abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62338197
- verkeerde topic -
pi_62338262
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef huhggh het volgende:
En daar hebben we de voorspelbaar opportunistisch politici die meteen acties willen zien.
En die Krista van Velzen is echt een #%#%$-wijf, die heeft zelf een anti-militair verleden van inbraken bij dat soort aangelegenheden en dergelijken.
idd maar juist door die irritante politici erbij te betrekken gaan de verantwoordelijken op het pluche misschien eens hun verantwoordelijkheid nemen.. grof schandaal dat ze zonder blikken of blozen ons angst aanpraten en belastingen verhogen en ondertussen kan iedere gek dit land op zn kop zetten
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_62338283
Heeft ie wel een groot rijbewijs hij kon een paar keer de pook niet vinden, anders was ie illegaal bezig.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_62338324
En live op RTL 4 gaat het nu over de krediet-crisis.....
Tja, ook belangrijk natuurlijk!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_62338331
Kunnen we als Nederlands volk niet democratisch beslissen dat die grafminister van defensie, Eimert van Middenkoop, even ontslag krijgt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62338350
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef rene90 het volgende:
Kunnen we als Nederlands volk niet democratisch beslissen dat die grafminister van defensie, Eimert van Middenkoop, even ontslag krijgt.
[ afbeelding ]
Voor alleen zo'n naam moet je al ontslag krijgen.
pi_62338608
en voor zijn partij en voor die kop als die zo lacht
gr gr
pi_62338667
Hij maakt d'r wel een showtje van, fluisteren in de kofferbak _!
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:00:13 #209
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_62338793
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef UFOtje het volgende:
En live op RTL 4 gaat het nu over de krediet-crisis.....
Tja, ook belangrijk natuurlijk!
Geloof me maar dat de kredietcrisis een stuk belangrijker is dan de beveiliging van een militaire basis.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:03:09 #210
51286 w00h00
Digital man!
pi_62340426
Volgende week komt de aflevering: hoe met een smoes binnen te komen bij Femke Halsema en daar een kippenslachterij aantreffen.
pi_62340446
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:03 schreef w00h00 het volgende:
Volgende week komt de aflevering: hoe met een smoes binnen te komen bij Femke Halsema en daar een kippenslachterij aantreffen.
Ze woont zowat naast me
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:04:59 #212
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62340457
quote:
Defensie scherpt beveiliging militaire bases aan
Uitgegeven: 12 oktober 2008 23:25
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2008 23:41

DEN HAAG - Het ministerie van Defensie heeft onmiddellijk maatregelen genomen nadat bleek dat in het SBS6-programma Undercover in Nederland zondagavond gaten in de beveiliging van militaire bases werden getoond.

Zo is volgens een woordvoerder vooruitlopend op de uitzending de beveiliging aan de poort al aangescherpt. Ook is inmiddels aan de beveiligingsautoriteit van Defensie opdracht gegeven een onderzoek te doen.

Daaruit moet blijken of er naast menselijk falen ook sprake is van technische of procedurele missers.

In het tv-programma toont verslaggever Alberto Stegeman dat onbevoegden zonder noemenswaardige problemen bases op kunnen komen, bij zwaar beveiligd materieel kunnen geraken en met een legertruck het terrein af kunnen rijden. Stegeman deed zijn undercoverwerk bij de bases in Woensdrecht en Havelte.

Geschrokken

De Tweede Kamer is hevig geschrokken van de gaten in de beveiliging en vindt die ontoelaatbaar. GroenLinks wil een parlementair onderzoek naar de beveiliging van militaire bases en nog komende week, tijdens het herfstreces, een spoeddebat met minister Eimert van Middelkoop (Defensie).

"Beveiliging van militaire objecten blijkt een lachertje. Dat dit ondanks het zeer kritische rapport van de Rekenkamer uit 2005 vandaag de dag nog kan, dwingt volgens ons tot een parlementair onderzoek", aldus GroenLinks-leider Femke Halsema.

Er lijkt vooralsnog onvoldoende steun voor in het parlement. Andere partijen willen de eerder al bekritiseerde beveiliging aan de orde stellen bij geplande debatten de komende weken.

Verontrustend

Defensie betitelt de beelden van zondagavond als "verontrustend". Er is meteen een melding gedaan bij de Koninklijke Marechaussee.

Het ministerie noemt het ook zorgelijk dat eigen medewerkers het programma mede mogelijk hebben gemaakt. Militairen hebben SBS getipt en een ex-militair leverde de sleutels om de truck mee te kunnen nemen.

Objecten

Het ministerie wijst erop dat gezien de omvang en schaal van de militaire objecten het niet mogelijk is alle objecten, kazernes, vliegbases, terreinen 100 procent te bewaken en te beveiligen.

"De cruciale, onmisbare systemen hebben bij de beveiliging de hoogste prioriteit", aldus een woordvoerder.
(c) ANP
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62340953
Met stomheid heb ik vanavond gekeken naar wat er allemaal mogelijk is op vliegbasissen (militaire basissen)..

Een aantal van jullie hebben het over De extra kosten die er mee gemoeit zijn>?? echt serieus kijk de aflevering beter,, het begint al in de bus waar je niet gecontroleerd word... wat is de extra moeite die een busschauffeur moet inbrengen om passen te controleren en zonodig iemand niet toe te laten..

Dacht dat het na al die aanslagen beter geregeld was hier in Nederland, maar vanavond heeft maar weer bewezen dat het wederom heel slecht geregeld is bij defensie,

gr. Sander
pi_62341005

[Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Laat jij je dierenhart ook spreken?

Dit is niet alleen de fout van dhr. "Eimert van Middelkoop" Dit is waarschijnlijk al een proces dat meerdere jaren speelt, maar nooit wat mee gedaan is.. ik vraag me tegenwoordig trouwens wel af waarals onze belastingcentjes heen gaan,?
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:45:33 #215
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62341060
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:40 schreef Sander8891 het volgende:

ik vraag me tegenwoordig trouwens wel af waarals onze belastingcentjes heen gaan,?
Als dat o.a. voor zogenaamde beveiligingsmaatregelen bestemd was/is dan wil ik direct mijn geld terug.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62341354
Uiteraard moeten zo'n militaire basis wel beter beveiligd zijn, zeker in deze tijden met terroristische dreiging, want hoe je die basis op kunt komen en daar je gang kunt gaan is soms echt amateuristisch.

Maar zoals Alberto Stegeman het presenteerd is echt tenenkrommend. Alles wat hij zegt herhaalt hij tot in den treure, en dat fluisteren en opwindende toontje (waarin ook doorklinkt dat hij zichzelf zo belangrijk vindt) en het dramatische effect wat hij eraan geeft terwijl het soms net een scene uit Koefnoen zou kunnen zijn, dat is echt lachwekkend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62341484
'we gaan zo die bus in, undercover!'
'als die bus er is stappen we undercover in'
'we gaan zo undercover naar die bus lopen'
'we lopen nu undercover naar die bus'
'we zitten nu undercover in de bus'
'we zitten undercover in de bus, hij rijd weg'
'we zitten nu in de bus, we komen nu undercover de kazerne oprijden'
'we gaan nu uitstappen en undercover naar de kamer lopen waar we gaan slapen'

De Tering
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62342619
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:

De Tering
Undercover
Er gaat niets boven Groningen
pi_62342819
Volgens mij is Center Parcs nog beter beveiligd.

pi_62342825
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is het boek trouwens een beetje de moeite waard?
Opzich leuk om een keer gelezen te hebben
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62342861
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:40 schreef Sander8891 het volgende:
Dit is niet alleen de fout van dhr. "Eimert van Middelkoop" Dit is waarschijnlijk al een proces dat meerdere jaren speelt, maar nooit wat mee gedaan is.. ik vraag me tegenwoordig trouwens wel af waarals onze belastingcentjes heen gaan,?
Nee maar Dhr. van Middelkoop is wel eindverantwoordelijke als ik het goed begrijp zo. En als je als minister van defensie niet op de hoogte was van deze praktijken, mag je van mij meteen afstappen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62342908
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:43 schreef Loohcs het volgende:
Heeft ie wel een groot rijbewijs hij kon een paar keer de pook niet vinden, anders was ie illegaal bezig.
nee hij zei net bij Goedemorgen pauperland dattie geen groot rijbewijs heeft dus CDA zal hem wel beboeten wegens inbraak, diefstal en rijden zonder rijbewijs

Hulde aan King Alberto en dat de minister er maar uit mag vliegen!
pi_62342943
1.797.000 kijkers maar liefst, het derde best bekeken programma van de zondagavond.
pi_62355356
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 01:22 schreef Dutch_Nelson het volgende:

De Tering
"En we hebben dus GEEN pas..."
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_62355909
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:18 schreef schatje het volgende:
1.797.000 kijkers maar liefst, het derde best bekeken programma van de zondagavond.
Terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')