Hoe zie ik dat? Dat staat er niet bij... Of bedoel je de adapter zelf?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Let wel op dat het apparaat dan 100 tot 240 volt is, als het bijv 110volt only is dan werkt dat niet met dat omzettertje.
De adapter zelf. Duh.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe zie ik dat? Dat staat er niet bij... Of bedoel je de adapter zelf?
Ik denk dat deze wel goed is:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:19 schreef Tarabass het volgende:
Ik zoek een mooie, goeie laptos tas. Mag antishock zijn. Hij is voor mijn Acer Aspire One A150, en zie enkel alleen voor Asus eeePC. Passen die ook, want de formaten zijn iets kleiner. Dan moet hij ruim vallen zeg maar.
Formaat van de Acer is 249 x 170 x 29 mm.
Iemand suggesties, tips of opmerkingen?
Trouwens leuk te zien dat er een hoop nieuwe mensen bijkomen. Welkom!
Ja op DX sta ik nergens meer van te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die kan je via DX toch ook krijgen? Welke SKU was dat ook weer?
Top! Bedankt alvast... ik had een hele zet van die stekkers bij mijn mp3-speler (niet via DE) dus ik graaf ze even op en anders ga ik hier eens naar kijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:04 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
Sku, alsjeblieft?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]kamer
Heb hier een 6 kamer woning met groot dakterras van 40 m2 in LaakkwartierLaakkwartier zegt genoeg toch waarom ik ze wil hebben
oja en ik wil die van 25 dollar per stuk, kwalitatief wel iets beter
Ow lol, ik dacht dat het ging om kerstverlichting.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Deze, zou ik zeggen, al weet ik dat niet zeker:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2764
Hey, zo'n ding moet ik ook nog hebben. Is het wat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:42 schreef mstr het volgende:
Postbode is weer langs geweest.
Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen)
Beetje volgepropt de envelop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn lockpick sets ook, en ondertussen zijn er ook nog enkele een paar dollar in prijs gezakt..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:20 schreef Wunny het volgende:
Mijn lockpick setje en me 4-1 stylus staat nog steeds op Waiting for supplier terwijl me aansteker allang is ingepakt terwijl ik die later heb besteld.
Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vindquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, zo'n ding moet ik ook nog hebben. Is het wat?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hey, zo'n ding moet ik ook nog hebben. Is het wat?
Is van goede kwaliteitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vind
Eventueel ook verkrijgbaar in zwart en groen
En als je laptop niet 15.4'' is, er zijn ook nog andere maten.
Ik denk, waar haalt die gozer nou weer die specs vandaan. Ga ik beter kijken, zie ik nu zelf ook die afmetingen helemaal onderaan staan. Had mijn oogkleppen nog op denk ik. Maar ik denk inderdaad dat dit een wordt. Of ze moeten een mooie lederen hebben, voor het geld hoef je het niet te laten haha..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat deze wel goed is:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15379
Die is namelijk 256x199 mm
En hij is voor 7 tot 9 inch schermen, die van jou is 8.9 toch? Zou passen, denk ik
Mwa, is een kwestie van gunnen denk ik. Ik hoef niet zozeer een paar eurootjes te verdienen aan mijn vriendjes en vriendinnetjes. Geef ze liever een link van de site, mogen ze nog via mijn paypal betalen ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:25 schreef mstr het volgende:
Kan beter een DX-forum maken.
En dan hier de reeks stoppen, lekker beetje onbekend houden.
Klopt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Mwa, is een kwestie van gunnen denk ik. Ik hoef niet zozeer een paar eurootjes te verdienen aan mijn vriendjes en vriendinnetjes. Geef ze liever een link van de site, mogen ze nog via mijn paypal betalen ook
Fuckquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:39 schreef Impry het volgende:
Dollarkoers gaat (voor ons) wel weer de goede kant op gelukkig
ach, scheelt misschien enkele euro's...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
FuckDus heb ik net op het hoogste punt besteld.
Same herequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
FuckDus heb ik net op het hoogste punt besteld.
Neequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed dat mensen gaan wachten op een verschil van een paar euro.
Drink 2 bier minder of weet ik veel en je hebt het terug verdient.
Dquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NeeNiet minder bier
![]()
Ik twijfel trouwens nog steeds welke telefoon ik zal nemen.
Zijn gewoon blanco sleutelsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef Flepke het volgende:
Wat zijn al die auto sleutels opeens? :S
Handig voor als je een Lexus wilquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:20 schreef mvc het volgende:
[..]
Zijn gewoon blanco sleutels
[ afbeelding ]
HEILIGENSCHENNIS! Scheer je weg van Fok!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Drink 2 bier minder of weet ik veel en je hebt het terug verdient.
He godver.. zo een wil ik ook nog wel.. maar ga voorlopig maar even niks bestellen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vind
Eventueel ook verkrijgbaar in zwart en groen
En als je laptop niet 15.4'' is, er zijn ook nog andere maten.
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb het gevoel dat sommige van jullie alleen maar kopen omdat het goedkoop is, maar dat je het eigenlijk niet nodig heb
5 epc, had op locatie een laptop nodigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |