Daar hebben ze nu niks meer aanquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:56 schreef Antal het volgende:
Wacht.. ik suur dit materiaal door naar Alquada... zullen ze leuk vinden.
ik ook denk ikquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou afsterven van de zenuwen als ik dat zou doen, daar stiekem lopen.
Zeker als er staat dat ze je mogen afknallen, dan zou ik hem ook wel schijten ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou afsterven van de zenuwen als ik dat zou doen, daar stiekem lopen.
Mwah ach, kan hij als verklaring geven dat hij dacht dat het de bus naar Zwolle wasquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn als hij wel gepakt zou worden?
Whehe.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mwah ach, kan hij als verklaring geven dat hij dacht dat het de bus naar Zwolle was
Op de camping moeten ze het ook begrijpen natuurlijk hequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef koemleit het volgende:
die Steegmans doet het wel sbs style heur.
"hoe bizar" "tot mijn verbazing" bladiebladiebla.
Idd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zeker als er staat dat ze je mogen afknallen, dan zou ik hem ook wel schijten ja.
Lijkt me niet verstandig om dat zo te doen aan een journalist.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan ook een tipgever van bovenaf zijn. die er zo voor wil zorgen dat er iets aan gebeurt.
Jij bent de tipgever.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
Heb hier nog zo een pistool liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |