quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Een ver-assing nog wel![]()
Ik doe het in me broek! Of dernaast.
[ afbeelding ]
Ik heb nog een ranzig plaatje gevonden, mag ik die hier plaatsen? Achter een spoiler?
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Fuck dat spul wordt je echt verrot van. Grootste kater van mn leven door dat spul
Geweldig hoe hij alle instrumenten probeert mee te spelen met zijn handen bij live optredensquote:
554 x bekekenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:00 schreef reetveter het volgende:
http://sm-zetje.hyves.nl/(...)os/295669683/0/b0gb/![]()
![]()
doe 'squote:Op zondag 12 oktober 2008 18:05 schreef reetveter het volgende:
Je moet wel berichtje voor hem achterlaten natuurlijk
Met gemak:quote:
haal die gek nie anquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:15 schreef reetveter het volgende:
Ik link hem trouwens dit topic wel even, mischien komt die dan een bezoekje brengen
quote:
Ik zal z'n bezoek wel even wat aangenamer maken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:15 schreef reetveter het volgende:
Ik link hem trouwens dit topic wel even, mischien komt die dan een bezoekje brengen
Die linkse is Sophie Hilbrand!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
Maar pas op voor de flying nigger breezah:
[ afbeelding ]
Nee, en dat is het hele punt nou. Misschien denkt ze dat ik expres niet antwoordde ofzo..quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat je msn altijd aan als je gaat slapen?
Ze heeft wel een rare kinquote:
Vliegende breezer moet ook in de OP!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zal z'n bezoek wel even wat aangenamer maken.
[ afbeelding ]
Maar pas op voor de flying nigger breezah:
[ afbeelding ]
Playahnasme, jwz.quote:
Ik heb gerenamedquote:
hoe hee ze dan echt samantha of een andere kampernaam /quote:
Sjaniequote:Op zondag 12 oktober 2008 19:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe hee ze dan echt samantha of een andere kampernaam /
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |