
De laatste foto's:
[ afbeelding ]
Jodie Marsh in een flatterende pose
Sorry voor de waste of spacequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:53 schreef IQM het volgende:
Gaan we nu ook al fake foto's posten?
Jij moeder Theresa!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef IQM het volgende:
Het is je vergeven.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:57 schreef IQM het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
Niet echt flatteus te noemen.Mevrouw zonder make-up.
Bono is toch christelijk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
Bono mag dat. Bono verbetert de wereld.
Ik dacht dat het Kim Cattral wasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
Even een golden oldie
"guess who..."
[ afbeelding ]
Wat een rooie, bolle kop.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef deedeetee het volgende:
Wat zien die bollen die links en rechts zitten er raar uit zover uit elkaar
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Inderdaad, dat is niet helemaal de plek waar natuurlijke borsten horen te zitten. Nepperds trouwens ook niet...
Kleine borstjes die enigszins pushed up zijn, dunkt mequote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:49 schreef pinquit het volgende:
wtf die borsten zitten echt mafhelemaal naar de zijkant. vaag hoor
Pushed out, eerder.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kleine borstjes die enigszins pushed up zijn, dunkt me
Kate begint echt oud te worden of is deze foto extra slechter gemaakt? Als je kijkt naar haar nieuwe reclame foto's bv voor Rimmel, daar ziet ze er super mooi uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Juweel het volgende:
Kate Moss:
[ afbeelding ]
Sorry als deze al geplaatst is, maar ik zit op mijn werk en mag een aantal foto's niet bekijken.
daarom had ik hem ook niet direct gelinkt..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:58 schreef IQM het volgende:
Blijkbaar alweer veranderd, want ik zie deze foto:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |