stoerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ga een dezer dagen me eerste bestelling plaatsen
Welke?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:18 schreef admiraal_anaal het volgende:ik ga een dezer dagen me eerste bestelling plaatsen
Laat me raden, die plastic testikels?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:28 schreef Landgeld het volgende:
Weer een nieuwe bestelling geplaatst. Vooral wat dingen aan mijn sleutelhanger
Gaat juist weer de goede kant opquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:40 schreef Flepke het volgende:
Kut dollar!
¤150quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dan wordt 't bedrag wat je max mag invoeren in NL/Europa verhoogd naar ¤ 115,-
Zijn die draadloos op basis van IP?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil die indoor/outdoor security cams hebben stuk of 3en verder wat kerstinkopen qua versiering en cadeautjes en wat hebbedingetjes
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Laat me raden, die plastic testikels?
Waarvoor? voor je kamer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil die indoor/outdoor security cams hebben stuk of 3en verder wat kerstinkopen qua versiering en cadeautjes en wat hebbedingetjes
Die macro dingen doen het bij mij gewoon goed... ik had er eerst ook wel even moeite mee maar ik draaide de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist 'n pakketje van DX ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Macro Lens Adapter for Nikon $9,21 USD
Mini Green Mushroom Ornament (Super Mario Series) $2,20 USD
JJC Card Style Compact IR Remote for Nikon D80/D40/D70S/D50/D40X Cameras (E2) $6,20 USD
Massa Camera Lens Hood (for 52mm Diameter Lens) $6,31 USD
52mm Digital Camera Lens Cover $3,55 USD
Cool Ball Laptop Leg $3,93 USD
De Marco lens adapter al op m'n camera gehad, maar met alle moeite er weer afgekregen en meteen m'n objectief aan de buitenkant beschadigdDe Mushroom-ornament is al "kapot" (lees: 't veertje is van de paddestoel zelf af, kwestie van wat lijm). De rest doet 't wel gelukkig, zometeen de remote nog even proberen
Mijn bestelling van FP werd eerder verzonden en is nu nog niet binnen en deze dus wel terwijl die echt dagen later is verzonden. Dus ik ben er bang voor wat daarmee gebeurd is of wat ik voor extra rekening erbij krijg of zo
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waarvoor? voor je kamer?Ik zag er trouwens al een van 12$ ofzo, dat is geen geld...
Ik moest zelfs met de waterpomptang aan de gangquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die macro dingen doen het bij mij gewoon goed... ik had er eerst ook wel even moeite mee maar ik draaide de verkeerde kant op
tevens tvp
Ligt eraan hoeveel dBi de ene is die je nu hebt. Die waar je naar linkt is iets van 2/3 dBi als ik de reviews lees.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef mstr het volgende:
Adjustable 2.4Ghz Digital Antenna for Wifi Routers (800Mhz~2.5Ghz)
Zou deze een stuk beter zijn dan de standaard antenne die ik er nu op heb zitten?
Na even zoeken kom ik op: ANTENNA: 2 dBi swivel dipole removable antenna with reverse polarity SMA connector.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel dBi de ene is die je nu hebt. Die waar je naar linkt is iets van 2/3 dBi als ik de reviews lees.
Weet je het zeker dat je het wel goed doet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:40 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdomme mijn 200mW Laser kwam in stukjes aan ik pakte het uit het plastic met bubbeltjes hij lag uit elkaar, de kop lag er af met de veering ik probeer hem te maken anders ome Jack.
Edit: het focussen lukt dus ook niet.
Klopt, ik draai het kopje tot dat hij sterk gefocused is, ik moet zeggen de straal is erg sterk maar warm word het papiertje waar ik op schijn niet eens, zelfs de ballon niet, niks brand en niks popt. En ik heb hem goed gefocused!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je het wel goed doet?
Neem anders even foto's van hoe je het nu in elkaar hebt. De veer moet los bij de lasermodule zeg maar, maar de lens moet je in dat zwarte decoratiekopje draaien. Misschien heb jij de lens + veer nu vastgedraaid in de laser.
Met het draaien aan het zwarte kopje breng je de lens namelijk verder van de lasermodule af waardoor het dus scherper wordt, als jij nu aan het kopje draait en de lens zit vast in de laser gebeurd er niet zo veel.
De remote is echt zijn geld waard, ik heb er nu ook twee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Macro Lens Adapter for Nikon $9,21 USD
Mini Green Mushroom Ornament (Super Mario Series) $2,20 USD
JJC Card Style Compact IR Remote for Nikon D80/D40/D70S/D50/D40X Cameras (E2) $6,20 USD
Massa Camera Lens Hood (for 52mm Diameter Lens) $6,31 USD
52mm Digital Camera Lens Cover $3,55 USD
Cool Ball Laptop Leg $3,93 USD
De Marco lens adapter al op m'n camera gehad, maar met alle moeite er weer afgekregen en meteen m'n objectief aan de buitenkant beschadigdDe Mushroom-ornament is al "kapot" (lees: 't veertje is van de paddestoel zelf af, kwestie van wat lijm). De rest doet 't wel gelukkig, zometeen de remote nog even proberen
Mijn bestelling van FP werd eerder verzonden en is nu nog niet binnen en deze dus wel terwijl die echt dagen later is verzonden. Dus ik ben er bang voor wat daarmee gebeurd is of wat ik voor extra rekening erbij krijg of zo
Ik zit er op 7 te wachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
De remote is echt zijn geld waard, ik heb er nu ook twee.
net besteld, DSTT kaart + 2GB microSD![]()
[ afbeelding ]
Mijne zaten laatst in en kartonnen doosje..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:34 schreef Dionysiou het volgende:
RacerDKB
Jij ging toch met je laser ballonen poppen bij de MacDonalds?
Ik wil dat ook gaan doen, zat je ver er vanaf? en kan het ook zonder een ''black'' spot?
Oke, want ik ga met een vriend vanavond naar de bios en dan gaan we bij de Mac eten en gaan we ook poppenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja
Ik zat er, zeg 4-5 meter van af. Was een blauwe ballon, geen stipje.
Wat voor batterijen heb je in je laser zitten?
Ja, maar heb je ze wel opgeladen? Of heb je ze na het ontvangen meteen in je laser gepropt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ehm, die groene UltraFire die oplaadbare, die zijn goed toch?
Is het ongeveer evenveel als in al die filmpjes over die rode laser? Of is jouwe beduidend slechter?quote:Ik vind de ''sterkte/kracht'' van de laser wel tegenvallen, had er meer van verwacht eerlijk gezegd.
Yup, ik heb ze 3 dagen geleden één hele nacht in de oplader gegooit, heb ze er nu weer ingegooit..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, maar heb je ze wel opgeladen? Of heb je ze na het ontvangen meteen in je laser gepropt?
[..]
Is het ongeveer evenveel als in al die filmpjes over die rode laser? Of is jouwe beduidend slechter?
Zie ook mijn filmpje met wat mijn lasert kan doen:
Hij werkt hier nu ook goed, kon 't niet laten toch te proberen. Nu alleen es uitvinden hoe 't eigenlijk precies werkt. Want 't is én donker en ik krijg m'n te fotograferen materiaal niet scherpquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die macro dingen doen het bij mij gewoon goed... ik had er eerst ook wel even moeite mee maar ik draaide de verkeerde kant op
tevens tvp
Die remote werkt ook echt goed ja, strax even geprobeerd en topspulquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gummetjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hier ook!
Headset en geinige gummetjes..
Adapter van de headset zit alleen zo'n maffe stekker op en die past niet in een Hollands stopcontact...Moet even kijken of ik thuis nog van die omzetstekkers heb.
Die kan je via DX toch ook krijgen? Welke SKU was dat ook weer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hier ook!
Headset en geinige gummetjes..
Adapter van de headset zit alleen zo'n maffe stekker op en die past niet in een Hollands stopcontact...Moet even kijken of ik thuis nog van die omzetstekkers heb.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die kan je via DX toch ook krijgen? Welke SKU was dat ook weer?
Let wel op dat het apparaat dan 100 tot 240 volt is, als het bijv 110volt only is dan werkt dat niet met dat omzettertje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:04 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:14 schreef SolidArt het volgende:
Mijn god wat een troep hebben ze daar zeg.
quote:V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.
Hoe zie ik dat? Dat staat er niet bij... Of bedoel je de adapter zelf?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Let wel op dat het apparaat dan 100 tot 240 volt is, als het bijv 110volt only is dan werkt dat niet met dat omzettertje.
De adapter zelf. Duh.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe zie ik dat? Dat staat er niet bij... Of bedoel je de adapter zelf?
Ik denk dat deze wel goed is:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:19 schreef Tarabass het volgende:
Ik zoek een mooie, goeie laptos tas. Mag antishock zijn. Hij is voor mijn Acer Aspire One A150, en zie enkel alleen voor Asus eeePC. Passen die ook, want de formaten zijn iets kleiner. Dan moet hij ruim vallen zeg maar.
Formaat van de Acer is 249 x 170 x 29 mm.
Iemand suggesties, tips of opmerkingen?
Trouwens leuk te zien dat er een hoop nieuwe mensen bijkomen. Welkom!
Ja op DX sta ik nergens meer van te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die kan je via DX toch ook krijgen? Welke SKU was dat ook weer?
Top! Bedankt alvast... ik had een hele zet van die stekkers bij mijn mp3-speler (niet via DE) dus ik graaf ze even op en anders ga ik hier eens naar kijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:04 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Sku, alsjeblieft?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]kamer
Heb hier een 6 kamer woning met groot dakterras van 40 m2 in LaakkwartierLaakkwartier zegt genoeg toch waarom ik ze wil hebben
oja en ik wil die van 25 dollar per stuk, kwalitatief wel iets beter
Ow lol, ik dacht dat het ging om kerstverlichting.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deze, zou ik zeggen, al weet ik dat niet zeker:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2764
Hey, zo'n ding moet ik ook nog hebben. Is het wat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:42 schreef mstr het volgende:
Postbode is weer langs geweest.
Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen)
Beetje volgepropt de envelop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn lockpick sets ook, en ondertussen zijn er ook nog enkele een paar dollar in prijs gezakt..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:20 schreef Wunny het volgende:
Mijn lockpick setje en me 4-1 stylus staat nog steeds op Waiting for supplier terwijl me aansteker allang is ingepakt terwijl ik die later heb besteld.
Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, zo'n ding moet ik ook nog hebben. Is het wat?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, zo'n ding moet ik ook nog hebben. Is het wat?
Is van goede kwaliteitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vind
Eventueel ook verkrijgbaar in zwart en groen
En als je laptop niet 15.4'' is, er zijn ook nog andere maten.
Ik denk, waar haalt die gozer nou weer die specs vandaan. Ga ik beter kijken, zie ik nu zelf ook die afmetingen helemaal onderaan staan. Had mijn oogkleppen nog op denk ik. Maar ik denk inderdaad dat dit een wordt. Of ze moeten een mooie lederen hebben, voor het geld hoef je het niet te laten haha..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat deze wel goed is:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15379
Die is namelijk 256x199 mm
En hij is voor 7 tot 9 inch schermen, die van jou is 8.9 toch? Zou passen, denk ik
Mwa, is een kwestie van gunnen denk ik. Ik hoef niet zozeer een paar eurootjes te verdienen aan mijn vriendjes en vriendinnetjes. Geef ze liever een link van de site, mogen ze nog via mijn paypal betalen ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:25 schreef mstr het volgende:
Kan beter een DX-forum maken.
En dan hier de reeks stoppen, lekker beetje onbekend houden.
Klopt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Mwa, is een kwestie van gunnen denk ik. Ik hoef niet zozeer een paar eurootjes te verdienen aan mijn vriendjes en vriendinnetjes. Geef ze liever een link van de site, mogen ze nog via mijn paypal betalen ook
Fuckquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:39 schreef Impry het volgende:
Dollarkoers gaat (voor ons) wel weer de goede kant op gelukkig
ach, scheelt misschien enkele euro's...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
FuckDus heb ik net op het hoogste punt besteld.
Same herequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
FuckDus heb ik net op het hoogste punt besteld.
Neequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed dat mensen gaan wachten op een verschil van een paar euro.
Drink 2 bier minder of weet ik veel en je hebt het terug verdient.
Dquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NeeNiet minder bier
![]()
Ik twijfel trouwens nog steeds welke telefoon ik zal nemen.
Zijn gewoon blanco sleutelsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef Flepke het volgende:
Wat zijn al die auto sleutels opeens? :S
Handig voor als je een Lexus wilquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:20 schreef mvc het volgende:
[..]
Zijn gewoon blanco sleutels
[ afbeelding ]
HEILIGENSCHENNIS! Scheer je weg van Fok!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
He godver.. zo een wil ik ook nog wel.. maar ga voorlopig maar even niks bestellen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vind
Eventueel ook verkrijgbaar in zwart en groen
En als je laptop niet 15.4'' is, er zijn ook nog andere maten.
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb het gevoel dat sommige van jullie alleen maar kopen omdat het goedkoop is, maar dat je het eigenlijk niet nodig heb
5 epc, had op locatie een laptop nodigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.
Bij mij is het: pakje kauwgom, een pak melk, een fles cola en een zak kattenvoer.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
5 epc, had op locatie een laptop nodig
4 drumcomputer, spreekt voor zich
3 dvt usb, op locatie tv kijken als ik weer weekje van huis ben
2 laptop batterij, zodat ik langer op locatie me laptop kan gebruiken
1 oordopjes want me oude waren stuk
En nu?
Voorwerpen, géén levensmiddelenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Bij mij is het: pakje kauwgom, een pak melk, een fles cola en een zak kattenvoer.
Ik heb in de vorige week voor $690.82 besteld, en dan heb ik het alleen over dingenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed dat mensen gaan wachten op een verschil van een paar euro.
Johquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb het gevoel dat sommige van jullie alleen maar kopen omdat het goedkoop is, maar dat je het eigenlijk niet nodig heb
Wat heb je besteld dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige week voor $690.82 besteld, en dan heb ik het alleen over dingen
voor mezelf. De dropshipments heb ik voor het gemak maar even niet meegerekend.
Dan maakt het eigenlijk best wel wat uit of een dollar ¤1.56 (zoals een tijd geleden)
doet, of dattie maar ¤1.32 (zoals een paar dagen terug) waard is. Is een verschil
van ¤0.25 per dollar. Kan me maar zo een dikke ¤100 per week schelen.![]()
(nou is dit vergelijk natuurlijk wel érg extreem, maar het gaat om het idee)
New TopToy DSTT Multimedia Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC) - vervanging van mijn 'oude' Slot 2 flash cartquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.
Een paar laserpointers, lockpicktools, e-sigaretten + navullingen, en wat led-lampen voor binnenshuis.quote:
Hi Neo, welke enters bedoel je?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef neo2000 het volgende:
Offtopic: Opa_vertelt, what with the all the enters..? Weer in oma's drankkast gezeten..?
Maar die mag je toch niet op marktplaats zetten? Of is het voor vrienden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat dropshipments betreft doen de 200mw rode en goene laserpointers het momenteel het best.
Wtf is een dropshipment dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die mag je toch niet op marktplaats zetten? Of is het voor vrienden.
Ben je gekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die mag je toch niet op marktplaats zetten? Of is het voor vrienden.
quote:
De grap is dat Marktplaats al vol staat met zulke handelaren die soms meer dan 100 verschillende producten aanbieden van DealExtreme.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Voorbeeldje..
Deze laserpointer. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1997
200mw groene laserponter. Kost $120 (ca. 90 euro) incl verzenden bij dealextreme.
Ik verkoop deze laserpointer voor 179 euro incl verzenden op een verkoopsite zónder
dat ik ze op zelf voorraad en/of in bezit heb.
Jij (de klant), ziet mijn advertentie en denkt: "Potjandrie, dat moet ik hebben!"
Je besteld dat ding bij me, en maakt netjes het bedrag over op mijn rekening.
Ik neem jouw 179 euro aan, betaal 90 euro aan dealextreme voor de 200mw laserpointer
(voeg voor het gemak SKU1888 toe) en vul in plaats van mijn eigen adres, JOUW adres in.
Na een tijdje krijg jij dat ding thuis en heb ik 89 euro overgehouden aan dit "harde" werk.![]()
De één noemt het neppen, de ander noemt het de "vrije markt".
Het is maar net aan welke kant van de verkoopkraam je staat..
Ik zet zelf alles er altijd netjes bij. Is gewoon makkelijker voor mezelf en degene die iets koopt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De grap is dat Marktplaats al vol staat met zulke handelaren die soms meer dan 100 verschillende producten aanbieden van DealExtreme.
Alleen vervelend voor de kopers dat ze soms meer dan 10 dagen moeten wachten op hun product na betaling, terwijl dat niet wordt aangekondigd bij de advertentie.
eBay is ook handig, heb er al een aantal dingen mee verkocht.. Alleen je moet wel vergoeding betalen aan eBay voor het plaatsen voor de advertentie + overige dingen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zet zelf alles er altijd netjes bij. Is gewoon makkelijker voor mezelf en degene die iets koopt.
Levertijd zo'n 14 dagen, geen garantie (wel bij DOA), en dat het van buiten de EU wordt toegestuurd.
Zo voorkom ik een boel onnodig gemail en gezeur. Zolang je duidelijk bent is er niets aan het handje en
blijven mensen zelfs bij je terugkomen. En hoe bizar het ook klinkt.. Sommige mensen wéten volgens mij
gewoon dat ze teveel betalen, maar om de één of andere reden blijven ze bestellen..
De mailtjes met "hey, jij koopt die dingen van DX hé?" zijn ook altijd grappig.(al snap ik ze wel hoor)
Jezusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Voorbeeldje..
200mw groene laserponter. Kost $120 (ca. 90 euro) incl verzenden bij dealextreme.
Ik verkoop deze laserpointer voor 179 euro incl verzenden op een verkoopsite zónder
Jij (de klant), ziet mijn advertentie en denkt: "Potjandrie, dat moet ik hebben!"
Ik neem jouw 179 euro aan, betaal 90 euro aan dealextreme voor de 200mw laserpointer
(voeg voor het gemak SKU1888 toe) en vul in plaats van mijn eigen adres, JOUW adres in.
Na een tijdje krijg jij dat ding thuis en heb ik 89 euro overgehouden aan dit "harde" werk.![]()
Best lucratief inderdaad. Als je SKU1888 bij de order doet, halen ze alle DealExtreme -kenmerken weg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
JezusDat is dan best lucratief.. En die lui zien dan helemaal niet dat jij het vanuit Hong Kong hebt laten komen en dat het van DX is?
Ze halen de kenmerken niet weg, ze plakken er wat overheen. Dus de nieuwsgierige klant kant met het weghalen van wat stickers en plakband er zo achter komen dat het van DX komtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Best lucratief inderdaad. Als je SKU1888 bij de order doet, halen ze alle DealExtreme -kenmerken weg.
Ebay gebruikers zijn me te slim, ze weten vaak ook precies hoeveel iets waard is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
eBay is ook handig, heb er al een aantal dingen mee verkocht.. Alleen je moet wel vergoeding betalen aan eBay voor het plaatsen voor de advertentie + overige dingen..
Heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze halen de kenmerken niet weg, ze plakken er wat overheen. Dus de nieuwsgierige klant kant met het weghalen van wat stickers en plakband er zo achter komen dat het van DX komt
Ben je dit toevallig? http://verkopers.marktplaats.nl/520452quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Voorbeeldje..
Nee, dat is hem nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:46 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ben je dit toevallig? http://verkopers.marktplaats.nl/520452
Yep, dat ben ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet
Ik heb hem gevonden maar ik post het lekker niet!
Hij heeft er maar 4 dingen opstaan, dus goed zoeken.
Dat is dom, vraag er 30,- voor en maak ongeveer 10 euro winst.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:57 schreef Impry het volgende:
http://link.marktplaats.nl/195914879
¤ 129,95
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461
¤ 19,12Makkelijk geld verdienen zeg...
wat heb je aan die 'earth magnets '?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:18 schreef Wekkor het volgende:
Heb vandaag van die strong earth magnets binnengekregen. Ben ze ondertussen alweer kwijt, maar ze zijn idd best sterk! Wat heb je trouwens aan die autosleutels? (blank?)
Ik kocht die dingen toen ze net op de site stonden en hij staat nog steeds op:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:29 schreef luciferist het volgende:
tvp weer.
lockpick tools zijn out of stock
Misschien is het deze pen:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:57 schreef Impry het volgende:
http://link.marktplaats.nl/195914879
¤ 129,95
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461
¤ 19,12Makkelijk geld verdienen zeg...
Helemaal niks, dus ben ergens wel blij dat ik ze alweer kwijt benquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:38 schreef mcwops het volgende:
[..]
wat heb je aan die 'earth magnets '?
WTF:00723 Soshine 3.0V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending ETA 10/25/2008
al 3 weken pending en de ETA loopt iedere keer op met een week grrrr![]()
Dat zou de boel verklaren inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien is het deze pen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12858
30% van 50$ is ongeveer ¤11.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik had een mailtje gestuurd over een mp4 speler met een scherm wat niet op zijn plek zat ( links deel niet zichtbaar en rechts een stuk over zegmaar) en nu kreeg ik terug dat ik het naar hun moest zenden maar dat het niet via TNT /UPS oid mocht. Hoe zenden jullie zoiets normaal terug? Ook stond er dat het niet meer dan 30% van de prijs mocht zijn maar de mp4 zelf was 50 dollar en ik denk niet dat er een maatschappij in NL is die die dingen verstuurd voor 12euro naar hong kong ofwel?
Nee, gewoon geduld. Het duurt een paar dagen voordat Paypal het geld van jou heeft, ze schieten het gewoon even voor. DealExtreme heeft het geld dus ze zijn tevreden, en verzenden het dus gewoon.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb een aantal bestellingen gedaan die allemaal op "Expedited Order Received - in stock" staan, maar ik zie ook dat er nog geen geld van mijn Postbank rekening af is gegaan. Ik krijg wel mailtjes van Paypal dat mijn betaling in orde is. Hoe zit dat nu, gaat dat inderdaad via Paypal rechtstreeks van mijn postbankrekening af of moet ik er toch zelf geld op storten?Of wordt de betaling pas na een paar dagen geregeld?
Dus dealextreme heeft mijn geld eerder dan Paypal het bij mij weghaalt? En als ik in de tussentijd mijn rekening bij Paypal ophef dan? Of mijn girorekening ophef?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, gewoon geduld. Het duurt een paar dagen voordat Paypal het geld van jou heeft, ze schieten het gewoon even voor. DealExtreme heeft het geld dus ze zijn tevreden, en verzenden het dus gewoon.
De ene keer duurt het 2 dagen voordat Paypal het van je rekening af hebt geschreven, en de andere keer 5 dagen
Dan krijg je gewoon een rekening thuis/per e-mail denk ik...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus dealextreme heeft mijn geld eerder dan Paypal het bij mij weghaalt? En als ik in de tussentijd mijn rekening bij Paypal ophef dan? Of mijn girorekening ophef?
Lijkt me lucratief, Paypal schiet het voor en ik krijg de spullen
Bij mij ook!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:16 schreef mcwops het volgende:
On 10/10/2008:shipped en vandaag (6 dagen later) ontvangen. niet schlecht
Nou je mist een veertje dus, dat kost wat, 10 cent?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:35 schreef Dionysiou het volgende:
Nou even terug komen op m'n 200mW laser;
- Hij focust niet goed
- Hij brand dus ook niet
- Er zat geen springveer in on arrival
En m'n 2e 200mW red laser van een maat focust wel goed, brand meteen, snel en goed en zat wel een springveer in.
Wat denk je dat DX gaat doen?
Veertje heb ik onlangs al uit die module gehaald die ik eerder had gekocht. Ook dan focust ie niet goed ik deed hetzelfde als m'n maat..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou je mist een veertje dus, dat kost wat, 10 cent?
Kan je niet gewoon zo'n veertje ergens kopen? Dat is namelijk de oplossing, dan focust ie goed.
Lijkt me trouwens sterk dat hij er niet in zat, misschien floepte die eruit toen je de laser uit elkaar haalde, die dingen staat namelijk aardig wat spanning op.
Hier zit dat veertje ook in:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5914
Had ik ook een keertje, dus had gemaild dat ik de envelop al weggemikt had, kreeg ik antwoord dat ik op een briefje moest schrijven waarom ik niet de envelop kon laten zien, daar mijn handtekening opzetten, en daar een foto van nemenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef luciferist het volgende:
gvd, ik mis mijn rare earth magnets. moet je 3 foto's incl de envelop meesturen.
echter bestel ik best veel en wist ik niet waar die bij in moest zitten dus de envelop is allang weg.
Dan moeten ze maar een neger op de noordpool zettenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:04 schreef RacerDKB het volgende:
Ze willen gewoon zwart op wit iets ofzo
al 2x een reactie naar 'onze Jack' gestuurd of ie een alternatief heeft voor deze batterijen. De ETA blijft maar opschuiven. heb de Romisen laser en de lader al in huis. helaas, een reactie van 'onze Jack' blijft uitquote:Soshine 3.0V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending
ETA 10/25/2008
Change order naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 en dan voor de 3 dollar dat het goedkoper is wat anders uitzoeken of vragen of ze het uitkeren in store credit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef mcwops het volgende:
[..]
al 2x een reactie naar 'onze Jack' gestuurd of ie een alternatief heeft voor deze batterijen. De ETA blijft maar opschuiven. heb de Romisen laser en de lader al in huis. helaas, een reactie van 'onze Jack' blijft uitWat zouden jullie doen, aandringen op een alternative battery? het magazijn beter doorzoeken?
nee 11018 is 3.6v, ga ik proberen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Change order naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 en dan voor de 3 dollar dat het goedkoper is wat anders uitzoeken of vragen of ze het uitkeren in store credit.
Oh wacht, die zijn 3.6V, jij moet 3.0V?
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:18 schreef mcwops het volgende:
[..]
nee 11018 is 3.6v, ga ik proberen.
done ( customer service express Evelyn)
nee, deze zijn de niet-oplaadbarequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?
Zeikende klanten heb je altijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef sander-3 het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-204~threadid.197067
Die is niet zo blij...
Edit: waarom hij dat geld dan niet gewoon had laten ristorneren. Maar gelukkig hebben ze mijn spullen wel altijd gewoon geleverd
Je geld terug..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:09 schreef Dionysiou het volgende:
hello Dion
sorry for any inconvenience
Sorry to tell you that your item is put on hold due to assembly delay.
the process will take about a week that the refund to your account
could you please tell me if you want to change it with other ?or cancel it and take the money as a credit for your coming order?
if not ,
I also give the refund
kingly advise
Wat bedoelen ze met;
If not,
I also give give the refund?
dan krijg je gewoon store credit/coupon, code kan je bij het afrekenen invullen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:40 schreef neo2000 het volgende:
Dat je of je geld terug krijgt, of dat je het bedrag op een of andere manier tegoed houdt bij hen voor je volgende bestelling. Hoe ze dat laatste doen, geen idee..
Deze USB storage hangertjes verkopen ze, allicht/waarschijnlijk met andere opdrukken (heb ze niet heel goed bekeken) bij de HEMA voor het dubbele bedrag..
met een mesje, zelf een ruimte maken om op te laden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:37 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je geld terug..
@sander-3
Eergisteren had ik mijn doekjes en nokia hoesje ook binnen. Ook de batterij voor mijn ouders is binnen en doet het goed. Maar om even terug te komen op het hoesje voor de N95. Als de telefoon erin zit kan je hem niet aan de oplader leggen enzo. Je zal hem er altijd uit moeten halen. Gelukkig beschermt hij wel goed en is mijn meisje er blij mee. Maar als je een hoesje zoekt waarbij je de telefoon er nooit uit hoeft te halen is deze niets voor je..
Ik heb vandaag 2 pakketjes van FP gehad, waarvan 1 kapot was.. pff.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
DX bestelling alweer geshipped en nog niets van FP gehoord ..
Ik heb hem een paar dagen terug ook besteld.. maarja, voor die 1,5 euro (of wat is het) geeft dat ook nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:37 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je geld terug..
@sander-3
Eergisteren had ik mijn doekjes en nokia hoesje ook binnen. Ook de batterij voor mijn ouders is binnen en doet het goed. Maar om even terug te komen op het hoesje voor de N95. Als de telefoon erin zit kan je hem niet aan de oplader leggen enzo. Je zal hem er altijd uit moeten halen. Gelukkig beschermt hij wel goed en is mijn meisje er blij mee. Maar als je een hoesje zoekt waarbij je de telefoon er nooit uit hoeft te halen is deze niets voor je..
Omfg..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef Bobsch het volgende:
Nieuwe telefoon bij DX te krijgen, alleen vraag ik me af of je 'm aan krijgt![]()
[ afbeelding ]
Sander had de vraag of ik mijn bevinden kon posten, en dat heb ik nu gedaan. Het hoesje is voor mijn meisje en die heeft er geen last van. Voor haar dient het puur als bescherming in de auto en in haar tas. Vind het trouwens ook wel zonde om in een nieuw hoesje te gaan zitten snijden. Dan koop ik liever een ander hoesje en zoek ik even verder. Ikzelf heb een HTC TD, en dat hoesje is wel 'goed'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met een mesje, zelf een ruimte maken om op te laden?
Tornmesje misschien? Misschien dat ik daarmee nog de riemclip ga verwijderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:22 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar dagen terug ook besteld.. maarja, voor die 1,5 euro (of wat is het) geeft dat ook niet
@THEFXR: dat is inderdaad wel een oplossing. Of met zo'n gaatjes tang waarmee je gaatjes kunt maken in een leren riem.
Ik heb inmiddels 2 FP zendingen gehad, waarvan inderdaad één niet goed. De DX score is 11 zendingen, 1 fout (lege, lekke batterij; foto gemaakt, doorgemaild, nieuwe gehad)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 pakketjes van FP gehad, waarvan 1 kapot was.. pff.
Ik had 4 halloween pennen gekocht, 2 skeletten en 2 pompoenen die lasers in hun ogen hebben, de 2 skeletten waren goed en de 2 pompoenen allebij héééél toevallig de linker hand kapot..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:34 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 FP zendingen gehad, waarvan inderdaad één niet goed. De DX score is 11 zendingen, 1 fout (lege, lekke batterij; foto gemaakt, doorgemaild, nieuwe gehad)
Dan krijg ik een extra DX punt. Niet dat ik er wat mee doe, maar toch...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:35 schreef SHOOOTO het volgende:
^stuur even een e-mail naar de klantenservice, mits alles gewoon op voorraad ligt, is het misschien handiger om 1x op te sturen. (maar aangezien het toch free shipping is, who cares?)
mijn DSTT is shipped
Ja:quote:
hier een filmpie van de chinese knikkerbaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand dit al gezien:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
hee Racer, nog bedanktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?
Dat ding is ubervet. Jammer dat mijn neefje nog te klein is, en ik te grootquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand dit al gezien:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
Hoezo te groot? Waar is je 'inner child' gebleven? Als ik $50 beschikbaar zou hebben (helaas even niet...) dan zou ik het wel weten!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:38 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat ding is ubervet. Jammer dat mijn neefje nog te klein is, en ik te groot![]()
Als ik hem in mijn handen zou hebben zou ik er zeker even mee spelen, maar om hem nou te kopen en vervolgens na een half uurtje hem in de kast te leggen gaat wat ver.Ik zie mezelf nou niet echt op mijn vrije zaterdag dat ding pakkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:11 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Hoezo te groot? Waar is je 'inner child' gebleven? Als ik $50 beschikbaar zou hebben (helaas even niet...) dan zou ik het wel weten!
Whoo, lekker dan Jack!quote:hello Dion
sorry for any inconvenience
After got the confirmation from the fulfilement center, we ensure that your order can be shipped within a few hours later, please noticed your order details by check your DX account which is able to see your order detail, because the order status just can changed in 'shipped' after 24-48 hours, please allow us take a few more time to process it.
Thank you so much for your patience,
Kindly Regards
Jack
Deze lijkt er volgensmij iets meer op van die van DX, bij mij staat ie in me wishlist aangezien ik tot eind november niks meer koopquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:16 schreef mcwops het volgende:
[..]
hier een filmpie van de chinese knikkerbaan
volgens mij heb je nu al de helft van t merkassortiment op DX te pakkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:29 schreef Tarabass het volgende:
Deze had ik nog helemaal niet gezien. Zijn de mesjes die ik altijd gebruik. Niet echt heel goedkoop, en hoop dat ze echt zijn
Zou het trouwens niet wat zijn om merkartikelen op te zoeken, dat we die hier posten en te vergelijken?
No..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:35 schreef mcwops het volgende:
[..]
volgens mij heb je nu al de helft van t merkassortiment op DX te pakken![]()
60 items van e_skyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:38 schreef Dionysiou het volgende:No..
En de e_sky RC helicopter en de GP Battery en Panasonic battery..
LOLquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:35 schreef mcwops het volgende:volgens mij heb je nu al de helft van t merkassortiment op DX te pakken![]()
Lol, dat viel mij in een mail ook al op ja!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:16 schreef drummerdude het volgende:
Volgens mij nemen ze een cursus Engels, hun berichten terug worden beter en beter
Lijkt me een goed idee, ken die site bijna niet. Wat de boer niet kent vreet die nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:50 schreef drummerdude het volgende:
FP is merkbewuster dan DX, als we FP erbij zetten kunnen we wel een aardig overzichtje maken...
Lekkere muizen:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:52 schreef Dionysiou het volgende:
Iemand een keer een goeie of lekkere muis voor de computer gekocht, zoja welke?
Geef mij deze dan maarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:10 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Lekkere muizen:
[ afbeelding ]
sku.1858
[ afbeelding ]
sku.10362
Goeie muizen:
[ afbeelding ]
sku.16132
[ afbeelding ]
sku.16135
Veel beter zal je ze er volgens mij niet vinden
Die g5 heb ik zelf ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:02 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Geef mij deze dan maar![]()
[ afbeelding ]
Edit: ik heb trouwens die autolader maar geannuleerd. Heb er al eentje bij een telefoonzaak gehaald (wel 6 keer zo duur, maar ik heb hem nou eenmaal nodig)
Edit2: dit lijkt wel een vanuit het nederlands vertaald zinnetje (van DX)
"- It can against any everyday dirty and hazards for your keyboard like liquid spill and others"
it can against...![]()
Zwitsers bedoel jequote:Op zondag 19 oktober 2008 11:46 schreef neo2000 het volgende:
Mwah, requesten kan natuurlijk geen kwaad.. Ze zullen het hoogstwaarsch. wel ietwat goedkoper kunnen leveren dan dat de winkel op ed hoek dat doet. Having that said, volgens mij lis Logitech Amerikaans.. En zal er misschien niet al te veel te doen zijn aan de prijs..
Mail Jackquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef Wunny het volgende:
Godverdomme, ik was bijna de 1e die die picklock set had besteld en nu zeggen ze gewoon dat ik nog maar een week moet wachten.
Tering.
Krijgen we nu weer het hele laserverhaal voorgeschoteld? OMG!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:08 schreef Dionysiou het volgende:
Welke lasers?
Die 200mW green laser staat op mijn verlanglijstje haha
[ afbeelding ]
Nah, je hoeft ook niet bij elke verschuiving van je ETA jack te mailen (of wie dan ook). Je weet dat het kan gebeuren en staat daarnaast ook nog op DX zelf.quote:
quote:Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,
availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.
Dat zeg ik niet.. ik dacht dat het alleen bij hem was.. maar dat klopt ETA kan gebeuren maar na 3x 11 dagen ETA verschuiving mag je wel eens contact opnemen zoals ik hadquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nah, je hoeft ook niet bij elke verschuiving van je ETA jack te mailen (of wie dan ook). Je weet dat het kan gebeuren en staat daarnaast ook nog op DX zelf.
[..]
10 / 7quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef Wunny het volgende:
[..]
Ik kocht die dingen toen ze net op de site stonden en hij staat nog steeds op:
Waiting for supplier..
Waarvoor ga je die gebruiken?quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:11 schreef Stinosss het volgende:
Heb btw deze ledstip besteld. RGB LED-strip 5M 30W
Ben benieuwd naar de kwaliteit.
[ afbeelding ]
Vaag, double post..quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:11 schreef Stinosss het volgende:
Heb btw deze ledstip besteld. RGB LED-strip 5M 30W
Ben benieuwd naar de kwaliteit.
[ afbeelding ]
Verlichting voor onder mijn vensterbank waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Waarvoor ga je die gebruiken?
Als het wat is laat het me weten
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
10 / 7
1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Shipped $0.01 -
1 16417 Advanced 9-Piece Set Lock Picks x 1 Shipped $7.50 -
Shipped via Air Mail
Wanneer heb jij besteld en welk setje?
Pauperquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef mvc het volgende:
Cigarette- shaped Butane Lighter $1.50 Deze zijn mij wat aan de prijzige kant, ook als ik ze bulkrate ga bestellen gaat er amper iets af. Iemand enig idee of ze ergens anders voor minder te krijgen zijn ?
Tief hier eens op ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef mvc het volgende:
Cigarette- shaped Butane Lighter $1.50 Deze zijn mij wat aan de prijzige kant, ook als ik ze bulkrate ga bestellen gaat er amper iets af. Iemand enig idee of ze ergens anders voor minder te krijgen zijn ?
Hoezo dat??quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:12 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Tief hier eens op ofzokomop hee..
Zo'n kutding kost hooguit 50 cent om te producerenquote:
Dan maak je hem toch zelfquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef mvc het volgende:
[..]
Zo'n kutding kost hooguit 50 cent om te produceren
Wachten? 3 of 4 werkdagen zullen wel nog niet geweest zijn. Als iedereen nou gewoon wat meer zou wachten totdat iets gebeurd, zou een hoop posts als deze, en posts als ''WAT BETEKEND PROCESSING PLEASE CONTACT FOR MORE INFORMATION'' schelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Wunny het volgende:
Godverdomme
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst op DX, met magneten en een aansteker.
Alleen de ETA van de magneten was 1 week en ik had die aansteker toch wel eerder nodig dan 3 weken.
Dus ik heb geannuleerd, geld was afgeschreven van me bank en ik kreeg 1 dag later een maiiltje dat DX een terugbetaling heeft verstrekt, ik dacht zelf dat het geld vanzelf weer terug kwam op de bank.
Niet dus, ik ben nu een week verder en nog steeds staat er godverdomme niks op en staat hij bij Paypal nog steeds op: Tijdelijk blokkeren, wat moet ik nu doen?
Er staat dit in het mailtje:
DealExtreme (sales@dealextreme.com) heeft u zojuist een gedeeltelijke terugbetaling gestuurd.
Informatie over tijdelijk blokkeren: een bedrag dat op uw rekening is teruggestort, is tijdelijk geblokkeerd omdat u Directe overschrijving heeft gebruikt om de oorspronkelijke betaling te verrichten. Dit bedrag kan pas worden vrijgegeven nadat de overschrijving is ontvangen. Dit duurt meestal 3-4 werkdagen.
Iemand die weet wat ik moet doen?
Ik wil nu wel me geld eigenlijk..
50 cent om te produceren, 10 cent winst, 10 cent winst voor DX, 40 cent om te verzenden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef mvc het volgende:
[..]
Maar, ik heb dan 7,70 erop staan, en ik wil iets kopen van bijvoorbeeld 8,- , word dan die 7,70 eraf getrokken en 0,30 cent bij mij bank gehaald?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wachten? 3 of 4 werkdagen zullen wel nog niet geweest zijn. Als iedereen nou gewoon wat meer zou wachten totdat iets gebeurd, zou een hoop posts als deze, en posts als ''WAT BETEKEND PROCESSING PLEASE CONTACT FOR MORE INFORMATION'' schelen
En je krijgt het geld op je Paypal, niet op je bankrekening. Ik gok dat je het morgen of dinsdag al hebt.
[..]
50 cent om te produceren, 10 cent winst, 10 cent winst voor DX, 40 cent om te verzenden.
Om maar wat te noemen.
Kansloze Hollander. Wat doe je hier?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef mvc het volgende:
[..]
Juistquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Wunny het volgende:
[..]
Maar, ik heb dan 7,70 erop staan, en ik wil iets kopen van bijvoorbeeld 8,- , word dan die 7,70 eraf getrokken en 0,30 cent bij mij bank gehaald?
Jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Wunny het volgende:
[..]
Maar, ik heb dan 7,70 erop staan, en ik wil iets kopen van bijvoorbeeld 8,- , word dan die 7,70 eraf getrokken en 0,30 cent bij mij bank gehaald?
Serieus? Dat wist ik niet. Dus je hoeft het geld niet op je paypal te hebben, je kan het gelijk bestellen en dan wordt het van je gekoppelde rekening gehaald? Wtf, dat zou niet goed zijn voor m'n financiële situatiequote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:05 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Serieus? Dat wist ik niet. Dus je hoeft het geld niet op je paypal te hebben, je kan het gelijk bestellen en dan wordt het van je gekoppelde rekening gehaald? Wtf, dat zou niet goed zijn voor m'n financiële situatie
quote:Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.
Ik weet niet of ik dit wilde weten haha. Nu had ik nog een beetje een stok achter de deurquote:
Wtf, 1000quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wilde weten haha. Nu had ik nog een beetje een stok achter de deur
Denk dat ik maar even 1000 van die sigaretvormige aanstekers ga bestellen. Die kosten geen reet bij DX
Kan je beter bij die andere site van DX doen danquote:
Ik heb ze inmiddels goedkoper gevonden, even zoeken loont dus tochquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Denk dat ik maar even 1000 van die sigaretvormige aanstekers ga bestellen. Die kosten geen reet bij DX
Waar?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik heb ze inmiddels goedkoper gevonden, even zoeken loont dus tochik wil er namelijk 500 afnemen
Ik maar de helft ben je zo kwijt hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:13 schreef Wunny het volgende:
Je meent toch niet serieus dat je 1000 van die dingen wilt kopen?
hierquote:
Ik had helemaal geen interesse in die dingen, ze zijn uberlelijk en echt zo 1990quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef mvc het volgende:
[..]
hier
Overigens, welke van de R4 kaartjes voor de DS die op DX worden aangeboden kan ik het best aanschaffen ?
Kwaliteit, techniek: EGDEquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:20 schreef mvc het volgende:
[..]
Overigens, welke van de flashkaartjes voor de DS die op DX worden aangeboden kan ik het best aanschaffen ?
Ja die nieuwe zag ik ook! Wel duurquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:25 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik te snel geweest met aanstekers bestellen, ze hebben weer nieuwe in een mooi doosje. En nog meer autosleutels, waar dat nou op slaat?
Denk niet dat je het plasticje kan vervangen, maar wie weet. Na mijn weten is het geperst en niet een los stuk plastic.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
Die autosleutels zijn lege sleutels, dus voor het kopieren van je eigen sleutel of als alleen het plasticje aan de bovenkant van je eigen sleutel stuk is kan je dat vervangen.
Goh duur he, 10 euroquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
Ja die nieuwe zag ik ook! Wel duur10 euro per aansteker, maar wel helemaal design en shit. Bestel ik later nog wel een keer
Die autosleutels zijn lege sleutels, dus voor het kopieren van je eigen sleutel of als alleen het plasticje aan de bovenkant van je eigen sleutel stuk is kan je dat vervangen.
Ik vergelijking met de andere danquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh duur he, 10 euroDie sleutels blijf ik toch vaag vinden, net alsof het bedoeld is om een auto te jatten of zo
Zegt mij eigenlijk niet zo heel veel wat je allemaal zegt.. Je gaan 'm onder je vensterbank hangen.. En dan..? Hebbie licht onder je vensterbank vandaan, of kan je met de controller nog allemaal effectjes (knipperen/faden/kleurveranderen etc) instellen..? Of is het gewoon aan of uit?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:46 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Verlichting voor onder mijn vensterbank waarschijnlijk.
Kwaliteit zal niet veel zijn. Zeker de controller ziet er een beetje goedkoop uit. Simpele 3kanaals PWM-sturing.
Ik zie het wel.
Die vlam is wel vaag ja, het lijkt meer een klein lampje dan een vlam. En die aansteker zet ik ook maar op mijn wishlishtquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vergelijking met de andere dan
Toch wel gauw 2 keer zo duur
Ik ga voor deze, alleen die vlam, wat is dat voor vaags? Is het wel een vlam?
Dat valt nog vies tegen. Bij Volumerate betaal je direct 60 dollar verzendkostenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan je beter bij die andere site van DX doen dan
Je hebt dan hetzelfde effect als die lamp van philips.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zegt mij eigenlijk niet zo heel veel wat je allemaal zegt.. Je gaan 'm onder je vensterbank hangen.. En dan..? Hebbie licht onder je vensterbank vandaan, of kan je met de controller nog allemaal effectjes (knipperen/faden/kleurveranderen etc) instellen..? Of is het gewoon aan of uit?
Is een mes niet wat voor jou dan? Die verkopen ze ook.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:20 schreef emokid het volgende:
Wat een troep op deze site, ik ben blij dat ik er niet meer bestel want het is serieus verslavend.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef Wunny het volgende:
[..]
Is een mes niet wat voor jou dan? Die verkopen ze ook.
Haha ik moest hier even om lachen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef Wunny het volgende:
[..]
Is een mes niet wat voor jou dan? Die verkopen ze ook.
het enige dat ik hierover kan vinden isquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:16 schreef Stinosss het volgende:
Je mag`messen invoeren ja. Zijn echter wel een hoop regeltjes voor. Kijk even op de website van de douane voor meer info.
quote:Op grond van deze bepalingen is onder meer de invoer van de hierna genoemde goederen in Nederland verboden of hebt u voor de invoer van deze goederen een vergunning nodig.
wapens en munitie
kinderporno
geneesmiddelen
verdovende middelen
bepaalde levensmiddelen
bedreigde uitheemse dier- en/of plantensoorten
vlees en vleesproducten
planten en bloemen
namaakgoederen
goederen die kunnen dienen om verdovende middelen te vervaardigen (precursoren)
cultuurgoederen
vuurwerk
stoffen die de ozonlaag aantasten (bijvoorbeeld spuitbussen die chlooretheen bevatten)
cadmiumhoudende stoffen
ook gifts worden toch gecontroleerd?quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:59 schreef Stinosss het volgende:
idd, wapens. Maar als je het als gift laat verzenden kan er niet veel fout gaan.
Antwoord terug met je paypal wachtwoord, dat hebben ze zeker nodig!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
DX mailde me net met een gmail account voor wat gegevens?
Waarom gebruiken ze niet gewoon een @dealextreme.com adres
Mischien een host gekozen exclusief mail domein.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
DX mailde me net met een gmail account voor wat gegevens?
Waarom gebruiken ze niet gewoon een @dealextreme.com adres
Dat kan, heb zelf zonder nadenken 4 messen laten komen zonder problemen. Voor zover ik weet worden ze hier ook gewoon verkocht en zijn ze gewoon legaal.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ook gifts worden toch gecontroleerd?
Jackquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:18 schreef mcwops het volgende:
ik vind ze niet zo snel met antwoorden. heb gereplied voor een vervangend artikel, maar al 3 dagen geen respons van Evelyn
Nou succesquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga inbreken straks.
Wens me succes![]()
Nu nog zien wat ik er in godsnaam mee ga doen.
linkquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb vandaag me lockpick binnen gekregen.
Ik ga inbreken straks.
Wens me succes![]()
Sterf, ik heb hem nog steeds niet, ik wacht al 2 weken ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb vandaag me lockpick binnen gekregen.
Ik ga inbreken straks.
Wens me succes![]()
Haha..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:46 schreef Wunny het volgende:
[..]
Sterf, ik heb hem nog steeds niet, ik wacht al 2 weken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |