Pff, mag ik even bedanken, wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dan slik je de pil toch niet meer, oh nee, dan wordt je zo''n Cindy-figuur..
*Cindy-figuur is een figuur die op der 14e al abortus pleegde en meerdere malen verkracht is door vriend en vader..
Leeft nogquote:
Wat heb jij tegen mij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pff, mag ik even bedanken, wel?
Sowieso: kinderen
boven de 12...quote:
Ontzettende faler,quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:14 schreef KingOfPop het volgende:
Ok dan, ik ga denk toch maar even pitten
Dat wel, sinds vorige week.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
boven de 12...
Ik neem aan dat je dat wel bent?
Tofjes !quote:
Ja, ik heb hoofdpijn, ik schijn opeens toch niet meer zo onaantastbaar te zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontzettende faler,
nou mijn filmpje is ook afgelopen
Trusten![]()
Dat is nog erger dan Goeiemoggel en kontebonker bij mekaar, besef je dat wel?quote:
VREEMD, die hoofdpijn...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik heb hoofdpijn, ik schijn opeens toch niet meer zo onaantastbaar te zijn
Dat heb ik van pk overgenomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan Goeiemoggel en kontebonker bij mekaar, besef je dat wel?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik van pk overgenomen
ik vond het wel tofjes
Origineel ben jijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ik ga slaapjes bouwen/ construeren...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Jij danquote:
Ik had het erbij gezet, maar jij jat van iedereen zo'n semi-grappige grap en vertelt hem vervolgens 23 keer.quote:
Zou het..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gweldig... nu kun je met een gerust hart slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |