Het wordt weer een leuke aflevering, weet ik zeker.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:16 schreef Stephan123 het volgende:
Kijken of die alberto dalijk ook stout doet
Edit: die voorpreview is beetje vies, een webcam en nog iets;)
Ik vind Alberto daar veel te soft voorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jeeuj, Alberto gaat iemand confronteren!
Ja, hallo! Ze pakken wel meteen de grote jongens aan natuurlijk heh.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef veldmuis het volgende:
"Fotografen" die afspreken in een wegrestaurant en dan een Ixus uit hun zak pakken en kiekjes gaan schieten... please!!
dat is de vetste hèquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jeeuj, Alberto gaat iemand confronteren!
ja dan ben je echt zo fucking dom als je daarintraptquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:41 schreef veldmuis het volgende:
"Fotografen" die afspreken in een wegrestaurant en dan een Ixus uit hun zak pakken en kiekjes gaan schieten... please!!
Inderdaad. Dat dus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:51 schreef Palomar het volgende:
Wat een dom onderwerp. Als je met zulk soort freaks meegaat naar een bos om je met handboeien aan een boom te laten fotograferen dan verdien je het ook dat je foto's op internet etc. worden gezet. Beetje gezond verstand is voor sommigen iets teveel gevraagd volgens mij
Serieus?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef detulp050 het volgende:
Volgende week gaat Alberto iemand ontmaskeren die beweert ijzer naar goud om te kunnen smeden. Ik ben benieuwd
Alberto.stegeman@live.nlquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik had even gehoopt dat Alberto's emailadres in beeld kwam, dan had ik hem toegevoegd op MSN.
klopt.. maar het is toch wel zwaar triest dat veel van die meiden er met open ogen inlopen....quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
eigenlijk is dit wel zwaar kansloos
beide de fotograven en de meisjes
Ja, dat is eigenlijk net zo fout.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Oh god Alberto doet zich voor als een vrouw op MSN, dat vind ik altijd een beetje kansloos.
Hij stapt die kamer binnen en schreeuwt: You just got PUNK'd!quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef Stephan123 het volgende:
Gaat alberto straks zeggen, je bent genept ?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:54 schreef detulp050 het volgende:
Volgende week gaat Alberto iemand ontmaskeren die beweert ijzer naar goud om te kunnen smeden. Ik ben benieuwd
Dudequote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij stapt die kamer binnen en schreeuwt: You just got PUNK'd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |