Mail Jackquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:21 schreef Wunny het volgende:
Godverdomme, ik was bijna de 1e die die picklock set had besteld en nu zeggen ze gewoon dat ik nog maar een week moet wachten.
Tering.
Krijgen we nu weer het hele laserverhaal voorgeschoteld? OMG!!quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:08 schreef Dionysiou het volgende:
Welke lasers?
Die 200mW green laser staat op mijn verlanglijstje haha
[ afbeelding ]
Nah, je hoeft ook niet bij elke verschuiving van je ETA jack te mailen (of wie dan ook). Je weet dat het kan gebeuren en staat daarnaast ook nog op DX zelf.quote:
quote:Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,
availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.
Dat zeg ik niet.. ik dacht dat het alleen bij hem was.. maar dat klopt ETA kan gebeuren maar na 3x 11 dagen ETA verschuiving mag je wel eens contact opnemen zoals ik hadquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Nah, je hoeft ook niet bij elke verschuiving van je ETA jack te mailen (of wie dan ook). Je weet dat het kan gebeuren en staat daarnaast ook nog op DX zelf.
[..]
10 / 7quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:43 schreef Wunny het volgende:
[..]
Ik kocht die dingen toen ze net op de site stonden en hij staat nog steeds op:
Waiting for supplier..
Waarvoor ga je die gebruiken?quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:11 schreef Stinosss het volgende:
Heb btw deze ledstip besteld. RGB LED-strip 5M 30W
Ben benieuwd naar de kwaliteit.
[ afbeelding ]
Vaag, double post..quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:11 schreef Stinosss het volgende:
Heb btw deze ledstip besteld. RGB LED-strip 5M 30W
Ben benieuwd naar de kwaliteit.
[ afbeelding ]
Verlichting voor onder mijn vensterbank waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Waarvoor ga je die gebruiken?
Als het wat is laat het me weten
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
10 / 7
1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Shipped $0.01 -
1 16417 Advanced 9-Piece Set Lock Picks x 1 Shipped $7.50 -
Shipped via Air Mail
Wanneer heb jij besteld en welk setje?
Pauperquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef mvc het volgende:
Cigarette- shaped Butane Lighter $1.50 Deze zijn mij wat aan de prijzige kant, ook als ik ze bulkrate ga bestellen gaat er amper iets af. Iemand enig idee of ze ergens anders voor minder te krijgen zijn ?
Tief hier eens op ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef mvc het volgende:
Cigarette- shaped Butane Lighter $1.50 Deze zijn mij wat aan de prijzige kant, ook als ik ze bulkrate ga bestellen gaat er amper iets af. Iemand enig idee of ze ergens anders voor minder te krijgen zijn ?
Hoezo dat??quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:12 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Tief hier eens op ofzokomop hee..
Zo'n kutding kost hooguit 50 cent om te producerenquote:
Dan maak je hem toch zelfquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef mvc het volgende:
[..]
Zo'n kutding kost hooguit 50 cent om te produceren
Wachten? 3 of 4 werkdagen zullen wel nog niet geweest zijn. Als iedereen nou gewoon wat meer zou wachten totdat iets gebeurd, zou een hoop posts als deze, en posts als ''WAT BETEKEND PROCESSING PLEASE CONTACT FOR MORE INFORMATION'' schelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:29 schreef Wunny het volgende:
Godverdomme
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst op DX, met magneten en een aansteker.
Alleen de ETA van de magneten was 1 week en ik had die aansteker toch wel eerder nodig dan 3 weken.
Dus ik heb geannuleerd, geld was afgeschreven van me bank en ik kreeg 1 dag later een maiiltje dat DX een terugbetaling heeft verstrekt, ik dacht zelf dat het geld vanzelf weer terug kwam op de bank.
Niet dus, ik ben nu een week verder en nog steeds staat er godverdomme niks op en staat hij bij Paypal nog steeds op: Tijdelijk blokkeren, wat moet ik nu doen?
Er staat dit in het mailtje:
DealExtreme (sales@dealextreme.com) heeft u zojuist een gedeeltelijke terugbetaling gestuurd.
Informatie over tijdelijk blokkeren: een bedrag dat op uw rekening is teruggestort, is tijdelijk geblokkeerd omdat u Directe overschrijving heeft gebruikt om de oorspronkelijke betaling te verrichten. Dit bedrag kan pas worden vrijgegeven nadat de overschrijving is ontvangen. Dit duurt meestal 3-4 werkdagen.
Iemand die weet wat ik moet doen?
Ik wil nu wel me geld eigenlijk..
50 cent om te produceren, 10 cent winst, 10 cent winst voor DX, 40 cent om te verzenden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef mvc het volgende:
[..]
Maar, ik heb dan 7,70 erop staan, en ik wil iets kopen van bijvoorbeeld 8,- , word dan die 7,70 eraf getrokken en 0,30 cent bij mij bank gehaald?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wachten? 3 of 4 werkdagen zullen wel nog niet geweest zijn. Als iedereen nou gewoon wat meer zou wachten totdat iets gebeurd, zou een hoop posts als deze, en posts als ''WAT BETEKEND PROCESSING PLEASE CONTACT FOR MORE INFORMATION'' schelen
En je krijgt het geld op je Paypal, niet op je bankrekening. Ik gok dat je het morgen of dinsdag al hebt.
[..]
50 cent om te produceren, 10 cent winst, 10 cent winst voor DX, 40 cent om te verzenden.
Om maar wat te noemen.
Kansloze Hollander. Wat doe je hier?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef mvc het volgende:
[..]
Juistquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Wunny het volgende:
[..]
Maar, ik heb dan 7,70 erop staan, en ik wil iets kopen van bijvoorbeeld 8,- , word dan die 7,70 eraf getrokken en 0,30 cent bij mij bank gehaald?
Jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Wunny het volgende:
[..]
Maar, ik heb dan 7,70 erop staan, en ik wil iets kopen van bijvoorbeeld 8,- , word dan die 7,70 eraf getrokken en 0,30 cent bij mij bank gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |