Manau - La Tribute de Dana.quote:
WAT IK WIL DOENquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoi, ik ben behangplakker
Wat wil je doen dan?
Maar dat klopt wel, want ik ben een kloon van jequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoi, ik ben behangplakker
Wat wil je doen dan?
Hoi.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
OMFG eindelijk unbanned. Wat is dat vreselijk, een ban.
Goed om te weten dat de SC saai is zonder mij.
Klopt, maar dat moet je niet doorvertellenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar dat klopt wel, want ik ben een kloon van je
Fixedquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
Goed om te weten dat de SC saai is zonder mij BT.
Hoezo "effe met de neus op de feiten worden gedrukt dat je geen leven hebt"quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
Ahnee, waarom zeg ik dat nou in de SCquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, maar dat moet je niet doorvertellen
war was je voor gebandquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
Ik postte een spoiler met daarin een link naar een artikel op smeerlapperij.net (quote:
Dat geef ik van ganser harte toequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoezo "effe met de neus op de feiten worden gedrukt dat je geen leven hebt"
ofzo
Remlof betitelde het als het posten van een enorm ranzig plaatje.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik postte een spoiler met daarin een link naar een artikel op smeerlapperij.net () waarin stond dat de Albert voortaan ook stukken vlees bezorgde. En daaronder stond een foto van een neger zonder armen, benen of hoofd in een krat
.
Oké, maar waar was je nu voor gebandquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik postte een spoiler met daarin een link naar een artikel op smeerlapperij.net () waarin stond dat de Albert voortaan ook stukken vlees bezorgde. En daaronder stond een foto van een neger zonder armen, benen of hoofd in een krat
.
Wow...quote:
Ze lijkt wel het zusje van mijn exquote:
En die heb jij ook gehad, dat zusje?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ze lijkt wel het zusje van mijn ex
Mijn ex was veel lekkerder. En die had epic boobsquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En die heb jij ook gehad, dat zusje?
Had ze de kont ook dan? Want die daarboven zijn niet heel snel te overtreffenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mijn ex was veel lekkerder. En die had epic boobs
Nee, maar die was ook goed hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Had ze de kont ook dan? Want die daarboven zijn niet heel snel te overtreffen
Dat is een mond volquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, maar die was ook goed hoor
[ afbeelding ]
Zoiets had mijn ex.
dat lijkt me wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef behangplakker het volgende:
Zeg, is dit nu eigenlijk de snelst-lopende SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |