Bij mij is het: pakje kauwgom, een pak melk, een fles cola en een zak kattenvoer.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
5 epc, had op locatie een laptop nodig
4 drumcomputer, spreekt voor zich
3 dvt usb, op locatie tv kijken als ik weer weekje van huis ben
2 laptop batterij, zodat ik langer op locatie me laptop kan gebruiken
1 oordopjes want me oude waren stuk
En nu?
Voorwerpen, géén levensmiddelenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:17 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Bij mij is het: pakje kauwgom, een pak melk, een fles cola en een zak kattenvoer.
Ik heb in de vorige week voor $690.82 besteld, en dan heb ik het alleen over dingenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed dat mensen gaan wachten op een verschil van een paar euro.
Drink 2 bier minder of weet ik veel en je hebt het terug verdient.
Johquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb het gevoel dat sommige van jullie alleen maar kopen omdat het goedkoop is, maar dat je het eigenlijk niet nodig heb
Wat heb je besteld dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige week voor $690.82 besteld, en dan heb ik het alleen over dingen
voor mezelf. De dropshipments heb ik voor het gemak maar even niet meegerekend.
Dan maakt het eigenlijk best wel wat uit of een dollar ¤1.56 (zoals een tijd geleden)
doet, of dattie maar ¤1.32 (zoals een paar dagen terug) waard is. Is een verschil
van ¤0.25 per dollar. Kan me maar zo een dikke ¤100 per week schelen.![]()
(nou is dit vergelijk natuurlijk wel érg extreem, maar het gaat om het idee)
New TopToy DSTT Multimedia Card for NDS and NDS Lite (Supports SDHC) - vervanging van mijn 'oude' Slot 2 flash cartquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maak een lijstje met de laatste 5 voorwerpen die jij gekocht hebt en leg ons uit waarom je die voorwerpen nodig hebt.
Een paar laserpointers, lockpicktools, e-sigaretten + navullingen, en wat led-lampen voor binnenshuis.quote:
Hi Neo, welke enters bedoel je?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef neo2000 het volgende:
Offtopic: Opa_vertelt, what with the all the enters..? Weer in oma's drankkast gezeten..?
Maar die mag je toch niet op marktplaats zetten? Of is het voor vrienden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat dropshipments betreft doen de 200mw rode en goene laserpointers het momenteel het best.
Wtf is een dropshipment dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die mag je toch niet op marktplaats zetten? Of is het voor vrienden.
Ben je gekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maar die mag je toch niet op marktplaats zetten? Of is het voor vrienden.
quote:
De grap is dat Marktplaats al vol staat met zulke handelaren die soms meer dan 100 verschillende producten aanbieden van DealExtreme.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Voorbeeldje..
Deze laserpointer. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1997
200mw groene laserponter. Kost $120 (ca. 90 euro) incl verzenden bij dealextreme.
Ik verkoop deze laserpointer voor 179 euro incl verzenden op een verkoopsite zónder
dat ik ze op zelf voorraad en/of in bezit heb.
Jij (de klant), ziet mijn advertentie en denkt: "Potjandrie, dat moet ik hebben!"
Je besteld dat ding bij me, en maakt netjes het bedrag over op mijn rekening.
Ik neem jouw 179 euro aan, betaal 90 euro aan dealextreme voor de 200mw laserpointer
(voeg voor het gemak SKU1888 toe) en vul in plaats van mijn eigen adres, JOUW adres in.
Na een tijdje krijg jij dat ding thuis en heb ik 89 euro overgehouden aan dit "harde" werk.![]()
De één noemt het neppen, de ander noemt het de "vrije markt".
Het is maar net aan welke kant van de verkoopkraam je staat..
Ik zet zelf alles er altijd netjes bij. Is gewoon makkelijker voor mezelf en degene die iets koopt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De grap is dat Marktplaats al vol staat met zulke handelaren die soms meer dan 100 verschillende producten aanbieden van DealExtreme.
Alleen vervelend voor de kopers dat ze soms meer dan 10 dagen moeten wachten op hun product na betaling, terwijl dat niet wordt aangekondigd bij de advertentie.
eBay is ook handig, heb er al een aantal dingen mee verkocht.. Alleen je moet wel vergoeding betalen aan eBay voor het plaatsen voor de advertentie + overige dingen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zet zelf alles er altijd netjes bij. Is gewoon makkelijker voor mezelf en degene die iets koopt.
Levertijd zo'n 14 dagen, geen garantie (wel bij DOA), en dat het van buiten de EU wordt toegestuurd.
Zo voorkom ik een boel onnodig gemail en gezeur. Zolang je duidelijk bent is er niets aan het handje en
blijven mensen zelfs bij je terugkomen. En hoe bizar het ook klinkt.. Sommige mensen wéten volgens mij
gewoon dat ze teveel betalen, maar om de één of andere reden blijven ze bestellen..
De mailtjes met "hey, jij koopt die dingen van DX hé?" zijn ook altijd grappig.(al snap ik ze wel hoor)
Jezusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Voorbeeldje..
Deze laserpointer. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1997
200mw groene laserponter. Kost $120 (ca. 90 euro) incl verzenden bij dealextreme.
Ik verkoop deze laserpointer voor 179 euro incl verzenden op een verkoopsite zónder
dat ik ze op zelf voorraad en/of in bezit heb.
Jij (de klant), ziet mijn advertentie en denkt: "Potjandrie, dat moet ik hebben!"
Je besteld dat ding bij me, en maakt netjes het bedrag over op mijn rekening.
Ik neem jouw 179 euro aan, betaal 90 euro aan dealextreme voor de 200mw laserpointer
(voeg voor het gemak SKU1888 toe) en vul in plaats van mijn eigen adres, JOUW adres in.
Na een tijdje krijg jij dat ding thuis en heb ik 89 euro overgehouden aan dit "harde" werk.![]()
De één noemt het neppen, de ander noemt het de "vrije markt".
Het is maar net aan welke kant van de verkoopkraam je staat..
Best lucratief inderdaad. Als je SKU1888 bij de order doet, halen ze alle DealExtreme -kenmerken weg.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
JezusDat is dan best lucratief.. En die lui zien dan helemaal niet dat jij het vanuit Hong Kong hebt laten komen en dat het van DX is?
Ze halen de kenmerken niet weg, ze plakken er wat overheen. Dus de nieuwsgierige klant kant met het weghalen van wat stickers en plakband er zo achter komen dat het van DX komtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Best lucratief inderdaad. Als je SKU1888 bij de order doet, halen ze alle DealExtreme -kenmerken weg.
Ebay gebruikers zijn me te slim, ze weten vaak ook precies hoeveel iets waard is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
eBay is ook handig, heb er al een aantal dingen mee verkocht.. Alleen je moet wel vergoeding betalen aan eBay voor het plaatsen voor de advertentie + overige dingen..
Heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze halen de kenmerken niet weg, ze plakken er wat overheen. Dus de nieuwsgierige klant kant met het weghalen van wat stickers en plakband er zo achter komen dat het van DX komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |