WTFquote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef MaxPower het volgende:
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5215413/Pure/Product.html
Pure voor 14 euro is volgens mij wel een leuke deal.

Hoe komt iedereen toch aan die europrijzen? Ik zie alleen ponden staan...quote:Op maandag 15 december 2008 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.play.com/Games(...)-Persia/Product.html
Prince of Persia voor ¤ 25,49!

Klik rechts bovenin op het eurotekentje en *poef*, europrijzen.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch aan die europrijzen? Ik zie alleen ponden staan...

Ik heb een pond >>> euro calculatortje in mn hoofd ziten. Vet he.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef Merovingian het volgende:
Hoe komt iedereen toch aan die europrijzen? Ik zie alleen ponden staan...

quote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Klik rechts bovenin op het eurotekentje en *poef*, europrijzen.

Helaas, ik snap er geen fuck van.quote:Op zondag 14 december 2008 01:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Lees maar staat het stap voor stap hoe je het moet doen:
http://www.instructables.(...)x-360-wireless-adap/

Mijn eerste bestelling bij Play.comquote:Op maandag 15 december 2008 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.play.com/Games(...)-Persia/Product.html
Prince of Persia voor ¤ 25,49!

Ga maar uit van 2 à 2,5 weekquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mijn eerste bestelling bij Play.com
Nu afwachten hoe lang de levertijd is...
 . Ze zijn heel goedkoop maar hun verzending zuigt echt!
 . Ze zijn heel goedkoop maar hun verzending zuigt echt!

Maar het is een kerstcadeautje voor mezelfquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:23 schreef christvs het volgende:
[..]
Ga maar uit van 2 à 2,5 week. Ze zijn heel goedkoop maar hun verzending zuigt echt!

Start date is helemaal geen verplicht veld... Ik heb geen startdate ingevuld en kon gewoon verder met registreren. Heb ook een mastercard, net eerste bestelling geplaatst. Eens afwachten of ik een mail krijg dat mijn card niet geaccepteerd wordt...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik krijg van Play.com een mail terug dat mijn creditcard niet geaccepteerd wordt. Dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik geen "start date" op mijn creditcard (Mastercard) heb staan, alleen maar een expiry date. Omdat het een verplicht veld is, heb ik de startdatum 2 jaar voor de verloopdatum gezet. Maar blijkbaar werkt dit niet. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ongeveer 5 werkdagenquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mijn eerste bestelling bij Play.com
Nu afwachten hoe lang de levertijd is...

WTFquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:15 schreef kleenex het volgende:
Midnight Club: Los Angeles 13 euro incl. verzending

?
 ?

http://www.play.com/Games(...)troller/Product.htmlquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand nog een website die goedkoop controllers aanbied? Met m'n oude is een "ongelukje" gebeurd
[ afbeelding ]

Is een paar posts hierboven al gemeld, wel op blijven lettenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Midnight Club LA voor ongeveer 14 euro bij play-asia.com
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-2wcv.html

Verkoop aan mijquote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb nog steeds 2 ongeopende conan exemplaren thuis liggen

Jezus, ik begin oud en seniel te wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is een paar posts hierboven al gemeld, wel op blijven letten
 Thanks
 Thanks  

De ene is voor een vriend en de ander wil ik zelf nog eens proberenquote:

Als je er mee klaar bent dan een keerquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
De ene is voor een vriend en de ander wil ik zelf nog eens proberen

Nee, geen splitscreen. Wel briljant spel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
WTF
Heeft zeker geen splitscreen of wel?

Heb je dat ding in de magnetron gelegd ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand nog een website die goedkoop controllers aanbied? Met m'n oude is een "ongelukje" gebeurd
[ afbeelding ]

Hey, ik heb dit gedaan. En het leek goed te gaan maar de xbox kan geen verbinding maken.quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef Janteh het volgende:
Bij Je Netwerk Centrum kies je voor beheer netwerkverbindingen (oid, ik heb een engelse vista) en dan kies je voor verbindingsbrug als je op je rechtermuisknop klikt bij de LAN verbinding

Kan je niet bij microsoft proberen om een nieuwe te krijgen? De mijne was ook door mijn eigen schuld kapot gegaan (eerlijk tegen ze verteld) en ze waren zo coulant om gratis een nieuwe te sturen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]

Microsoft heeft een zeer coulante return policy wat dat betreft. Heb zelf de xbox360 controller gebruikt bij de pc en een soortgelijk probleem gehad. Kreeg direct een nieuwe opgestuurd, binnen 3 dagen kon ik weer gamenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan je niet bij microsoft proberen om een nieuwe te krijgen? De mijne was ook door mijn eigen schuld kapot gegaan (eerlijk tegen ze verteld) en ze waren zo coulant om gratis een nieuwe te sturen.

Wie weet heb je het zelfde
 Wie weet heb je het zelfde  

bijna weer de moeite waard :pquote:Op woensdag 17 december 2008 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shaun White Snowboarding ¤ 25,49
http://www.play.com/Games(...)oarding/Product.html

Met de normale versie ben je gauw al zo'n 100uur zoet, dus ik denk dat dat wel genoeg is, je kan altijd later de uitbreidingen erbij halen (al ben je dan uiteindelijk wel duurder uit maargoed)quote:Op woensdag 17 december 2008 10:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik wil voor m'n vriendin nog een extra kerstcadeautje kopen en ik zat te denken aan Elder Scrolls IV, omdat ze dat soort games altijd wel leuk vind. Nu zag ik de normale editie liggen voor 20 euro en de 'game of the year edition' (met uitbreidingen) voor circa 40 euro. Zijn die uitbreidingen de extra 20 euro waard of kan ze met de normale editie ook goed uit de voeten? Het gaat om een klein extra cadeautje, dus 40 euro is wel weer wat veel.

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |