Hoort geen accent op de e.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
Je suis Joey! Je ne parlé pas Francais.
Internationale spellingnazi tot uw dienst.quote:
Mijn laptop heeft aids.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan mon laptóp
GEGEN DIE WAND !!!@!!11quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoort geen accent op de e.
[..]
Internationale spellingnazi tot uw dienst.
Mennus laptop is tuh bompquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:07 schreef reetveter het volgende:
Ik heb een kankerhekel aan mon laptóp
DEINE MUTTERquote:
hier nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:00 schreef afcajos het volgende:
Pfff spitsuur op msn
neuh, ff zwaar Fok!ken maar weerquote:
Kankerbrak naar me laptoppie starenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:10 schreef Lyzio het volgende:
Nog plannen vanavond beste bazen?
en datquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kankerbrak naar me laptoppie staren
Zo krijgt een Duitser behang tegen de murenquote:
Nee, ik liep laatst door Nijmegen, zit er zo een gast uit de waal te zuipen. Dus ik roep zo: "He gek dat kun je niet drinken". Zegt die gast terug: "Was sagen Sie?" dus ik zei: Mit zwei handen gehts besser!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zo krijgt een Duitser behang tegen de muren
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, ik liep laatst door Nijmegen, zit er zo een gast uit de waal te zuipen. Dus ik roep zo: "He gek dat kun je niet drinken". Zegt die gast terug: "Was sagen Sie?" dus ik zei: Mit zwei handen gehts besser!
zwei händequote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, ik liep laatst door Nijmegen, zit er zo een gast uit de waal te zuipen. Dus ik roep zo: "He gek dat kun je niet drinken". Zegt die gast terug: "Was sagen Sie?" dus ik zei: Mit zwei handen gehts besser!
+1.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kankerbrak naar me laptoppie staren
Misschien filmpie, nog een pilsje, ff fappen, ff fokken, slapen jweeeetquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:10 schreef Lyzio het volgende:
Nog plannen vanavond beste bazen?
Ik niet... ?!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:26 schreef reetveter het volgende:
Ik zoek franse hiphop?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |