Weet je het zeker dat je het wel goed doet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:40 schreef Dionysiou het volgende:
Godverdomme mijn 200mW Laser kwam in stukjes aan ik pakte het uit het plastic met bubbeltjes hij lag uit elkaar, de kop lag er af met de veering ik probeer hem te maken anders ome Jack.
Edit: het focussen lukt dus ook niet.
Klopt, ik draai het kopje tot dat hij sterk gefocused is, ik moet zeggen de straal is erg sterk maar warm word het papiertje waar ik op schijn niet eens, zelfs de ballon niet, niks brand en niks popt. En ik heb hem goed gefocused!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je het wel goed doet?
Neem anders even foto's van hoe je het nu in elkaar hebt. De veer moet los bij de lasermodule zeg maar, maar de lens moet je in dat zwarte decoratiekopje draaien. Misschien heb jij de lens + veer nu vastgedraaid in de laser.
Met het draaien aan het zwarte kopje breng je de lens namelijk verder van de lasermodule af waardoor het dus scherper wordt, als jij nu aan het kopje draait en de lens zit vast in de laser gebeurd er niet zo veel.
De remote is echt zijn geld waard, ik heb er nu ook twee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist 'n pakketje van DX ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Macro Lens Adapter for Nikon $9,21 USD
Mini Green Mushroom Ornament (Super Mario Series) $2,20 USD
JJC Card Style Compact IR Remote for Nikon D80/D40/D70S/D50/D40X Cameras (E2) $6,20 USD
Massa Camera Lens Hood (for 52mm Diameter Lens) $6,31 USD
52mm Digital Camera Lens Cover $3,55 USD
Cool Ball Laptop Leg $3,93 USD
De Marco lens adapter al op m'n camera gehad, maar met alle moeite er weer afgekregen en meteen m'n objectief aan de buitenkant beschadigdDe Mushroom-ornament is al "kapot" (lees: 't veertje is van de paddestoel zelf af, kwestie van wat lijm). De rest doet 't wel gelukkig, zometeen de remote nog even proberen
Mijn bestelling van FP werd eerder verzonden en is nu nog niet binnen en deze dus wel terwijl die echt dagen later is verzonden. Dus ik ben er bang voor wat daarmee gebeurd is of wat ik voor extra rekening erbij krijg of zo
Ik zit er op 7 te wachten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
De remote is echt zijn geld waard, ik heb er nu ook twee.
net besteld, DSTT kaart + 2GB microSD![]()
[ afbeelding ]
Mijne zaten laatst in en kartonnen doosje..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:34 schreef Dionysiou het volgende:
RacerDKB
Jij ging toch met je laser ballonen poppen bij de MacDonalds?
Ik wil dat ook gaan doen, zat je ver er vanaf? en kan het ook zonder een ''black'' spot?
Oke, want ik ga met een vriend vanavond naar de bios en dan gaan we bij de Mac eten en gaan we ook poppenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja
Ik zat er, zeg 4-5 meter van af. Was een blauwe ballon, geen stipje.
Wat voor batterijen heb je in je laser zitten?
Ja, maar heb je ze wel opgeladen? Of heb je ze na het ontvangen meteen in je laser gepropt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ehm, die groene UltraFire die oplaadbare, die zijn goed toch?
Is het ongeveer evenveel als in al die filmpjes over die rode laser? Of is jouwe beduidend slechter?quote:Ik vind de ''sterkte/kracht'' van de laser wel tegenvallen, had er meer van verwacht eerlijk gezegd.
Yup, ik heb ze 3 dagen geleden één hele nacht in de oplader gegooit, heb ze er nu weer ingegooit..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, maar heb je ze wel opgeladen? Of heb je ze na het ontvangen meteen in je laser gepropt?
[..]
Is het ongeveer evenveel als in al die filmpjes over die rode laser? Of is jouwe beduidend slechter?
Zie ook mijn filmpje met wat mijn lasert kan doen:
Hij werkt hier nu ook goed, kon 't niet laten toch te proberen. Nu alleen es uitvinden hoe 't eigenlijk precies werkt. Want 't is én donker en ik krijg m'n te fotograferen materiaal niet scherpquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die macro dingen doen het bij mij gewoon goed... ik had er eerst ook wel even moeite mee maar ik draaide de verkeerde kant op
tevens tvp
Die remote werkt ook echt goed ja, strax even geprobeerd en topspulquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:52 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist 'n pakketje van DX ontvangen:
Gummetjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hier ook!
Headset en geinige gummetjes..
Adapter van de headset zit alleen zo'n maffe stekker op en die past niet in een Hollands stopcontact...Moet even kijken of ik thuis nog van die omzetstekkers heb.
Die kan je via DX toch ook krijgen? Welke SKU was dat ook weer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hier ook!
Headset en geinige gummetjes..
Adapter van de headset zit alleen zo'n maffe stekker op en die past niet in een Hollands stopcontact...Moet even kijken of ik thuis nog van die omzetstekkers heb.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die kan je via DX toch ook krijgen? Welke SKU was dat ook weer?
Let wel op dat het apparaat dan 100 tot 240 volt is, als het bijv 110volt only is dan werkt dat niet met dat omzettertje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:04 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:14 schreef SolidArt het volgende:
Mijn god wat een troep hebben ze daar zeg.
quote:V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |