Vorige topic: Undercover in Nederland #2quote:Undercover in Nederland is een Nederlands reportageprogramma uitgezonden door SBS 6, waarbij programmamaker en presentator Alberto Stegeman in diverse milieus infiltreert om er opnames te maken met een verborgen camera en door zelf ook 'under cover' te gaan.
Alberto Stegeman is producent/eindredacteur van Noordkaap TV Producties, die deze programma-reeks voor SBS 6 produceert sinds de start in 2005 en het programma op eigen initiatief is begonnen.
Wat nu zo schokkend is ....quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:40 schreef rene90 het volgende:
Hmmm, benieuwd wat er nou zo extreem schokkend zou zijn.
Lees: terrorist.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat nu zo schokkend is ....
Nederland heeft kernwapens opgeslagen. Als elke onverlaat die zich maar ene beetje als militair verkleed zo daar naar binnen kan is best verontrustend.
Daar had ik het van de week nog over. Met het gedoe van Icesave en dan maandag wanneer het luchtalarm getest wordt met wat tanks over straat ... Ik werd beticht van dat is onmogelijk. NIET dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef Stephan123 het volgende:
in de voorstukjes zag je dat hij in een legervoertuig ging rijden, stel je voor als jij nou zomaar in een tank kan rijden als burger en lekker over alle auto's kan heenrijden
Precies.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef Palomar het volgende:
Vraag me echt af onder welke steen iemand geleefd moet hebben dat je Alberto's kop nog niet herkent.. ondanks die bril. Ben benieuwd of ie ook echt iets gaat doen, behalve rijden in zo'n vrachtwagen, wat ik ook wel kan doen als zo'n wagen buiten een basis staat....
Eerder piepschuim met een stopwatch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:48 schreef jmac het volgende:
Ah het pak koekjes wordt weer als bom gebruikt
Zijn er al kamervragen geweest?!?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:50 schreef Stephan123 het volgende:
Gaan wat ontslagen vallen na de uitzending denk ik
Heb het hier voor je liggen, wil het best tegen een kleine vergoeding je kant op sturen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is het boek trouwens een beetje de moeite waard?
goed ideequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zullen we een FOK! meet daar houden?
Ik zou hem zo voorbij lopen... hoeft ie niet eens zijn kop te scheren.. Ken heel die man nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef Palomar het volgende:
Vraag me echt af onder welke steen iemand geleefd moet hebben dat je Alberto's kop nog niet herkent.. ondanks die bril. Ben benieuwd of ie ook echt iets gaat doen, behalve rijden in zo'n vrachtwagen, wat ik ook wel kan doen als zo'n wagen buiten een basis staat....
Wat vind je een kleine vergoeding?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb het hier voor je liggen, wil het best tegen een kleine vergoeding je kant op sturen.
Ja en de volgende grapjas neemt wel wat C4 mee, Who cares ? het wordt toch niet gecontroleerd blijkbaar.quote:
Check PMquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wat vind je een kleine vergoeding?
dat zou een veel raarder einde zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Precies, straks schieten ze hem dood.
Nee jij en nog iemandquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Gerard Joling en Henk-Jan Smits?
Ben jij niet de tipgever??quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik zou best collega willen zijn vast Alberto.
Daar hebben ze nu niks meer aanquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:56 schreef Antal het volgende:
Wacht.. ik suur dit materiaal door naar Alquada... zullen ze leuk vinden.
ik ook denk ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou afsterven van de zenuwen als ik dat zou doen, daar stiekem lopen.
Zeker als er staat dat ze je mogen afknallen, dan zou ik hem ook wel schijten ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou afsterven van de zenuwen als ik dat zou doen, daar stiekem lopen.
Mwah ach, kan hij als verklaring geven dat hij dacht dat het de bus naar Zwolle wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als hij wel gepakt zou worden?
Whehe.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mwah ach, kan hij als verklaring geven dat hij dacht dat het de bus naar Zwolle was
Op de camping moeten ze het ook begrijpen natuurlijk hequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef koemleit het volgende:
die Steegmans doet het wel sbs style heur.
"hoe bizar" "tot mijn verbazing" bladiebladiebla.
Idd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zeker als er staat dat ze je mogen afknallen, dan zou ik hem ook wel schijten ja.
Lijkt me niet verstandig om dat zo te doen aan een journalist.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan ook een tipgever van bovenaf zijn. die er zo voor wil zorgen dat er iets aan gebeurt.
Jij bent de tipgever.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
Heb hier nog zo een pistool liggen.
Dat was wel droog ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Uhh. Uhhh. Ja.'
'Zolang je ons niet stoort.'![]()
Zoals 't hoort ja ..quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:03 schreef Stephan123 het volgende:
Nu een andere militair haha
Maandagochtend hebben ze daar gasssies staan van de marechaussee![]()
Wie waren dat man ?? zeker ook illegaal bezig... Die waren echt niet aan het oefenen maar gewoon een beetje aan het schieten..quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Uhh. Uhhh. Ja.'
'Zolang je ons niet stoort.'![]()
Ik ook.quote:
Of dat ze gaan praten over zn programma als hij erbij staat en ze niet doorhebben dat hij het is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:10 schreef Stephan123 het volgende:
Zou nu wel leuk zijn als iemand dit zegt
Hey daar heb je alberto stegeman
ja dat zou misschien nog wel het leukst zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:10 schreef Stephan123 het volgende:
Zou nu wel leuk zijn als iemand dit zegt
Hey daar heb je alberto stegeman
Ik was laatst in Petten (waar die reactor staat) en moest toen wel m'n kofferbak openen. Overigens werd er bij mij niet verder in de auto gekeken of ik er een pak koekjes met draadjes in had liggen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:09 schreef Stephan123 het volgende:
Hij gaat weer de kazerne op, maar hoe...
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:12 schreef w00h00 het volgende:
ohh je kan een gratis kop koffie scoren op een kazerne.
Gast who cares
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Of dat ze gaan praten over zn programma als hij erbij staat en ze niet doorhebben dat hij het is.
Dan hebben ze hem vast niet door.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:13 schreef Stephan123 het volgende:
Hij moet de tank pakken en lekker gaaan schieten (niet op mensen maar op de duinen ofzo)
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:12 schreef w00h00 het volgende:
Gast who cares
Beetje a la Flodder (1 van die films)quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:13 schreef Stephan123 het volgende:
Hij moet de tank pakken en lekker gaaan schieten (niet op mensen maar op de duinen ofzo)
Gastquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:12 schreef w00h00 het volgende:
Gast who cares
nee, maar hij maakt er een big deal van dat zijn collega een kop koffie kan halen in de kantinequote:Op zondag 12 oktober 2008 22:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]![]()
Je hebt maar een paar minuten gekeken he?
Nee, maar het zou wel moeten gebeuren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Moet elke militair zich 15 keer per dag legitimeren?
heeft toch alleen een sleutel van een legtruck niet van een tankquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:16 schreef dronkeykong het volgende:
Hij moet even naar de wapenkamer en een paar wapens meenemen. En even met de Leopard da tankbaan op natuurlijk.
Dat is snel.quote:GroenLinks wil een parlementair onderzoek naar de beveiliging van militaire bases in Nederland. Ook wil de partij komende week, tijdens het herfstreces, een spoeddebat met minister Eimert van Middelkoop (Defensie).
GroenLinks zegt geschrokken te zijn van het SBS6-programma Undercover in Nederland waarin Alberto Stegeman vanavond toont dat het eenvoudig is om militaire bases onbevoegd op te komen. ''Beveiliging van militaire objecten blijkt een lachertje. Dat dit ondanks het zeer kritische rapport van de Rekenkamer uit 2005 vandaag de dag nog kan, dwingt volgens ons tot een parlementair onderzoek'', aldus GroenLinks-leider Femke Halsema.
Denk niet zozeer je je moet legitimeren, maar wel je legitimatie zichtbaar moet dragen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
nee, maar hij maakt er een big deal van dat zijn collega een kop koffie kan halen in de kantine![]()
Moet elke militair zich 15 keer per dag legitimeren? Wat een bullshit.
Die controle bij in en uitgang is brak ja, maar die kop koffie, stel je aan alberto.
Heb je een sleutel nodig voor een tank dan? Wat ouderwets zeg!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
heeft toch alleen een sleutel van een legtruck niet van een tank
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:19 schreef w00h00 het volgende:
Ach, ik kom ook wel eens op een kazerne, omdat een maat van me militair is, en als ik met hem mee ga, hoeft hij zich alleen te legitimeren, en ik kan gewoon in de auto zitten.
Snap niet waarom Alberto dan in de kofferbak moet liggen.![]()
Mag voortaan niet meer na de uitzending hahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:19 schreef w00h00 het volgende:
Ach, ik kom ook wel eens op een kazerne, omdat een maat van me militair is, en als ik met hem mee ga, hoeft hij zich alleen te legitimeren, en ik kan gewoon in de auto zitten.
Stoer gastquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:19 schreef w00h00 het volgende:
Een parlementair onderzoek nog wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:23 schreef huhggh het volgende:
PS: Wie durft te wedden dat hier weer iets van kamervragen over gesteld gaan worden?
Poltici zijn toch zulke oppertunistisch lamlullen die in de waan van de dag leven., dus deze hype kan er ook nog wel bij.
quote:GroenLinks wil een parlementair onderzoek naar de beveiliging van militaire bases in Nederland. Ook wil de partij komende week, tijdens het herfstreces, een spoeddebat met minister Eimert van Middelkoop (Defensie).
GroenLinks zegt geschrokken te zijn van het SBS6-programma Undercover in Nederland waarin Alberto Stegeman vanavond toont dat het eenvoudig is om militaire bases onbevoegd op te komen. ''Beveiliging van militaire objecten blijkt een lachertje. Dat dit ondanks het zeer kritische rapport van de Rekenkamer uit 2005 vandaag de dag nog kan, dwingt volgens ons tot een parlementair onderzoek'', aldus GroenLinks-leider Femke Halsema
Niet nodig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:24 schreef Flyduck het volgende:
Zou het hek ook opengaan als je met een tank aan komt rijden ?
Boeie, dat hek houdt je Leopard niet tegenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:24 schreef Flyduck het volgende:
De tipgever.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:26 schreef Stephan123 het volgende:
Wie heeft die truck weer teruggenomen
Dat lijkt me sterk, er moet ergens een lijst zijn waarop staat welke trucs eraf mogen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:24 schreef Flyduck het volgende:
Nee?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Flyduck het volgende:
Ja hoor ik zie een taliban al in een kofferbakt van een studente liggen..
Whehe.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef Quyxz_ het volgende:
zou het hek ook open gaan als je met een straaljager daar gewoon de basis af weg opdraait
past die door het hek dan? Je vliegt toch gewoon over het hek heenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef Quyxz_ het volgende:
zou het hek ook open gaan als je met een straaljager daar gewoon de basis af weg opdraait
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
past die door het hek dan? Je vliegt toch gewoon over het hek heen
Nee, ga verder.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef kawotski het volgende:
Ik heb nog in Havelte bijna 15 jaar terug gezeten en je wil niet weten hoe men dat terrein opkwam na een avondje stappen.. laat ik maar niet verder gaan.. weet iemand in welke staat van paraatheid we ook alweer zitten..
Het gaat om het principe.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Flyduck het volgende:
Maar goed wat moet je met een legertruck? Rijd ook niet echt super lijkt me.
voor een verhuizing zoals iemand al zei of voor de voetbalvereniging kunnen toch best veel man in zon truck.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Flyduck het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:37 schreef Stephan123 het volgende:
Ik zou liever de tank nemen en zoals GTA doen
Waarschijnlijk een docu over de beveiliging van ministers/politici:quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:33 schreef Stephan123 het volgende:
Wat zou er volgende week komen ....
volgens mij stond er ook een scania met een tank achterop.. maar goed, alleen t feit al dat die daf nog een week bij de officiersmess heeft gestaan is gewoon belachelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Flyduck het volgende:
idd maar juist door die irritante politici erbij te betrekken gaan de verantwoordelijken op het pluche misschien eens hun verantwoordelijkheid nemen.. grof schandaal dat ze zonder blikken of blozen ons angst aanpraten en belastingen verhogen en ondertussen kan iedere gek dit land op zn kop zettenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef huhggh het volgende:
En daar hebben we de voorspelbaar opportunistisch politici die meteen acties willen zien.
En die Krista van Velzen is echt een #%#%$-wijf, die heeft zelf een anti-militair verleden van inbraken bij dat soort aangelegenheden en dergelijken.
Voor alleen zo'n naam moet je al ontslag krijgen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef rene90 het volgende:
Kunnen we als Nederlands volk niet democratisch beslissen dat die grafminister van defensie, Eimert van Middenkoop, even ontslag krijgt.
[ afbeelding ]
Geloof me maar dat de kredietcrisis een stuk belangrijker is dan de beveiliging van een militaire basis.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef UFOtje het volgende:
En live op RTL 4 gaat het nu over de krediet-crisis.....
Tja, ook belangrijk natuurlijk!
Ze woont zowat naast mequote:Op maandag 13 oktober 2008 00:03 schreef w00h00 het volgende:
Volgende week komt de aflevering: hoe met een smoes binnen te komen bij Femke Halsema en daar een kippenslachterij aantreffen.
quote:Defensie scherpt beveiliging militaire bases aan
Uitgegeven: 12 oktober 2008 23:25
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2008 23:41
DEN HAAG - Het ministerie van Defensie heeft onmiddellijk maatregelen genomen nadat bleek dat in het SBS6-programma Undercover in Nederland zondagavond gaten in de beveiliging van militaire bases werden getoond.
Zo is volgens een woordvoerder vooruitlopend op de uitzending de beveiliging aan de poort al aangescherpt. Ook is inmiddels aan de beveiligingsautoriteit van Defensie opdracht gegeven een onderzoek te doen.
Daaruit moet blijken of er naast menselijk falen ook sprake is van technische of procedurele missers.
In het tv-programma toont verslaggever Alberto Stegeman dat onbevoegden zonder noemenswaardige problemen bases op kunnen komen, bij zwaar beveiligd materieel kunnen geraken en met een legertruck het terrein af kunnen rijden. Stegeman deed zijn undercoverwerk bij de bases in Woensdrecht en Havelte.
Geschrokken
De Tweede Kamer is hevig geschrokken van de gaten in de beveiliging en vindt die ontoelaatbaar. GroenLinks wil een parlementair onderzoek naar de beveiliging van militaire bases en nog komende week, tijdens het herfstreces, een spoeddebat met minister Eimert van Middelkoop (Defensie).
"Beveiliging van militaire objecten blijkt een lachertje. Dat dit ondanks het zeer kritische rapport van de Rekenkamer uit 2005 vandaag de dag nog kan, dwingt volgens ons tot een parlementair onderzoek", aldus GroenLinks-leider Femke Halsema.
Er lijkt vooralsnog onvoldoende steun voor in het parlement. Andere partijen willen de eerder al bekritiseerde beveiliging aan de orde stellen bij geplande debatten de komende weken.
Verontrustend
Defensie betitelt de beelden van zondagavond als "verontrustend". Er is meteen een melding gedaan bij de Koninklijke Marechaussee.
Het ministerie noemt het ook zorgelijk dat eigen medewerkers het programma mede mogelijk hebben gemaakt. Militairen hebben SBS getipt en een ex-militair leverde de sleutels om de truck mee te kunnen nemen.
Objecten
Het ministerie wijst erop dat gezien de omvang en schaal van de militaire objecten het niet mogelijk is alle objecten, kazernes, vliegbases, terreinen 100 procent te bewaken en te beveiligen.
"De cruciale, onmisbare systemen hebben bij de beveiliging de hoogste prioriteit", aldus een woordvoerder.
(c) ANP
Als dat o.a. voor zogenaamde beveiligingsmaatregelen bestemd was/is dan wil ik direct mijn geld terug.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:40 schreef Sander8891 het volgende:
ik vraag me tegenwoordig trouwens wel af waarals onze belastingcentjes heen gaan,?
Undercoverquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
'we gaan zo die bus in, undercover!'
'als die bus er is stappen we undercover in'
'we gaan zo undercover naar die bus lopen'
'we lopen nu undercover naar die bus'
'we zitten nu undercover in de bus'
'we zitten undercover in de bus, hij rijd weg'
'we zitten nu in de bus, we komen nu undercover de kazerne oprijden'
'we gaan nu uitstappen en undercover naar de kamer lopen waar we gaan slapen'
De Tering
Opzich leuk om een keer gelezen te hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is het boek trouwens een beetje de moeite waard?
Nee maar Dhr. van Middelkoop is wel eindverantwoordelijke als ik het goed begrijp zo. En als je als minister van defensie niet op de hoogte was van deze praktijken, mag je van mij meteen afstappen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:40 schreef Sander8891 het volgende:
Dit is niet alleen de fout van dhr. "Eimert van Middelkoop" Dit is waarschijnlijk al een proces dat meerdere jaren speelt, maar nooit wat mee gedaan is.. ik vraag me tegenwoordig trouwens wel af waarals onze belastingcentjes heen gaan,?
nee hij zei net bij Goedemorgen pauperland dattie geen groot rijbewijs heeft dus CDA zal hem wel beboeten wegens inbraak, diefstal en rijden zonder rijbewijsquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:43 schreef Loohcs het volgende:
Heeft ie wel een groot rijbewijs hij kon een paar keer de pook niet vinden, anders was ie illegaal bezig.
"En we hebben dus GEEN pas..."quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:
'we gaan zo die bus in, undercover!'
'als die bus er is stappen we undercover in'
'we gaan zo undercover naar die bus lopen'
'we lopen nu undercover naar die bus'
'we zitten nu undercover in de bus'
'we zitten undercover in de bus, hij rijd weg'
'we zitten nu in de bus, we komen nu undercover de kazerne oprijden'
'we gaan nu uitstappen en undercover naar de kamer lopen waar we gaan slapen'
De Tering
Terecht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:18 schreef schatje het volgende:
1.797.000 kijkers maar liefst, het derde best bekeken programma van de zondagavond.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou nou nou....wat een spannende afleveringEen verotte legertruck gestolen. Zogenaamd bij de f16's gelopen (wat ook opgenomen kan zijn door een defensie medewerker) en een bom neerleggen kon hij niet want dan werden ze gepakt.
Als hij nou met een staatsgeheim naar buiten was gelopen.....dit stelde dus totaal niets voor.
We hebben een expert?quote:
En de 2e Wereldoorlog was ook gewoon een kleine ruzie met een paar gewonden!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nou nou nou....wat een spannende afleveringEen verotte legertruck gestolen. Zogenaamd bij de f16's gelopen (wat ook opgenomen kan zijn door een defensie medewerker) en een bom neerleggen kon hij niet want dan werden ze gepakt.
Als hij nou met een staatsgeheim naar buiten was gelopen.....dit stelde dus totaal niets voor.
Verdiep je eens in beveiligen. Denk je dat een legertruck iets voorsteltquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:28 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En de 2e Wereldoorlog was ook gewoon een kleine ruzie met een paar gewonden!!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Verdiep je eens in beveiligen. Denk je dat een legertruck iets voorstelt? Denk het niet.
Alberto met zijn terroristen verhaal is nog grappiger, die gozer denkt dat terroristen heel nederland willen opblazen. ook een nietszeggende kazerne ergens op de veluwe.
Goede onderbouwing kneus.quote:
Maar dit hebben ze dus wel ZONDER een geldige pas gedaan, die elke medewerker van defensie bij zich hoort te dragen!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als je daar over het hek klimt had je dat ook kunnen doen. Die 'defensie' bus instappen was ook totaal overbodig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:55 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Maar dit hebben ze dus wel ZONDER een geldige pas gedaan, die elke medewerker van defensie bij zich hoort te dragen!!
Opgeklopt of niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind de reportage ook aardig overtrokken, sowieso worden de gebeurtenissen aardig opgeklopt vanwege de sensatie en om het SBS-publiek vast te houden.
Feit is dat Alberto het niet was gelukt zonder medewerking van een interne defensie-medewerker (het klaar hangen van militaire uniforms en het zorgen voor een slaapplek op de kazerne bijvoorbeeld), en ik denk niet dat een defensiemedewerker snel zijn medewerking zal verlenen aan een terrorist.
Das dezelfde vergelijking als: Ik denk niet dat een piloot snel zijn medewerking zal verlenen om met een vliegtuig het WTC in te vliegen. Wie zegt nl dat alle defensiemedewerkers heilige boontjes zijn? Ofwel, zal best iemand met kwade bedoelingen bij zitten. En door zo'n reportage als van Alberto, komt er dus aan het licht dat er iets niet klopt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:27 schreef Tomatenboer het volgende:
en ik denk niet dat een defensiemedewerker snel zijn medewerking zal verlenen aan een terrorist.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Goede onderbouwing kneus.
Woehoe, hopen op een paar lekkere minderjarige wijvenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:28 schreef W00fer het volgende:
Morgen het volgende:
Alberto laat komende zondag op tv zien hoe jonge kinderen slachtoffer worden van malafide fotografen. In Undercover in Nederland laat hij bij SBS6 zien hoe zij piepjonge nepmodellen financieel en zelfs ook seksueel misbruiken. Voor het oog van de verborgen camera.
Chipszak gereed voor de buis @ 21.30 !
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Woehoe, hopen op een paar lekkere minderjarige wijven.
Zeker.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:11 schreef Stephan123 het volgende:
zou het topic weer zo hard lopen als vorige week ?
Het wordt weer een leuke aflevering, weet ik zeker.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:16 schreef Stephan123 het volgende:
Kijken of die alberto dalijk ook stout doet
Edit: die voorpreview is beetje vies, een webcam en nog iets;)
Ik vind Alberto daar veel te soft voorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jeeuj, Alberto gaat iemand confronteren!
Ja, hallo! Ze pakken wel meteen de grote jongens aan natuurlijk heh.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef veldmuis het volgende:
"Fotografen" die afspreken in een wegrestaurant en dan een Ixus uit hun zak pakken en kiekjes gaan schieten... please!!
dat is de vetste hèquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jeeuj, Alberto gaat iemand confronteren!
ja dan ben je echt zo fucking dom als je daarintraptquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef veldmuis het volgende:
"Fotografen" die afspreken in een wegrestaurant en dan een Ixus uit hun zak pakken en kiekjes gaan schieten... please!!
Inderdaad. Dat dus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef Palomar het volgende:
Wat een dom onderwerp. Als je met zulk soort freaks meegaat naar een bos om je met handboeien aan een boom te laten fotograferen dan verdien je het ook dat je foto's op internet etc. worden gezet. Beetje gezond verstand is voor sommigen iets teveel gevraagd volgens mij
Serieus?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef detulp050 het volgende:
Volgende week gaat Alberto iemand ontmaskeren die beweert ijzer naar goud om te kunnen smeden. Ik ben benieuwd
Alberto.stegeman@live.nlquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik had even gehoopt dat Alberto's emailadres in beeld kwam, dan had ik hem toegevoegd op MSN.
klopt.. maar het is toch wel zwaar triest dat veel van die meiden er met open ogen inlopen....quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
eigenlijk is dit wel zwaar kansloos
beide de fotograven en de meisjes
Ja, dat is eigenlijk net zo fout.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Oh god Alberto doet zich voor als een vrouw op MSN, dat vind ik altijd een beetje kansloos.
Hij stapt die kamer binnen en schreeuwt: You just got PUNK'd!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef Stephan123 het volgende:
Gaat alberto straks zeggen, je bent genept ?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef detulp050 het volgende:
Volgende week gaat Alberto iemand ontmaskeren die beweert ijzer naar goud om te kunnen smeden. Ik ben benieuwd
Dudequote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij stapt die kamer binnen en schreeuwt: You just got PUNK'd!
Ja, Alberto heeft haar wel beloofd dat als ze dit voor hem zou doen, dat ze dan volgende week Shownieuws mag presenteren en in New York gaat wonenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:58 schreef Karina het volgende:
Wel dapper van dat meisje dat ze dit doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |