Nou je mist een veertje dus, dat kost wat, 10 cent?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:35 schreef Dionysiou het volgende:
Nou even terug komen op m'n 200mW laser;
- Hij focust niet goed
- Hij brand dus ook niet
- Er zat geen springveer in on arrival
En m'n 2e 200mW red laser van een maat focust wel goed, brand meteen, snel en goed en zat wel een springveer in.
Wat denk je dat DX gaat doen?
Veertje heb ik onlangs al uit die module gehaald die ik eerder had gekocht. Ook dan focust ie niet goed ik deed hetzelfde als m'n maat..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou je mist een veertje dus, dat kost wat, 10 cent?
Kan je niet gewoon zo'n veertje ergens kopen? Dat is namelijk de oplossing, dan focust ie goed.
Lijkt me trouwens sterk dat hij er niet in zat, misschien floepte die eruit toen je de laser uit elkaar haalde, die dingen staat namelijk aardig wat spanning op.
Hier zit dat veertje ook in:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5914
Had ik ook een keertje, dus had gemaild dat ik de envelop al weggemikt had, kreeg ik antwoord dat ik op een briefje moest schrijven waarom ik niet de envelop kon laten zien, daar mijn handtekening opzetten, en daar een foto van nemenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:52 schreef luciferist het volgende:
gvd, ik mis mijn rare earth magnets. moet je 3 foto's incl de envelop meesturen.
echter bestel ik best veel en wist ik niet waar die bij in moest zitten dus de envelop is allang weg.
Dan moeten ze maar een neger op de noordpool zettenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:04 schreef RacerDKB het volgende:
Ze willen gewoon zwart op wit iets ofzo
al 2x een reactie naar 'onze Jack' gestuurd of ie een alternatief heeft voor deze batterijen. De ETA blijft maar opschuiven. heb de Romisen laser en de lader al in huis. helaas, een reactie van 'onze Jack' blijft uitquote:Soshine 3.0V CR123A Batteries (2-Pack) x 1 Pending
ETA 10/25/2008
Change order naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 en dan voor de 3 dollar dat het goedkoper is wat anders uitzoeken of vragen of ze het uitkeren in store credit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef mcwops het volgende:
[..]
al 2x een reactie naar 'onze Jack' gestuurd of ie een alternatief heeft voor deze batterijen. De ETA blijft maar opschuiven. heb de Romisen laser en de lader al in huis. helaas, een reactie van 'onze Jack' blijft uitWat zouden jullie doen, aandringen op een alternative battery? het magazijn beter doorzoeken?
nee 11018 is 3.6v, ga ik proberen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Change order naar http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.722 en dan voor de 3 dollar dat het goedkoper is wat anders uitzoeken of vragen of ze het uitkeren in store credit.
Oh wacht, die zijn 3.6V, jij moet 3.0V?
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:18 schreef mcwops het volgende:
[..]
nee 11018 is 3.6v, ga ik proberen.
done ( customer service express Evelyn)
nee, deze zijn de niet-oplaadbarequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?
Zeikende klanten heb je altijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef sander-3 het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-204~threadid.197067
Die is niet zo blij...
Edit: waarom hij dat geld dan niet gewoon had laten ristorneren. Maar gelukkig hebben ze mijn spullen wel altijd gewoon geleverd
Je geld terug..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:09 schreef Dionysiou het volgende:
hello Dion
sorry for any inconvenience
Sorry to tell you that your item is put on hold due to assembly delay.
the process will take about a week that the refund to your account
could you please tell me if you want to change it with other ?or cancel it and take the money as a credit for your coming order?
if not ,
I also give the refund
kingly advise
Wat bedoelen ze met;
If not,
I also give give the refund?
dan krijg je gewoon store credit/coupon, code kan je bij het afrekenen invullen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:40 schreef neo2000 het volgende:
Dat je of je geld terug krijgt, of dat je het bedrag op een of andere manier tegoed houdt bij hen voor je volgende bestelling. Hoe ze dat laatste doen, geen idee..
Deze USB storage hangertjes verkopen ze, allicht/waarschijnlijk met andere opdrukken (heb ze niet heel goed bekeken) bij de HEMA voor het dubbele bedrag..
met een mesje, zelf een ruimte maken om op te laden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:37 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je geld terug..
@sander-3
Eergisteren had ik mijn doekjes en nokia hoesje ook binnen. Ook de batterij voor mijn ouders is binnen en doet het goed. Maar om even terug te komen op het hoesje voor de N95. Als de telefoon erin zit kan je hem niet aan de oplader leggen enzo. Je zal hem er altijd uit moeten halen. Gelukkig beschermt hij wel goed en is mijn meisje er blij mee. Maar als je een hoesje zoekt waarbij je de telefoon er nooit uit hoeft te halen is deze niets voor je..
Ik heb vandaag 2 pakketjes van FP gehad, waarvan 1 kapot was.. pff.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
DX bestelling alweer geshipped en nog niets van FP gehoord ..
Ik heb hem een paar dagen terug ook besteld.. maarja, voor die 1,5 euro (of wat is het) geeft dat ook nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:37 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je geld terug..
@sander-3
Eergisteren had ik mijn doekjes en nokia hoesje ook binnen. Ook de batterij voor mijn ouders is binnen en doet het goed. Maar om even terug te komen op het hoesje voor de N95. Als de telefoon erin zit kan je hem niet aan de oplader leggen enzo. Je zal hem er altijd uit moeten halen. Gelukkig beschermt hij wel goed en is mijn meisje er blij mee. Maar als je een hoesje zoekt waarbij je de telefoon er nooit uit hoeft te halen is deze niets voor je..
Omfg..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:21 schreef Bobsch het volgende:
Nieuwe telefoon bij DX te krijgen, alleen vraag ik me af of je 'm aan krijgt![]()
[ afbeelding ]
Sander had de vraag of ik mijn bevinden kon posten, en dat heb ik nu gedaan. Het hoesje is voor mijn meisje en die heeft er geen last van. Voor haar dient het puur als bescherming in de auto en in haar tas. Vind het trouwens ook wel zonde om in een nieuw hoesje te gaan zitten snijden. Dan koop ik liever een ander hoesje en zoek ik even verder. Ikzelf heb een HTC TD, en dat hoesje is wel 'goed'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met een mesje, zelf een ruimte maken om op te laden?
Tornmesje misschien? Misschien dat ik daarmee nog de riemclip ga verwijderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:22 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar dagen terug ook besteld.. maarja, voor die 1,5 euro (of wat is het) geeft dat ook niet
@THEFXR: dat is inderdaad wel een oplossing. Of met zo'n gaatjes tang waarmee je gaatjes kunt maken in een leren riem.
Ik heb inmiddels 2 FP zendingen gehad, waarvan inderdaad één niet goed. De DX score is 11 zendingen, 1 fout (lege, lekke batterij; foto gemaakt, doorgemaild, nieuwe gehad)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 pakketjes van FP gehad, waarvan 1 kapot was.. pff.
Ik had 4 halloween pennen gekocht, 2 skeletten en 2 pompoenen die lasers in hun ogen hebben, de 2 skeletten waren goed en de 2 pompoenen allebij héééél toevallig de linker hand kapot..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:34 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 FP zendingen gehad, waarvan inderdaad één niet goed. De DX score is 11 zendingen, 1 fout (lege, lekke batterij; foto gemaakt, doorgemaild, nieuwe gehad)
Dan krijg ik een extra DX punt. Niet dat ik er wat mee doe, maar toch...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:35 schreef SHOOOTO het volgende:
^stuur even een e-mail naar de klantenservice, mits alles gewoon op voorraad ligt, is het misschien handiger om 1x op te sturen. (maar aangezien het toch free shipping is, who cares?)
mijn DSTT is shipped
Ja:quote:
hier een filmpie van de chinese knikkerbaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand dit al gezien:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
hee Racer, nog bedanktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dan had je sowieso de verkeerde besteld?
Dat ding is ubervet. Jammer dat mijn neefje nog te klein is, en ik te grootquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand dit al gezien:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |