abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62373423

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards (dit topic is gesloten, reageren niet mogelijk)
[DS] Flashcards #2 (dit topic is deel 2, en open, dus hier kan je reageren)

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:

LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]|

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_62373549
First!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:17:21 #3
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_62373709
Hm, ik heb geloof ik een compleet deel gemist dankzij vakantie..
pi_62373724
ik ga een dezer dagen me eerste bestelling plaatsen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:24:21 #5
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_62373901
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
stoer
pi_62373969
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke?

Die "growing plant eggs" zijn ook wel stoer
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62374021
Weer een nieuwe bestelling geplaatst. Vooral wat dingen aan mijn sleutelhanger
Love is in the air!
pi_62374231
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:28 schreef Landgeld het volgende:
Weer een nieuwe bestelling geplaatst. Vooral wat dingen aan mijn sleutelhanger
Laat me raden, die plastic testikels?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62374271
Wil die indoor/outdoor security cams hebben stuk of 3 en verder wat kerstinkopen qua versiering en cadeautjes en wat hebbedingetjes
pi_62374312
Kut dollar!
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:42:43 #11
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62374356
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:40 schreef Flepke het volgende:
Kut dollar!
Gaat juist weer de goede kant op
pi_62374548
Zojuist 'n pakketje van DX ontvangen:

Macro Lens Adapter for Nikon $9,21 USD
Mini Green Mushroom Ornament (Super Mario Series) $2,20 USD
JJC Card Style Compact IR Remote for Nikon D80/D40/D70S/D50/D40X Cameras (E2) $6,20 USD
Massa Camera Lens Hood (for 52mm Diameter Lens) $6,31 USD
52mm Digital Camera Lens Cover $3,55 USD
Cool Ball Laptop Leg $3,93 USD

De Marco lens adapter al op m'n camera gehad, maar met alle moeite er weer afgekregen en meteen m'n objectief aan de buitenkant beschadigd De Mushroom-ornament is al "kapot" (lees: 't veertje is van de paddestoel zelf af, kwestie van wat lijm). De rest doet 't wel gelukkig, zometeen de remote nog even proberen

Mijn bestelling van FP werd eerder verzonden en is nu nog niet binnen en deze dus wel terwijl die echt dagen later is verzonden. Dus ik ben er bang voor wat daarmee gebeurd is of wat ik voor extra rekening erbij krijg of zo
pi_62374658
Te Vette sPullekes
pi_62374664
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dan wordt 't bedrag wat je max mag invoeren in NL/Europa verhoogd naar ¤ 115,-
¤150
pi_62374694
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil die indoor/outdoor security cams hebben stuk of 3 en verder wat kerstinkopen qua versiering en cadeautjes en wat hebbedingetjes
Zijn die draadloos op basis van IP?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:02:49 #16
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_62374879
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Laat me raden, die plastic testikels?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_62374888
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarvoor? voor je kamer? Ik zag er trouwens al een van 12$ ofzo, dat is geen geld...
Love is in the air!
pi_62374900
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

¤150
Oh, ja iets met 'n 1 en 'n 5
pi_62374960
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Eric_Cantona het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

JJC Card Style Compact IR Remote for Nikon D80/D40/D70S/D50/D40X Cameras (E2) $6,20 USD

De Marco lens adapter al op m'n camera gehad, maar met alle moeite er weer afgekregen en meteen m'n objectief aan de buitenkant beschadigd De Mushroom-ornament is al "kapot" (lees: 't veertje is van de paddestoel zelf af, kwestie van wat lijm). De rest doet 't wel gelukkig, zometeen de remote nog even proberen

Mijn bestelling van FP werd eerder verzonden en is nu nog niet binnen en deze dus wel terwijl die echt dagen later is verzonden. Dus ik ben er bang voor wat daarmee gebeurd is of wat ik voor extra rekening erbij krijg of zo
Die macro dingen doen het bij mij gewoon goed... ik had er eerst ook wel even moeite mee maar ik draaide de verkeerde kant op

tevens tvp
pi_62375015
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Waarvoor? voor je kamer? Ik zag er trouwens al een van 12$ ofzo, dat is geen geld...
kamer
Heb hier een 6 kamer woning met groot dakterras van 40 m2 in Laakkwartier Laakkwartier zegt genoeg toch waarom ik ze wil hebben oja en ik wil die van 25 dollar per stuk, kwalitatief wel iets beter
pi_62375082
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Daantke het volgende:

[..]

Die macro dingen doen het bij mij gewoon goed... ik had er eerst ook wel even moeite mee maar ik draaide de verkeerde kant op

tevens tvp
Ik moest zelfs met de waterpomptang aan de gang Die ringen zijn dus ook wat beschadigd, al boeit me dat niet zo. Ik test dat nog wel 'n keer goed, nu even niet aangezien ik dan door 't lint ga als 't objectief weer niet losgaat.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:12:01 #22
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62375111
Adjustable 2.4Ghz Digital Antenna for Wifi Routers (800Mhz~2.5Ghz)

Zou deze een stuk beter zijn dan de standaard antenne die ik er nu op heb zitten?

Reviews zijn niet echt hoopvol.
pi_62375211
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef mstr het volgende:
Adjustable 2.4Ghz Digital Antenna for Wifi Routers (800Mhz~2.5Ghz)

Zou deze een stuk beter zijn dan de standaard antenne die ik er nu op heb zitten?
Ligt eraan hoeveel dBi de ene is die je nu hebt. Die waar je naar linkt is iets van 2/3 dBi als ik de reviews lees.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:20:04 #24
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62375307
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel dBi de ene is die je nu hebt. Die waar je naar linkt is iets van 2/3 dBi als ik de reviews lees.
Na even zoeken kom ik op: ANTENNA: 2 dBi swivel dipole removable antenna with reverse polarity SMA connector.

Dus dat schiet niet op.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:40:19 #25
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62375874
Godverdomme mijn 200mW Laser kwam in stukjes aan ik pakte het uit het plastic met bubbeltjes hij lag uit elkaar, de kop lag er af met de veering ik probeer hem te maken anders ome Jack.

Edit: het focussen lukt dus ook niet.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:42:01 #26
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62375913
Postbode is weer langs geweest.

Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen)

Beetje volgepropt de envelop.

pi_62376892
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:40 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdomme mijn 200mW Laser kwam in stukjes aan ik pakte het uit het plastic met bubbeltjes hij lag uit elkaar, de kop lag er af met de veering ik probeer hem te maken anders ome Jack.

Edit: het focussen lukt dus ook niet.
Weet je het zeker dat je het wel goed doet?

Neem anders even foto's van hoe je het nu in elkaar hebt. De veer moet los bij de lasermodule zeg maar, maar de lens moet je in dat zwarte decoratiekopje draaien. Misschien heb jij de lens + veer nu vastgedraaid in de laser.

Met het draaien aan het zwarte kopje breng je de lens namelijk verder van de lasermodule af waardoor het dus scherper wordt, als jij nu aan het kopje draait en de lens zit vast in de laser gebeurd er niet zo veel.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:22:08 #28
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62377045
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Weet je het zeker dat je het wel goed doet?

Neem anders even foto's van hoe je het nu in elkaar hebt. De veer moet los bij de lasermodule zeg maar, maar de lens moet je in dat zwarte decoratiekopje draaien. Misschien heb jij de lens + veer nu vastgedraaid in de laser.

Met het draaien aan het zwarte kopje breng je de lens namelijk verder van de lasermodule af waardoor het dus scherper wordt, als jij nu aan het kopje draait en de lens zit vast in de laser gebeurd er niet zo veel.
Klopt, ik draai het kopje tot dat hij sterk gefocused is, ik moet zeggen de straal is erg sterk maar warm word het papiertje waar ik op schijn niet eens, zelfs de ballon niet, niks brand en niks popt. En ik heb hem goed gefocused!
Ik heb een topic aan gemaakt bij de 200mW Laser staat watmeer details, ik heb net ook Jackje geinformeerd.

PS: Net is m'n 2e 200mW red laser aangekomen voor een maat, hoop dat diehet wel doet..
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_62377299
Is die 200mW red laser ook gevaarlijk als je direct in de point kijkt op een muur?
Kan iemand me iets meer info erover geven met de gevaren enzo.
Ja je kant blind worden, maar alleen als je dat ding in je oog schijnt of nog iets anders?

Thnx!
pi_62377576
Nee je kan er ook blind van worden als er op je voet geschenen wordt.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:52:51 #31
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_62377853
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De remote is echt zijn geld waard, ik heb er nu ook twee.

net besteld, DSTT kaart + 2GB microSD

dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:58:34 #32
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62378002
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zit er op 7 te wachten.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:34:17 #33
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62378901
RacerDKB

Jij ging toch met je laser ballonen poppen bij de MacDonalds?
Ik wil dat ook gaan doen, zat je ver er vanaf? en kan het ook zonder een ''black'' spot?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:36:18 #34
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_62378955
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mijne zaten laatst in en kartonnen doosje.. Verschil? Geen idee..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_62378981
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:34 schreef Dionysiou het volgende:
RacerDKB

Jij ging toch met je laser ballonen poppen bij de MacDonalds?
Ik wil dat ook gaan doen, zat je ver er vanaf? en kan het ook zonder een ''black'' spot?
Ja

Ik zat er, zeg 4-5 meter van af. Was een blauwe ballon, geen stipje.

Wat voor batterijen heb je in je laser zitten?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:41:56 #36
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62379104
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja

Ik zat er, zeg 4-5 meter van af. Was een blauwe ballon, geen stipje.

Wat voor batterijen heb je in je laser zitten?
Oke, want ik ga met een vriend vanavond naar de bios en dan gaan we bij de Mac eten en gaan we ook poppen

Ehm, die groene UltraFire die oplaadbare, die zijn goed toch?

Ik vind de ''sterkte/kracht'' van de laser wel tegenvallen, had er meer van verwacht eerlijk gezegd.
pi_62379151
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ehm, die groene UltraFire die oplaadbare, die zijn goed toch?
Ja, maar heb je ze wel opgeladen? Of heb je ze na het ontvangen meteen in je laser gepropt?
quote:
Ik vind de ''sterkte/kracht'' van de laser wel tegenvallen, had er meer van verwacht eerlijk gezegd.
Is het ongeveer evenveel als in al die filmpjes over die rode laser? Of is jouwe beduidend slechter?
Zie ook mijn filmpje met wat mijn lasert kan doen:
pi_62379190
Binnenkort ook eens een dstt kaartje kopen.. als die dollar weer is daalt (tvp)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:54:51 #39
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62379420
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:43 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja, maar heb je ze wel opgeladen? Of heb je ze na het ontvangen meteen in je laser gepropt?
[..]

Is het ongeveer evenveel als in al die filmpjes over die rode laser? Of is jouwe beduidend slechter?
Zie ook mijn filmpje met wat mijn lasert kan doen:

Yup, ik heb ze 3 dagen geleden één hele nacht in de oplader gegooit, heb ze er nu weer ingegooit..

Mwah volgensmij is de mijne iets minder sterk..
pi_62379428
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Daantke het volgende:

[..]

tevens tvp
Hij werkt hier nu ook goed, kon 't niet laten toch te proberen. Nu alleen es uitvinden hoe 't eigenlijk precies werkt. Want 't is én donker en ik krijg m'n te fotograferen materiaal niet scherp Tips?
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die remote werkt ook echt goed ja, strax even geprobeerd en topspul
pi_62379914
quote:
Hier ook!
Headset en geinige gummetjes..
Adapter van de headset zit alleen zo'n maffe stekker op en die past niet in een Hollands stopcontact...Moet even kijken of ik thuis nog van die omzetstekkers heb.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:46:00 #42
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62380786
tvp (wat gaan die topics snel
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:53:55 #43
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62380979
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef QTPi het volgende:

[..]

Hier ook!
Adapter van de headset zit alleen zo'n maffe stekker op en die past niet in een Hollands stopcontact...Moet even kijken of ik thuis nog van die omzetstekkers heb.
Gummetjes?
pi_62381209
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef QTPi het volgende:

[..]

Hier ook!
Die kan je via DX toch ook krijgen? Welke SKU was dat ook weer?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:03:04 #45
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_62381240
TVP
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:04:33 #46
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62381279
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
pi_62381500
quote:
Let wel op dat het apparaat dan 100 tot 240 volt is, als het bijv 110volt only is dan werkt dat niet met dat omzettertje.
pi_62381550
Mijn god wat een troep hebben ze daar zeg.
pi_62381602
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:14 schreef SolidArt het volgende:
Mijn god wat een troep hebben ze daar zeg.
quote:
V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.
pi_62381667
Ik zoek een mooie, goeie laptos tas. Mag antishock zijn. Hij is voor mijn Acer Aspire One A150, en zie enkel alleen voor Asus eeePC. Passen die ook, want de formaten zijn iets kleiner. Dan moet hij ruim vallen zeg maar.

Formaat van de Acer is 249 x 170 x 29 mm.

Iemand suggesties, tips of opmerkingen?

Trouwens leuk te zien dat er een hoop nieuwe mensen bijkomen. Welkom!
pi_62381679
Mijn lockpick setje en me 4-1 stylus staat nog steeds op Waiting for supplier terwijl me aansteker allang is ingepakt terwijl ik die later heb besteld.
pi_62381715
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Let wel op dat het apparaat dan 100 tot 240 volt is, als het bijv 110volt only is dan werkt dat niet met dat omzettertje.
Hoe zie ik dat? Dat staat er niet bij... Of bedoel je de adapter zelf?
pi_62381730
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoe zie ik dat? Dat staat er niet bij... Of bedoel je de adapter zelf?
De adapter zelf. Duh.
pi_62381867
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:19 schreef Tarabass het volgende:
Ik zoek een mooie, goeie laptos tas. Mag antishock zijn. Hij is voor mijn Acer Aspire One A150, en zie enkel alleen voor Asus eeePC. Passen die ook, want de formaten zijn iets kleiner. Dan moet hij ruim vallen zeg maar.

Formaat van de Acer is 249 x 170 x 29 mm.

Iemand suggesties, tips of opmerkingen?

Trouwens leuk te zien dat er een hoop nieuwe mensen bijkomen. Welkom!
Ik denk dat deze wel goed is:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15379
Die is namelijk 256x199 mm

En hij is voor 7 tot 9 inch schermen, die van jou is 8.9 toch? Zou passen, denk ik
pi_62381880
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

De adapter zelf. Duh.
Ja op DX sta ik nergens meer van te kijken
pi_62382451
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:53 schreef mstr het volgende:

[..]

Gummetjes?
Ja deze:

pi_62382502
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

quote:
Top! Bedankt alvast... ik had een hele zet van die stekkers bij mijn mp3-speler (niet via DE) dus ik graaf ze even op en anders ga ik hier eens naar kijken.
pi_62382697
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:07 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

kamer
Heb hier een 6 kamer woning met groot dakterras van 40 m2 in Laakkwartier Laakkwartier zegt genoeg toch waarom ik ze wil hebben oja en ik wil die van 25 dollar per stuk, kwalitatief wel iets beter
Sku, alsjeblieft?
pi_62382731
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:57 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Sku, alsjeblieft?
Deze, zou ik zeggen, al weet ik dat niet zeker:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2764
pi_62382831
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Deze, zou ik zeggen, al weet ik dat niet zeker:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2764
Ow lol, ik dacht dat het ging om kerstverlichting. Beetje scheef gelezen, maar iig bedankt.
pi_62382911
Wat zijn al die auto sleutels opeens? :S
pi_62383077
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:42 schreef mstr het volgende:
Postbode is weer langs geweest.

Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen)

Beetje volgepropt de envelop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, zo'n ding moet ik ook nog hebben. Is het wat?
Nee.
pi_62383150
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:20 schreef Wunny het volgende:
Mijn lockpick setje en me 4-1 stylus staat nog steeds op Waiting for supplier terwijl me aansteker allang is ingepakt terwijl ik die later heb besteld.
Mijn lockpick sets ook, en ondertussen zijn er ook nog enkele een paar dollar in prijs gezakt..
Nee.
pi_62383159
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vind

Eventueel ook verkrijgbaar in zwart en groen

En als je laptop niet 15.4'' is, er zijn ook nog andere maten.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:24:04 #65
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62383220
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vind

Is van goede kwaliteit
Rits is gewoon soepel.
Hij wordt nu gebruikt voor een Packard Bell 15,4" en past precies
En mijn eigen Asus 15,4" past er ook in.

Lekker spul is het wel. En hij is ook nog bestand tegen lichtelijke stoten.
Het is niet dat je hem meteen kunt laten vallen etc. maar als bescherming is het zeker een aanrader.
Helemaal voor die prijs. Als je nog meer foto's wil, moet je maar even roepen.
pi_62383373
Pakketje seconde geleden ontvangen:
SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
07265 52mm Digital Camera Lens Adapter Tube for Nikon P5000 x 1 Shipped $4.46 -
14113 Massa 4X Macro-Effect Lens Filter (52mm) x 1 Shipped $6.50 -
14519 Massa CPL Polarizer Lens Filter (52mm) x 1 Shipped $8.61 -
12 dagen erover gedaan
pi_62384525
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik denk dat deze wel goed is:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15379
Die is namelijk 256x199 mm

En hij is voor 7 tot 9 inch schermen, die van jou is 8.9 toch? Zou passen, denk ik
Ik denk, waar haalt die gozer nou weer die specs vandaan. Ga ik beter kijken, zie ik nu zelf ook die afmetingen helemaal onderaan staan. Had mijn oogkleppen nog op denk ik. Maar ik denk inderdaad dat dit een wordt. Of ze moeten een mooie lederen hebben, voor het geld hoef je het niet te laten haha..

Bedankt maar weer

*Edit

Zie nu dat deze ook voor een 9inch is, maar die past niet. Het probleem zit hem dan ook in de dikke rand om het scherm van mijn mini-laptop. Vandaar ook mijn vraag, want kan wel blindelings een 9inch kopen, maar negen van de tien passen niet. Al zou jouw tip wel gaan hoor, maar die ene lederen niet. Deze misschien weer wel :S

[ Bericht 19% gewijzigd door Tarabass op 14-10-2008 19:29:55 ]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:14:10 #68
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_62387657
Toch nog maar drie extra jet torches er bij besteld.

Pagina drie alweer
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:25:34 #69
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62388023
Kan beter een DX-forum maken.
En dan hier de reeks stoppen, lekker beetje onbekend houden.
pi_62388482
De vrouw heeft inmiddels de site ook gevonden en ik kan 't niet laten om 't winkelwagentje wat aan te vullen
pi_62389747
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:25 schreef mstr het volgende:
Kan beter een DX-forum maken.
En dan hier de reeks stoppen, lekker beetje onbekend houden.
Mwa, is een kwestie van gunnen denk ik. Ik hoef niet zozeer een paar eurootjes te verdienen aan mijn vriendjes en vriendinnetjes. Geef ze liever een link van de site, mogen ze nog via mijn paypal betalen ook
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:22:07 #72
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62389916
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Mwa, is een kwestie van gunnen denk ik. Ik hoef niet zozeer een paar eurootjes te verdienen aan mijn vriendjes en vriendinnetjes. Geef ze liever een link van de site, mogen ze nog via mijn paypal betalen ook
Klopt.
Maar ik bedoelde:
Het is te hopen dat FOK! het niet wereldbekend maakt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:29:28 #73
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_62390141
terug vind pakketje!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_62390319
Ik heb er weer aan moeten geloven

00218 Screen Protector CAMERA 3.5" $1.70
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) $0.01
05861 Steel Folding Knife Black $12.00
06431 Mini Green Mushroom Ornament (Super Mario Series) $2.20
06792 Super Mini Retractable Metal Stylus with Strap (for all touch screen gadgets) $1.95
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) $1.98
12269 DIY Tattoo Surface Proctective Sheets for Laptops (32*24cm) $4.85
13188 HDMI to Component Video+Audio AV Cable $8.51
pi_62391302
pi_62391613
usb dvt stick en batterij voor me laptop bestelt bij DX vandaag
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62392326
Damn die topics gaan hard.

Wacht zelf op twee Jet Lighters .

Weet eigenlijk niet waarom ik ze nodig heb, maar voordat ik dat doorhad, had ik ze al besteld.
Geen referral hier.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:00:18 #78
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62395017
Vraagje;

Is de 200mW laser beter/scherper te maken door middel van een andere lens ofzo?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:13:23 #79
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62397493
*zucht*
Weer een nieuwe bestelling geplaatst.

00488 Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack)
03248 3-in-1 15+1 3xAAA Flashlight (10 White LED - 5 UV LED - Red Laser)
11241 Kingston 4GB TF TransFlash MicroSD SDHC Memory Card (Class 4)
15613 New TopToy DSTT Multimedia Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC)
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)

Total: $ 37.53
Wisselkoers: 1 euro = 1,33053 Amerikaanse dollars
Oftewel: ¤28,21 EUR
pi_62399560
Dollarkoers gaat (voor ons ) wel weer de goede kant op gelukkig
pi_62400112
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:39 schreef Impry het volgende:
Dollarkoers gaat (voor ons ) wel weer de goede kant op gelukkig
Fuck Dus heb ik net op het hoogste punt besteld.
pi_62400207
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

ach, scheelt misschien enkele euro's...
Love is in the air!
pi_62400300
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Same here Maar ik denk niet dat ik hier de enige ben die niet kan wachten met het plaatsen van z'n bestelling als ik eenmaal wat in m'n hoofd heb
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:12:43 #84
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_62403929
Ik snap eigenlijk niet goed dat mensen gaan wachten op een verschil van een paar euro.
Drink 2 bier minder of weet ik veel en je hebt het terug verdient.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_62406005
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed dat mensen gaan wachten op een verschil van een paar euro.
Nee Niet minder bier

Ik twijfel trouwens nog steeds welke telefoon ik zal nemen.
pi_62407591
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee Niet minder bier

Ik twijfel trouwens nog steeds welke telefoon ik zal nemen.
D
I
A
M
O
N
D

Diamond!

Ze mogen mijn zooi wel eens inpakken ofzo, staat al bijna 1 week op Waiting for supplier terwijl alles in stock is.
Ze zijn waarschijnlijk vergeten het te updaten, had dit ook een keertje met een paar shockpennen.
Stonden een week op Waiting for supplier en na een 1,5 week lagen ze op me deurmat

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2008 16:12:03 ]
pi_62409726
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef Flepke het volgende:
Wat zijn al die auto sleutels opeens? :S
Zijn gewoon blanco sleutels

<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_62410016
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:20 schreef mvc het volgende:

[..]

Zijn gewoon blanco sleutels

[ afbeelding ]
Handig voor als je een Lexus wil
pi_62413108
klaar om business te doen

edit: moet ik betaaloptie 1 of 2 doen?

goed, besteld:

Screen protector 2.8 inch
Wrist watch
VGA-component kabel

and now we wait...

[ Bericht 49% gewijzigd door Firenzo op 15-10-2008 19:54:57 ]
Immer.
pi_62413765
M'n stressbonen zijn binnen

7 dagen na het shippen, netjes dus. Zit er al de hele tijd mee te kloten
pi_62414211
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14585

dit ding ziet er ook wel strak uit

of dit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5916 leuk om aan je vriend/vriendin te geven
Love is in the air!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:13:38 #92
48067 neo2000
pi_62414216
quote:
HEILIGENSCHENNIS! Scheer je weg van Fok!

Mocht je overigens nog een gameboy color hebben liggen ergens, blaas hem dan nieuw leven in met dit item.

[ Bericht 21% gewijzigd door neo2000 op 15-10-2008 21:00:06 ]
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_62417222
Whehehe Nog maar een bestelling gedaan, het volgende heb ik besteld:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7515
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8601

Wel ben ik vergeten om de gift sticker hierop te doen
pi_62417276
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

He godver.. zo een wil ik ook nog wel.. maar ga voorlopig maar even niks bestellen..
Er gaat niets boven Groningen
pi_62417288
En nog maar een besteld

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4766
Dit keer wel met sku1888 die ik maar meteen in mijn wishlist heb gezet

Wat is het verschil trouwens tussen standard paypal checkout en express checkout?
pi_62417444
Ik heb het gevoel dat sommige van jullie alleen maar kopen omdat het goedkoop is, maar dat je het eigenlijk niet nodig heb
pi_62417594
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb het gevoel dat sommige van jullie alleen maar kopen omdat het goedkoop is, maar dat je het eigenlijk niet nodig heb
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.
pi_62417791
Iemand die na dat feestdagenreces al iets van Focal Price heeft ontvangen? 't Pakketje was 2 dagen eerder verstuurd dan dat van Deal Extreme, maar 't tweede heb ik dus gisteren al ontvangen

"Ik krijg 'n heel apart gevoel van binnen"
pi_62417834
pi_62418024
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.
5 epc, had op locatie een laptop nodig
4 drumcomputer, spreekt voor zich
3 dvt usb, op locatie tv kijken als ik weer weekje van huis ben
2 laptop batterij, zodat ik langer op locatie me laptop kan gebruiken
1 oordopjes want me oude waren stuk

En nu?
pi_62418226
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

5 epc, had op locatie een laptop nodig
4 drumcomputer, spreekt voor zich
3 dvt usb, op locatie tv kijken als ik weer weekje van huis ben
2 laptop batterij, zodat ik langer op locatie me laptop kan gebruiken
1 oordopjes want me oude waren stuk

En nu?
Bij mij is het: pakje kauwgom, een pak melk, een fles cola en een zak kattenvoer.

Oh, en brood..

[ Bericht 1% gewijzigd door sander-3 op 15-10-2008 22:44:58 ]
pi_62418370
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Bij mij is het: pakje kauwgom, een pak melk, een fles cola en een zak kattenvoer.
Voorwerpen, géén levensmiddelen
pi_62418684
hier zijn we weer bij met alle nieuws!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_62419622
quote:
Ik heb in de vorige week voor $690.82 besteld, en dan heb ik het alleen over dingen
voor mezelf. De dropshipments heb ik voor het gemak maar even niet meegerekend.
Dan maakt het eigenlijk best wel wat uit of een dollar ¤1.56 (zoals een tijd geleden)
doet, of dattie maar ¤1.32 (zoals een paar dagen terug) waard is. Is een verschil
van ¤0.25 per dollar. Kan me maar zo een dikke ¤100 per week schelen.

(nou is dit vergelijk natuurlijk wel érg extreem, maar het gaat om het idee)
Nee.
pi_62419903
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Joh
pi_62419967
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik heb in de vorige week voor $690.82 besteld, en dan heb ik het alleen over dingen
voor mezelf. De dropshipments heb ik voor het gemak maar even niet meegerekend.
Dan maakt het eigenlijk best wel wat uit of een dollar ¤1.56 (zoals een tijd geleden)
doet, of dattie maar ¤1.32 (zoals een paar dagen terug) waard is. Is een verschil
van ¤0.25 per dollar. Kan me maar zo een dikke ¤100 per week schelen.

(nou is dit vergelijk natuurlijk wel érg extreem, maar het gaat om het idee)
Wat heb je besteld dan?
pi_62420039
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Joh
Godzijdank ik ben niet de enige die er zo over denkt
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:12:28 #108
48067 neo2000
pi_62420068
Offtopic: Opa_vertelt, what with the all the enters..? Weer in oma's drankkast gezeten..?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:15:16 #109
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_62420157
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

New TopToy DSTT Multimedia Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC) - vervanging van mijn 'oude' Slot 2 flash cart

Kingston MicroSD TransFlash 2GB Memory Card (JAPAN) - zie bovenstaande opmerking

Jianisi Digital SLR Remote for Canon - altijd handig

Massa Camera Lens Hood (for 67mm Diameter Lens) - originele zonnekap achtergelaten tijdens de vakantie

CANON NB2L Compatible Battery (7.2V 680mAh Thin Li-Ion) - geen uitleg nodig lijkt mij.
pi_62420206
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat heb je besteld dan?
Een paar laserpointers, lockpicktools, e-sigaretten + navullingen, en wat led-lampen voor binnenshuis.
Valt op zich qua hoeveelheid best wel mee, zitten alleen een paar stevig geprijsde artikelen tussen.
Wat dropshipments betreft doen de 200mw rode en goene laserpointers het momenteel het best.
Nee.
pi_62420319
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef neo2000 het volgende:
Offtopic: Opa_vertelt, what with the all the enters..? Weer in oma's drankkast gezeten..?
Hi Neo, welke enters bedoel je?
Niet om flauw te doen ofzo, maar ik heb echt geen idee waar je het over hebt..

/edit
Je bedoelt het afbreken van zinnen dmv enter wat ik weleens doe?
Op de één of andere manier vind ik dat er soms een stukje netter
uitzien. Is gewoon een gekke tic welke af en toe de kop opsteekt.
(Heb er eerlijk gezegd nooit echt ever nagedacht, is het erg storend?)
Nee.
pi_62420339
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Wat dropshipments betreft doen de 200mw rode en goene laserpointers het momenteel het best.
Maar die mag je toch niet op marktplaats zetten? Of is het voor vrienden.
pi_62420386
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wtf is een dropshipment dan?
pi_62420643
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ben je gek , vrienden krijgen gewoon een link naar DX van me,
die zijn toch te slim om het drievoudige te betalen voor een lasertje
Ik heb echter nog een webwinkeltje lopen, en een paar ads op MP.
Heb met MP echter nooit problemen gehad. Nou ja, 1 keer dan..

Ik adverteerde met zo'n hand-metaal-detector-scan-ding waar portiers
ook wel gebruik van maken. Met koeieletters stond er "GARRETT" op
dat handvat. Bleek dat een bestaand merk te zijn (wist ik niet), en kreeg
ik binnen 1 uur al een mailtje van die firma en daarna van hun juridische
mannetje. Heb me netjes verontschuldigd en de advertentie verwijderd.
Nee.
pi_62420994
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:22 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Wtf is een dropshipment dan?

Voorbeeldje..

Deze laserpointer. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1997

200mw groene laserponter. Kost $120 (ca. 90 euro) incl verzenden bij dealextreme.
Ik verkoop deze laserpointer voor 179 euro incl verzenden op een verkoopsite zónder
dat ik ze op zelf voorraad en/of in bezit heb.

Jij (de klant), ziet mijn advertentie en denkt: "Potjandrie, dat moet ik hebben!"
Je besteld dat ding bij me, en maakt netjes het bedrag over op mijn rekening.

Ik neem jouw 179 euro aan, betaal 90 euro aan dealextreme voor de 200mw laserpointer
(voeg voor het gemak SKU1888 toe) en vul in plaats van mijn eigen adres, JOUW adres in.

Na een tijdje krijg jij dat ding thuis en heb ik 89 euro overgehouden aan dit "harde" werk.

De één noemt het neppen, de ander noemt het de "vrije markt".
Het is maar net aan welke kant van de verkoopkraam je staat..
Nee.
pi_62421269
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Voorbeeldje..

200mw groene laserponter. Kost $120 (ca. 90 euro) incl verzenden bij dealextreme.
Ik verkoop deze laserpointer voor 179 euro incl verzenden op een verkoopsite zónder

Jij (de klant), ziet mijn advertentie en denkt: "Potjandrie, dat moet ik hebben!"

Ik neem jouw 179 euro aan, betaal 90 euro aan dealextreme voor de 200mw laserpointer
(voeg voor het gemak SKU1888 toe) en vul in plaats van mijn eigen adres, JOUW adres in.

Na een tijdje krijg jij dat ding thuis en heb ik 89 euro overgehouden aan dit "harde" werk.

De grap is dat Marktplaats al vol staat met zulke handelaren die soms meer dan 100 verschillende producten aanbieden van DealExtreme.
Alleen vervelend voor de kopers dat ze soms meer dan 10 dagen moeten wachten op hun product na betaling, terwijl dat niet wordt aangekondigd bij de advertentie.
pi_62421926
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De grap is dat Marktplaats al vol staat met zulke handelaren die soms meer dan 100 verschillende producten aanbieden van DealExtreme.
Alleen vervelend voor de kopers dat ze soms meer dan 10 dagen moeten wachten op hun product na betaling, terwijl dat niet wordt aangekondigd bij de advertentie.
Ik zet zelf alles er altijd netjes bij. Is gewoon makkelijker voor mezelf en degene die iets koopt.
Levertijd zo'n 14 dagen, geen garantie (wel bij DOA), en dat het van buiten de EU wordt toegestuurd.
Zo voorkom ik een boel onnodig gemail en gezeur. Zolang je duidelijk bent is er niets aan het handje en
blijven mensen zelfs bij je terugkomen. En hoe bizar het ook klinkt.. Sommige mensen wéten volgens mij
gewoon dat ze teveel betalen, maar om de één of andere reden blijven ze bestellen..

De mailtjes met "hey, jij koopt die dingen van DX hé?" zijn ook altijd grappig. (al snap ik ze wel hoor)
Nee.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 07:21:06 #118
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62425001
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:09 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ik zet zelf alles er altijd netjes bij. Is gewoon makkelijker voor mezelf en degene die iets koopt.
Levertijd zo'n 14 dagen, geen garantie (wel bij DOA), en dat het van buiten de EU wordt toegestuurd.
Zo voorkom ik een boel onnodig gemail en gezeur. Zolang je duidelijk bent is er niets aan het handje en
blijven mensen zelfs bij je terugkomen. En hoe bizar het ook klinkt.. Sommige mensen wéten volgens mij
gewoon dat ze teveel betalen, maar om de één of andere reden blijven ze bestellen..

De mailtjes met "hey, jij koopt die dingen van DX hé?" zijn ook altijd grappig. (al snap ik ze wel hoor)
eBay is ook handig, heb er al een aantal dingen mee verkocht.. Alleen je moet wel vergoeding betalen aan eBay voor het plaatsen voor de advertentie + overige dingen..
pi_62425094
quote:

[..]

Voorbeeldje..

Jezus Dat is dan best lucratief.. En die lui zien dan helemaal niet dat jij het vanuit Hong Kong hebt laten komen en dat het van DX is?
pi_62425457
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 07:34 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Jezus Dat is dan best lucratief.. En die lui zien dan helemaal niet dat jij het vanuit Hong Kong hebt laten komen en dat het van DX is?
Best lucratief inderdaad. Als je SKU1888 bij de order doet, halen ze alle DealExtreme -kenmerken weg.
En dat het vanuit HK komt maakt voor de klant verder niet veel uit, die wil gewoon dat ding hebben.
De meeste mensen weten wel dat dat spul uit Azie komt, boeit ze verder weinig.
Ze zien het trouwens ook aan het trackingnummer dat ik ze mail.
Nee.
pi_62425514
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:26 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Best lucratief inderdaad. Als je SKU1888 bij de order doet, halen ze alle DealExtreme -kenmerken weg.
Ze halen de kenmerken niet weg, ze plakken er wat overheen. Dus de nieuwsgierige klant kant met het weghalen van wat stickers en plakband er zo achter komen dat het van DX komt
pi_62425535
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 07:21 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

eBay is ook handig, heb er al een aantal dingen mee verkocht.. Alleen je moet wel vergoeding betalen aan eBay voor het plaatsen voor de advertentie + overige dingen..
Ebay gebruikers zijn me te slim, ze weten vaak ook precies hoeveel iets waard is.
Tientallen +200mw (ook de groene) laserpointers voor een kleine ¤50 tot ¤70..
Ze zien me al aankomen met hetzelfde ding voor +¤175..
Nee.
pi_62425570
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ze halen de kenmerken niet weg, ze plakken er wat overheen. Dus de nieuwsgierige klant kant met het weghalen van wat stickers en plakband er zo achter komen dat het van DX komt
Heb je helemaal gelijk in
Maar de mensen scheuren het zakje open, halen het ding eruit, en pleuren het zakje in de prullenbak.
Tenminste, dat vermoeden heb ik. Anders had ik wel bergen mail binnengehad van ontevreden mensen.
(of ze durven uit schaamte niet te mailen, dat kan natuurlijk ook nog..)
Nee.
pi_62425577
Joepie 2 orders geshipped

En bij een andere order iets gekocht met punten, hebben ze het artikel toegevoegd, maar de punten niet weggepakt Dus ze hebben het gratis gegeven ofzo.
pi_62425716
Alle lockpicks zijn volgens mij out of stock, spul staat nogsteeds op
"pending" en zijn in de tussentijd ook nog eens fiks in prijs gezakt.
Nee.
pi_62428357
Mijn aansteker is verzonden.
pi_62428498
quote:

[..]

Voorbeeldje..

Ben je dit toevallig? http://verkopers.marktplaats.nl/520452

DAMN, die dude biedt alles aan van Dealextreme, met dikke winst
Love is in the air!
pi_62429593
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:46 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ben je dit toevallig? http://verkopers.marktplaats.nl/520452
Nee, dat is hem niet
Ik heb hem gevonden maar ik post het lekker niet!

Hij heeft er maar 4 dingen opstaan, dus goed zoeken.
pi_62430858
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee, dat is hem niet
Ik heb hem gevonden maar ik post het lekker niet!

Hij heeft er maar 4 dingen opstaan, dus goed zoeken.
Yep, dat ben ik
Staan momenteel maar 4 dingetjes op, een paar andere zijn eergisteren verwijderd door MP ivm policy.
Heb deze week niet zoveel tijd gehad voor marktplaats omdat ik druk bezig ben met een nieuwe webshop
op een ander domein. Wou het dit keer zelf doen, maar heb me er een beetje op verkeken
Nee.
pi_62432156
tvp!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_62432253
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:57 schreef Impry het volgende:
http://link.marktplaats.nl/195914879
¤ 129,95

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461
¤ 19,12

Makkelijk geld verdienen zeg...
Dat is dom, vraag er 30,- voor en maak ongeveer 10 euro winst.
Dan heb je een leuk bijverdienste en kopen mensen toch bij jou want om 10,- doen de meeste niet moeilijk..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2008 13:11:47 ]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:18:28 #133
215337 Wekkor
Goedenmorgen!
pi_62432400
Heb vandaag van die strong earth magnets binnengekregen. Ben ze ondertussen alweer kwijt, maar ze zijn idd best sterk! Wat heb je trouwens aan die autosleutels? (blank?)
Gratis 25 Gram Kratom? PM me!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:29:32 #134
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_62432646
tvp weer.

lockpick tools zijn out of stock
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:38:34 #135
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62432867
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:18 schreef Wekkor het volgende:
Heb vandaag van die strong earth magnets binnengekregen. Ben ze ondertussen alweer kwijt, maar ze zijn idd best sterk! Wat heb je trouwens aan die autosleutels? (blank?)
wat heb je aan die 'earth magnets '?

WTF: 00723 Soshine 3.0V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending ETA 10/25/2008
al 3 weken pending en de ETA loopt iedere keer op met een week grrrr

[ Bericht 24% gewijzigd door mcwops op 16-10-2008 13:44:47 ]
pi_62433027
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:29 schreef luciferist het volgende:
tvp weer.

lockpick tools zijn out of stock
Ik kocht die dingen toen ze net op de site stonden en hij staat nog steeds op:
Waiting for supplier..
pi_62433926
Ik had een mailtje gestuurd over een mp4 speler met een scherm wat niet op zijn plek zat ( links deel niet zichtbaar en rechts een stuk over zegmaar) en nu kreeg ik terug dat ik het naar hun moest zenden maar dat het niet via TNT /UPS oid mocht. Hoe zenden jullie zoiets normaal terug? Ook stond er dat het niet meer dan 30% van de prijs mocht zijn maar de mp4 zelf was 50 dollar en ik denk niet dat er een maatschappij in NL is die die dingen verstuurd voor 12euro naar hong kong ofwel?

[ Bericht 0% gewijzigd door caffeinjunk op 16-10-2008 14:18:04 (typo) ]
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_62434109
Jonge, dan zeg je gewoon dat het verzenden meer kost dan 30%.
pi_62434686
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:57 schreef Impry het volgende:
http://link.marktplaats.nl/195914879
¤ 129,95

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461
¤ 19,12

Makkelijk geld verdienen zeg...
Misschien is het deze pen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12858
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:47:24 #140
215337 Wekkor
Goedenmorgen!
pi_62434814
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:38 schreef mcwops het volgende:

[..]

wat heb je aan die 'earth magnets '?

WTF: 00723 Soshine 3.0V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending ETA 10/25/2008
al 3 weken pending en de ETA loopt iedere keer op met een week grrrr

Helemaal niks, dus ben ergens wel blij dat ik ze alweer kwijt ben
pi_62435088
Iedereen 'handelt' in dat spul op MP

Net of die mensen daar veel mee verdienen
pi_62435428
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Misschien is het deze pen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12858
Dat zou de boel verklaren inderdaad
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:23:09 #143
206640 Beelzebufo
pi_62437402
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik had een mailtje gestuurd over een mp4 speler met een scherm wat niet op zijn plek zat ( links deel niet zichtbaar en rechts een stuk over zegmaar) en nu kreeg ik terug dat ik het naar hun moest zenden maar dat het niet via TNT /UPS oid mocht. Hoe zenden jullie zoiets normaal terug? Ook stond er dat het niet meer dan 30% van de prijs mocht zijn maar de mp4 zelf was 50 dollar en ik denk niet dat er een maatschappij in NL is die die dingen verstuurd voor 12euro naar hong kong ofwel?
30% van 50$ is ongeveer ¤11.

Afhankelijk van hoeveel het pakje weegt:
Buiten Europa Priority Standard
0-500 g. ¤ 9,00 ¤ 7,00
500-2000 g. ¤ 19,50 ¤ 17,50

Als je het standard verstuurt bij minder dan 500 gram kost het je 7 euro (via TPG). Bij meer dan 500 gram is het duidelijk boven de 11 euro.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_62437488
Ik heb een aantal bestellingen gedaan die allemaal op "Expedited Order Received - in stock" staan, maar ik zie ook dat er nog geen geld van mijn Postbank rekening af is gegaan. Ik krijg wel mailtjes van Paypal dat mijn betaling in orde is. Hoe zit dat nu, gaat dat inderdaad via Paypal rechtstreeks van mijn postbankrekening af of moet ik er toch zelf geld op storten? Of wordt de betaling pas na een paar dagen geregeld?

Mijn eerste bestelling heb ik gedaan op 14-10 en nu is er nog niets qua status veranderd, dus mischien gaat er iets fout met dat Paypal systeem?
pi_62437639
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb een aantal bestellingen gedaan die allemaal op "Expedited Order Received - in stock" staan, maar ik zie ook dat er nog geen geld van mijn Postbank rekening af is gegaan. Ik krijg wel mailtjes van Paypal dat mijn betaling in orde is. Hoe zit dat nu, gaat dat inderdaad via Paypal rechtstreeks van mijn postbankrekening af of moet ik er toch zelf geld op storten? Of wordt de betaling pas na een paar dagen geregeld?
Nee, gewoon geduld. Het duurt een paar dagen voordat Paypal het geld van jou heeft, ze schieten het gewoon even voor. DealExtreme heeft het geld dus ze zijn tevreden, en verzenden het dus gewoon.

De ene keer duurt het 2 dagen voordat Paypal het van je rekening af hebt geschreven, en de andere keer 5 dagen
pi_62438492
Ik wilde een bestelling doen maar hij deed maar twee producten in de bestelling ? En ik zag het iets te laat

Dus nu maar twee bestellingen, met wel dit:
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) x 1 $1.98 -
08649 Juice Bottle Shape Lighter (Assorted Juice Prints) x 1 $2.41 -
00646 Mini Li Ion Sound Box With USB Cable Silver x 2
ETA 10/20/2008 $9.40 -
01230 Coated Guitar Strings x 1 $5.01 -
01233 Premium Stylish Guitar Capo x 1 $6.93 -
03399 Cigarette- shaped Butane Lighter x 1 $1.50 -
04887 Skinny Card Style Butane Lighter x 1 $2.87 -
04901 Metal Wind-proof Butane Lighter (Thin and Tall) x 1 $2.98 -

Dat speakertje heb ik al maar een paar vrienden wilden 'm ook

En ik had ook al een capo van DX maar dat was een kutding
pi_62438580
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nee, gewoon geduld. Het duurt een paar dagen voordat Paypal het geld van jou heeft, ze schieten het gewoon even voor. DealExtreme heeft het geld dus ze zijn tevreden, en verzenden het dus gewoon.

De ene keer duurt het 2 dagen voordat Paypal het van je rekening af hebt geschreven, en de andere keer 5 dagen
Dus dealextreme heeft mijn geld eerder dan Paypal het bij mij weghaalt? En als ik in de tussentijd mijn rekening bij Paypal ophef dan? Of mijn girorekening ophef?

Lijkt me lucratief, Paypal schiet het voor en ik krijg de spullen
pi_62438899
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dus dealextreme heeft mijn geld eerder dan Paypal het bij mij weghaalt? En als ik in de tussentijd mijn rekening bij Paypal ophef dan? Of mijn girorekening ophef?

Lijkt me lucratief, Paypal schiet het voor en ik krijg de spullen
Dan krijg je gewoon een rekening thuis/per e-mail denk ik...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:16:15 #149
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62438906
On 10/10/2008:shipped en vandaag (6 dagen later) ontvangen. niet schlecht
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:16:30 #150
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62441642
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:16 schreef mcwops het volgende:
On 10/10/2008:shipped en vandaag (6 dagen later) ontvangen. niet schlecht
Bij mij ook!
Vanochtend kwamen ze hem al brengen zelfs.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:35:07 #151
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62445126
Nou even terug komen op m'n 200mW laser;

- Hij focust niet goed
- Hij brand dus ook niet
- Er zat geen springveer in on arrival

En m'n 2e 200mW red laser van een maat focust wel goed, brand meteen, snel en goed en zat wel een springveer in.
Wat denk je dat DX gaat doen?
pi_62445374
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:35 schreef Dionysiou het volgende:
Nou even terug komen op m'n 200mW laser;

- Hij focust niet goed
- Hij brand dus ook niet
- Er zat geen springveer in on arrival

En m'n 2e 200mW red laser van een maat focust wel goed, brand meteen, snel en goed en zat wel een springveer in.
Wat denk je dat DX gaat doen?
Nou je mist een veertje dus, dat kost wat, 10 cent?

Kan je niet gewoon zo'n veertje ergens kopen? Dat is namelijk de oplossing, dan focust ie goed.
Lijkt me trouwens sterk dat hij er niet in zat, misschien floepte die eruit toen je de laser uit elkaar haalde, die dingen staat namelijk aardig wat spanning op.

Hier zit dat veertje ook in:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5914
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:59:49 #153
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62445813
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nou je mist een veertje dus, dat kost wat, 10 cent?

Kan je niet gewoon zo'n veertje ergens kopen? Dat is namelijk de oplossing, dan focust ie goed.
Lijkt me trouwens sterk dat hij er niet in zat, misschien floepte die eruit toen je de laser uit elkaar haalde, die dingen staat namelijk aardig wat spanning op.

Hier zit dat veertje ook in:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5914
Veertje heb ik onlangs al uit die module gehaald die ik eerder had gekocht. Ook dan focust ie niet goed ik deed hetzelfde als m'n maat..
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:52:35 #154
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_62447339
gvd, ik mis mijn rare earth magnets. moet je 3 foto's incl de envelop meesturen.
echter bestel ik best veel en wist ik niet waar die bij in moest zitten dus de envelop is allang weg.
pi_62447609
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef luciferist het volgende:
gvd, ik mis mijn rare earth magnets. moet je 3 foto's incl de envelop meesturen.
echter bestel ik best veel en wist ik niet waar die bij in moest zitten dus de envelop is allang weg.
Had ik ook een keertje, dus had gemaild dat ik de envelop al weggemikt had, kreeg ik antwoord dat ik op een briefje moest schrijven waarom ik niet de envelop kon laten zien, daar mijn handtekening opzetten, en daar een foto van nemen

Ze willen gewoon zwart op wit iets ofzo
pi_62447695
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:04 schreef RacerDKB het volgende:
Ze willen gewoon zwart op wit iets ofzo
Dan moeten ze maar een neger op de noordpool zetten
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:30:51 #157
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_62448336
tvp
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:02:14 #158
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62451150
Nu begint het echt zo tering irritant te worden.. 50mW Green Flashlight voor de 4e keer veranderd van ETA nu naar 25 oktober!
Pff..
pi_62451351
Nog steeds geen pakket van Focal Price, de termijn van 15 dagen is bijna verstreken. Ik denk niet dat ik nog iets ga bestellen op die site

Van 't weekend maar eens aan de bel trekken daar, es kijken hoe ze dit gaan afhandelen.
pi_62453936
Ja ik had er de vorige keer ook last van, bij mijn eerste bestelling. Hoe ze het redden weet ik niet, maar hun pakketjes doen er altijd veel langer over om hier te komen dan van DX. Maargoed, mijn eerste bestelling heb ik gewoon ontvangen dus ik verwacht eigenlijk niet echt een probleem
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:47:54 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_62454659
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:40 schreef Wunny het volgende:
Mijn aansteker is verzonden.
Mijn aanstekers ook! Ben benieuwd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:49:05 #162
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62454692
quote:
Soshine 3.0V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending
ETA 10/25/2008
al 2x een reactie naar 'onze Jack' gestuurd of ie een alternatief heeft voor deze batterijen. De ETA blijft maar opschuiven. heb de Romisen laser en de lader al in huis. helaas, een reactie van 'onze Jack' blijft uit Wat zouden jullie doen, aandringen op een alternative battery? het magazijn beter doorzoeken?
pi_62454801
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef mcwops het volgende:

[..]

al 2x een reactie naar 'onze Jack' gestuurd of ie een alternatief heeft voor deze batterijen. De ETA blijft maar opschuiven. heb de Romisen laser en de lader al in huis. helaas, een reactie van 'onze Jack' blijft uit Wat zouden jullie doen, aandringen op een alternative battery? het magazijn beter doorzoeken?
Change order naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 en dan voor de 3 dollar dat het goedkoper is wat anders uitzoeken of vragen of ze het uitkeren in store credit.

Oh wacht, die zijn 3.6V, jij moet 3.0V?

[ Bericht 2% gewijzigd door pfefferkatze op 17-10-2008 11:03:42 ]
pi_62454930
Mijn pakketjes staan op packaging
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:18:52 #165
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62455347
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:53 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Change order naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 en dan voor de 3 dollar dat het goedkoper is wat anders uitzoeken of vragen of ze het uitkeren in store credit.

Oh wacht, die zijn 3.6V, jij moet 3.0V?
nee 11018 is 3.6v, ga ik proberen.

done ( customer service express Evelyn)

[ Bericht 3% gewijzigd door mcwops op 17-10-2008 11:26:41 ]
pi_62457498
Mijn pakketjes staan op packaging

edit: dubbel hoere proxy hier
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:55:08 #167
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_62457728
TerugVanVakantiePost

Back in business
pi_62458613
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:18 schreef mcwops het volgende:

[..]

nee 11018 is 3.6v, ga ik proberen.

done ( customer service express Evelyn)
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?
pi_62458967
http://www.dealextreme.co(...)-204~threadid.197067

Die is niet zo blij...

Edit: waarom hij dat geld dan niet gewoon had laten ristorneren. Maar gelukkig hebben ze mijn spullen wel altijd gewoon geleverd

[ Bericht 29% gewijzigd door sander-3 op 17-10-2008 13:44:46 ]
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:39:49 #170
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62458977
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

nee, deze zijn de niet-oplaadbare
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:47:50 #171
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62459211
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef sander-3 het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-204~threadid.197067

Die is niet zo blij...

Edit: waarom hij dat geld dan niet gewoon had laten ristorneren. Maar gelukkig hebben ze mijn spullen wel altijd gewoon geleverd
Zeikende klanten heb je altijd.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:09:16 #172
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62461622
hello Dion
sorry for any inconvenience
Sorry to tell you that your item is put on hold due to assembly delay.
the process will take about a week that the refund to your account
could you please tell me if you want to change it with other ?or cancel it and take the money as a credit for your coming order?
if not ,
I also give the refund

kingly advise

Wat bedoelen ze met;

If not,
I also give give the refund?
pi_62462293
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:09 schreef Dionysiou het volgende:
hello Dion
Sorry to tell you that your item is put on hold due to assembly delay.
the process will take about a week that the refund to your account
could you please tell me if you want to change it with other ?or cancel it and take the money as a credit for your coming order?
if not ,
I also give the refund

kingly advise

Wat bedoelen ze met;

If not,
I also give give the refund?
Je geld terug..

@sander-3
Eergisteren had ik mijn doekjes en nokia hoesje ook binnen. Ook de batterij voor mijn ouders is binnen en doet het goed. Maar om even terug te komen op het hoesje voor de N95. Als de telefoon erin zit kan je hem niet aan de oplader leggen enzo. Je zal hem er altijd uit moeten halen. Gelukkig beschermt hij wel goed en is mijn meisje er blij mee. Maar als je een hoesje zoekt waarbij je de telefoon er nooit uit hoeft te halen is deze niets voor je..
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:40:28 #174
48067 neo2000
pi_62462356
Dat je of je geld terug krijgt, of dat je het bedrag op een of andere manier tegoed houdt bij hen voor je volgende bestelling. Hoe ze dat laatste doen, geen idee..

Deze
USB storage hangertjes verkopen ze, allicht/waarschijnlijk met andere opdrukken (heb ze niet heel goed bekeken) bij de HEMA voor het dubbele bedrag..
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:56:50 #175
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62462723
Wat zou ik doen, gewoon geld op m'n PayPal laten storten?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:37:36 #176
170462 Stinosss
pi_62463843
Jup. Dat doen ja.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:41:42 #177
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_62463948
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:40 schreef neo2000 het volgende:
Dat je of je geld terug krijgt, of dat je het bedrag op een of andere manier tegoed houdt bij hen voor je volgende bestelling. Hoe ze dat laatste doen, geen idee..

Deze
USB storage hangertjes verkopen ze, allicht/waarschijnlijk met andere opdrukken (heb ze niet heel goed bekeken) bij de HEMA voor het dubbele bedrag..
dan krijg je gewoon store credit/coupon, code kan je bij het afrekenen invullen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:05:58 #178
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_62465773
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:37 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Je geld terug..

@sander-3
Eergisteren had ik mijn doekjes en nokia hoesje ook binnen. Ook de batterij voor mijn ouders is binnen en doet het goed. Maar om even terug te komen op het hoesje voor de N95. Als de telefoon erin zit kan je hem niet aan de oplader leggen enzo. Je zal hem er altijd uit moeten halen. Gelukkig beschermt hij wel goed en is mijn meisje er blij mee. Maar als je een hoesje zoekt waarbij je de telefoon er nooit uit hoeft te halen is deze niets voor je..
met een mesje, zelf een ruimte maken om op te laden?
pi_62465888
DX bestelling alweer geshipped en nog niets van FP gehoord ..
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:13:18 #180
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62465941
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
DX bestelling alweer geshipped en nog niets van FP gehoord ..
Ik heb vandaag 2 pakketjes van FP gehad, waarvan 1 kapot was.. pff.
pi_62466107
Nieuwe telefoon bij DX te krijgen, alleen vraag ik me af of je 'm aan krijgt

pi_62466128
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:37 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Je geld terug..

@sander-3
Ik heb hem een paar dagen terug ook besteld.. maarja, voor die 1,5 euro (of wat is het) geeft dat ook niet

@THEFXR: dat is inderdaad wel een oplossing. Of met zo'n gaatjes tang waarmee je gaatjes kunt maken in een leren riem.
pi_62466183
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef Bobsch het volgende:
Nieuwe telefoon bij DX te krijgen, alleen vraag ik me af of je 'm aan krijgt

[ afbeelding ]
Omfg..
pi_62466292
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

met een mesje, zelf een ruimte maken om op te laden?
Sander had de vraag of ik mijn bevinden kon posten, en dat heb ik nu gedaan. Het hoesje is voor mijn meisje en die heeft er geen last van. Voor haar dient het puur als bescherming in de auto en in haar tas. Vind het trouwens ook wel zonde om in een nieuw hoesje te gaan zitten snijden. Dan koop ik liever een ander hoesje en zoek ik even verder. Ikzelf heb een HTC TD, en dat hoesje is wel 'goed'
pi_62466368
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:22 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik heb hem een paar dagen terug ook besteld.. maarja, voor die 1,5 euro (of wat is het) geeft dat ook niet

@THEFXR: dat is inderdaad wel een oplossing. Of met zo'n gaatjes tang waarmee je gaatjes kunt maken in een leren riem.
Tornmesje misschien? Misschien dat ik daarmee nog de riemclip ga verwijderen
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:34:23 #186
206640 Beelzebufo
pi_62467733
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik heb vandaag 2 pakketjes van FP gehad, waarvan 1 kapot was.. pff.
Ik heb inmiddels 2 FP zendingen gehad, waarvan inderdaad één niet goed. De DX score is 11 zendingen, 1 fout (lege, lekke batterij; foto gemaakt, doorgemaild, nieuwe gehad)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:04:53 #187
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62468445
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:34 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels 2 FP zendingen gehad, waarvan inderdaad één niet goed. De DX score is 11 zendingen, 1 fout (lege, lekke batterij; foto gemaakt, doorgemaild, nieuwe gehad)
Ik had 4 halloween pennen gekocht, 2 skeletten en 2 pompoenen die lasers in hun ogen hebben, de 2 skeletten waren goed en de 2 pompoenen allebij héééél toevallig de linker hand kapot..
pi_62474725
Ik zit er aan te denken om een batterij voor mijn XBOX 360 controller te gaan halen bij DX, weet iemand een goede?
pi_62474976
Net deze nog maar even besteld.

Weet iemand een manier om deze BIJ een al reeds geplaatste (maar nog niet verzonden) bestelling te voegen?

https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15950
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:35:24 #190
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_62476528
^stuur even een e-mail naar de klantenservice, mits alles gewoon op voorraad ligt, is het misschien handiger om 1x op te sturen. (maar aangezien het toch free shipping is, who cares? )

mijn DSTT is shipped
pi_62476634
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 01:35 schreef SHOOOTO het volgende:
^stuur even een e-mail naar de klantenservice, mits alles gewoon op voorraad ligt, is het misschien handiger om 1x op te sturen. (maar aangezien het toch free shipping is, who cares? )

mijn DSTT is shipped
Dan krijg ik een extra DX punt. Niet dat ik er wat mee doe, maar toch...
Ik zal ze eens mailen.

Hmm nee.. bij nader inzien toch maar niet. Ik ga morgen even in een telefoonwinkel zoeken of ze zo'n autolader voor de N95 hebben. Heb hem van het weekend nodig namelijk. En als ze hem hebben, dan annuleer ik die van DX wel gewoon..
pi_62476635
Van Packing naar Processing, is dat het laatste honk voor verzending?
pi_62476741
nee verzending gaat niet door
pi_62476813
Kan ik ook ophalen in china?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:37:09 #195
170462 Stinosss
pi_62477164
jup
pi_62478497
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 01:58 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kan ik ook ophalen in china?
Ja:
Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
Hong Kong

Bespaart je de verzendkosten he
pi_62480578
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:16:42 #198
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62481204
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand dit al gezien:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
hier een filmpie van de chinese knikkerbaan
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:18:33 #199
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62481233
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

hee Racer, nog bedankt
heb bij DXEvelyn de ETA 723 geswitched naar de 722. die komen snel binnen hoop ik
pi_62481549
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand dit al gezien:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
Dat ding is ubervet. Jammer dat mijn neefje nog te klein is, en ik te groot
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:11:04 #201
206640 Beelzebufo
pi_62483144
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:38 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat ding is ubervet. Jammer dat mijn neefje nog te klein is, en ik te groot
Hoezo te groot? Waar is je 'inner child' gebleven? Als ik $50 beschikbaar zou hebben (helaas even niet...) dan zou ik het wel weten!
pi_62483625
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 14:11 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Hoezo te groot? Waar is je 'inner child' gebleven? Als ik $50 beschikbaar zou hebben (helaas even niet...) dan zou ik het wel weten!
Als ik hem in mijn handen zou hebben zou ik er zeker even mee spelen, maar om hem nou te kopen en vervolgens na een half uurtje hem in de kast te leggen gaat wat ver.Ik zie mezelf nou niet echt op mijn vrije zaterdag dat ding pakken

Maar zit wel te twijfelen of ik hem vast voor mijn neefje koop
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:12:52 #203
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62484310
quote:
hello Dion
After got the confirmation from the fulfilement center, we ensure that your order can be shipped within a few hours later, please noticed your order details by check your DX account which is able to see your order detail, because the order status just can changed in 'shipped' after 24-48 hours, please allow us take a few more time to process it.

Thank you so much for your patience,

Kindly Regards
Jack
Whoo, lekker dan Jack!
Hij helpt me altijd het gaat hier om de 50mW Flashlight Green Laser die voor de 3e keer is veranderd van ETA en nu weer voor 13 dagen, en nu kunnen ze hem toch shippen toppie!

[ Bericht 6% gewijzigd door Dionysiou op 18-10-2008 15:27:46 ]
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:16:44 #204
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62484366
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:16 schreef mcwops het volgende:

[..]

hier een filmpie van de chinese knikkerbaan
Deze lijkt er volgensmij iets meer op van die van DX, bij mij staat ie in me wishlist aangezien ik tot eind november niks meer koop

[ Bericht 0% gewijzigd door Dionysiou op 18-10-2008 15:26:23 ]
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:37:55 #205
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62485843
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:16:11 #206
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_62489315
Volgens mij nemen ze een cursus Engels, hun berichten terug worden beter en beter
pi_62489599
Deze had ik nog helemaal niet gezien. Zijn de mesjes die ik altijd gebruik. Niet echt heel goedkoop, en hoop dat ze echt zijn

Zou het trouwens niet wat zijn om merkartikelen op te zoeken, dat we die hier posten en te vergelijken?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:35:52 #208
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62489754
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:29 schreef Tarabass het volgende:
Deze had ik nog helemaal niet gezien. Zijn de mesjes die ik altijd gebruik. Niet echt heel goedkoop, en hoop dat ze echt zijn

Zou het trouwens niet wat zijn om merkartikelen op te zoeken, dat we die hier posten en te vergelijken?
volgens mij heb je nu al de helft van t merkassortiment op DX te pakken
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:38:30 #209
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62489814
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:35 schreef mcwops het volgende:

[..]

volgens mij heb je nu al de helft van t merkassortiment op DX te pakken
No..

En de e_sky RC helicopter en de GP Battery en Panasonic battery..
pi_62490078
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:38 schreef Dionysiou het volgende:No..

En de e_sky RC helicopter en de GP Battery en Panasonic battery..
60 items van e_sky
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:35 schreef mcwops het volgende:volgens mij heb je nu al de helft van t merkassortiment op DX te pakken
LOL
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:23:17 #211
215337 Wekkor
Goedenmorgen!
pi_62490872
En de Kingston usb- en geheugenkaarten
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:31:06 #212
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_62491072
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:16 schreef drummerdude het volgende:
Volgens mij nemen ze een cursus Engels, hun berichten terug worden beter en beter
Lol, dat viel mij in een mail ook al op ja!
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:50:04 #213
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_62491557
FP is merkbewuster dan DX, als we FP erbij zetten kunnen we wel een aardig overzichtje maken...
pi_62491729
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 20:50 schreef drummerdude het volgende:
FP is merkbewuster dan DX, als we FP erbij zetten kunnen we wel een aardig overzichtje maken...
Lijkt me een goed idee, ken die site bijna niet. Wat de boer niet kent vreet die niet
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 20:59:30 #215
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_62491742
FocalPrice heeft bij sommige geen goede indruk gemaakt, ik heb er nog nooit problemen mee gehad... (ook nog maar 2 bestellingen gedaan... )
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 21:52:29 #216
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62492878
Iemand een keer een goeie of lekkere muis voor de computer gekocht, zoja welke?
pi_62493312
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 21:52 schreef Dionysiou het volgende:
Iemand een keer een goeie of lekkere muis voor de computer gekocht, zoja welke?
Lekkere muizen:

sku.1858

sku.10362

Goeie muizen:

sku.16132

sku.16135

Veel beter zal je ze er volgens mij niet vinden
pi_62494519
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 22:10 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Lekkere muizen:
[ afbeelding ]
sku.1858

[ afbeelding ]
sku.10362

Goeie muizen:
[ afbeelding ]
sku.16132

[ afbeelding ]
sku.16135

Veel beter zal je ze er volgens mij niet vinden
Geef mij deze dan maar

Edit: ik heb trouwens die autolader maar geannuleerd. Heb er al eentje bij een telefoonzaak gehaald (wel 6 keer zo duur , maar ik heb hem nou eenmaal nodig)

Edit2: dit lijkt wel een vanuit het nederlands vertaald zinnetje (van DX)

"- It can against any everyday dirty and hazards for your keyboard like liquid spill and others"

it can against...

[ Bericht 5% gewijzigd door sander-3 op 18-10-2008 23:12:08 ]
pi_62495020
Mijn orders staan op shipping
pi_62496059
Ik heb sinds pas mijn eerste bestellingen gedaan bij Dealextreme, en ik ben er erg blij mee.
Ik had een PS2 Memory card besteld (heb je hè, als je je eigen kwijt raakt), en een Compactflash -> Ide adapter, had ze beiden na 8/9 dagen binnen!
En, ook een R4DS kaartje besteld, had deze binnen 7 dagen binnen, netjes!

En het werkt allemaal perfect, dus ik denk dat ik wel vaker gebruik ga maken van Dealextreme.
pi_62499568
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:02 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Geef mij deze dan maar

[ afbeelding ]

Edit: ik heb trouwens die autolader maar geannuleerd. Heb er al eentje bij een telefoonzaak gehaald (wel 6 keer zo duur , maar ik heb hem nou eenmaal nodig)

Edit2: dit lijkt wel een vanuit het nederlands vertaald zinnetje (van DX)

"- It can against any everyday dirty and hazards for your keyboard like liquid spill and others"

it can against...
Die g5 heb ik zelf ook Maar dan versie twee. Maar ben die nog niet tegengekomen op één van onze dollarsites
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:46:44 #222
48067 neo2000
pi_62499873
Mwah, requesten kan natuurlijk geen kwaad.. Ze zullen het hoogstwaarsch. wel ietwat goedkoper kunnen leveren dan dat de winkel op ed hoek dat doet. Having that said, volgens mij lis Logitech Amerikaans.. En zal er misschien niet al te veel te doen zijn aan de prijs..
pi_62500153
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:46 schreef neo2000 het volgende:
Mwah, requesten kan natuurlijk geen kwaad.. Ze zullen het hoogstwaarsch. wel ietwat goedkoper kunnen leveren dan dat de winkel op ed hoek dat doet. Having that said, volgens mij lis Logitech Amerikaans.. En zal er misschien niet al te veel te doen zijn aan de prijs..
Zwitsers bedoel je

Niet dat er dan veel aan de prijs te doen is hoor
pi_62500762
Heb er al veel te veel besteld
lasers en dbz-poppetjes
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:08:27 #225
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62502521
Welke lasers?

Die 200mW green laser staat op mijn verlanglijstje haha

pi_62502866
Godverdomme, ik was bijna de 1e die die picklock set had besteld en nu zeggen ze gewoon dat ik nog maar een week moet wachten.
Tering.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:29:39 #227
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62503110
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef Wunny het volgende:
Godverdomme, ik was bijna de 1e die die picklock set had besteld en nu zeggen ze gewoon dat ik nog maar een week moet wachten.
Tering.
Mail Jack
pi_62503247
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:08 schreef Dionysiou het volgende:
Welke lasers?

Die 200mW green laser staat op mijn verlanglijstje haha

[ afbeelding ]
Krijgen we nu weer het hele laserverhaal voorgeschoteld? OMG!!
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:39:03 #229
170462 Stinosss
pi_62503334
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:29 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Mail Jack
Nah, je hoeft ook niet bij elke verschuiving van je ETA jack te mailen (of wie dan ook). Je weet dat het kan gebeuren en staat daarnaast ook nog op DX zelf.
quote:
Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,
availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:41:48 #230
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62503386
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:39 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Nah, je hoeft ook niet bij elke verschuiving van je ETA jack te mailen (of wie dan ook). Je weet dat het kan gebeuren en staat daarnaast ook nog op DX zelf.
[..]

Dat zeg ik niet.. ik dacht dat het alleen bij hem was.. maar dat klopt ETA kan gebeuren maar na 3x 11 dagen ETA verschuiving mag je wel eens contact opnemen zoals ik had
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:11:57 #231
170462 Stinosss
pi_62504093
Heb btw deze ledstip besteld . RGB LED-strip 5M 30W

Ben benieuwd naar de kwaliteit.

zondag 19 oktober 2008 @ 15:23:38 #232
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_62504375
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ik kocht die dingen toen ze net op de site stonden en hij staat nog steeds op:
Waiting for supplier..
10 / 7

1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Shipped $0.01 -
1 16417 Advanced 9-Piece Set Lock Picks x 1 Shipped $7.50 -

Shipped via Air Mail

Wanneer heb jij besteld en welk setje?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:15:21 #233
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62505596
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:11 schreef Stinosss het volgende:

[ afbeelding ]
Waarvoor ga je die gebruiken?

Als het wat is laat het me weten
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:15:22 #234
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62505605
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:11 schreef Stinosss het volgende:

[ afbeelding ]
Vaag, double post..
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:46:09 #235
170462 Stinosss
pi_62507555
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:15 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Waarvoor ga je die gebruiken?

Als het wat is laat het me weten
Verlichting voor onder mijn vensterbank waarschijnlijk.

Kwaliteit zal niet veel zijn. Zeker de controller ziet er een beetje goedkoop uit. Simpele 3kanaals PWM-sturing.

Ik zie het wel .
pi_62509547
Cigarette- shaped Butane Lighter $1.50 Deze zijn mij wat aan de prijzige kant, ook als ik ze bulkrate ga bestellen gaat er amper iets af. Iemand enig idee of ze ergens anders voor minder te krijgen zijn ?
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_62509577
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:23 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

10 / 7

1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Shipped $0.01 -

Shipped via Air Mail

Wanneer heb jij besteld en welk setje?

00849 4-in-1 Stylus Pen x 1 Ready $3.79 -
08566 Shock-You-Friend Electric Shock Ball Pen (Practical Joke) x 1 Ready $2.00 -
16417 Advanced 9-Piece Set Lock Picks x 1 Pending
ETA 10/25/2008 $7.50 -

Waarschijnlijk gelijk toen die uit was ofzo, iemand poste het hier en toen gelijk besteld.
pi_62509607
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef mvc het volgende:
Cigarette- shaped Butane Lighter $1.50 Deze zijn mij wat aan de prijzige kant, ook als ik ze bulkrate ga bestellen gaat er amper iets af. Iemand enig idee of ze ergens anders voor minder te krijgen zijn ?
Pauper

1.50 USD

=

1.11417 EUR
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:12:19 #239
170462 Stinosss
pi_62509725
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef mvc het volgende:
Tief hier eens op ofzo komop hee..
pi_62510148
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:12 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Tief hier eens op ofzo komop hee..
Hoezo dat??
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:29:03 #241
170462 Stinosss
pi_62510167
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:28 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Hoezo dat??
Je gaat zitten mierenneuken om een aansteker van 1,- euro ?
pi_62510189
Godverdomme

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst op DX, met magneten en een aansteker.
Alleen de ETA van de magneten was 1 week en ik had die aansteker toch wel eerder nodig dan 3 weken.
Dus ik heb geannuleerd, geld was afgeschreven van me bank en ik kreeg 1 dag later een maiiltje dat DX een terugbetaling heeft verstrekt, ik dacht zelf dat het geld vanzelf weer terug kwam op de bank.
Niet dus, ik ben nu een week verder en nog steeds staat er godverdomme niks op en staat hij bij Paypal nog steeds op: Tijdelijk blokkeren, wat moet ik nu doen?

Er staat dit in het mailtje:

DealExtreme (sales@dealextreme.com) heeft u zojuist een gedeeltelijke terugbetaling gestuurd.

Informatie over tijdelijk blokkeren: een bedrag dat op uw rekening is teruggestort, is tijdelijk geblokkeerd omdat u Directe overschrijving heeft gebruikt om de oorspronkelijke betaling te verrichten. Dit bedrag kan pas worden vrijgegeven nadat de overschrijving is ontvangen. Dit duurt meestal 3-4 werkdagen.

Iemand die weet wat ik moet doen?
Ik wil nu wel me geld eigenlijk..
pi_62510427
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:07 schreef Wunny het volgende:

[..]

Pauper

1.50 USD

=

1.11417 EUR
Zo'n kutding kost hooguit 50 cent om te produceren
pi_62510464
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef mvc het volgende:

[..]

Dan maak je hem toch zelf
pi_62510512
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Wunny het volgende:
Godverdomme

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst op DX, met magneten en een aansteker.
Alleen de ETA van de magneten was 1 week en ik had die aansteker toch wel eerder nodig dan 3 weken.
Dus ik heb geannuleerd, geld was afgeschreven van me bank en ik kreeg 1 dag later een maiiltje dat DX een terugbetaling heeft verstrekt, ik dacht zelf dat het geld vanzelf weer terug kwam op de bank.
Niet dus, ik ben nu een week verder en nog steeds staat er godverdomme niks op en staat hij bij Paypal nog steeds op: Tijdelijk blokkeren, wat moet ik nu doen?

Er staat dit in het mailtje:

DealExtreme (sales@dealextreme.com) heeft u zojuist een gedeeltelijke terugbetaling gestuurd.

Informatie over tijdelijk blokkeren: een bedrag dat op uw rekening is teruggestort, is tijdelijk geblokkeerd omdat u Directe overschrijving heeft gebruikt om de oorspronkelijke betaling te verrichten. Dit bedrag kan pas worden vrijgegeven nadat de overschrijving is ontvangen. Dit duurt meestal 3-4 werkdagen.

Iemand die weet wat ik moet doen?
Ik wil nu wel me geld eigenlijk..
Wachten? 3 of 4 werkdagen zullen wel nog niet geweest zijn. Als iedereen nou gewoon wat meer zou wachten totdat iets gebeurd, zou een hoop posts als deze, en posts als ''WAT BETEKEND PROCESSING PLEASE CONTACT FOR MORE INFORMATION'' schelen

En je krijgt het geld op je Paypal, niet op je bankrekening. Ik gok dat je het morgen of dinsdag al hebt.
quote:

[..]

50 cent om te produceren, 10 cent winst, 10 cent winst voor DX, 40 cent om te verzenden.
Om maar wat te noemen.
pi_62510576
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:41 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wachten? 3 of 4 werkdagen zullen wel nog niet geweest zijn. Als iedereen nou gewoon wat meer zou wachten totdat iets gebeurd, zou een hoop posts als deze, en posts als ''WAT BETEKEND PROCESSING PLEASE CONTACT FOR MORE INFORMATION'' schelen

En je krijgt het geld op je Paypal, niet op je bankrekening. Ik gok dat je het morgen of dinsdag al hebt.
[..]

50 cent om te produceren, 10 cent winst, 10 cent winst voor DX, 40 cent om te verzenden.
Om maar wat te noemen.
Maar, ik heb dan 7,70 erop staan, en ik wil iets kopen van bijvoorbeeld 8,- , word dan die 7,70 eraf getrokken en 0,30 cent bij mij bank gehaald?
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:48:50 #247
170462 Stinosss
pi_62510688
quote:

[..]

Kansloze Hollander. Wat doe je hier?

Ga hem bij de tabakzaak om de hoek halen, betaal je het 5dubbele.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:49:14 #248
170462 Stinosss
pi_62510704
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Wunny het volgende:

[..]

Maar, ik heb dan 7,70 erop staan, en ik wil iets kopen van bijvoorbeeld 8,- , word dan die 7,70 eraf getrokken en 0,30 cent bij mij bank gehaald?
Juist
pi_62510747
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Wunny het volgende:

[..]

Ja
pi_62511142
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:49 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Juist
Serieus? Dat wist ik niet. Dus je hoeft het geld niet op je paypal te hebben, je kan het gelijk bestellen en dan wordt het van je gekoppelde rekening gehaald? Wtf, dat zou niet goed zijn voor m'n financiële situatie
pi_62511258
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:05 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Serieus? Dat wist ik niet. Dus je hoeft het geld niet op je paypal te hebben, je kan het gelijk bestellen en dan wordt het van je gekoppelde rekening gehaald? Wtf, dat zou niet goed zijn voor m'n financiële situatie
quote:
Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.
pi_62511330
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

[..]
Ik weet niet of ik dit wilde weten haha. Nu had ik nog een beetje een stok achter de deur

Denk dat ik maar even 1000 van die sigaretvormige aanstekers ga bestellen. Die kosten geen reet bij DX
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:32:34 #253
170462 Stinosss
pi_62511967
Edit
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:34:37 #254
170462 Stinosss
pi_62512038
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:11 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dit wilde weten haha. Nu had ik nog een beetje een stok achter de deur

Denk dat ik maar even 1000 van die sigaretvormige aanstekers ga bestellen. Die kosten geen reet bij DX
Wtf, 1000 ?
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:40:21 #255
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62512235
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Wtf, 1000 ?
Kan je beter bij die andere site van DX doen dan

Ze zien er wel tof uit, het is dat ik tot december niks ga kopen anders had ik die LED ding die Stinosss heeft gekocht gaan kopen, en die baan met die balletjes, en die aanstekers en mischien die e_sky V4 Llama
pi_62513079
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:11 schreef Tarabass het volgende:

[..]
Ik heb ze inmiddels goedkoper gevonden, even zoeken loont dus toch ik wil er namelijk 500 afnemen
pi_62513136
Je meent toch niet serieus dat je 1000 van die dingen wilt kopen?
pi_62513167
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:11 schreef mvc het volgende:

[..]

Ik heb ze inmiddels goedkoper gevonden, even zoeken loont dus toch ik wil er namelijk 500 afnemen
Waar?
pi_62513189
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:13 schreef Wunny het volgende:
Je meent toch niet serieus dat je 1000 van die dingen wilt kopen?
Ik maar de helft ben je zo kwijt hoor
pi_62513333
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:15 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Waar?
hier

Overigens, welke van de R4 kaartjes voor de DS die op DX worden aangeboden kan ik het best aanschaffen ?
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:22:13 #261
170462 Stinosss
pi_62513358
R4 kaartjes?

Flashkaartjes ja. Welke je het beste kunt kopen?
Kom eens met wat eisen ofzo.
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 21:25:01 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_62513427
Volgens mij ben ik te snel geweest met aanstekers bestellen, ze hebben weer nieuwe in een mooi doosje. En nog meer autosleutels, waar dat nou op slaat?
niet zo tof doen
pi_62513452
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef mvc het volgende:

[..]

hier

Overigens, welke van de R4 kaartjes voor de DS die op DX worden aangeboden kan ik het best aanschaffen ?
Ik had helemaal geen interesse in die dingen, ze zijn uberlelijk en echt zo 1990

Maar je antwoord is kenmerkend
pi_62513501
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef mvc het volgende:

[..]

Overigens, welke van de flashkaartjes voor de DS die op DX worden aangeboden kan ik het best aanschaffen ?
Kwaliteit, techniek: EGDE
Prijs/kwaliteitverhouding: TTDS
Bij haat van TTDS: Acekard 2
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:25 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik te snel geweest met aanstekers bestellen, ze hebben weer nieuwe in een mooi doosje. En nog meer autosleutels, waar dat nou op slaat?
Ja die nieuwe zag ik ook! Wel duur 10 euro per aansteker, maar wel helemaal design en shit. Bestel ik later nog wel een keer

Die autosleutels zijn lege sleutels, dus voor het kopieren van je eigen sleutel of als alleen het plasticje aan de bovenkant van je eigen sleutel stuk is kan je dat vervangen.
pi_62513699
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
Die autosleutels zijn lege sleutels, dus voor het kopieren van je eigen sleutel of als alleen het plasticje aan de bovenkant van je eigen sleutel stuk is kan je dat vervangen.
Denk niet dat je het plasticje kan vervangen, maar wie weet. Na mijn weten is het geperst en niet een los stuk plastic.

Het is vooral voor als jouw originele sleutel kapot/versleten is en je er één bij wilt laten maken maar niet met zo'n lelijke, lompe universele zwarte sleutel wilt rondlopen. Let wel op dat voor nieuwere auto's je volgens mij alleen bij de dealer sleutels kan bij laten bestellen met je oude sleuten. Met ouwere sleutels kunnen dat sowieso wel, die kunnen bij elke sleutelmaker erbij geslepen worden
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 21:35:45 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_62513716
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:

Ja die nieuwe zag ik ook! Wel duur 10 euro per aansteker, maar wel helemaal design en shit. Bestel ik later nog wel een keer

Goh duur he, 10 euro Die sleutels blijf ik toch vaag vinden, net alsof het bedoeld is om een auto te jatten of zo

Zag ik nog wat leuks, alumimium box om zooi in te doen SKU 7102 is het uitverkocht!
niet zo tof doen
pi_62513835
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Goh duur he, 10 euro Die sleutels blijf ik toch vaag vinden, net alsof het bedoeld is om een auto te jatten of zo
Ik vergelijking met de andere dan
Toch wel gauw 2 keer zo duur

Ik ga voor deze, alleen die vlam, wat is dat voor vaags? Is het wel een vlam?
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:47:10 #268
48067 neo2000
pi_62514023
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:46 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Verlichting voor onder mijn vensterbank waarschijnlijk.
Kwaliteit zal niet veel zijn. Zeker de controller ziet er een beetje goedkoop uit. Simpele 3kanaals PWM-sturing.
Ik zie het wel .
Zegt mij eigenlijk niet zo heel veel wat je allemaal zegt.. Je gaan 'm onder je vensterbank hangen.. En dan..? Hebbie licht onder je vensterbank vandaan, of kan je met de controller nog allemaal effectjes (knipperen/faden/kleurveranderen etc) instellen..? Of is het gewoon aan of uit?
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:52:54 #269
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62514189
Ik vind die nieuwe aanstekers wel mooi, je hoeft ze niet te kopen ..

Toch vind ik die wapenaanstekers toch grappig vinden
  Moderator zondag 19 oktober 2008 @ 21:55:03 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_62514257
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik vergelijking met de andere dan
Toch wel gauw 2 keer zo duur

Ik ga voor deze, alleen die vlam, wat is dat voor vaags? Is het wel een vlam?
Die vlam is wel vaag ja, het lijkt meer een klein lampje dan een vlam. En die aansteker zet ik ook maar op mijn wishlisht Eerst even zien hoe die andere zijn.
niet zo tof doen
pi_62515072
Jammer dat ik die nieuwe design aanstekers niet eerder heb gezien, anders had ik die gekocht maarja..
pi_62515366
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:40 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Kan je beter bij die andere site van DX doen dan

Dat valt nog vies tegen. Bij Volumerate betaal je direct 60 dollar verzendkosten
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:43:53 #273
170462 Stinosss
pi_62515782
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zegt mij eigenlijk niet zo heel veel wat je allemaal zegt.. Je gaan 'm onder je vensterbank hangen.. En dan..? Hebbie licht onder je vensterbank vandaan, of kan je met de controller nog allemaal effectjes (knipperen/faden/kleurveranderen etc) instellen..? Of is het gewoon aan of uit?
Je hebt dan hetzelfde effect als die lamp van philips.

Alleen heb je dan geen hele bundel licht, maar een strook licht. En ja, je kunt de intensiteit instellen en de kleur. Ik ga waarschijnlijk wel een zelfgebouwde controller gebruiken en niet dat crappy ding van DX.
pi_62524150
ik zie net dat dx messen enzo verkoopt, mag je dat soort dingen wel invoeren?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:56:33 #275
170462 Stinosss
pi_62524828
jij niet
pi_62524840
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:56 schreef Stinosss het volgende:
jij niet
omdat?
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:16:54 #277
170462 Stinosss
pi_62526600
Je mag`messen invoeren ja. Zijn echter wel een hoop regeltjes voor. Kijk even op de website van de douane voor meer info.

[ Bericht 9% gewijzigd door Stinosss op 20-10-2008 13:23:47 ]
pi_62526684
Wat een troep op deze site, ik ben blij dat ik er niet meer bestel want het is serieus verslavend.
pi_62527296
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:20 schreef emokid het volgende:
Wat een troep op deze site, ik ben blij dat ik er niet meer bestel want het is serieus verslavend.
Is een mes niet wat voor jou dan? Die verkopen ze ook.
pi_62527508
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef Wunny het volgende:

[..]

maandag 20 oktober 2008 @ 14:30:43 #281
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62528424
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef Wunny het volgende:

[..]

Haha ik moest hier even om lachen..
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:31:45 #282
48067 neo2000
pi_62528446
Tsjah, met die krasser naam user naam vraag je er ook om..
pi_62529002
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:16 schreef Stinosss het volgende:
Je mag`messen invoeren ja. Zijn echter wel een hoop regeltjes voor. Kijk even op de website van de douane voor meer info.
het enige dat ik hierover kan vinden is
quote:
Op grond van deze bepalingen is onder meer de invoer van de hierna genoemde goederen in Nederland verboden of hebt u voor de invoer van deze goederen een vergunning nodig.

wapens en munitie
kinderporno
geneesmiddelen
verdovende middelen
bepaalde levensmiddelen
bedreigde uitheemse dier- en/of plantensoorten
vlees en vleesproducten
planten en bloemen
namaakgoederen
goederen die kunnen dienen om verdovende middelen te vervaardigen (precursoren)
cultuurgoederen
vuurwerk
stoffen die de ozonlaag aantasten (bijvoorbeeld spuitbussen die chlooretheen bevatten)
cadmiumhoudende stoffen
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:59:11 #284
170462 Stinosss
pi_62529198
idd, wapens. Maar als je het als gift laat verzenden kan er niet veel fout gaan.
pi_62529263
Hmm heb een ps/2 naar usb adaptertje besteld maar heb 2 iphone screenprotectors ontvangen :p. ff een ticketaanmaken dan maar
Heh sku 1440 besteld maar 14400 ontvangen .
pi_62529271
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef Stinosss het volgende:
idd, wapens. Maar als je het als gift laat verzenden kan er niet veel fout gaan.
ook gifts worden toch gecontroleerd?
pi_62529283
DX mailde me net met een gmail account voor wat gegevens?
Waarom gebruiken ze niet gewoon een @dealextreme.com adres
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:11:21 #288
232115 ShowMeYourGenitals
*Wuut* Genitalia !
pi_62529488
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Antwoord terug met je paypal wachtwoord, dat hebben ze zeker nodig!
You're talking to me about stuff.Why? I can't have sex with your personality,and I can't put my penis in your college degree and I can't shove my first in your childhood dreams.So why are you sharing all this information with me?
pi_62529954
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Mischien een host gekozen exclusief mail domein.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:47:28 #290
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62530496
Als er een ETA voor 1! product is, kan je die dan ook cancellen o.i.d. Mijn order heeft al bijna 10 dagen vertraging omdat er 2 van die kleine sleutelhangertjes niet binnen zijn, en nu duurt het nog eens 3 dagen
Love is in the air!
pi_62531075
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ook gifts worden toch gecontroleerd?
Dat kan, heb zelf zonder nadenken 4 messen laten komen zonder problemen. Voor zover ik weet worden ze hier ook gewoon verkocht en zijn ze gewoon legaal.

Ik zoek trouwens een zaklamp en zie door de bomen het bos niet meer. Vereisten:
- moet werken op AAA maar nog liever AA, aantal cellen maakt niet uit.
- moet redelijk tot goed waterdicht (te maken) zijn.
- redelijke throw.

Nu kwam ik met wat zoeken op de Ultrafire C3 maar hier zijn tig uitvoeringen van die allemaal verschillen in uitvoering en kwaliteit. Iemand enig idee welke het best te kiezen? (P4, Q3 of Q5?) Ook ben ik wel geinteresseerd in de KD bucklelight met Q5 emitter maar hier lees ik verschillende ervaringen over de kwaliteit van het ding en de run time is ook een beetje kort.
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:18:15 #293
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62531240
ik vind ze niet zo snel met antwoorden . heb gereplied voor een vervangend artikel, maar al 3 dagen geen respons van Evelyn
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:39:48 #294
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62531852
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef mcwops het volgende:
ik vind ze niet zo snel met antwoorden . heb gereplied voor een vervangend artikel, maar al 3 dagen geen respons van Evelyn
Jack
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:49:07 #295
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_62532091
Ik heb vandaag me lockpick binnen gekregen.
Ik ga inbreken straks.
Wens me succes

Nu nog zien wat ik er in godsnaam mee ga doen.
pi_62532850
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga inbreken straks.
Wens me succes

Nou succes
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:23:42 #297
232115 ShowMeYourGenitals
*Wuut* Genitalia !
pi_62532969
quote:
Ik ga inbreken straks.
Wens me succes

link
You're talking to me about stuff.Why? I can't have sex with your personality,and I can't put my penis in your college degree and I can't shove my first in your childhood dreams.So why are you sharing all this information with me?
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:37:28 #298
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_62533309
pi_62533509
quote:
Ik ga inbreken straks.
Wens me succes

Sterf, ik heb hem nog steeds niet, ik wacht al 2 weken ofzo.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:49:13 #300
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62533567
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:46 schreef Wunny het volgende:

[..]

Sterf, ik heb hem nog steeds niet, ik wacht al 2 weken ofzo.
Haha..
Blijkbaar was je dus niet een van de eerste die hem had besteld
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:50:04 #301
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_62533587
Er staat een ban op doodsverwensingen he! Je wenst me toch niet dood?

10 / 7

Shipped via Air Mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')