quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
Hete negers vangen veel aids.quote:
Alleen als je een Chinees paspoort hebt.quote:
quote:
Het is weer zondag, 4 uur geweest hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
Is uw vriendin nog niet goed wakker, neem haar dan droog in de kakker!
Gast.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
Dat is diezelfde gast die toen zo'n talkshow in scene heeft gezetquote:
"Bezoek is altijd aangenaam, zoniet bij het komen, dan toch bij `t gaan"quote:
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het in de kroeg ook.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Bezoek is altijd aangenaam, zoniet bij het komen, dan toch bij `t gaan"
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef Sackboy het volgende:
Deze is iets te hard gehosseld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hij staat verkeerdquote:
wtf is dat allemaal haarquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef Sackboy het volgende:
Deze is iets te hard gehosseld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eerste pica: nice assquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:29 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die is dicht. En kap eens met het posten van die link in ieder topic.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:57 schreef Lyzio het volgende:
Dronken mensen die je bier willen jatten!
Ik vond het anders een gegronde klacht. Ga eens topics sluiten die totaal geen relevantie in KLB what so ever hebben in plaats van ieder topic van mij de kop in te drukkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die is dicht. En kap eens met het posten van die link in ieder topic.
quote:haaaaai jos
ik vind je echt leuk
voeg me even toe dan:
*********@hotmail.com
ik ben trouwens een meisje van 19.
doeei
xxxx
Wat jij vindt is niet relevantquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vond het anders een gegronde klacht. Ga eens topics sluiten die totaal geen relevantie in KLB what so ever hebben in plaats van ieder topic van mij de kop in te drukkenIk vond het een leuk topic!
En waarom voel je je geroepen om dat even te melden hier?
Nou, ik kwam even kijken in het topic. Gewoon, als user. Maar zag dat je wederom die link gepost had.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vond het anders een gegronde klacht. Ga eens topics sluiten die totaal geen relevantie in KLB what so ever hebben in plaats van ieder topic van mij de kop in te drukkenIk vond het een leuk topic!
En waarom voel je je geroepen om dat even te melden hier?
Toevoegen, duh...quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
Wat moet ik hier nou weer mee![]()
in mn pm box
[..]
Doe es linkje naar dr profiel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
in mn pm box
[..]
Kun je dat echt niet zelf verzinnen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
in mn pm box
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
in mn pm box
[..]
"ik ben de man uit een kanquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:13 schreef afcajos het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/229067 pmde mij
Lijkt me eerder een vent
Johquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:13 schreef afcajos het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/229067 pmde mij
Lijkt me eerder een vent
Hosselstatus +1quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:19 schreef afcajos het volgende:
jos zegt:
hoezo moest ik jou toevoegen
loois zegt:
omdat ik dan een celebritie op msn heb
jos zegt:
ben ik dat?
loois zegt:
ja
loois zegt:
hihi
loois zegt:
afcajos for life
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of van Bio, de latente homo.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:33 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt de nieuwe stap in je sterrenstatus.
Ohquote:
Neequote:
En ik had een verassing voor jequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Neejij topic-killer
HET IS OVER! HOOR JE!? OVER!
Fur TV!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:42 schreef Biogarde het volgende:
Bio Download DVD FUR TV[ afbeelding ]
Fur is tof. Gasten roeleren de pan ausquote:
Zekers.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Fur is tof. Gasten roeleren de pan aus
'Lowlife, je weet niet wie je voor je hebt!'quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:55 schreef reetveter het volgende:
Kijk welke stumper ik gevonden heb![]()
http://sm-zetje.hyves.nl/(...)os/295684109/0/5MVY/
Een ver-assing nog welquote:
Merken met een hyve, zijn gekoppeld aan een hyve .Als je dit aanvinkt, word je automatisch lid van de hyve en kom je in aanmerking voor speciale acties van je favoriete merk! Als je merken aanvinkt zonder hyve, zie je als je erop klikt de andere hyvers die dat ook als favoriete merken hebben. Mijn merken: Amstel Bier, Axe, H&M, Hotmail, Hyves, iPod, Jack & Jones, Kalmoes, Philips, Poiesz Supermarkten, Rabobank, Samsungquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:55 schreef reetveter het volgende:
Joe Cockerquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:57 schreef Lyzio het volgende:
Nog een gouwe ouwe! Wat een held is hij toch ook. Mister Joe Cocker.
Mijn merken: Amstel Bier, Axe, H&M, Hotmail, Hyves, iPod, Jack & Jones, Kalmoes, Philips, Poiesz Supermarkten, Rabobank, Samsungquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:55 schreef reetveter het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Een ver-assing nog wel![]()
Ik doe het in me broek! Of dernaast.
[ afbeelding ]
Ik heb nog een ranzig plaatje gevonden, mag ik die hier plaatsen? Achter een spoiler?
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Fuck dat spul wordt je echt verrot van. Grootste kater van mn leven door dat spul
Geweldig hoe hij alle instrumenten probeert mee te spelen met zijn handen bij live optredensquote:
554 x bekekenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:00 schreef reetveter het volgende:
http://sm-zetje.hyves.nl/(...)os/295669683/0/b0gb/![]()
![]()
doe 'squote:Op zondag 12 oktober 2008 18:05 schreef reetveter het volgende:
Je moet wel berichtje voor hem achterlaten natuurlijk
Met gemak:quote:
haal die gek nie anquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:15 schreef reetveter het volgende:
Ik link hem trouwens dit topic wel even, mischien komt die dan een bezoekje brengen
quote:
Ik zal z'n bezoek wel even wat aangenamer maken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:15 schreef reetveter het volgende:
Ik link hem trouwens dit topic wel even, mischien komt die dan een bezoekje brengen
Die linkse is Sophie Hilbrand!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
Maar pas op voor de flying nigger breezah:
[ afbeelding ]
Nee, en dat is het hele punt nou. Misschien denkt ze dat ik expres niet antwoordde ofzo..quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat je msn altijd aan als je gaat slapen?
Ze heeft wel een rare kinquote:
Vliegende breezer moet ook in de OP!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zal z'n bezoek wel even wat aangenamer maken.
[ afbeelding ]
Maar pas op voor de flying nigger breezah:
[ afbeelding ]
Playahnasme, jwz.quote:
Ik heb gerenamedquote:
hoe hee ze dan echt samantha of een andere kampernaam /quote:
Sjaniequote:Op zondag 12 oktober 2008 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe hee ze dan echt samantha of een andere kampernaam /
Desteneequote:
Windows Movie Maker?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:43 schreef reetveter het volgende:
Is het mogelijk videobestanden van mp4 te converteren na mp3Ofzo
Ik wil ze op mijn ipod maar er staat 'MP4 collectie' dus kan het er niet op.
Feestuhquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:37 schreef Triptamine het volgende:
Blegh, ben zo teringbrak, eindelijk vakantie, weekje niks doen
Of Lieve Sterre Bloemquote:
Ja, daarom ben ik dus zo kenkahbrak jewaids11quote:
Je'mappelle Jean Pierre Le Douche, je suis number onequote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
Je suis Joey! Je ne parlé pas Francais.
Me llamo es Joey, Cómo estas?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je'mappelle Jean Pierre Le Douche, je suis number one
Me llamo es Guillermo,quote:
Hoort geen accent op de e.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
Je suis Joey! Je ne parlé pas Francais.
Internationale spellingnazi tot uw dienst.quote:
Mijn laptop heeft aids.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan mon laptóp
GEGEN DIE WAND !!!@!!11quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoort geen accent op de e.
[..]
Internationale spellingnazi tot uw dienst.
Mennus laptop is tuh bompquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan mon laptóp
DEINE MUTTERquote:
hier nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:00 schreef afcajos het volgende:
Pfff spitsuur op msn
neuh, ff zwaar Fok!ken maar weerquote:
Kankerbrak naar me laptoppie starenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:10 schreef Lyzio het volgende:
Nog plannen vanavond beste bazen?
en datquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kankerbrak naar me laptoppie staren
Zo krijgt een Duitser behang tegen de murenquote:
Nee, ik liep laatst door Nijmegen, zit er zo een gast uit de waal te zuipen. Dus ik roep zo: "He gek dat kun je niet drinken". Zegt die gast terug: "Was sagen Sie?" dus ik zei: Mit zwei handen gehts besser!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zo krijgt een Duitser behang tegen de muren
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, ik liep laatst door Nijmegen, zit er zo een gast uit de waal te zuipen. Dus ik roep zo: "He gek dat kun je niet drinken". Zegt die gast terug: "Was sagen Sie?" dus ik zei: Mit zwei handen gehts besser!
zwei händequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, ik liep laatst door Nijmegen, zit er zo een gast uit de waal te zuipen. Dus ik roep zo: "He gek dat kun je niet drinken". Zegt die gast terug: "Was sagen Sie?" dus ik zei: Mit zwei handen gehts besser!
+1.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kankerbrak naar me laptoppie staren
Misschien filmpie, nog een pilsje, ff fappen, ff fokken, slapen jweeeetquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:10 schreef Lyzio het volgende:
Nog plannen vanavond beste bazen?
Ik niet... ?!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:26 schreef reetveter het volgende:
Ik zoek franse hiphop?!
Bwehe.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Echt wel, niet liegen.quote:
Hoi, ik ben behangplakkerquote:
Manau - La Tribute de Dana.quote:
WAT IK WIL DOENquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoi, ik ben behangplakker
Wat wil je doen dan?
Maar dat klopt wel, want ik ben een kloon van jequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoi, ik ben behangplakker
Wat wil je doen dan?
Hoi.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
OMFG eindelijk unbanned. Wat is dat vreselijk, een ban.
Goed om te weten dat de SC saai is zonder mij.
Klopt, maar dat moet je niet doorvertellenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar dat klopt wel, want ik ben een kloon van je
Fixedquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
Goed om te weten dat de SC saai is zonder mij BT.
Hoezo "effe met de neus op de feiten worden gedrukt dat je geen leven hebt"quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
Ahnee, waarom zeg ik dat nou in de SCquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, maar dat moet je niet doorvertellen
war was je voor gebandquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
Ik postte een spoiler met daarin een link naar een artikel op smeerlapperij.net (quote:
Dat geef ik van ganser harte toequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoezo "effe met de neus op de feiten worden gedrukt dat je geen leven hebt"
ofzo
Remlof betitelde het als het posten van een enorm ranzig plaatje.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik postte een spoiler met daarin een link naar een artikel op smeerlapperij.net () waarin stond dat de Albert voortaan ook stukken vlees bezorgde. En daaronder stond een foto van een neger zonder armen, benen of hoofd in een krat
.
Oké, maar waar was je nu voor gebandquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik postte een spoiler met daarin een link naar een artikel op smeerlapperij.net () waarin stond dat de Albert voortaan ook stukken vlees bezorgde. En daaronder stond een foto van een neger zonder armen, benen of hoofd in een krat
.
Wow...quote:
Ze lijkt wel het zusje van mijn exquote:
En die heb jij ook gehad, dat zusje?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ze lijkt wel het zusje van mijn ex
Mijn ex was veel lekkerder. En die had epic boobsquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En die heb jij ook gehad, dat zusje?
Had ze de kont ook dan? Want die daarboven zijn niet heel snel te overtreffenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mijn ex was veel lekkerder. En die had epic boobs
Nee, maar die was ook goed hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Had ze de kont ook dan? Want die daarboven zijn niet heel snel te overtreffen
Dat is een mond volquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, maar die was ook goed hoor
[ afbeelding ]
Zoiets had mijn ex.
dat lijkt me wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef behangplakker het volgende:
Zeg, is dit nu eigenlijk de snelst-lopende SC?
Het is gewoon zoals het er staat, Epic.quote:
Hmm.. een leven had ik toch al nietquote:
Maar we mogen toch trots zijn dat we al 244 delen hebben volgediscussierd over boeiende onderwerpen met een hoog niveauquote:
quote:
quote:i can't believe this!! i know this girl. you sick people! she's a person too, how do you think she's feelings when she sees all this? it hurts her, okay? her pictures is not ****ing fap material!! you disgust me, ****ing idiots
quote:pics or it didnt happen
quote:how old is she?
quote:i wouldn't care if she was 12 (serious)
Hehe, het is toch een fokking groot compliment als een deel van je lichaam zo mooi is dat het episch, grootsch, c'est magique is .quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat meisjeOp zon site kwam ik dit tegen over haar
[..]
[..]
Zij 12, dat kan dus nooitquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:52 schreef reetveter het volgende:
Oh en jos zat ook op het forum
[..]
[..]
Zo hequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:53 schreef reetveter het volgende:
desbetreffende chick weer
http://pix.jj.am/gallery/v/Epic_boobs/
Als het zo moet wil ik ook zo lelijk zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:54 schreef IQM het volgende:
Ze heeft een lelijke vriend. De lucky bastard.
Yo mengquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben vanaf nu verbannen uit de SC
Hoiquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
evening all!
Pagina zes fipohunter die je er bentquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef remlof het volgende:
tvp
Om een of andere reden geloof ik er heel weinig vanquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef reetveter het volgende:
Waarom zijn die wijven altijd zo knap op dat soort foto'sen zie ik ze niet in mijn omgeving, op mijn vriendin na
ze zijn er echt wel hoor, alleen lopen ze niet naakt over straat....kuthoeren!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef reetveter het volgende:
Waarom zijn die wijven altijd zo knap op dat soort foto'sen zie ik ze niet in mijn omgeving, op mijn vriendin na
Dat breekt mijn hart.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Om een of andere reden geloof ik er heel weinig van
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef reetveter het volgende:
Allemaal trouwens even zwaaien naar BT want die kijkt mee
Is ze geband ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef reetveter het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef reetveter het volgende:
quote:
Die was al afgelopen, ze kreeg daarna meteen een weekban omdat ze wat illegale shit postte.quote:
Ze is inderdaad door een of ander vunzig plaatje gebanned.quote:
Haal je haar msnnaam nu weg omdat ze een br33z3r-naam heeft of schaamt ze zich voor haar echte naamquote:
Ze heeft geen naam, alleen een konijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Haal je haar msnnaam nu weg omdat ze een br33z3r-naam heeft of schaamt ze zich voor haar echte naam?
Heet het tegenwoordig konijn?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze heeft geen naam, alleen een konijn
* Kali-Mist1 let weer lekker op dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die was al afgelopen, ze kreeg daarna meteen een weekban omdat ze wat illegale shit postte.
Inderdaad. 50 per pagina FTW!!!!111111quote:
Je weet dondersgoed dat het niet mag reetveter, tot over een maandquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef reetveter het volgende:
Ik praatte trouwens op eigen initatief, niet op die van de gebande eremlove don't you worry.
Oh come onquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat het niet mag reetveter, tot over een maand
Regels zijn regels en het schijnt hier een sport geworden te zijn om ze te overtreden. Als we dat toestaan kunnen we zo het hele forum wel opdoeken.quote:
Jawel hoor:quote:
Bron: http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Indien je zelf niet gebanned bent maar post uit naam van de gebande zal ook jij gebanned worden. Common sense.
Ben nog aan het fappen op die open wond op de vorige paginaquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo daar moeten jullie het maar weer even mee doen!!!!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ben nog aan het fappen op die open wond op de vorige pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |