Jazeker, je proeft de vitaminen gewoon.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na al dat wortelsap?
Hier, weer zoiets
Mij wel dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hoef ik absoluut niet te ontmoeten![]()
Geen ideequote:
Geen speculaties, namen wil ik horen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Bij sommige mensen heb ik ook zo mijn bedenkingen
Ja dagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Geen speculaties, namen wil ik horen!
Nou...quote:
Alle bazen bij elkaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet..
Het wordt al besproken vanaf deel 1...![]()
Bovendien, zo'n meet is toch wel raar, of niet dan?
Hoe zo, eerljkheid wordt altijd op prijs gesteld, zeker door mij. Vertel alleen over mij dan. Wel of niet en waarom.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dag
Dan krijg ik het morgen op mijn bord
Let op: KLBquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle bazen bij elkaar.
Hoe erg kan dat tegenvallen?
Mijn max was volgens mij 310quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou...
ontzettende eh
prestatie
Zo'n prestatie heb je nog nooit geleverd, nah?
ik geloof niet dat ik rickokun wil ontmoetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe zo, eerljkheid wordt altijd op prijs gesteld, zeker door mij. Vertel alleen over mij dan. Wel of niet en waarom.
Zeg nooit nooit!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Let op: KLB
![]()
Bovendien: klb-meets gaan toch nooit door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Met zijn spuitende vleeschmans.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik rickokun wil ontmoeten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog nooit een KLB meet doorgegaanBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Uhm, nou die foto...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Met zijn spuitende vleeschmans._!
Ok dan, maar jij bent dan ook een bazin van het eerste uur.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is nog nooit een KLB meet doorgegaan
Ik bekijk nog 1 aflevering en dan ga ik slapenquote:
Ja dat moet wel dan heh?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ok dan, maar jij bent dan ook een bazin van het eerste uur.
Hij heeft een zieke geest, dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou die foto...
Wie verzint nou zoiets
Afleveringen waarvan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bekijk nog 1 aflevering en dan ga ik slapen![]()
Nee je kan me niet overhalen
Ow... jij hebt niet de behoefte om een foto van jou zo toe te takelen ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij heeft een zieke geest, dat is wel duidelijk.
Tussen de oren.quote:
Toch jammer dat jij die paintskillz niet bezit heh.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:30 schreef KingOfPop het volgende:
Het is dat ik het niet kan, maar anders..![]()
_!
Zal best, maar ik ben echt een technische n00b.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toch jammer dat jij die paintskillz niet bezit heh.
Maar ff serieus.
Zo verschrikkelijk moeilijk is dat niet hoor
Tussen de oren dat is een kookprogramma?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tussen de oren.
Net 5
Ik zat net : smaken verschillen te bekijken![]()
Ik houd van kookprogramma's 's nachts
FAALquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zal best, maar ik ben echt een technische n00b.
Ja, sorry.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FAAL
Je kunt nog net je computer aan en uit zetten?
Slapen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:33 schreef Noorsbloed het volgende:
ik lig eindelijk in bed slaap lekker !
Slaap zachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:33 schreef Noorsbloed het volgende:
ik lig eindelijk in bed slaap lekker !
NEIN, jij nAAbje...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tussen de oren dat is een kookprogramma?
Kun je eten...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:36 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is dat?
Hoeveel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEIN, jij nAAbje...
Dat is een programma over psychologie en communicatie
?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je eten...
Probeer maar.
Variatie op n00b, jij n00bquote:
"Slapen? Kun je dat eten?"quote:
Wil je wat hebben?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Slapen? Kun je dat eten?"
Ja euhhh ik ben wel een klein beetje aan het doordraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |