Bij mij is het: pakje kauwgom, een pak melk, een fles cola en een zak kattenvoer.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
5 epc, had op locatie een laptop nodig
4 drumcomputer, spreekt voor zich
3 dvt usb, op locatie tv kijken als ik weer weekje van huis ben
2 laptop batterij, zodat ik langer op locatie me laptop kan gebruiken
1 oordopjes want me oude waren stuk
En nu?
Voorwerpen, géén levensmiddelenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Bij mij is het: pakje kauwgom, een pak melk, een fles cola en een zak kattenvoer.
Ik heb in de vorige week voor $690.82 besteld, en dan heb ik het alleen over dingenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed dat mensen gaan wachten op een verschil van een paar euro.
Drink 2 bier minder of weet ik veel en je hebt het terug verdient.
Johquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb het gevoel dat sommige van jullie alleen maar kopen omdat het goedkoop is, maar dat je het eigenlijk niet nodig heb
Wat heb je besteld dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige week voor $690.82 besteld, en dan heb ik het alleen over dingen
voor mezelf. De dropshipments heb ik voor het gemak maar even niet meegerekend.
Dan maakt het eigenlijk best wel wat uit of een dollar ¤1.56 (zoals een tijd geleden)
doet, of dattie maar ¤1.32 (zoals een paar dagen terug) waard is. Is een verschil
van ¤0.25 per dollar. Kan me maar zo een dikke ¤100 per week schelen.![]()
(nou is dit vergelijk natuurlijk wel érg extreem, maar het gaat om het idee)
New TopToy DSTT Multimedia Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC) - vervanging van mijn 'oude' Slot 2 flash cartquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.
Een paar laserpointers, lockpicktools, e-sigaretten + navullingen, en wat led-lampen voor binnenshuis.quote:
Hi Neo, welke enters bedoel je?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef neo2000 het volgende:
Offtopic: Opa_vertelt, what with the all the enters..? Weer in oma's drankkast gezeten..?
Maar die mag je toch niet op marktplaats zetten? Of is het voor vrienden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat dropshipments betreft doen de 200mw rode en goene laserpointers het momenteel het best.
Wtf is een dropshipment dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die mag je toch niet op marktplaats zetten? Of is het voor vrienden.
Ben je gekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die mag je toch niet op marktplaats zetten? Of is het voor vrienden.
quote:
De grap is dat Marktplaats al vol staat met zulke handelaren die soms meer dan 100 verschillende producten aanbieden van DealExtreme.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Voorbeeldje..
Deze laserpointer. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1997
200mw groene laserponter. Kost $120 (ca. 90 euro) incl verzenden bij dealextreme.
Ik verkoop deze laserpointer voor 179 euro incl verzenden op een verkoopsite zónder
dat ik ze op zelf voorraad en/of in bezit heb.
Jij (de klant), ziet mijn advertentie en denkt: "Potjandrie, dat moet ik hebben!"
Je besteld dat ding bij me, en maakt netjes het bedrag over op mijn rekening.
Ik neem jouw 179 euro aan, betaal 90 euro aan dealextreme voor de 200mw laserpointer
(voeg voor het gemak SKU1888 toe) en vul in plaats van mijn eigen adres, JOUW adres in.
Na een tijdje krijg jij dat ding thuis en heb ik 89 euro overgehouden aan dit "harde" werk.![]()
De één noemt het neppen, de ander noemt het de "vrije markt".
Het is maar net aan welke kant van de verkoopkraam je staat..
Ik zet zelf alles er altijd netjes bij. Is gewoon makkelijker voor mezelf en degene die iets koopt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De grap is dat Marktplaats al vol staat met zulke handelaren die soms meer dan 100 verschillende producten aanbieden van DealExtreme.
Alleen vervelend voor de kopers dat ze soms meer dan 10 dagen moeten wachten op hun product na betaling, terwijl dat niet wordt aangekondigd bij de advertentie.
eBay is ook handig, heb er al een aantal dingen mee verkocht.. Alleen je moet wel vergoeding betalen aan eBay voor het plaatsen voor de advertentie + overige dingen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zet zelf alles er altijd netjes bij. Is gewoon makkelijker voor mezelf en degene die iets koopt.
Levertijd zo'n 14 dagen, geen garantie (wel bij DOA), en dat het van buiten de EU wordt toegestuurd.
Zo voorkom ik een boel onnodig gemail en gezeur. Zolang je duidelijk bent is er niets aan het handje en
blijven mensen zelfs bij je terugkomen. En hoe bizar het ook klinkt.. Sommige mensen wéten volgens mij
gewoon dat ze teveel betalen, maar om de één of andere reden blijven ze bestellen..
De mailtjes met "hey, jij koopt die dingen van DX hé?" zijn ook altijd grappig.(al snap ik ze wel hoor)
Jezusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Voorbeeldje..
200mw groene laserponter. Kost $120 (ca. 90 euro) incl verzenden bij dealextreme.
Ik verkoop deze laserpointer voor 179 euro incl verzenden op een verkoopsite zónder
Jij (de klant), ziet mijn advertentie en denkt: "Potjandrie, dat moet ik hebben!"
Ik neem jouw 179 euro aan, betaal 90 euro aan dealextreme voor de 200mw laserpointer
(voeg voor het gemak SKU1888 toe) en vul in plaats van mijn eigen adres, JOUW adres in.
Na een tijdje krijg jij dat ding thuis en heb ik 89 euro overgehouden aan dit "harde" werk.![]()
Best lucratief inderdaad. Als je SKU1888 bij de order doet, halen ze alle DealExtreme -kenmerken weg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
JezusDat is dan best lucratief.. En die lui zien dan helemaal niet dat jij het vanuit Hong Kong hebt laten komen en dat het van DX is?
Ze halen de kenmerken niet weg, ze plakken er wat overheen. Dus de nieuwsgierige klant kant met het weghalen van wat stickers en plakband er zo achter komen dat het van DX komtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Best lucratief inderdaad. Als je SKU1888 bij de order doet, halen ze alle DealExtreme -kenmerken weg.
Ebay gebruikers zijn me te slim, ze weten vaak ook precies hoeveel iets waard is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
eBay is ook handig, heb er al een aantal dingen mee verkocht.. Alleen je moet wel vergoeding betalen aan eBay voor het plaatsen voor de advertentie + overige dingen..
Heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze halen de kenmerken niet weg, ze plakken er wat overheen. Dus de nieuwsgierige klant kant met het weghalen van wat stickers en plakband er zo achter komen dat het van DX komt
Ben je dit toevallig? http://verkopers.marktplaats.nl/520452quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Voorbeeldje..
Nee, dat is hem nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:46 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ben je dit toevallig? http://verkopers.marktplaats.nl/520452
Yep, dat ben ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet
Ik heb hem gevonden maar ik post het lekker niet!
Hij heeft er maar 4 dingen opstaan, dus goed zoeken.
Dat is dom, vraag er 30,- voor en maak ongeveer 10 euro winst.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:57 schreef Impry het volgende:
http://link.marktplaats.nl/195914879
¤ 129,95
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461
¤ 19,12Makkelijk geld verdienen zeg...
wat heb je aan die 'earth magnets '?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:18 schreef Wekkor het volgende:
Heb vandaag van die strong earth magnets binnengekregen. Ben ze ondertussen alweer kwijt, maar ze zijn idd best sterk! Wat heb je trouwens aan die autosleutels? (blank?)
Ik kocht die dingen toen ze net op de site stonden en hij staat nog steeds op:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:29 schreef luciferist het volgende:
tvp weer.
lockpick tools zijn out of stock
Misschien is het deze pen:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:57 schreef Impry het volgende:
http://link.marktplaats.nl/195914879
¤ 129,95
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461
¤ 19,12Makkelijk geld verdienen zeg...
Helemaal niks, dus ben ergens wel blij dat ik ze alweer kwijt benquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:38 schreef mcwops het volgende:
[..]
wat heb je aan die 'earth magnets '?
WTF:00723 Soshine 3.0V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending ETA 10/25/2008
al 3 weken pending en de ETA loopt iedere keer op met een week grrrr![]()
Dat zou de boel verklaren inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien is het deze pen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12858
30% van 50$ is ongeveer ¤11.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:14 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik had een mailtje gestuurd over een mp4 speler met een scherm wat niet op zijn plek zat ( links deel niet zichtbaar en rechts een stuk over zegmaar) en nu kreeg ik terug dat ik het naar hun moest zenden maar dat het niet via TNT /UPS oid mocht. Hoe zenden jullie zoiets normaal terug? Ook stond er dat het niet meer dan 30% van de prijs mocht zijn maar de mp4 zelf was 50 dollar en ik denk niet dat er een maatschappij in NL is die die dingen verstuurd voor 12euro naar hong kong ofwel?
Nee, gewoon geduld. Het duurt een paar dagen voordat Paypal het geld van jou heeft, ze schieten het gewoon even voor. DealExtreme heeft het geld dus ze zijn tevreden, en verzenden het dus gewoon.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb een aantal bestellingen gedaan die allemaal op "Expedited Order Received - in stock" staan, maar ik zie ook dat er nog geen geld van mijn Postbank rekening af is gegaan. Ik krijg wel mailtjes van Paypal dat mijn betaling in orde is. Hoe zit dat nu, gaat dat inderdaad via Paypal rechtstreeks van mijn postbankrekening af of moet ik er toch zelf geld op storten?Of wordt de betaling pas na een paar dagen geregeld?
Dus dealextreme heeft mijn geld eerder dan Paypal het bij mij weghaalt? En als ik in de tussentijd mijn rekening bij Paypal ophef dan? Of mijn girorekening ophef?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, gewoon geduld. Het duurt een paar dagen voordat Paypal het geld van jou heeft, ze schieten het gewoon even voor. DealExtreme heeft het geld dus ze zijn tevreden, en verzenden het dus gewoon.
De ene keer duurt het 2 dagen voordat Paypal het van je rekening af hebt geschreven, en de andere keer 5 dagen
Dan krijg je gewoon een rekening thuis/per e-mail denk ik...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus dealextreme heeft mijn geld eerder dan Paypal het bij mij weghaalt? En als ik in de tussentijd mijn rekening bij Paypal ophef dan? Of mijn girorekening ophef?
Lijkt me lucratief, Paypal schiet het voor en ik krijg de spullen
Bij mij ook!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:16 schreef mcwops het volgende:
On 10/10/2008:shipped en vandaag (6 dagen later) ontvangen. niet schlecht
Nou je mist een veertje dus, dat kost wat, 10 cent?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:35 schreef Dionysiou het volgende:
Nou even terug komen op m'n 200mW laser;
- Hij focust niet goed
- Hij brand dus ook niet
- Er zat geen springveer in on arrival
En m'n 2e 200mW red laser van een maat focust wel goed, brand meteen, snel en goed en zat wel een springveer in.
Wat denk je dat DX gaat doen?
Veertje heb ik onlangs al uit die module gehaald die ik eerder had gekocht. Ook dan focust ie niet goed ik deed hetzelfde als m'n maat..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou je mist een veertje dus, dat kost wat, 10 cent?
Kan je niet gewoon zo'n veertje ergens kopen? Dat is namelijk de oplossing, dan focust ie goed.
Lijkt me trouwens sterk dat hij er niet in zat, misschien floepte die eruit toen je de laser uit elkaar haalde, die dingen staat namelijk aardig wat spanning op.
Hier zit dat veertje ook in:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5914
Had ik ook een keertje, dus had gemaild dat ik de envelop al weggemikt had, kreeg ik antwoord dat ik op een briefje moest schrijven waarom ik niet de envelop kon laten zien, daar mijn handtekening opzetten, en daar een foto van nemenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef luciferist het volgende:
gvd, ik mis mijn rare earth magnets. moet je 3 foto's incl de envelop meesturen.
echter bestel ik best veel en wist ik niet waar die bij in moest zitten dus de envelop is allang weg.
Dan moeten ze maar een neger op de noordpool zettenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:04 schreef RacerDKB het volgende:
Ze willen gewoon zwart op wit iets ofzo
al 2x een reactie naar 'onze Jack' gestuurd of ie een alternatief heeft voor deze batterijen. De ETA blijft maar opschuiven. heb de Romisen laser en de lader al in huis. helaas, een reactie van 'onze Jack' blijft uitquote:Soshine 3.0V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending
ETA 10/25/2008
Change order naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 en dan voor de 3 dollar dat het goedkoper is wat anders uitzoeken of vragen of ze het uitkeren in store credit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef mcwops het volgende:
[..]
al 2x een reactie naar 'onze Jack' gestuurd of ie een alternatief heeft voor deze batterijen. De ETA blijft maar opschuiven. heb de Romisen laser en de lader al in huis. helaas, een reactie van 'onze Jack' blijft uitWat zouden jullie doen, aandringen op een alternative battery? het magazijn beter doorzoeken?
nee 11018 is 3.6v, ga ik proberen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Change order naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 en dan voor de 3 dollar dat het goedkoper is wat anders uitzoeken of vragen of ze het uitkeren in store credit.
Oh wacht, die zijn 3.6V, jij moet 3.0V?
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:18 schreef mcwops het volgende:
[..]
nee 11018 is 3.6v, ga ik proberen.
done ( customer service express Evelyn)
nee, deze zijn de niet-oplaadbarequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?
Zeikende klanten heb je altijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef sander-3 het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-204~threadid.197067
Die is niet zo blij...
Edit: waarom hij dat geld dan niet gewoon had laten ristorneren. Maar gelukkig hebben ze mijn spullen wel altijd gewoon geleverd
Je geld terug..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:09 schreef Dionysiou het volgende:
hello Dion
sorry for any inconvenience
Sorry to tell you that your item is put on hold due to assembly delay.
the process will take about a week that the refund to your account
could you please tell me if you want to change it with other ?or cancel it and take the money as a credit for your coming order?
if not ,
I also give the refund
kingly advise
Wat bedoelen ze met;
If not,
I also give give the refund?
dan krijg je gewoon store credit/coupon, code kan je bij het afrekenen invullen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:40 schreef neo2000 het volgende:
Dat je of je geld terug krijgt, of dat je het bedrag op een of andere manier tegoed houdt bij hen voor je volgende bestelling. Hoe ze dat laatste doen, geen idee..
Deze USB storage hangertjes verkopen ze, allicht/waarschijnlijk met andere opdrukken (heb ze niet heel goed bekeken) bij de HEMA voor het dubbele bedrag..
met een mesje, zelf een ruimte maken om op te laden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:37 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je geld terug..
@sander-3
Eergisteren had ik mijn doekjes en nokia hoesje ook binnen. Ook de batterij voor mijn ouders is binnen en doet het goed. Maar om even terug te komen op het hoesje voor de N95. Als de telefoon erin zit kan je hem niet aan de oplader leggen enzo. Je zal hem er altijd uit moeten halen. Gelukkig beschermt hij wel goed en is mijn meisje er blij mee. Maar als je een hoesje zoekt waarbij je de telefoon er nooit uit hoeft te halen is deze niets voor je..
Ik heb vandaag 2 pakketjes van FP gehad, waarvan 1 kapot was.. pff.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
DX bestelling alweer geshipped en nog niets van FP gehoord ..
Ik heb hem een paar dagen terug ook besteld.. maarja, voor die 1,5 euro (of wat is het) geeft dat ook nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:37 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je geld terug..
@sander-3
Eergisteren had ik mijn doekjes en nokia hoesje ook binnen. Ook de batterij voor mijn ouders is binnen en doet het goed. Maar om even terug te komen op het hoesje voor de N95. Als de telefoon erin zit kan je hem niet aan de oplader leggen enzo. Je zal hem er altijd uit moeten halen. Gelukkig beschermt hij wel goed en is mijn meisje er blij mee. Maar als je een hoesje zoekt waarbij je de telefoon er nooit uit hoeft te halen is deze niets voor je..
Omfg..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef Bobsch het volgende:
Nieuwe telefoon bij DX te krijgen, alleen vraag ik me af of je 'm aan krijgt![]()
[ afbeelding ]
Sander had de vraag of ik mijn bevinden kon posten, en dat heb ik nu gedaan. Het hoesje is voor mijn meisje en die heeft er geen last van. Voor haar dient het puur als bescherming in de auto en in haar tas. Vind het trouwens ook wel zonde om in een nieuw hoesje te gaan zitten snijden. Dan koop ik liever een ander hoesje en zoek ik even verder. Ikzelf heb een HTC TD, en dat hoesje is wel 'goed'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met een mesje, zelf een ruimte maken om op te laden?
Tornmesje misschien? Misschien dat ik daarmee nog de riemclip ga verwijderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:22 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar dagen terug ook besteld.. maarja, voor die 1,5 euro (of wat is het) geeft dat ook niet
@THEFXR: dat is inderdaad wel een oplossing. Of met zo'n gaatjes tang waarmee je gaatjes kunt maken in een leren riem.
Ik heb inmiddels 2 FP zendingen gehad, waarvan inderdaad één niet goed. De DX score is 11 zendingen, 1 fout (lege, lekke batterij; foto gemaakt, doorgemaild, nieuwe gehad)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 pakketjes van FP gehad, waarvan 1 kapot was.. pff.
Ik had 4 halloween pennen gekocht, 2 skeletten en 2 pompoenen die lasers in hun ogen hebben, de 2 skeletten waren goed en de 2 pompoenen allebij héééél toevallig de linker hand kapot..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:34 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 FP zendingen gehad, waarvan inderdaad één niet goed. De DX score is 11 zendingen, 1 fout (lege, lekke batterij; foto gemaakt, doorgemaild, nieuwe gehad)
Dan krijg ik een extra DX punt. Niet dat ik er wat mee doe, maar toch...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:35 schreef SHOOOTO het volgende:
^stuur even een e-mail naar de klantenservice, mits alles gewoon op voorraad ligt, is het misschien handiger om 1x op te sturen. (maar aangezien het toch free shipping is, who cares?)
mijn DSTT is shipped
Ja:quote:
hier een filmpie van de chinese knikkerbaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand dit al gezien:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
hee Racer, nog bedanktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?
Dat ding is ubervet. Jammer dat mijn neefje nog te klein is, en ik te grootquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand dit al gezien:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |