quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Ik doe wel even de truc met de lucifer stokjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:41 schreef KingOfPop het volgende:
Nee, niet afhaken nu he?
Zei ik een paar uur terug niet, dat ik de 5000e gemist hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:42 schreef KingOfPop het volgende:
aantal posts: 5400 (gemiddeld 19 per dag)
Kom op zeg, dik 400 posts in een paar uur heb zelfs IK nog niet eerder geflikt..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, er staat me wel iets van bij.
Ehm, vind je dat memorabel ofzo?
Wie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Degene had er zelfs vrij voor gevraagt.
Hum..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel, is dat het record dan?
Weenie?quote:
Je bent wel een aparte idd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weenie?
Ik onthoud veel achterlijke dingen, maar dat net niet.
Euh, omdat het bed al bijna 21 jaar oud is?quote:
WAAROM dat nou weer?quote:
De die-hard kern zit hier, jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:56 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een BAZEN-topic vind jij ook niet?
Dingen die jij onthoudt en andere weer juist niet. Maar aan de andere kant ben je heel gewoon hoor.quote:
Mijn opa had vroeger een beddenzaak, je kent het wel matrassen en al die shizzle. Ik heb hier ook nog wel iets liggen van 40 jaar oud, weliswaar nooit gebruikt, maar toch..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, omdat het bed al bijna 21 jaar oud is?
Weet ik niet, hoe zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou jij ooit naar een klb -meet gaan?
Ik weet nog steeds dat jij 1.81m meet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dingen die jij onthoudt en andere weer juist niet. Maar aan de andere kant ben je heel gewoon hoor.
Idd, ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds dat jij 1.81m meet.
Ik weet het niet..quote:
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Jij bent echt goed bezig, prioriteiten stellen, dat jij kunt kiezen is al heel wat, nu nog wat vaker de verstandigste keuze..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG![]()
Geen antwoord op tentamenvragen, maar wel hoelang Dario is...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:01 schreef KingOfPop het volgende:
Hoe bedoel je? Wat is er raar aan?Mensen van het internet ontmoeten !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ach ja, sXm zal vast al wel ervaring hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen van het internet ontmoeten !
Na al dat wortelsap?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:03 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb even een vitamine shot nodig, ik ga even sinaasappelen persen.
Die hoef ik absoluut niet te ontmoetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach ja, sXm zal vast al wel ervaring hebben.
Jazeker, je proeft de vitaminen gewoon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na al dat wortelsap?
Hier, weer zoiets
Mij wel dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hoef ik absoluut niet te ontmoeten![]()
Geen ideequote:
Geen speculaties, namen wil ik horen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Bij sommige mensen heb ik ook zo mijn bedenkingen
Ja dagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Geen speculaties, namen wil ik horen!
Nou...quote:
Alle bazen bij elkaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet..
Het wordt al besproken vanaf deel 1...![]()
Bovendien, zo'n meet is toch wel raar, of niet dan?
Hoe zo, eerljkheid wordt altijd op prijs gesteld, zeker door mij. Vertel alleen over mij dan. Wel of niet en waarom.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dag
Dan krijg ik het morgen op mijn bord
Let op: KLBquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle bazen bij elkaar.
Hoe erg kan dat tegenvallen?
Mijn max was volgens mij 310quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou...
ontzettende eh
prestatie
Zo'n prestatie heb je nog nooit geleverd, nah?
ik geloof niet dat ik rickokun wil ontmoetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe zo, eerljkheid wordt altijd op prijs gesteld, zeker door mij. Vertel alleen over mij dan. Wel of niet en waarom.
Zeg nooit nooit!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Let op: KLB
![]()
Bovendien: klb-meets gaan toch nooit door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Met zijn spuitende vleeschmans.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik rickokun wil ontmoeten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog nooit een KLB meet doorgegaanBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Uhm, nou die foto...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Met zijn spuitende vleeschmans._!
Ok dan, maar jij bent dan ook een bazin van het eerste uur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is nog nooit een KLB meet doorgegaan
Ik bekijk nog 1 aflevering en dan ga ik slapenquote:
Ja dat moet wel dan heh?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ok dan, maar jij bent dan ook een bazin van het eerste uur.
Hij heeft een zieke geest, dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou die foto...
Wie verzint nou zoiets
Afleveringen waarvan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bekijk nog 1 aflevering en dan ga ik slapen![]()
Nee je kan me niet overhalen
Ow... jij hebt niet de behoefte om een foto van jou zo toe te takelen ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij heeft een zieke geest, dat is wel duidelijk.
Tussen de oren.quote:
Toch jammer dat jij die paintskillz niet bezit heh.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:30 schreef KingOfPop het volgende:
Het is dat ik het niet kan, maar anders..![]()
_!
Zal best, maar ik ben echt een technische n00b.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch jammer dat jij die paintskillz niet bezit heh.
Maar ff serieus.
Zo verschrikkelijk moeilijk is dat niet hoor
Tussen de oren dat is een kookprogramma?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tussen de oren.
Net 5
Ik zat net : smaken verschillen te bekijken![]()
Ik houd van kookprogramma's 's nachts
FAALquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zal best, maar ik ben echt een technische n00b.
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FAAL
Je kunt nog net je computer aan en uit zetten?
Slapen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:33 schreef Noorsbloed het volgende:
ik lig eindelijk in bed slaap lekker !
Slaap zachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:33 schreef Noorsbloed het volgende:
ik lig eindelijk in bed slaap lekker !
NEIN, jij nAAbje...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tussen de oren dat is een kookprogramma?
Kun je eten...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:36 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is dat?
Hoeveel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEIN, jij nAAbje...
Dat is een programma over psychologie en communicatie
?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je eten...
Probeer maar.
Variatie op n00b, jij n00bquote:
"Slapen? Kun je dat eten?"quote:
Wil je wat hebben?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Slapen? Kun je dat eten?"
Ja euhhh ik ben wel een klein beetje aan het doordraaien.
Maar je gaat serieus niet meer slapen?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh het is hier ineens licht aan het worden...
Vanavond weer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je gaat serieus niet meer slapen?
Gast !quote:
JAZEKER !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:44 schreef KingOfPop het volgende:
Jij dan, ga jij nog slapen dan zo?
Als ik zoiets zou doen, zou ik eind van de middag in slaap vallen, maar ja ik ben dan ook een oma.quote:
Ach, heul niet, jij bent nog heel jong.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou doen, zou ik eind van de middag in slaap vallen, maar ja ik ben dan ook een oma.
Whehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach, heul niet, jij bent nog heel jong.
Ze zijn niet meer op twee handen te tellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je nou al het gewenst aantal posts?
Mensen hebben zo'n slecht zelfbeeld tegenwoordig, of je speelt en je geilt op de reacties die dan wel moeten komen..quote:
Nee echt ik voel me soms een oma.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mensen hebben zo'n slecht zelfbeeld tegenwoordig, of je speelt en je geilt op de reacties die dan wel moeten komen..![]()
![]()
Dit is heel beschamend, maar oke:quote:
Oke dr. Dario.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:59 schreef KingOfPop het volgende:
Nu overdrijf je wel een beetje hoor, als je gewoon een beetje meer gaat bewegen, gewoon even soepel en rustig je spieren gebruiken, dan ben je daar vanaf hoor.. Desnoods ga je pillen slikke met glucosamine..
Ik houd ook niet zoveel pillen slikkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke dr. Dario.
Alleen slik ik al zoveel pillen
Tblijft soms zo lekker stekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zoveel pillen slikken
Dan slik je de pil toch niet meer, oh nee, dan wordt je zo''n Cindy-figuur..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tblijft soms zo lekker steken
Kgggrrrr
*slokje water neemt
Pff, mag ik even bedanken, wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dan slik je de pil toch niet meer, oh nee, dan wordt je zo''n Cindy-figuur..
*Cindy-figuur is een figuur die op der 14e al abortus pleegde en meerdere malen verkracht is door vriend en vader..
Leeft nogquote:
Wat heb jij tegen mij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pff, mag ik even bedanken, wel?
Sowieso: kinderen
boven de 12...quote:
Ontzettende faler,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:14 schreef KingOfPop het volgende:
Ok dan, ik ga denk toch maar even pitten
Dat wel, sinds vorige week.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
boven de 12...
Ik neem aan dat je dat wel bent?
Tofjes !quote:
Ja, ik heb hoofdpijn, ik schijn opeens toch niet meer zo onaantastbaar te zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontzettende faler,
nou mijn filmpje is ook afgelopen
Trusten![]()
Dat is nog erger dan Goeiemoggel en kontebonker bij mekaar, besef je dat wel?quote:
VREEMD, die hoofdpijn...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik heb hoofdpijn, ik schijn opeens toch niet meer zo onaantastbaar te zijn
Dat heb ik van pk overgenomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan Goeiemoggel en kontebonker bij mekaar, besef je dat wel?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik van pk overgenomen
ik vond het wel tofjes
Origineel ben jijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ik ga slaapjes bouwen/ construeren...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Jij danquote:
Ik had het erbij gezet, maar jij jat van iedereen zo'n semi-grappige grap en vertelt hem vervolgens 23 keer.quote:
Zou het..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gweldig... nu kun je met een gerust hart slapen
Slaapjes bouwen is gewoon legendarisch....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik had het erbij gezet, maar jij jat van iedereen zo'n semi-grappige grap en vertelt hem vervolgens 23 keer.
'quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:23 schreef KingOfPop het volgende:
Het ultieme bewijs dat vrouwen echt géén humor hebben._!
Is dood,quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is dood,Howw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
/ luiheidquote:
Speltip 9 : 'weet wanneer je moet stoppen"quote:
Ja eindelijk! vanavond metal en morgen teamuitje aka dronken.quote:
QFTquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:19 schreef afcajos het volgende:
WTF 4ebe en KoP die 2 SC's delen volspammen![]()
ga fucking slapen man
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:19 schreef afcajos het volgende:
ga fucking slapen man
ga fucking slapen man
ga fucking slapen man
Aka een gaythriller.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:39 schreef BigKahuna het volgende:
jos ik hoorde dat je vandaag ook een chickfilm gaat kijken?
Kate Beckinsalequote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:39 schreef BigKahuna het volgende:
jos ik hoorde dat je vandaag ook een chickfilm gaat kijken?
Die gast played best een lekker smaatje in die filmquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:55 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
De grootste filmbaas ooit
Mogguh!quote:
Ik ook, ze is uit 92 dus ze was 11 tijdens die filmquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:03 schreef BigKahuna het volgende:
GEVONDEN, JOANNA.
10 uur vroeg vindenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
Alles goed hier? Mijn opa en oma enzo komen zo op visitewant mn moeder is jarig. Moet ik godverdomme nog vroeg uit bed ook
Twee dagen geleden gezienquote:
Nice, is zij dat?quote:
Inderdaad ik dacht het ook alquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nice, is zij dat?![]()
Maar een getraind oog kon al zien dat zij potentie had om een lekkere sma te worden
Ik zou haar wel doen andersquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:05 schreef BobbyB het volgende:
Hmm... niet heel bijzonder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste en laatste vind ik wel wat hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:05 schreef BobbyB het volgende:
Hmm... niet heel bijzonder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij doet alles. Dus dat is geen maatstaaf.quote:
Ik vind de film zelf nog niet eens zo super.quote:
In de vakantie is dat vroeg hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
10 uur vroeg vindenVroeger in de mijn hadden we er nu al een halve dag opzitten!
Nou en, voor 'omstandigheden' is ie perfect, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind de film zelf nog niet eens zo super.'t Is wel mooi, maar om nou te zeggen dat het 't beste (in z'n genre) in jaren is... Daarvoor bevatte het toch iets te veel clichés en mierzoete scènes.
quote:
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou en, voor 'omstandigheden' is ie perfect, als je begrijpt wat ik bedoel.
In de mijnen hadden we geen vakantie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In de vakantie is dat vroeg hoor
Graftakquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de mijnen hadden we geen vakantie.
quote:Ik wilde gaan
maar zag je staan
Ik ken je leeftijd
maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet
maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
maar dat veranderd niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn
Maar inplaats van breezer drink je droge witte wijn
Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eind ligt toch in puin
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
In een sms
Noem je mij Idool
Die je stuurt onder de les
Op de middelbare school
Mijn hart is heet
Mijn hoofd is kil
En mijn hart fluisterd zinnen die mijn hoofd niet horen wil
Maar ik ben niet van steen
En de wetten van de liefde zijn gemeen
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van breezer drink je droge witte wijn
quote:
Dat nummer slaat zo op mijquote:
quote:
quote:Ze woonde in een villawijk,
haar ouders waren stinkend rijk.
Toch was daar niets meer dat haar bond,
ze gaf zich aan een vagebond,
die sprak van liefde, het oud verhaal,
en zij geloofde het allemaal.
Zo ging ze weg, ze nam niets mee,
alleen haar jeugd en het idee
dat hij haar man was, zij zijn vrouw
en het altijd zo blijven zou.
Arm kind, zestien lentes zo pril,
ach wat lig je hier stil
langs de kant van de weg.
Ze trokken voort van stad tot stad
omdat hij ruimte nodig had.
Het zwerversleven was te zwaar,
niets voor een kind van zestien jaar.
Haar liefde was haar levenslot,
ze ging er langzaam aan kapot.
Ze kon de hartstocht niet weerstaan,
moest tot het einde verder gaan.
Ze was geen kind maar ook geen vrouw
en wist niet wat er komen zou.
Arm kind...
Ze werd vermoeid, zag bleek en vaal,
verloor haar jeugd, haar ideaal.
Alleen haar liefde bleef bestaan,
toen ging hij weg bij haar vandaan.
Toch had ze kunnen weten dat
hij niet genoeg aan liefde had.
Dat op een dag hij weg zou zijn
en zij alleen met spijt en pijn
dat hij zolang een meisje had,
als stormwind speelt met een enkel blad.
Arm kind...
Ik iemand van 15quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef afcajos het volgende:
Wacht maar tot jij 21 bent BK, jailbait blijft altijd jong en lekker![]()
![]()
Maargoed vanavond iemand van 17, dat valt nog wel mee
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Boudewijn de Groot – Een meisje van 16 6 minutes ago'
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben met dagdag aan het pm'en over de duif die mijn toetsenbord heeft opgegeten waarvoor ik nu een xbox moet gaan kopen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:05 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
De Vleesmansch van Rickokun zou hier wel raad mee weten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:40 schreef Lakitu het volgende:
Donderdagavond uitgaan tot half 4, en vrijdag om 10 uur op om huiswerk te maken.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Omdat ik vergeten was dat ik nog iets moest inleveren zometeen, voor 12 uur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, hoi! Waarom ga je dan ook per se NU je huiswerk maken?
Ooh jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[..]
Omdat ik vergeten was dat ik nog iets moest inleveren zometeen, voor 12 uur.![]()
Ik ben een multitasker jeweetz, dus ik zit nu op Fok, youtube, msn en itunes terwijl ik m'n huiswerk doe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jaslim! Maar ga dan gewoon aan je huiswerk en niet fokken, dan heb je het zo af en kun je daarna heerlijk fokken
!
Lelijk make-uphoofd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
Shanna Crooks![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je die vuilnisbak ff open doen, ik zie niks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:48 schreef RickoKun het volgende:
Wat voor type yoghurt is dit?
[ afbeelding ]
quote:
Hopeloosquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben een multitasker jeweetz, dus ik zit nu op Fok, youtube, msn en itunes terwijl ik m'n huiswerk doe.
quote:
wat een grafkopquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
Shanna Crooks![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boeiend. Jij hebt sowieso weinig te vertellen hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan hoef je nog geen foto's van haar te posten.
Volgens mij bewijs ik al een hele tijd het tegendeel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend. Jij hebt sowieso weinig te vertellen hier.
Met zoveel make-up zie ik er ook uit als een spange chick, ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
Shanna Crooks![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En helemaal dood gemake-upt ja.
Mag ik je opmaken danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met zoveel make-up zie ik er ook uit als een spange chick, ja.
Uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier heeft ze minder makeup.
quote:
quote:
Nee hoor, ik verdien gewoon geld met het FOK!ken. Soms heb ik wel wat te doen, maar meestal niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal voor opleiding/werk dat jullie de hele dag kunnen FOK!ken?
Allemaal uitkeringstrekkers zeker
Het is herfstvakantie, pik. Oh wacht, officieel heet het zelfstudieweek bij mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal voor opleiding/werk dat jullie de hele dag kunnen FOK!ken?
Ik zit in 6vwo en ik heb op dit moment vakantiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Met een vliegtuig?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KANKER IK WIL OVER HAAR TIETEN HEENKOMEN!!!!!!!!!!!!
Ik begrijp waarom er niemand reageertquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:06 schreef Breathtaking het volgende:
06-Biogarde
Open ik een goed topic, reageert er niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |