Een parlementair onderzoek nog wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:23 schreef huhggh het volgende:
PS: Wie durft te wedden dat hier weer iets van kamervragen over gesteld gaan worden?
Poltici zijn toch zulke oppertunistisch lamlullen die in de waan van de dag leven., dus deze hype kan er ook nog wel bij.
quote:GroenLinks wil een parlementair onderzoek naar de beveiliging van militaire bases in Nederland. Ook wil de partij komende week, tijdens het herfstreces, een spoeddebat met minister Eimert van Middelkoop (Defensie).
GroenLinks zegt geschrokken te zijn van het SBS6-programma Undercover in Nederland waarin Alberto Stegeman vanavond toont dat het eenvoudig is om militaire bases onbevoegd op te komen. ''Beveiliging van militaire objecten blijkt een lachertje. Dat dit ondanks het zeer kritische rapport van de Rekenkamer uit 2005 vandaag de dag nog kan, dwingt volgens ons tot een parlementair onderzoek'', aldus GroenLinks-leider Femke Halsema
Niet nodig.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:24 schreef Flyduck het volgende:
Zou het hek ook opengaan als je met een tank aan komt rijden ?
Boeie, dat hek houdt je Leopard niet tegenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:24 schreef Flyduck het volgende:
De tipgever.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:26 schreef Stephan123 het volgende:
Wie heeft die truck weer teruggenomen
Dat lijkt me sterk, er moet ergens een lijst zijn waarop staat welke trucs eraf mogen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:24 schreef Flyduck het volgende:
Nee?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Flyduck het volgende:
Ja hoor ik zie een taliban al in een kofferbakt van een studente liggen..
Whehe.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef Quyxz_ het volgende:
zou het hek ook open gaan als je met een straaljager daar gewoon de basis af weg opdraait
past die door het hek dan? Je vliegt toch gewoon over het hek heenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef Quyxz_ het volgende:
zou het hek ook open gaan als je met een straaljager daar gewoon de basis af weg opdraait
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
past die door het hek dan? Je vliegt toch gewoon over het hek heen
Nee, ga verder.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef kawotski het volgende:
Ik heb nog in Havelte bijna 15 jaar terug gezeten en je wil niet weten hoe men dat terrein opkwam na een avondje stappen.. laat ik maar niet verder gaan.. weet iemand in welke staat van paraatheid we ook alweer zitten..
Het gaat om het principe.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Flyduck het volgende:
Maar goed wat moet je met een legertruck? Rijd ook niet echt super lijkt me.
voor een verhuizing zoals iemand al zei of voor de voetbalvereniging kunnen toch best veel man in zon truck.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Flyduck het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:37 schreef Stephan123 het volgende:
Ik zou liever de tank nemen en zoals GTA doen
Waarschijnlijk een docu over de beveiliging van ministers/politici:quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:33 schreef Stephan123 het volgende:
Wat zou er volgende week komen ....
volgens mij stond er ook een scania met een tank achterop.. maar goed, alleen t feit al dat die daf nog een week bij de officiersmess heeft gestaan is gewoon belachelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Flyduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |