Boeiend. Jij hebt sowieso weinig te vertellen hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan hoef je nog geen foto's van haar te posten.
Volgens mij bewijs ik al een hele tijd het tegendeel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend. Jij hebt sowieso weinig te vertellen hier.
Met zoveel make-up zie ik er ook uit als een spange chick, ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
Shanna Crooks![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En helemaal dood gemake-upt ja.
Mag ik je opmaken danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met zoveel make-up zie ik er ook uit als een spange chick, ja.
Uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier heeft ze minder makeup.
quote:
quote:
Nee hoor, ik verdien gewoon geld met het FOK!ken. Soms heb ik wel wat te doen, maar meestal niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal voor opleiding/werk dat jullie de hele dag kunnen FOK!ken?
Allemaal uitkeringstrekkers zeker
Het is herfstvakantie, pik. Oh wacht, officieel heet het zelfstudieweek bij mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Wat doen jullie trouwens allemaal voor opleiding/werk dat jullie de hele dag kunnen FOK!ken?
Ik zit in 6vwo en ik heb op dit moment vakantiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef Florian_ het volgende:
Met een vliegtuig?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KANKER IK WIL OVER HAAR TIETEN HEENKOMEN!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |