Maar je gaat serieus niet meer slapen?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh het is hier ineens licht aan het worden...
Vanavond weer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je gaat serieus niet meer slapen?
Gast !quote:
JAZEKER !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:44 schreef KingOfPop het volgende:
Jij dan, ga jij nog slapen dan zo?
Als ik zoiets zou doen, zou ik eind van de middag in slaap vallen, maar ja ik ben dan ook een oma.quote:
Ach, heul niet, jij bent nog heel jong.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zoiets zou doen, zou ik eind van de middag in slaap vallen, maar ja ik ben dan ook een oma.
Whehehequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach, heul niet, jij bent nog heel jong.
Ze zijn niet meer op twee handen te tellen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je nou al het gewenst aantal posts?
Mensen hebben zo'n slecht zelfbeeld tegenwoordig, of je speelt en je geilt op de reacties die dan wel moeten komen..quote:
Nee echt ik voel me soms een oma.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mensen hebben zo'n slecht zelfbeeld tegenwoordig, of je speelt en je geilt op de reacties die dan wel moeten komen..![]()
![]()
Dit is heel beschamend, maar oke:quote:
Oke dr. Dario.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:59 schreef KingOfPop het volgende:
Nu overdrijf je wel een beetje hoor, als je gewoon een beetje meer gaat bewegen, gewoon even soepel en rustig je spieren gebruiken, dan ben je daar vanaf hoor.. Desnoods ga je pillen slikke met glucosamine..
Ik houd ook niet zoveel pillen slikkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke dr. Dario.
Alleen slik ik al zoveel pillen
Tblijft soms zo lekker stekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zoveel pillen slikken
Dan slik je de pil toch niet meer, oh nee, dan wordt je zo''n Cindy-figuur..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tblijft soms zo lekker steken
Kgggrrrr
*slokje water neemt
Pff, mag ik even bedanken, wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dan slik je de pil toch niet meer, oh nee, dan wordt je zo''n Cindy-figuur..
*Cindy-figuur is een figuur die op der 14e al abortus pleegde en meerdere malen verkracht is door vriend en vader..
Leeft nogquote:
Wat heb jij tegen mij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pff, mag ik even bedanken, wel?
Sowieso: kinderen
boven de 12...quote:
Ontzettende faler,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:14 schreef KingOfPop het volgende:
Ok dan, ik ga denk toch maar even pitten
Dat wel, sinds vorige week.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
boven de 12...
Ik neem aan dat je dat wel bent?
Tofjes !quote:
Ja, ik heb hoofdpijn, ik schijn opeens toch niet meer zo onaantastbaar te zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontzettende faler,
nou mijn filmpje is ook afgelopen
Trusten![]()
Dat is nog erger dan Goeiemoggel en kontebonker bij mekaar, besef je dat wel?quote:
VREEMD, die hoofdpijn...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik heb hoofdpijn, ik schijn opeens toch niet meer zo onaantastbaar te zijn
Dat heb ik van pk overgenomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan Goeiemoggel en kontebonker bij mekaar, besef je dat wel?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik van pk overgenomen
ik vond het wel tofjes
Origineel ben jijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ik ga slaapjes bouwen/ construeren...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Jij danquote:
Ik had het erbij gezet, maar jij jat van iedereen zo'n semi-grappige grap en vertelt hem vervolgens 23 keer.quote:
Zou het..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gweldig... nu kun je met een gerust hart slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |