abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62373423

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards (dit topic is gesloten, reageren niet mogelijk)
[DS] Flashcards #2 (dit topic is deel 2, en open, dus hier kan je reageren)

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:

LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]|

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_62373549
First!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:17:21 #3
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_62373709
Hm, ik heb geloof ik een compleet deel gemist dankzij vakantie..
pi_62373724
ik ga een dezer dagen me eerste bestelling plaatsen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:24:21 #5
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_62373901
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
stoer
pi_62373969
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke?

Die "growing plant eggs" zijn ook wel stoer
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62374021
Weer een nieuwe bestelling geplaatst. Vooral wat dingen aan mijn sleutelhanger
Love is in the air!
pi_62374231
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:28 schreef Landgeld het volgende:
Weer een nieuwe bestelling geplaatst. Vooral wat dingen aan mijn sleutelhanger
Laat me raden, die plastic testikels?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62374271
Wil die indoor/outdoor security cams hebben stuk of 3 en verder wat kerstinkopen qua versiering en cadeautjes en wat hebbedingetjes
pi_62374312
Kut dollar!
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:42:43 #11
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62374356
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:40 schreef Flepke het volgende:
Kut dollar!
Gaat juist weer de goede kant op
pi_62374548
Zojuist 'n pakketje van DX ontvangen:

Macro Lens Adapter for Nikon $9,21 USD
Mini Green Mushroom Ornament (Super Mario Series) $2,20 USD
JJC Card Style Compact IR Remote for Nikon D80/D40/D70S/D50/D40X Cameras (E2) $6,20 USD
Massa Camera Lens Hood (for 52mm Diameter Lens) $6,31 USD
52mm Digital Camera Lens Cover $3,55 USD
Cool Ball Laptop Leg $3,93 USD

De Marco lens adapter al op m'n camera gehad, maar met alle moeite er weer afgekregen en meteen m'n objectief aan de buitenkant beschadigd De Mushroom-ornament is al "kapot" (lees: 't veertje is van de paddestoel zelf af, kwestie van wat lijm). De rest doet 't wel gelukkig, zometeen de remote nog even proberen

Mijn bestelling van FP werd eerder verzonden en is nu nog niet binnen en deze dus wel terwijl die echt dagen later is verzonden. Dus ik ben er bang voor wat daarmee gebeurd is of wat ik voor extra rekening erbij krijg of zo
pi_62374658
Te Vette sPullekes
pi_62374664
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:40 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Dan wordt 't bedrag wat je max mag invoeren in NL/Europa verhoogd naar ¤ 115,-
¤150
pi_62374694
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil die indoor/outdoor security cams hebben stuk of 3 en verder wat kerstinkopen qua versiering en cadeautjes en wat hebbedingetjes
Zijn die draadloos op basis van IP?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:02:49 #16
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_62374879
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Laat me raden, die plastic testikels?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_62374888
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarvoor? voor je kamer? Ik zag er trouwens al een van 12$ ofzo, dat is geen geld...
Love is in the air!
pi_62374900
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

¤150
Oh, ja iets met 'n 1 en 'n 5
pi_62374960
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Eric_Cantona het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

JJC Card Style Compact IR Remote for Nikon D80/D40/D70S/D50/D40X Cameras (E2) $6,20 USD

De Marco lens adapter al op m'n camera gehad, maar met alle moeite er weer afgekregen en meteen m'n objectief aan de buitenkant beschadigd De Mushroom-ornament is al "kapot" (lees: 't veertje is van de paddestoel zelf af, kwestie van wat lijm). De rest doet 't wel gelukkig, zometeen de remote nog even proberen

Mijn bestelling van FP werd eerder verzonden en is nu nog niet binnen en deze dus wel terwijl die echt dagen later is verzonden. Dus ik ben er bang voor wat daarmee gebeurd is of wat ik voor extra rekening erbij krijg of zo
Die macro dingen doen het bij mij gewoon goed... ik had er eerst ook wel even moeite mee maar ik draaide de verkeerde kant op

tevens tvp
pi_62375015
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Waarvoor? voor je kamer? Ik zag er trouwens al een van 12$ ofzo, dat is geen geld...
kamer
Heb hier een 6 kamer woning met groot dakterras van 40 m2 in Laakkwartier Laakkwartier zegt genoeg toch waarom ik ze wil hebben oja en ik wil die van 25 dollar per stuk, kwalitatief wel iets beter
pi_62375082
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Daantke het volgende:

[..]

Die macro dingen doen het bij mij gewoon goed... ik had er eerst ook wel even moeite mee maar ik draaide de verkeerde kant op

tevens tvp
Ik moest zelfs met de waterpomptang aan de gang Die ringen zijn dus ook wat beschadigd, al boeit me dat niet zo. Ik test dat nog wel 'n keer goed, nu even niet aangezien ik dan door 't lint ga als 't objectief weer niet losgaat.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:12:01 #22
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62375111
Adjustable 2.4Ghz Digital Antenna for Wifi Routers (800Mhz~2.5Ghz)

Zou deze een stuk beter zijn dan de standaard antenne die ik er nu op heb zitten?

Reviews zijn niet echt hoopvol.
pi_62375211
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef mstr het volgende:
Adjustable 2.4Ghz Digital Antenna for Wifi Routers (800Mhz~2.5Ghz)

Zou deze een stuk beter zijn dan de standaard antenne die ik er nu op heb zitten?
Ligt eraan hoeveel dBi de ene is die je nu hebt. Die waar je naar linkt is iets van 2/3 dBi als ik de reviews lees.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:20:04 #24
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62375307
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel dBi de ene is die je nu hebt. Die waar je naar linkt is iets van 2/3 dBi als ik de reviews lees.
Na even zoeken kom ik op: ANTENNA: 2 dBi swivel dipole removable antenna with reverse polarity SMA connector.

Dus dat schiet niet op.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:40:19 #25
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62375874
Godverdomme mijn 200mW Laser kwam in stukjes aan ik pakte het uit het plastic met bubbeltjes hij lag uit elkaar, de kop lag er af met de veering ik probeer hem te maken anders ome Jack.

Edit: het focussen lukt dus ook niet.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:42:01 #26
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62375913
Postbode is weer langs geweest.

Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen)

Beetje volgepropt de envelop.

pi_62376892
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:40 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdomme mijn 200mW Laser kwam in stukjes aan ik pakte het uit het plastic met bubbeltjes hij lag uit elkaar, de kop lag er af met de veering ik probeer hem te maken anders ome Jack.

Edit: het focussen lukt dus ook niet.
Weet je het zeker dat je het wel goed doet?

Neem anders even foto's van hoe je het nu in elkaar hebt. De veer moet los bij de lasermodule zeg maar, maar de lens moet je in dat zwarte decoratiekopje draaien. Misschien heb jij de lens + veer nu vastgedraaid in de laser.

Met het draaien aan het zwarte kopje breng je de lens namelijk verder van de lasermodule af waardoor het dus scherper wordt, als jij nu aan het kopje draait en de lens zit vast in de laser gebeurd er niet zo veel.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:22:08 #28
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62377045
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Weet je het zeker dat je het wel goed doet?

Neem anders even foto's van hoe je het nu in elkaar hebt. De veer moet los bij de lasermodule zeg maar, maar de lens moet je in dat zwarte decoratiekopje draaien. Misschien heb jij de lens + veer nu vastgedraaid in de laser.

Met het draaien aan het zwarte kopje breng je de lens namelijk verder van de lasermodule af waardoor het dus scherper wordt, als jij nu aan het kopje draait en de lens zit vast in de laser gebeurd er niet zo veel.
Klopt, ik draai het kopje tot dat hij sterk gefocused is, ik moet zeggen de straal is erg sterk maar warm word het papiertje waar ik op schijn niet eens, zelfs de ballon niet, niks brand en niks popt. En ik heb hem goed gefocused!
Ik heb een topic aan gemaakt bij de 200mW Laser staat watmeer details, ik heb net ook Jackje geinformeerd.

PS: Net is m'n 2e 200mW red laser aangekomen voor een maat, hoop dat diehet wel doet..
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_62377299
Is die 200mW red laser ook gevaarlijk als je direct in de point kijkt op een muur?
Kan iemand me iets meer info erover geven met de gevaren enzo.
Ja je kant blind worden, maar alleen als je dat ding in je oog schijnt of nog iets anders?

Thnx!
pi_62377576
Nee je kan er ook blind van worden als er op je voet geschenen wordt.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:52:51 #31
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_62377853
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De remote is echt zijn geld waard, ik heb er nu ook twee.

net besteld, DSTT kaart + 2GB microSD

dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:58:34 #32
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62378002
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zit er op 7 te wachten.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:34:17 #33
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62378901
RacerDKB

Jij ging toch met je laser ballonen poppen bij de MacDonalds?
Ik wil dat ook gaan doen, zat je ver er vanaf? en kan het ook zonder een ''black'' spot?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:36:18 #34
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_62378955
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mijne zaten laatst in en kartonnen doosje.. Verschil? Geen idee..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_62378981
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:34 schreef Dionysiou het volgende:
RacerDKB

Jij ging toch met je laser ballonen poppen bij de MacDonalds?
Ik wil dat ook gaan doen, zat je ver er vanaf? en kan het ook zonder een ''black'' spot?
Ja

Ik zat er, zeg 4-5 meter van af. Was een blauwe ballon, geen stipje.

Wat voor batterijen heb je in je laser zitten?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:41:56 #36
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62379104
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja

Ik zat er, zeg 4-5 meter van af. Was een blauwe ballon, geen stipje.

Wat voor batterijen heb je in je laser zitten?
Oke, want ik ga met een vriend vanavond naar de bios en dan gaan we bij de Mac eten en gaan we ook poppen

Ehm, die groene UltraFire die oplaadbare, die zijn goed toch?

Ik vind de ''sterkte/kracht'' van de laser wel tegenvallen, had er meer van verwacht eerlijk gezegd.
pi_62379151
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ehm, die groene UltraFire die oplaadbare, die zijn goed toch?
Ja, maar heb je ze wel opgeladen? Of heb je ze na het ontvangen meteen in je laser gepropt?
quote:
Ik vind de ''sterkte/kracht'' van de laser wel tegenvallen, had er meer van verwacht eerlijk gezegd.
Is het ongeveer evenveel als in al die filmpjes over die rode laser? Of is jouwe beduidend slechter?
Zie ook mijn filmpje met wat mijn lasert kan doen:
pi_62379190
Binnenkort ook eens een dstt kaartje kopen.. als die dollar weer is daalt (tvp)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:54:51 #39
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62379420
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:43 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja, maar heb je ze wel opgeladen? Of heb je ze na het ontvangen meteen in je laser gepropt?
[..]

Is het ongeveer evenveel als in al die filmpjes over die rode laser? Of is jouwe beduidend slechter?
Zie ook mijn filmpje met wat mijn lasert kan doen:

Yup, ik heb ze 3 dagen geleden één hele nacht in de oplader gegooit, heb ze er nu weer ingegooit..

Mwah volgensmij is de mijne iets minder sterk..
pi_62379428
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Daantke het volgende:

[..]

tevens tvp
Hij werkt hier nu ook goed, kon 't niet laten toch te proberen. Nu alleen es uitvinden hoe 't eigenlijk precies werkt. Want 't is én donker en ik krijg m'n te fotograferen materiaal niet scherp Tips?
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die remote werkt ook echt goed ja, strax even geprobeerd en topspul
pi_62379914
quote:
Hier ook!
Headset en geinige gummetjes..
Adapter van de headset zit alleen zo'n maffe stekker op en die past niet in een Hollands stopcontact...Moet even kijken of ik thuis nog van die omzetstekkers heb.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:46:00 #42
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62380786
tvp (wat gaan die topics snel
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:53:55 #43
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62380979
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef QTPi het volgende:

[..]

Hier ook!
Adapter van de headset zit alleen zo'n maffe stekker op en die past niet in een Hollands stopcontact...Moet even kijken of ik thuis nog van die omzetstekkers heb.
Gummetjes?
pi_62381209
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef QTPi het volgende:

[..]

Hier ook!
Die kan je via DX toch ook krijgen? Welke SKU was dat ook weer?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:03:04 #45
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_62381240
TVP
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:04:33 #46
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62381279
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
pi_62381500
quote:
Let wel op dat het apparaat dan 100 tot 240 volt is, als het bijv 110volt only is dan werkt dat niet met dat omzettertje.
pi_62381550
Mijn god wat een troep hebben ze daar zeg.
pi_62381602
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:14 schreef SolidArt het volgende:
Mijn god wat een troep hebben ze daar zeg.
quote:
V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.
pi_62381667
Ik zoek een mooie, goeie laptos tas. Mag antishock zijn. Hij is voor mijn Acer Aspire One A150, en zie enkel alleen voor Asus eeePC. Passen die ook, want de formaten zijn iets kleiner. Dan moet hij ruim vallen zeg maar.

Formaat van de Acer is 249 x 170 x 29 mm.

Iemand suggesties, tips of opmerkingen?

Trouwens leuk te zien dat er een hoop nieuwe mensen bijkomen. Welkom!
pi_62381679
Mijn lockpick setje en me 4-1 stylus staat nog steeds op Waiting for supplier terwijl me aansteker allang is ingepakt terwijl ik die later heb besteld.
pi_62381715
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Let wel op dat het apparaat dan 100 tot 240 volt is, als het bijv 110volt only is dan werkt dat niet met dat omzettertje.
Hoe zie ik dat? Dat staat er niet bij... Of bedoel je de adapter zelf?
pi_62381730
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoe zie ik dat? Dat staat er niet bij... Of bedoel je de adapter zelf?
De adapter zelf. Duh.
pi_62381867
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:19 schreef Tarabass het volgende:
Ik zoek een mooie, goeie laptos tas. Mag antishock zijn. Hij is voor mijn Acer Aspire One A150, en zie enkel alleen voor Asus eeePC. Passen die ook, want de formaten zijn iets kleiner. Dan moet hij ruim vallen zeg maar.

Formaat van de Acer is 249 x 170 x 29 mm.

Iemand suggesties, tips of opmerkingen?

Trouwens leuk te zien dat er een hoop nieuwe mensen bijkomen. Welkom!
Ik denk dat deze wel goed is:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15379
Die is namelijk 256x199 mm

En hij is voor 7 tot 9 inch schermen, die van jou is 8.9 toch? Zou passen, denk ik
pi_62381880
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

De adapter zelf. Duh.
Ja op DX sta ik nergens meer van te kijken
pi_62382451
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:53 schreef mstr het volgende:

[..]

Gummetjes?
Ja deze:

pi_62382502
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

quote:
Top! Bedankt alvast... ik had een hele zet van die stekkers bij mijn mp3-speler (niet via DE) dus ik graaf ze even op en anders ga ik hier eens naar kijken.
pi_62382697
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:07 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

kamer
Heb hier een 6 kamer woning met groot dakterras van 40 m2 in Laakkwartier Laakkwartier zegt genoeg toch waarom ik ze wil hebben oja en ik wil die van 25 dollar per stuk, kwalitatief wel iets beter
Sku, alsjeblieft?
pi_62382731
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:57 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Sku, alsjeblieft?
Deze, zou ik zeggen, al weet ik dat niet zeker:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2764
pi_62382831
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Deze, zou ik zeggen, al weet ik dat niet zeker:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2764
Ow lol, ik dacht dat het ging om kerstverlichting. Beetje scheef gelezen, maar iig bedankt.
pi_62382911
Wat zijn al die auto sleutels opeens? :S
pi_62383077
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:42 schreef mstr het volgende:
Postbode is weer langs geweest.

Anti-Shock Protective Laptop Bag (for 15.4-inch Wide Screen)

Beetje volgepropt de envelop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, zo'n ding moet ik ook nog hebben. Is het wat?
Nee.
pi_62383150
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:20 schreef Wunny het volgende:
Mijn lockpick setje en me 4-1 stylus staat nog steeds op Waiting for supplier terwijl me aansteker allang is ingepakt terwijl ik die later heb besteld.
Mijn lockpick sets ook, en ondertussen zijn er ook nog enkele een paar dollar in prijs gezakt..
Nee.
pi_62383159
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vind

Eventueel ook verkrijgbaar in zwart en groen

En als je laptop niet 15.4'' is, er zijn ook nog andere maten.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:24:04 #65
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62383220
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Op basis van de reviews zou ik zeggen van wel, maar laat mstr het maar zeggen wat hij er van vind

Is van goede kwaliteit
Rits is gewoon soepel.
Hij wordt nu gebruikt voor een Packard Bell 15,4" en past precies
En mijn eigen Asus 15,4" past er ook in.

Lekker spul is het wel. En hij is ook nog bestand tegen lichtelijke stoten.
Het is niet dat je hem meteen kunt laten vallen etc. maar als bescherming is het zeker een aanrader.
Helemaal voor die prijs. Als je nog meer foto's wil, moet je maar even roepen.
pi_62383373
Pakketje seconde geleden ontvangen:
SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
07265 52mm Digital Camera Lens Adapter Tube for Nikon P5000 x 1 Shipped $4.46 -
14113 Massa 4X Macro-Effect Lens Filter (52mm) x 1 Shipped $6.50 -
14519 Massa CPL Polarizer Lens Filter (52mm) x 1 Shipped $8.61 -
12 dagen erover gedaan
pi_62384525
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik denk dat deze wel goed is:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15379
Die is namelijk 256x199 mm

En hij is voor 7 tot 9 inch schermen, die van jou is 8.9 toch? Zou passen, denk ik
Ik denk, waar haalt die gozer nou weer die specs vandaan. Ga ik beter kijken, zie ik nu zelf ook die afmetingen helemaal onderaan staan. Had mijn oogkleppen nog op denk ik. Maar ik denk inderdaad dat dit een wordt. Of ze moeten een mooie lederen hebben, voor het geld hoef je het niet te laten haha..

Bedankt maar weer

*Edit

Zie nu dat deze ook voor een 9inch is, maar die past niet. Het probleem zit hem dan ook in de dikke rand om het scherm van mijn mini-laptop. Vandaar ook mijn vraag, want kan wel blindelings een 9inch kopen, maar negen van de tien passen niet. Al zou jouw tip wel gaan hoor, maar die ene lederen niet. Deze misschien weer wel :S

[ Bericht 19% gewijzigd door Tarabass op 14-10-2008 19:29:55 ]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:14:10 #68
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_62387657
Toch nog maar drie extra jet torches er bij besteld.

Pagina drie alweer
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:25:34 #69
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62388023
Kan beter een DX-forum maken.
En dan hier de reeks stoppen, lekker beetje onbekend houden.
pi_62388482
De vrouw heeft inmiddels de site ook gevonden en ik kan 't niet laten om 't winkelwagentje wat aan te vullen
pi_62389747
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:25 schreef mstr het volgende:
Kan beter een DX-forum maken.
En dan hier de reeks stoppen, lekker beetje onbekend houden.
Mwa, is een kwestie van gunnen denk ik. Ik hoef niet zozeer een paar eurootjes te verdienen aan mijn vriendjes en vriendinnetjes. Geef ze liever een link van de site, mogen ze nog via mijn paypal betalen ook
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:22:07 #72
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62389916
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:17 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Mwa, is een kwestie van gunnen denk ik. Ik hoef niet zozeer een paar eurootjes te verdienen aan mijn vriendjes en vriendinnetjes. Geef ze liever een link van de site, mogen ze nog via mijn paypal betalen ook
Klopt.
Maar ik bedoelde:
Het is te hopen dat FOK! het niet wereldbekend maakt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:29:28 #73
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_62390141
terug vind pakketje!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_62390319
Ik heb er weer aan moeten geloven

00218 Screen Protector CAMERA 3.5" $1.70
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) $0.01
05861 Steel Folding Knife Black $12.00
06431 Mini Green Mushroom Ornament (Super Mario Series) $2.20
06792 Super Mini Retractable Metal Stylus with Strap (for all touch screen gadgets) $1.95
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) $1.98
12269 DIY Tattoo Surface Proctective Sheets for Laptops (32*24cm) $4.85
13188 HDMI to Component Video+Audio AV Cable $8.51
pi_62391302
pi_62391613
usb dvt stick en batterij voor me laptop bestelt bij DX vandaag
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62392326
Damn die topics gaan hard.

Wacht zelf op twee Jet Lighters .

Weet eigenlijk niet waarom ik ze nodig heb, maar voordat ik dat doorhad, had ik ze al besteld.
Geen referral hier.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:00:18 #78
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62395017
Vraagje;

Is de 200mW laser beter/scherper te maken door middel van een andere lens ofzo?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:13:23 #79
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62397493
*zucht*
Weer een nieuwe bestelling geplaatst.

00488 Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack)
03248 3-in-1 15+1 3xAAA Flashlight (10 White LED - 5 UV LED - Red Laser)
11241 Kingston 4GB TF TransFlash MicroSD SDHC Memory Card (Class 4)
15613 New TopToy DSTT Multimedia Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC)
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)

Total: $ 37.53
Wisselkoers: 1 euro = 1,33053 Amerikaanse dollars
Oftewel: ¤28,21 EUR
pi_62399560
Dollarkoers gaat (voor ons ) wel weer de goede kant op gelukkig
pi_62400112
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:39 schreef Impry het volgende:
Dollarkoers gaat (voor ons ) wel weer de goede kant op gelukkig
Fuck Dus heb ik net op het hoogste punt besteld.
pi_62400207
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

ach, scheelt misschien enkele euro's...
Love is in the air!
pi_62400300
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Same here Maar ik denk niet dat ik hier de enige ben die niet kan wachten met het plaatsen van z'n bestelling als ik eenmaal wat in m'n hoofd heb
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:12:43 #84
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_62403929
Ik snap eigenlijk niet goed dat mensen gaan wachten op een verschil van een paar euro.
Drink 2 bier minder of weet ik veel en je hebt het terug verdient.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_62406005
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed dat mensen gaan wachten op een verschil van een paar euro.
Nee Niet minder bier

Ik twijfel trouwens nog steeds welke telefoon ik zal nemen.
pi_62407591
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee Niet minder bier

Ik twijfel trouwens nog steeds welke telefoon ik zal nemen.
D
I
A
M
O
N
D

Diamond!

Ze mogen mijn zooi wel eens inpakken ofzo, staat al bijna 1 week op Waiting for supplier terwijl alles in stock is.
Ze zijn waarschijnlijk vergeten het te updaten, had dit ook een keertje met een paar shockpennen.
Stonden een week op Waiting for supplier en na een 1,5 week lagen ze op me deurmat

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2008 16:12:03 ]
pi_62409726
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef Flepke het volgende:
Wat zijn al die auto sleutels opeens? :S
Zijn gewoon blanco sleutels

<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_62410016
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:20 schreef mvc het volgende:

[..]

Zijn gewoon blanco sleutels

[ afbeelding ]
Handig voor als je een Lexus wil
pi_62413108
klaar om business te doen

edit: moet ik betaaloptie 1 of 2 doen?

goed, besteld:

Screen protector 2.8 inch
Wrist watch
VGA-component kabel

and now we wait...

[ Bericht 49% gewijzigd door Firenzo op 15-10-2008 19:54:57 ]
Immer.
pi_62413765
M'n stressbonen zijn binnen

7 dagen na het shippen, netjes dus. Zit er al de hele tijd mee te kloten
pi_62414211
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14585

dit ding ziet er ook wel strak uit

of dit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5916 leuk om aan je vriend/vriendin te geven
Love is in the air!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:13:38 #92
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_62414216
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
HEILIGENSCHENNIS! Scheer je weg van Fok!

Mocht je overigens nog een gameboy color hebben liggen ergens, blaas hem dan nieuw leven in met dit item.

[ Bericht 21% gewijzigd door neo2000 op 15-10-2008 21:00:06 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_62417222
Whehehe Nog maar een bestelling gedaan, het volgende heb ik besteld:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7515
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8601

Wel ben ik vergeten om de gift sticker hierop te doen
pi_62417276
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

He godver.. zo een wil ik ook nog wel.. maar ga voorlopig maar even niks bestellen..
Er gaat niets boven Groningen
pi_62417288
En nog maar een besteld

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4766
Dit keer wel met sku1888 die ik maar meteen in mijn wishlist heb gezet

Wat is het verschil trouwens tussen standard paypal checkout en express checkout?
pi_62417444
Ik heb het gevoel dat sommige van jullie alleen maar kopen omdat het goedkoop is, maar dat je het eigenlijk niet nodig heb
pi_62417594
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb het gevoel dat sommige van jullie alleen maar kopen omdat het goedkoop is, maar dat je het eigenlijk niet nodig heb
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.
pi_62417791
Iemand die na dat feestdagenreces al iets van Focal Price heeft ontvangen? 't Pakketje was 2 dagen eerder verstuurd dan dat van Deal Extreme, maar 't tweede heb ik dus gisteren al ontvangen

"Ik krijg 'n heel apart gevoel van binnen"
pi_62417834
pi_62418024
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.
5 epc, had op locatie een laptop nodig
4 drumcomputer, spreekt voor zich
3 dvt usb, op locatie tv kijken als ik weer weekje van huis ben
2 laptop batterij, zodat ik langer op locatie me laptop kan gebruiken
1 oordopjes want me oude waren stuk

En nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')