Vorige topic: Undercover in Nederland #2quote:Undercover in Nederland is een Nederlands reportageprogramma uitgezonden door SBS 6, waarbij programmamaker en presentator Alberto Stegeman in diverse milieus infiltreert om er opnames te maken met een verborgen camera en door zelf ook 'under cover' te gaan.
Alberto Stegeman is producent/eindredacteur van Noordkaap TV Producties, die deze programma-reeks voor SBS 6 produceert sinds de start in 2005 en het programma op eigen initiatief is begonnen.
Wat nu zo schokkend is ....quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:40 schreef rene90 het volgende:
Hmmm, benieuwd wat er nou zo extreem schokkend zou zijn.
Lees: terrorist.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat nu zo schokkend is ....
Nederland heeft kernwapens opgeslagen. Als elke onverlaat die zich maar ene beetje als militair verkleed zo daar naar binnen kan is best verontrustend.
Daar had ik het van de week nog over. Met het gedoe van Icesave en dan maandag wanneer het luchtalarm getest wordt met wat tanks over straat ... Ik werd beticht van dat is onmogelijk. NIET dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef Stephan123 het volgende:
in de voorstukjes zag je dat hij in een legervoertuig ging rijden, stel je voor als jij nou zomaar in een tank kan rijden als burger en lekker over alle auto's kan heenrijden
Precies.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef Palomar het volgende:
Vraag me echt af onder welke steen iemand geleefd moet hebben dat je Alberto's kop nog niet herkent.. ondanks die bril. Ben benieuwd of ie ook echt iets gaat doen, behalve rijden in zo'n vrachtwagen, wat ik ook wel kan doen als zo'n wagen buiten een basis staat....
Eerder piepschuim met een stopwatch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:48 schreef jmac het volgende:
Ah het pak koekjes wordt weer als bom gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |