quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
Hete negers vangen veel aids.quote:
Alleen als je een Chinees paspoort hebt.quote:
quote:
Het is weer zondag, 4 uur geweest hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
Is uw vriendin nog niet goed wakker, neem haar dan droog in de kakker!
Gast.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
Dat is diezelfde gast die toen zo'n talkshow in scene heeft gezetquote:
"Bezoek is altijd aangenaam, zoniet bij het komen, dan toch bij `t gaan"quote:
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het in de kroeg ook.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Bezoek is altijd aangenaam, zoniet bij het komen, dan toch bij `t gaan"
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef Sackboy het volgende:
Deze is iets te hard gehosseld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hij staat verkeerdquote:
wtf is dat allemaal haarquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:34 schreef Sackboy het volgende:
Deze is iets te hard gehosseld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eerste pica: nice assquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:29 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die is dicht. En kap eens met het posten van die link in ieder topic.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:57 schreef Lyzio het volgende:
Dronken mensen die je bier willen jatten!
Ik vond het anders een gegronde klacht. Ga eens topics sluiten die totaal geen relevantie in KLB what so ever hebben in plaats van ieder topic van mij de kop in te drukkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die is dicht. En kap eens met het posten van die link in ieder topic.
quote:haaaaai jos
ik vind je echt leuk
voeg me even toe dan:
*********@hotmail.com
ik ben trouwens een meisje van 19.
doeei
xxxx
Wat jij vindt is niet relevantquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vond het anders een gegronde klacht. Ga eens topics sluiten die totaal geen relevantie in KLB what so ever hebben in plaats van ieder topic van mij de kop in te drukkenIk vond het een leuk topic!
En waarom voel je je geroepen om dat even te melden hier?
Nou, ik kwam even kijken in het topic. Gewoon, als user. Maar zag dat je wederom die link gepost had.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vond het anders een gegronde klacht. Ga eens topics sluiten die totaal geen relevantie in KLB what so ever hebben in plaats van ieder topic van mij de kop in te drukkenIk vond het een leuk topic!
En waarom voel je je geroepen om dat even te melden hier?
Toevoegen, duh...quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
Wat moet ik hier nou weer mee![]()
in mn pm box
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |