Ja daar had ik een vraagje overquote:
Je hebt de OP niet gelezenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja daar had ik een vraagje over.
Als ik daar een spel bestel is die dan regio vrij? Kan ik hem dan gewoon spelen zonder bullshit?
hebben we een nieuwe mod?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je hebt de OP niet gelezen![]()
[Centraal] Games Import topic voor importvragen.
Ontopic: Ghost Recon Advanced Warfighter voor ¤6,99 incl verzenden bij Play.com
Ik probeer er gewoon een nuttig topic van te maken, de meeste posts op laatste pagina van het vorige topic konden ook in de gewone X360 reeks.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 01:19 schreef Tim86 het volgende:
De tvp's zullen wel eerst nog voorbijkomen lijkt me;)
Daar wacht ik ook opquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef Frutsel het volgende:
is Fifa09 ergens al als koopje langsgeweest?
xboxhome.nlquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Glennz het volgende:
Waar kan ik een voedingskabel kopen voor de 360?
Hoelang duurd het bezorgen daar?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
GTA4: 28 euro bij Play: http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Lijkt mij ook!quote:
Bij media markt geen GoW erbij hier dus saturn heeft in dit geval een betere aanbieidngquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:52 schreef Deezertje het volgende:
Media Markt: 188-,
Scheelt je weer een euro!
50 euro, Eplaza Utrecht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:40 schreef DarkChylde het volgende:
heeft iemand trouwens nog hd-dvd spelers voor de 360 te koop zien staan?
Zo ontzettend jammer dat die LBP (PS3) uitgesteld is, en dus ook de LBP PS3 bundlequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:38 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van 27 oktober tot 2 november
Je kan toch pre-orderen en dan die actiecode gebruiken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo ontzettend jammer dat die LBP (PS3) uitgesteld is, en dus ook de LBP PS3 bundleAnders had ik die zeker weten gekocht.
Ja hoi, je dient hier aanbiedingen te plaatsen, geen afzetterij.quote:
Is dat zo? Beters! Dan ga ik dat proberenquote:Op zondag 26 oktober 2008 00:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je kan toch pre-orderen en dan die actiecode gebruiken?
Joh als je nu nog een HD DVD speler wilt kopen zet je jezelf hoe dan ook af...quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:30 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja hoi, je dient hier aanbiedingen te plaatsen, geen afzetterij.
Iddquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef -SG- het volgende:
Ja en dan zeker mijn spel niet krijgen omdat alles bij de doaune ligt![]()
.
Nee deze sla ik eventjes over.
Doaune kijkt niet meer naar kleine bedragen dacht ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef -SG- het volgende:
.
Nog wel, schijnt dat ze vanaf 1 december relaxed gaan doen, maar ik heb het nog niemand zien bevestigen met een betrouwebare bron...quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Doaune kijkt niet meer naar kleine bedragen dacht ik.
Alstuquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog wel, schijnt dat ze vanaf 1 december relaxed gaan doen, maar ik heb het nog niemand zien bevestigen met een betrouwebare bron...
Als je UPS verzending doet ja, als je normale verzending kiest is die kans gering.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef -SG- het volgende:
.
Far Cry 2 = Ubisoft = immer regiovrij.quote:
Waar was dat? Kan er alleen vinden die vanaf 60e bieden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Als je UPS verzending doet ja, als je normale verzending kiest is die kans gering.
Overigens ben je op eBay altijd nog net ff goedkoper uit, heb vandaag Far Cry 2 besteld voor ¤34 incl verzenden.
Hier bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:06 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Waar was dat? Kan er alleen vinden die vanaf 60e bieden.
Ik zie alleen Xboxen met Indiana Jones en Kungfu Panda.. geen GoW erbij. Of is dit nog een oude (betere) aanbieding?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:06 schreef Reintji het volgende:
Bij de saturn(050);
Xbox 360 60Gb HDD versie, incl GoW, Lego Indiana Jones en KungFu panda voor ¤189,-
Ik ben er best positief over hoor, je moet ff wachten op je pakketjes maar dan is het ook wel prima daarna!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:30 schreef Lausteen het volgende:
Far Cry 2 voor 25 pond (31 euro) bij Play.com (UK dus geen geouwehoer met douane)
Maar niemand is echt positief over Play toch?
Far Cry 2 | Xbox 360 £39.99 Free Deliveryquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:30 schreef Lausteen het volgende:
Far Cry 2 voor 25 pond (31 euro) bij Play.com (UK dus geen geouwehoer met douane)
Maar niemand is echt positief over Play toch?
Oh ik zie het dat was de PC versiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Far Cry 2 | Xbox 360 £39.99 Free Delivery
...
Hoi,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:50 schreef Lausteen het volgende:
Bij de MM zijn ze sowieso altijd goedkoop. Bij de Bartsmit heb je nu een actie dat je 10% korting krijgt op consoles, maar omdat zij de 'normale' prijzen hanteren zijn ze eigenlijk net zo duur als normaal.
Het Supersize Pack is binnenkort weer eventjes leverbaar, 2e controller + remote + PGR4/GoW voor 230 (gaat uit van de Pro). Goeie deal maar wacht niet te lang, Xboxhome en GCshop hebben m in pre-order staan.
Nee dat is er al af helaasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoi,
Bedankt, krijg je bij deze pro SSP dan nog de 40 euro terug van MS?
Komt deze aanbieding ook ergens in een winkel te liggen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:50 schreef Lausteen het volgende:
Het Supersize Pack is binnenkort weer eventjes leverbaar, 2e controller + remote + PGR4/GoW voor 230 (gaat uit van de Pro). Goeie deal maar wacht niet te lang, Xboxhome en GCshop hebben m in pre-order staan.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef Frutsel het volgende:
is Fifa09 ergens al als koopje langsgeweest?
eBay biedt uitkomst, zoals altijd. Blijkbaar hebben ze in India namelijk ook PAL versies.quote:
Jawel, 27,99 euro bij Play.comquote:
Het idee dat de verzending niet verzekerd is zint me niet zo.. UPS schijnt ook geen optie te zijn vanwege gezeik met de douane..quote:Op maandag 3 november 2008 19:37 schreef Janteh het volgende:
Ik heb geen problemen met gamehubs. Vandaag fable 2 binnen gekregen, 10 dagen onderweg geweest met 2 weekenden er tussen. Staan alleen wat chinese karakters extra op de verpakking en het boekje is gedeeltelijk in het chinees maar voor de rest werkt alles prima.
Ik moest wel tekenen bij levering voor de game met die gratis verzending...quote:Op maandag 3 november 2008 20:11 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Het idee dat de verzending niet verzekerd is zint me niet zo.. UPS schijnt ook geen optie te zijn vanwege gezeik met de douane..
das wel goedkoop jaquote:Op maandag 3 november 2008 18:32 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Jawel, 27,99 euro bij Play.com
http://www.play.com/Games(...)Product.html?Cur=258
Weet iemand waar ik Far Cry 2 voor een fatsoenlijke prijs (max 50 euro) kan krijgen? Gamehubs lijkt me niks..
Bol.com zegt 15/11 voor 62.99 euro incl 2 micsquote:Op maandag 3 november 2008 18:14 schreef w00h00 het volgende:
En van me vriendin moest ik vragen, wanneer lips te koop is in Nederland.![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das wel goedkoop ja
weet alleen nie of ie overal te spelen is? PAL/NTSC?
heb um besteldquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PAL dus.
Let er zelf eigenlijk niet op als ik bij play.com bestel, ze doen het altijd.
Die laatste, thnxquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:24 schreef Khadgar het volgende:
Gamehubs of Microsoftpointsxbox.com
Microsoft points zijn vaak niet bruikbaar en die paar site's die ze wel hebben zijn niet veel goedkoper als gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:31 schreef MasGhibli het volgende:
Zijn die ook in nl bruikbaar?
Heb namelijk eens gelezen dat niet alle, in het buitenland aangeschafte, punten werken?
Anders hebben ze leuke prijsjes
Die MS points van Gamehubs zijn zeker weten goedkoper dan en werken prima. Xbox Live van microsoftpointsxbox.com is fantastisch, zeker toen de dollar laag stond (en ik mijn code gekocht had)quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Microsoft points zijn vaak niet bruikbaar en die paar site's die ze wel hebben zijn niet veel goedkoper als gewoon in de winkel.
Voor een jaar Xbox live is het zeker de moeite waard!
Voor 3euro meer heb je hem in de bundel met viva pinata bij ombouwnederland.nlquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:55 schreef Yankee_One het volgende:
Wow 14 euro voor Forza 2 bij cdwow!
Had de game geleend maar voor zulk geld wil ik em graag in mn eigen collectie hebben
Ik weet vrijwel zeker dat ze de 60gb bedoelen, zou nergens op slaan, een arcade zonder arcadespellen, duurder dan de normale prijs en met de bundelspellen van de proquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:33 schreef Reintji het volgende:
Print en zetfouten voorbehouden.
Viva Pinataquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Voor 3euro meer heb je hem in de bundel met viva pinata bij ombouwnederland.nl
Saturn 050: GoW2 44,-
Vage aanbieding staat er ook nog bij: xbox pro met 256mb kaartje incl kf panda en lego ij. 175eu (na cashback). Alles wijst naar een pro maar er staat niet bij dat er een HDD bij zit. Stelletje sukkels daar ook!
Zal je verbazen hoe leuk dat nog is, met vrienden en een jointjequote:
Zowel 1 als 2 zijn echt geniale spellen.quote:
Nice, hopelijk ligt ie ook voor dat geld in MM Arena, samen met world at warquote:Op woensdag 12 november 2008 00:24 schreef Cool_Runner het volgende:
GoW2. ¤44 bij MM cruqius
hoef ik er dus ook geen uur voor te reizenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef lennartb.nl het volgende:
GoW2 ligt in elke mediamarkt voor ¤44!
Gewoon alsnog doen, is leuk. Dan wordt het meer opgebouwd en wordt het 10keer leuker als je hem eindelijk in je xbox stoptquote:Op woensdag 12 november 2008 21:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hoef ik er dus ook geen uur voor te reizen
Ik had daar ook een tijdje last van, dus toen kwamen er binnen 2 maanden 3 pakketjes (van verschillende e-tailers) niet aan, terwijl ze op mijn oude adres echt ALTIJD aankwamen. Toen heb ik eerst met de post gebeld, maar uiteraard leverde dat helemaal niets op, en de etailers hebben gewoon zonder te morren een replacement verstuurd.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:09 schreef Frutsel het volgende:
ik heb mijn fifa09 nog altijd niet![]()
6 november verstuurd volgens Play.com
Moet zeggen dat de helpdesk daar bijzonder vriendelijk is.. en altijd netjes blijft en zonder vragen een nieuw exemplaat opstuurt.
Wordt alleen ziek van die pakketjes die niet aankomen
Je pakje is net een week onderweg?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:09 schreef Frutsel het volgende:
Moet zeggen dat de helpdesk daar bijzonder vriendelijk is.. en altijd netjes blijft en zonder vragen een nieuw exemplaat opstuurt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:09 schreef Frutsel het volgende:
In de folder staat daar niks over anders.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef lennartb.nl het volgende:
GoW2 ligt in elke mediamarkt voor ¤44!
weet ik wel.... maar ik heb nu ca 20 items besteld in 3 jaar tijd... de meeste daarvan waren binnen een dag of vijf op me deurmat. Bij zeven heb ik problemen gehad en heb ik al moeten "re-orderen".... (6 daarvan heb ik nooit gezien, 1 kwam na een week of 3 alsnog aan...) Dus ik begin nu al te twijfelen of deze dan wel aankomt. Mijn voorlaatste bestelling heb ik immers ook niet gehad. 2 pakketjes op één dag verstuurd, slechts één kwam er aan, de ander is nu opnieuw verzonden volgens play.com.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:10 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Je pakje is net een week onderweg?
Don't panic.
Kan zomaar nog een week duren.
Hmmm..inmiddels ook al aardig wat uit het buiten besteld...zo'n 40/50 items denk ik?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
weet ik wel.... maar ik heb nu ca 20 items besteld in 3 jaar tijd... de meeste daarvan waren binnen een dag of vijf op me deurmat. Bij zeven heb ik problemen gehad en heb ik al moeten "re-orderen".... (6 daarvan heb ik nooit gezien, 1 kwam na een week of 3 alsnog aan...) Dus ik begin nu al te twijfelen of deze dan wel aankomt. Mijn voorlaatste bestelling heb ik immers ook niet gehad. 2 pakketjes op één dag verstuurd, slechts één kwam er aan, de ander is nu opnieuw verzonden volgens play.com.
Volgens mij komt het gewoon door dat klote SelektVracht. Pakjes liggen soms gewoon achter mijn kliko waar jan en alleman zo bij kan komen.
Bij gamehubs.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:47 schreef -SG- het volgende:
Iemand GoW 2 voor een leuk prijsje gespot?
Hangt dat niet van het gewicht af? één of twee passen door de brievenbus en dat zal TNT wel doen? Maar bij meerdere dingen tegelijk, wordt het snel een pakketje en dan heb ik selektvracht al eens voor de deur zien staan hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:21 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Wat betreft select vracht ben ik het met je eens, maar doet TNT het niet gewoon? Hier wel namelijk.
Oh kakquote:Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In de folder staat daar niks over anders.
Alleen bij alle Saturn filialen kost het spel 44 euro.
Oftewel: BAN.
Spijt mequote:Op maandag 17 november 2008 19:31 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Lul, was ik bij MM Arena, E 59,99!
Adapter is het ja.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zoek fifa 09, Fable II en zo'n draadloos netwerk adaptar.
Heb je ook ervaring met hun? Hoe is de levertijd?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef Ludacriss het volgende:
Gears of War 2 is voor 44,99 euro te vinden bij Cd-wow. Als je normaal kijkt op de site staat ie er voor 61,99 maar als je er naar zoekt staat ie er voor 44,99 tussen. Dus sla je slag zou ik zeggen :p
http://www.cdwow.nl/GEARS-OF-WAR-2/product/view/3503261
Ze hadden een tijdje terug ook een fout gemaakt met farcry 2 voor de ps3. Hij was toen ineens voor 28 euro te koop en heb gewoon na 1 week geleverd gekregen. Was ook de eerste keer dat ik daar iets bestelde.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je ook ervaring met hun? Hoe is de levertijd?
Nee vanuit Engeland. Je hoeft dus niet bang te zijn voor onverwachte kosten aan de grens.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:55 schreef THEFXR het volgende:
verzend cd-wow vanuit nederland?
Ik dacht dat het een nl shop was,maar ik twijfelde omdat mijn pakketje nog steeds op "wachten tot verzending" staat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:27 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee vanuit Engeland. Je hoeft dus niet bang te zijn voor onverwachte kosten aan de grens.
met verzendkosten zo'n 38,57 euro, (zonder zo'n 26,42 euro zonder verzendkosten).quote:Op donderdag 13 november 2008 16:47 schreef -SG- het volgende:
Iemand GoW 2 voor een leuk prijsje gespot?
We wisten het alquote:Kopen via internet wordt goedkoper
SCHIPHOL - Vanaf maandag hoeven op internetaankopen van buiten de Europese Unie (EU) tot een bedrag van 150 euro geen invoerrechten meer betaald te worden.
Tot 1 december lag die grens op 22 euro. Dat heeft de douane bekendgemaakt.
De verhoging geldt ook voor aankopen bij postorderbedrijven buiten de EU, maar niet voor aankopen bij particulieren. Daarvoor geldt een grens van 45 euro.
Postorderbedrijf
Zowel bij het kopen via internet als het kopen bij een postorderbedrijf in bijvoorbeeld de VS moet vanaf een bedrag van 22 euro wel BTW betaald worden. Daarvoor gelden verschillende tarieven, van nul tot 19 procent. Die zijn te vinden op de site van de douane.
Fysiek
Voor aankopen die fysiek in landen buiten de Europese Unie worden gedaan gaat de grens vanaf maandag omhoog van 175 euro naar 430 euro. Dat geldt voor reizigers die per vliegtuig of schip de EU binnenkomen.
Mensen die met de auto de grenzen van de Unie overgaan, mogen voor 300 euro aan goederen meenemen zonder daar belasting over te betalen. Het onderscheid wordt gemaakt omdat het over land makkelijker is om veel goederen mee te nemen.
Global Refund
Global Refund, de organisatie achter Tax Free Shopping, verwacht dat Nederlanders 10 tot 15 procent meer aankopen gaan doen nu de grens omhoog gaat.
"Reizigers worden gestimuleerd meer uit te geven tijdens een reis", aldus een woordvoerster. Nederlanders kopen volgens de organisatie in het buitenland vooral sierraden, horloges, kleding en elektrische apparaten. Bij aankopen buiten de EU kan je bij de Global Refund punten in het land van aankoop de betaalde btw terugkrijgen.
Ow sorry, dan haal ik het weg...quote:
http://www.play.com/HOME/HOME/3-/245082/2-/Promo.htmlquote:Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Waar staat het dan? Ik zie FC2 en TFU er nog gewoon staan voor 55,-
GTA IV inmiddels ook, weet allen niet wat de reguliere prijs daar op dit moment van is.quote:Op maandag 1 december 2008 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ow sorry, dan haal ik het weg...
Anyway, Far Cry 2 en The Force Unleashed staan er ook tussen. Persoonlijk denk ik dat ik Bioshock voor de PS3 aanschaf.
Ik zie hem er nergens tussen staan voor die prijs. irritant aan play.com, dat ze dan ook nog de 'standaard prijs' blijkbaar nog steeds weergeven. Vond de demo wel leuk, dus voor die prijs is het wel grappig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef christvs het volgende:
Lego Batman voor circa 18 ,- inclusief verzenden!
Weekly special.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006281243/index.htmlquote:Op woensdag 3 december 2008 14:23 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. ik zit eraan te denken om toch ook maar (eindelijk) een xbox 360 te kopen.. Alleen zijn er nu geen leuke value-for-money packs uit.. Dwz, leuke packs i.c.m. leuke games. is voornamelijk erg kiddy wat er bij de bundels zit, of er zit een aardige titel bij en zit er weer geen hdd bij de xbox. Op eentje na dan, de Supersize pack.. Kan deze alleen niet echt meer vinden online. Iemand de supersize pack in real life gespot? En misschien ook wel interessant; geldt de MS cashback aktie ook voor deze pack?
Ik heb een supersizepack gekocht en daar zat zeker een cashback bijquote:Op woensdag 3 december 2008 14:23 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. ik zit eraan te denken om toch ook maar (eindelijk) een xbox 360 te kopen.. Alleen zijn er nu geen leuke value-for-money packs uit.. Dwz, leuke packs i.c.m. leuke games. is voornamelijk erg kiddy wat er bij de bundels zit, of er zit een aardige titel bij en zit er weer geen hdd bij de xbox. Op eentje na dan, de Supersize pack.. Kan deze alleen niet echt meer vinden online. Iemand de supersize pack in real life gespot? En misschien ook wel interessant; geldt de MS cashback aktie ook voor deze pack?
Mooie prijs, dat zeker.. Alleen.. Om heel eerlijk te zijn lijkt far cry mij niet echt heel goed eigtenlijk.. En GTA4, tsjah.. Ik had het over het algemeen vrij snel gehad met GTA games.. Dus vandaar de supersize pack.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006281243/index.html
Welke games erbij..? GoW en Project Gotham Racing erbij neem ik aan?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb een supersizepack gekocht en daar zat zeker een cashback bijnet op de post gedaan.
Ja. En Kungfu Panda en Lego Indiana Jones ook nog..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef neo2000 het volgende:
Welke games erbij..? GoW en Project Gotham Racing erbij neem ik aan?
Dan kan je die game toch verkopen op marktplaats?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef neo2000 het volgende:
Mooie prijs, dat zeker.. Alleen.. Om heel eerlijk te zijn lijkt far cry mij niet echt heel goed eigtenlijk.. En GTA4, tsjah.. Ik had het over het algemeen vrij snel gehad met GTA games.. Dus vandaar de supersize pack.Thanks voor de reaktie iig, zal xboxhome ook eens mailen..
Okido, thanks..!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja. En Kungfu Panda en Lego Indiana Jones ook nog..
Ja, dat kan, alleen heb ik het niet zo op marktplaats gedoe..quote:Op donderdag 4 december 2008 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kan je die game toch verkopen op marktplaats?
Hier op het forum heb je een hele mooie game ruil/verkoop scenequote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef neo2000 het volgende:
Ja, dat kan, alleen heb ik het niet zo op marktplaats gedoe..Thanks anyways..
De importbedragen zijn per 1dec verhoogd he, dus het zou geen probleem meer moeten zijnquote:Op zondag 7 december 2008 12:57 schreef Stephan123 het volgende:
en bij gamehubs moet je niet UPS doen maar Free Registration mail. Ze zetten gewoon het echte bedrag op het product dus als je gepakt wordt dan ben je het haasje
Vergeleken met NL winkels zijn het prima aanbiedingen.quote:Op zondag 7 december 2008 13:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt hele goede prijzen vind ik het niet.
eerst waren games ook al deze prijzen bij gamehubs. toen gingen ze verhogen. en nu noemen ze het aanbiedingen.quote:Op zondag 7 december 2008 16:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vergeleken met NL winkels zijn het prima aanbiedingen.
Ik zeg ook niet dat het voor hun zelf stuntaanbiedingen zijn. In Hong Kong ben je zo'n 28-30 euro kwijt aan de nieuwste games, inclusief PAL-releases, dus voor Gamehubs verkopen ze nog steeds met prima winst...quote:Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eerst waren games ook al deze prijzen bij gamehubs. toen gingen ze verhogen. en nu noemen ze het aanbiedingen.
denk ook even aan de dollarkoersquote:Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
eerst waren games ook al deze prijzen bij gamehubs. toen gingen ze verhogen. en nu noemen ze het aanbiedingen.
Gekke vraag hoor, maar hoe komen pal releases zo goedkoop in Hong Kong?quote:Op zondag 7 december 2008 17:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het voor hun zelf stuntaanbiedingen zijn. In Hong Kong ben je zo'n 28-30 euro kwijt aan de nieuwste games, inclusief PAL-releases, dus voor Gamehubs verkopen ze nog steeds met prima winst...
...maar vergeleken met NL winkels, of online-aanbiedingen, is Gamehubs dus nog steeds ontzettend voordelig.
Persoonlijk wacht ik even af met welke aanbiedingen play.com nog zal komen de komende weken.
Geen idee, maar ik weet wel dat ik afgelopen juni GTA4 (euro PAL) daar heb gekocht voor 25 euro.quote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gekke vraag hoor, maar hoe komen pal releases zo goedkoop in Hong Kong?
Je bent twee weken te laat, toen was ie ¤25,00 bij play.comquote:Op maandag 8 december 2008 18:41 schreef ChickenMan het volgende:
Laat ook maar, heb 'm zojuist van Ebay geplukt voor ¤35 incl. verzenden. Hierzo.
Ja weet ik. Had dat toen net gemist.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent twee weken te laat, toen was ie ¤25,00 bij play.com
Aankoopbon kopieren, rode sticker van de doos halen en op het formulier wat je op www.xbox.nl/geldterug invult plakken, beide papieren in een envelop en klaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:53 schreef Swennus het volgende:
Is er iemand hier die zijn geld al terug heeft gevraagd van de Xbox geld terug actie? want ik zou niet weten wat ik nou moet op sturen
Zit een heel formulier bijquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:53 schreef Swennus het volgende:
Is er iemand hier die zijn geld al terug heeft gevraagd van de Xbox geld terug actie? want ik zou niet weten wat ik nou moet op sturen
en waar naar toe?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Aankoopbon kopieren, rode sticker van de doos halen en op het formulier wat je op www.xbox.nl/geldterug invult plakken, beide papieren in een envelop en klaar.
Gast, luiheid is 1 ding, maar dit gaat nergens overquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gekke vraag hoor, maar hoe komen pal releases zo goedkoop in Hong Kong?
Nu voor 34,99 bij Play.comquote:Op maandag 8 december 2008 17:07 schreef ChickenMan het volgende:
Niemand een leuke prijs voor FIFA 09 gezien?
YESSSSSSSSSquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Nu voor 34,99 bij Play.com
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5501242/FIFA-09/Product.html
Ja jij jaquote:Op woensdag 10 december 2008 09:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik?
Fable 2 staat er nog voor 41,99 op bij Play.
Ik zit ook nog steeds te wachten op die giga-fable aanbieding..quote:Op woensdag 10 december 2008 09:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik?
Fable 2 staat er nog voor 41,99 op bij Play.
op game.co.uk en game.co.uk is die ongeveer 30 euro omgerekend, ik weet alleen niet hoe het daar zit met betaling (creditcard ofzo) en verzendkosten.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:25 schreef IedeK. het volgende:
Iemand die weet waar Mirror's Edge het goedkoopst is?
Volgens mij is de startdatum 4 of 5 jaar voor de verloop datum.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik krijg van Play.com een mail terug dat mijn creditcard niet geaccepteerd wordt. Dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik geen "start date" op mijn creditcard (Mastercard) heb staan, alleen maar een expiry date. Omdat het een verplicht veld is, heb ik de startdatum 2 jaar voor de verloopdatum gezet. Maar blijkbaar werkt dit niet. Heeft iemand hier ervaring mee?
Was dat een actie of een misdruk?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zit te wachten op weer zo actie als Conan voor 5 euro bij FRS
Dat vind ik nog eens leuke aanbiedingen.
Het is wel een leuk spel. Niet veel bijzonders maar wel een grappig spelletje.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb nog steeds 2 ongeopende conan exemplaren thuis liggen
Ninja Gaiden Black (xbox original) is waarschijnlijk beter....quote:Op donderdag 11 december 2008 21:13 schreef MaxPower het volgende:
18,50 voor Devil May Cry 4 bij Play.
http://www.play.com/Games(...)y-Cry-4/Product.html
Aanradertje of is er een recentere/betere/leukere hack&slash game?
Als je van veel doodgaan houd gelijk halenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:58 schreef neo2000 het volgende:
Is Ninja Gaiden 2 eigenlijk ook goed..? Lees nml verschillende reviews. Zag gisteren nml dat die hier en dar ook al voor 40 in de winkels ligt, en verwacht eigenlijk dat deze binnenkort nog wel verder in prijs gaat zakken..
Zag overigens gisteren in verschillende shops (o.a. Dixons en Bart Smit) voor nog geen 20 euro "the darkness" liggen.
Ik persoonlijk vond Ninja Gaiden 2 wel leuk maar het word gauw eentonig en een beetje saai,quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Als je van veel doodgaan houd gelijk halen![]()
De combos en wapens zijn echt vet, maar de onmogelijke camera is wel een heel groot nadeel van dat spel, als je hem goedkoop kan halen zou ik het zeker doen.
Vind je 43 euro leuk?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:46 schreef Frutsel het volgende:
iemand COD V al voor een leuke prijz gezien?
In de (volle) 360 versie die ik behoorlijk veel al heb gespeeld ben ik nog nooit een framedrop of ander probleem tegen gekomen. Van de ps3 versie heb ik alleen de demo kort gespeeld maar daar zaten echt veel framerate problemen in, constant wat lager en best vaak een grotere drop. In de lange tijd dat ik de 360demo heb gespeeld ben ik dat nog niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mirror's Edge voor 28 euro bij play.com.
Welke versie van Mirror's Edge is trouwens beter? De PS3 versie of de 360 versie? heeft een van beide versies problemen ofzo?
Kostte bij mij nog best veel moeite om aan de praat te krijgen, maar dat was dan ook met een brakke laptop.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Palmboom313 het volgende:Laptop om internet te delen werkt echt perfect
das beter dan die 49 euro voor zon wifi ding
nu alweer 47?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mirror's Edge voor 28 euro bij play.com.
Welke versie van Mirror's Edge is trouwens beter? De PS3 versie of de 360 versie? heeft een van beide versies problemen ofzo?
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Laptop om internet te delen werkt echt perfect
das beter dan die 49 euro voor zon wifi ding
Heb wel eens manga gekocht via Playtrade, en dat was gewoon in orde. Gewoon eentje uitzoeken waar bij staat 'new' en wellicht zelfs 'sealed'.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:50 schreef IedeK. het volgende:
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/3432985/Mirror-Edge/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0&cpage=1
Is dit playtrade een beetje betrouwbaar?
Iemand ervaring mee?
Omdat ie uitverkocht is?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb wel eens manga gekocht via Playtrade, en dat was gewoon in orde. Gewoon eentje uitzoeken waar bij staat 'new' en wellicht zelfs 'sealed'.
Maar waarom zou je mirror's edge via play-trade kopen, wanneer hij nu nieuw bij play.com veel goedkoper is!?
Lees maar staat het stap voor stap hoe je het moet doen:quote:
Thanx man!quote:Op zondag 14 december 2008 01:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Lees maar staat het stap voor stap hoe je het moet doen:
http://www.instructables.(...)x-360-wireless-adap/
WTFquote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef MaxPower het volgende:
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5215413/Pure/Product.html
Pure voor 14 euro is volgens mij wel een leuke deal.
Hoe komt iedereen toch aan die europrijzen? Ik zie alleen ponden staan...quote:Op maandag 15 december 2008 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.play.com/Games(...)-Persia/Product.html
Prince of Persia voor ¤ 25,49!
Klik rechts bovenin op het eurotekentje en *poef*, europrijzen.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch aan die europrijzen? Ik zie alleen ponden staan...
Ik heb een pond >>> euro calculatortje in mn hoofd ziten. Vet he.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef Merovingian het volgende:
Hoe komt iedereen toch aan die europrijzen? Ik zie alleen ponden staan...
quote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Klik rechts bovenin op het eurotekentje en *poef*, europrijzen.
Helaas, ik snap er geen fuck van.quote:Op zondag 14 december 2008 01:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Lees maar staat het stap voor stap hoe je het moet doen:
http://www.instructables.(...)x-360-wireless-adap/
Mijn eerste bestelling bij Play.comquote:Op maandag 15 december 2008 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.play.com/Games(...)-Persia/Product.html
Prince of Persia voor ¤ 25,49!
Ga maar uit van 2 à 2,5 weekquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mijn eerste bestelling bij Play.com![]()
Nu afwachten hoe lang de levertijd is...
Maar het is een kerstcadeautje voor mezelfquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:23 schreef christvs het volgende:
[..]
Ga maar uit van 2 à 2,5 week. Ze zijn heel goedkoop maar hun verzending zuigt echt!
Start date is helemaal geen verplicht veld... Ik heb geen startdate ingevuld en kon gewoon verder met registreren. Heb ook een mastercard, net eerste bestelling geplaatst. Eens afwachten of ik een mail krijg dat mijn card niet geaccepteerd wordt...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik krijg van Play.com een mail terug dat mijn creditcard niet geaccepteerd wordt. Dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik geen "start date" op mijn creditcard (Mastercard) heb staan, alleen maar een expiry date. Omdat het een verplicht veld is, heb ik de startdatum 2 jaar voor de verloopdatum gezet. Maar blijkbaar werkt dit niet. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ongeveer 5 werkdagenquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mijn eerste bestelling bij Play.com![]()
Nu afwachten hoe lang de levertijd is...
WTFquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:15 schreef kleenex het volgende:
Midnight Club: Los Angeles 13 euro incl. verzending
http://www.play.com/Games(...)troller/Product.htmlquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand nog een website die goedkoop controllers aanbied? Met m'n oude is een "ongelukje" gebeurd
[ afbeelding ]
Is een paar posts hierboven al gemeld, wel op blijven lettenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Midnight Club LA voor ongeveer 14 euro bij play-asia.com
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-2wcv.html
Verkoop aan mijquote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb nog steeds 2 ongeopende conan exemplaren thuis liggen
Jezus, ik begin oud en seniel te wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is een paar posts hierboven al gemeld, wel op blijven letten
De ene is voor een vriend en de ander wil ik zelf nog eens proberenquote:
Als je er mee klaar bent dan een keerquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
De ene is voor een vriend en de ander wil ik zelf nog eens proberen
Nee, geen splitscreen. Wel briljant spel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
WTF
Heeft zeker geen splitscreen of wel?
Heb je dat ding in de magnetron gelegd ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand nog een website die goedkoop controllers aanbied? Met m'n oude is een "ongelukje" gebeurd
[ afbeelding ]
Hey, ik heb dit gedaan. En het leek goed te gaan maar de xbox kan geen verbinding maken.quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef Janteh het volgende:
Bij Je Netwerk Centrum kies je voor beheer netwerkverbindingen (oid, ik heb een engelse vista) en dan kies je voor verbindingsbrug als je op je rechtermuisknop klikt bij de LAN verbinding
Kan je niet bij microsoft proberen om een nieuwe te krijgen? De mijne was ook door mijn eigen schuld kapot gegaan (eerlijk tegen ze verteld) en ze waren zo coulant om gratis een nieuwe te sturen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Microsoft heeft een zeer coulante return policy wat dat betreft. Heb zelf de xbox360 controller gebruikt bij de pc en een soortgelijk probleem gehad. Kreeg direct een nieuwe opgestuurd, binnen 3 dagen kon ik weer gamenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan je niet bij microsoft proberen om een nieuwe te krijgen? De mijne was ook door mijn eigen schuld kapot gegaan (eerlijk tegen ze verteld) en ze waren zo coulant om gratis een nieuwe te sturen.
bijna weer de moeite waard :pquote:Op woensdag 17 december 2008 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shaun White Snowboarding ¤ 25,49
http://www.play.com/Games(...)oarding/Product.html
Met de normale versie ben je gauw al zo'n 100uur zoet, dus ik denk dat dat wel genoeg is, je kan altijd later de uitbreidingen erbij halen (al ben je dan uiteindelijk wel duurder uit maargoed)quote:Op woensdag 17 december 2008 10:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik wil voor m'n vriendin nog een extra kerstcadeautje kopen en ik zat te denken aan Elder Scrolls IV, omdat ze dat soort games altijd wel leuk vind. Nu zag ik de normale editie liggen voor 20 euro en de 'game of the year edition' (met uitbreidingen) voor circa 40 euro. Zijn die uitbreidingen de extra 20 euro waard of kan ze met de normale editie ook goed uit de voeten? Het gaat om een klein extra cadeautje, dus 40 euro is wel weer wat veel.
Is ze ook:quote:Op woensdag 17 december 2008 12:23 schreef lennartb.nl het volgende:
Toffe vriendin heb je trouwens die dat leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |