Fuckquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:39 schreef Impry het volgende:
Dollarkoers gaat (voor ons) wel weer de goede kant op gelukkig
ach, scheelt misschien enkele euro's...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
FuckDus heb ik net op het hoogste punt besteld.
Same herequote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
FuckDus heb ik net op het hoogste punt besteld.
Neequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed dat mensen gaan wachten op een verschil van een paar euro.
Drink 2 bier minder of weet ik veel en je hebt het terug verdient.
Dquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NeeNiet minder bier
![]()
Ik twijfel trouwens nog steeds welke telefoon ik zal nemen.
Zijn gewoon blanco sleutelsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef Flepke het volgende:
Wat zijn al die auto sleutels opeens? :S
Handig voor als je een Lexus wilquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:20 schreef mvc het volgende:
[..]
Zijn gewoon blanco sleutels
[ afbeelding ]
HEILIGENSCHENNIS! Scheer je weg van Fok!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Drink 2 bier minder of weet ik veel en je hebt het terug verdient.
He godver.. zo een wil ik ook nog wel.. maar ga voorlopig maar even niks bestellen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vind
Eventueel ook verkrijgbaar in zwart en groen
En als je laptop niet 15.4'' is, er zijn ook nog andere maten.
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb het gevoel dat sommige van jullie alleen maar kopen omdat het goedkoop is, maar dat je het eigenlijk niet nodig heb
5 epc, had op locatie een laptop nodigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |