Ik vind het ook lelijk. Ziet er uit alsof een kind kappertje bij je heeft gespeeld, zo'n te korte pony.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:36 schreef rena het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggenGruwelijk
Nou meer het idee van een broodmagere vrouw die er 20 jaar jonger uit wil zien dan ze is (of er 20 jaar ouder uitziet dan ze is...) met daar bovenop 2 keiharde pompoenen geplakt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef Scaurus het volgende:
Wat is er onflatteus aan een stel dikke tieten?
Wow, ze is witter dan de muurquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:04 schreef kvd het volgende:
een superwitte Kelly Osbourne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich niets maar hierquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:50 schreef Scaurus het volgende:
Wat is er onflatteus aan een stel dikke tieten?
Nee hoor, die van mij zijn echtquote:
Als het om tieten gaat zijn mannen nooit kieskeurigquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Op zich niets maar hier
-floepen ze bijna uit het te kleine bovenstuk van de jurk
-zijn ze in geen verhouding met die ieniemine schoudertjes
-als je er een speld bijhoudt dan ontploffen ze
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:10 schreef Ole het volgende:
Nee hoor, die van mij zijn echtEn groter dan die van Judith
Eerder knullen die nog in pubertijd zitten. Die vinden dit prachtig ja. Mannen halen hun neus voor dat soort tieten op.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou meer het idee van een broodmagere vrouw die er 20 jaar jonger uit wil zien dan ze is (of er 20 jaar ouder uitziet dan ze is...) met daar bovenop 2 keiharde pompoenen geplakt.
Maar ik kan me voorstellen dat dit mooi is voor mannen die vrouwen alleen uit de Penthouse kennen.
Over Katie Price zal Scaurus ook wel een andere mening hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:26 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Khloe Kardashian
en
katie price in een rare houding..
[ afbeelding ]
Dit soort foto's vind ik walgelijk. Kom op, hoe lelijk staat ze er nou op? Ze heeft wat vet op d'r heupen en heeft geen perfecte boezem. Kortom: ze voldoet niet aan het nazïstische ideaal dat de modewereld en Hollywood opleggen. Ik kan je zeggen dat 99% van de mannen liever deze vrouw heeft dan zo'n anorexia-patiënt op de catwalk.quote:
Katie promoot hier haar eigen lingerie collectie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:26 schreef Treezz het volgende:
katie price in een rare houding..
[ afbeelding ]
Boohoo! Als het je allemaal zo verschrikkelijk stoort, kijk dan niet in dit topicquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:52 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dit soort foto's vind ik walgelijk. Kom op, hoe lelijk staat ze er nou op? Ze heeft wat vet op d'r heupen en heeft geen perfecte boezem. Kortom: ze voldoet niet aan het nazïstische ideaal dat de modewereld en Hollywood opleggen. Ik kan je zeggen dat 99% van de mannen liever deze vrouw heeft dan zo'n anorexia-patiënt op de catwalk.
Had ze maar de goeie maat kleding en een goede BH aan moeten trekken, dan had niemand gezeurd.quote:Op zondag 23 november 2008 11:07 schreef Scaurus het volgende:
De meeste foto's in dit topic zijn vermakelijk. Het is echter storend als elke afwijking van het standaard anorexia-ideaal als 'onflatteus' bestempeld wordt. Dat is gewoon de anorexia maffia at work.
Jij ziet volgens mij echt dingen die er niet zijn op die foto. Het kind ziet er prima uit.quote:Op zondag 23 november 2008 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had ze maar de goeie maat kleding en een goede BH aan moeten trekken, dan had niemand gezeurd.
Ik zeg ook niet dat ze er verschrikkelijk uitziet.quote:Op zondag 23 november 2008 11:29 schreef rena het volgende:
[..]
Jij ziet volgens mij echt dingen die er niet zijn op die foto. Het kind ziet er prima uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |