quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
Ik doe wel even de truc met de lucifer stokjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:41 schreef KingOfPop het volgende:
Nee, niet afhaken nu he?
Zei ik een paar uur terug niet, dat ik de 5000e gemist hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:42 schreef KingOfPop het volgende:
aantal posts: 5400 (gemiddeld 19 per dag)
Kom op zeg, dik 400 posts in een paar uur heb zelfs IK nog niet eerder geflikt..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, er staat me wel iets van bij.
Ehm, vind je dat memorabel ofzo?
Wie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Degene had er zelfs vrij voor gevraagt.
Hum..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel, is dat het record dan?
Weenie?quote:
Je bent wel een aparte idd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weenie?
Ik onthoud veel achterlijke dingen, maar dat net niet.
Euh, omdat het bed al bijna 21 jaar oud is?quote:
WAAROM dat nou weer?quote:
De die-hard kern zit hier, jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:56 schreef KingOfPop het volgende:
Wat een BAZEN-topic vind jij ook niet?
Dingen die jij onthoudt en andere weer juist niet. Maar aan de andere kant ben je heel gewoon hoor.quote:
Mijn opa had vroeger een beddenzaak, je kent het wel matrassen en al die shizzle. Ik heb hier ook nog wel iets liggen van 40 jaar oud, weliswaar nooit gebruikt, maar toch..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euh, omdat het bed al bijna 21 jaar oud is?
Weet ik niet, hoe zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou jij ooit naar een klb -meet gaan?
Ik weet nog steeds dat jij 1.81m meet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dingen die jij onthoudt en andere weer juist niet. Maar aan de andere kant ben je heel gewoon hoor.
Idd, ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds dat jij 1.81m meet.
Ik weet het niet..quote:
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Jij bent echt goed bezig, prioriteiten stellen, dat jij kunt kiezen is al heel wat, nu nog wat vaker de verstandigste keuze..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG![]()
Geen antwoord op tentamenvragen, maar wel hoelang Dario is...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:01 schreef KingOfPop het volgende:
Hoe bedoel je? Wat is er raar aan?Mensen van het internet ontmoeten !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ach ja, sXm zal vast al wel ervaring hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen van het internet ontmoeten !
Na al dat wortelsap?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:03 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb even een vitamine shot nodig, ik ga even sinaasappelen persen.
Die hoef ik absoluut niet te ontmoetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach ja, sXm zal vast al wel ervaring hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |