quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:05 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
De Vleesmansch van Rickokun zou hier wel raad mee weten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:40 schreef Lakitu het volgende:
Donderdagavond uitgaan tot half 4, en vrijdag om 10 uur op om huiswerk te maken.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Omdat ik vergeten was dat ik nog iets moest inleveren zometeen, voor 12 uur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, hoi! Waarom ga je dan ook per se NU je huiswerk maken?
Ooh jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[..]
Omdat ik vergeten was dat ik nog iets moest inleveren zometeen, voor 12 uur.![]()
Ik ben een multitasker jeweetz, dus ik zit nu op Fok, youtube, msn en itunes terwijl ik m'n huiswerk doe.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jaslim! Maar ga dan gewoon aan je huiswerk en niet fokken, dan heb je het zo af en kun je daarna heerlijk fokken
!
Lelijk make-uphoofd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
Shanna Crooks![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je die vuilnisbak ff open doen, ik zie niks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:48 schreef RickoKun het volgende:
Wat voor type yoghurt is dit?
[ afbeelding ]
quote:
Hopeloosquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben een multitasker jeweetz, dus ik zit nu op Fok, youtube, msn en itunes terwijl ik m'n huiswerk doe.
quote:
wat een grafkopquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
Shanna Crooks![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |