Ze lijkt wel het zusje van mijn exquote:
En die heb jij ook gehad, dat zusje?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ze lijkt wel het zusje van mijn ex
Mijn ex was veel lekkerder. En die had epic boobsquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En die heb jij ook gehad, dat zusje?
Had ze de kont ook dan? Want die daarboven zijn niet heel snel te overtreffenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mijn ex was veel lekkerder. En die had epic boobs
Nee, maar die was ook goed hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Had ze de kont ook dan? Want die daarboven zijn niet heel snel te overtreffen
Dat is een mond volquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, maar die was ook goed hoor
[ afbeelding ]
Zoiets had mijn ex.
dat lijkt me wel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:42 schreef behangplakker het volgende:
Zeg, is dit nu eigenlijk de snelst-lopende SC?
Het is gewoon zoals het er staat, Epic.quote:
Hmm.. een leven had ik toch al nietquote:
Maar we mogen toch trots zijn dat we al 244 delen hebben volgediscussierd over boeiende onderwerpen met een hoog niveauquote:
quote:
quote:i can't believe this!! i know this girl. you sick people! she's a person too, how do you think she's feelings when she sees all this? it hurts her, okay? her pictures is not ****ing fap material!! you disgust me, ****ing idiots
quote:pics or it didnt happen
quote:how old is she?
quote:i wouldn't care if she was 12 (serious)
Hehe, het is toch een fokking groot compliment als een deel van je lichaam zo mooi is dat het episch, grootsch, c'est magique is .quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat meisjeOp zon site kwam ik dit tegen over haar
[..]
[..]
Zij 12, dat kan dus nooitquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:52 schreef reetveter het volgende:
Oh en jos zat ook op het forum
[..]
[..]
Zo hequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:53 schreef reetveter het volgende:
desbetreffende chick weer
http://pix.jj.am/gallery/v/Epic_boobs/
Als het zo moet wil ik ook zo lelijk zijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:54 schreef IQM het volgende:
Ze heeft een lelijke vriend. De lucky bastard.
Yo mengquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben vanaf nu verbannen uit de SC
Hoiquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
evening all!
Pagina zes fipohunter die je er bentquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef remlof het volgende:
tvp
Om een of andere reden geloof ik er heel weinig vanquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef reetveter het volgende:
Waarom zijn die wijven altijd zo knap op dat soort foto'sen zie ik ze niet in mijn omgeving, op mijn vriendin na
ze zijn er echt wel hoor, alleen lopen ze niet naakt over straat....kuthoeren!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef reetveter het volgende:
Waarom zijn die wijven altijd zo knap op dat soort foto'sen zie ik ze niet in mijn omgeving, op mijn vriendin na
Dat breekt mijn hart.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Om een of andere reden geloof ik er heel weinig van
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef reetveter het volgende:
Allemaal trouwens even zwaaien naar BT want die kijkt mee
Is ze geband ofzo?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef reetveter het volgende:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef reetveter het volgende:
quote:
Die was al afgelopen, ze kreeg daarna meteen een weekban omdat ze wat illegale shit postte.quote:
Ze is inderdaad door een of ander vunzig plaatje gebanned.quote:
Haal je haar msnnaam nu weg omdat ze een br33z3r-naam heeft of schaamt ze zich voor haar echte naamquote:
Ze heeft geen naam, alleen een konijnquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Haal je haar msnnaam nu weg omdat ze een br33z3r-naam heeft of schaamt ze zich voor haar echte naam?
Heet het tegenwoordig konijn?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze heeft geen naam, alleen een konijn
* Kali-Mist1 let weer lekker op dusquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die was al afgelopen, ze kreeg daarna meteen een weekban omdat ze wat illegale shit postte.
Inderdaad. 50 per pagina FTW!!!!111111quote:
Je weet dondersgoed dat het niet mag reetveter, tot over een maandquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:44 schreef reetveter het volgende:
Ik praatte trouwens op eigen initatief, niet op die van de gebande eremlove don't you worry.
Oh come onquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat het niet mag reetveter, tot over een maand
Regels zijn regels en het schijnt hier een sport geworden te zijn om ze te overtreden. Als we dat toestaan kunnen we zo het hele forum wel opdoeken.quote:
Jawel hoor:quote:
Bron: http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Indien je zelf niet gebanned bent maar post uit naam van de gebande zal ook jij gebanned worden. Common sense.
Ben nog aan het fappen op die open wond op de vorige paginaquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo daar moeten jullie het maar weer even mee doen!!!!
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ben nog aan het fappen op die open wond op de vorige pagina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |