Zijn er al kamervragen geweest?!?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:50 schreef Stephan123 het volgende:
Gaan wat ontslagen vallen na de uitzending denk ik
Heb het hier voor je liggen, wil het best tegen een kleine vergoeding je kant op sturen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is het boek trouwens een beetje de moeite waard?
goed ideequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zullen we een FOK! meet daar houden?
Ik zou hem zo voorbij lopen... hoeft ie niet eens zijn kop te scheren.. Ken heel die man nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:46 schreef Palomar het volgende:
Vraag me echt af onder welke steen iemand geleefd moet hebben dat je Alberto's kop nog niet herkent.. ondanks die bril. Ben benieuwd of ie ook echt iets gaat doen, behalve rijden in zo'n vrachtwagen, wat ik ook wel kan doen als zo'n wagen buiten een basis staat....
Wat vind je een kleine vergoeding?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb het hier voor je liggen, wil het best tegen een kleine vergoeding je kant op sturen.
Ja en de volgende grapjas neemt wel wat C4 mee, Who cares ? het wordt toch niet gecontroleerd blijkbaar.quote:
Check PMquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wat vind je een kleine vergoeding?
dat zou een veel raarder einde zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Precies, straks schieten ze hem dood.
Nee jij en nog iemandquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Gerard Joling en Henk-Jan Smits?
Ben jij niet de tipgever??quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik zou best collega willen zijn vast Alberto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |