Doaune kijkt niet meer naar kleine bedragen dacht ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef -SG- het volgende:
Ja en dan zeker mijn spel niet krijgen omdat alles bij de doaune ligt![]()
.
Nee deze sla ik eventjes over.
Nog wel, schijnt dat ze vanaf 1 december relaxed gaan doen, maar ik heb het nog niemand zien bevestigen met een betrouwebare bron...quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Doaune kijkt niet meer naar kleine bedragen dacht ik.
Alstuquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog wel, schijnt dat ze vanaf 1 december relaxed gaan doen, maar ik heb het nog niemand zien bevestigen met een betrouwebare bron...
Als je UPS verzending doet ja, als je normale verzending kiest is die kans gering.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef -SG- het volgende:
Ja en dan zeker mijn spel niet krijgen omdat alles bij de doaune ligt![]()
.
Nee deze sla ik eventjes over.
Far Cry 2 = Ubisoft = immer regiovrij.quote:
Waar was dat? Kan er alleen vinden die vanaf 60e bieden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Als je UPS verzending doet ja, als je normale verzending kiest is die kans gering.
Overigens ben je op eBay altijd nog net ff goedkoper uit, heb vandaag Far Cry 2 besteld voor ¤34 incl verzenden.
Hier bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:06 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Waar was dat? Kan er alleen vinden die vanaf 60e bieden.
Ik zie alleen Xboxen met Indiana Jones en Kungfu Panda.. geen GoW erbij. Of is dit nog een oude (betere) aanbieding?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:06 schreef Reintji het volgende:
Bij de saturn(050);
Xbox 360 60Gb HDD versie, incl GoW, Lego Indiana Jones en KungFu panda voor ¤189,-
Ik ben er best positief over hoor, je moet ff wachten op je pakketjes maar dan is het ook wel prima daarna!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:30 schreef Lausteen het volgende:
Far Cry 2 voor 25 pond (31 euro) bij Play.com (UK dus geen geouwehoer met douane)
Maar niemand is echt positief over Play toch?
Far Cry 2 | Xbox 360 £39.99 Free Deliveryquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:30 schreef Lausteen het volgende:
Far Cry 2 voor 25 pond (31 euro) bij Play.com (UK dus geen geouwehoer met douane)
Maar niemand is echt positief over Play toch?
Oh ik zie het dat was de PC versiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Far Cry 2 | Xbox 360 £39.99 Free Delivery
...
Hoi,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:50 schreef Lausteen het volgende:
Bij de MM zijn ze sowieso altijd goedkoop. Bij de Bartsmit heb je nu een actie dat je 10% korting krijgt op consoles, maar omdat zij de 'normale' prijzen hanteren zijn ze eigenlijk net zo duur als normaal.
Het Supersize Pack is binnenkort weer eventjes leverbaar, 2e controller + remote + PGR4/GoW voor 230 (gaat uit van de Pro). Goeie deal maar wacht niet te lang, Xboxhome en GCshop hebben m in pre-order staan.
Nee dat is er al af helaasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoi,
Bedankt, krijg je bij deze pro SSP dan nog de 40 euro terug van MS?
Komt deze aanbieding ook ergens in een winkel te liggen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:50 schreef Lausteen het volgende:
Het Supersize Pack is binnenkort weer eventjes leverbaar, 2e controller + remote + PGR4/GoW voor 230 (gaat uit van de Pro). Goeie deal maar wacht niet te lang, Xboxhome en GCshop hebben m in pre-order staan.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:18 schreef Frutsel het volgende:
is Fifa09 ergens al als koopje langsgeweest?
eBay biedt uitkomst, zoals altijd. Blijkbaar hebben ze in India namelijk ook PAL versies.quote:
Jawel, 27,99 euro bij Play.comquote:
Het idee dat de verzending niet verzekerd is zint me niet zo.. UPS schijnt ook geen optie te zijn vanwege gezeik met de douane..quote:Op maandag 3 november 2008 19:37 schreef Janteh het volgende:
Ik heb geen problemen met gamehubs. Vandaag fable 2 binnen gekregen, 10 dagen onderweg geweest met 2 weekenden er tussen. Staan alleen wat chinese karakters extra op de verpakking en het boekje is gedeeltelijk in het chinees maar voor de rest werkt alles prima.
Ik moest wel tekenen bij levering voor de game met die gratis verzending...quote:Op maandag 3 november 2008 20:11 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Het idee dat de verzending niet verzekerd is zint me niet zo.. UPS schijnt ook geen optie te zijn vanwege gezeik met de douane..
das wel goedkoop jaquote:Op maandag 3 november 2008 18:32 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Jawel, 27,99 euro bij Play.com
http://www.play.com/Games(...)Product.html?Cur=258
Weet iemand waar ik Far Cry 2 voor een fatsoenlijke prijs (max 50 euro) kan krijgen? Gamehubs lijkt me niks..
Bol.com zegt 15/11 voor 62.99 euro incl 2 micsquote:Op maandag 3 november 2008 18:14 schreef w00h00 het volgende:
En van me vriendin moest ik vragen, wanneer lips te koop is in Nederland.![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das wel goedkoop ja
weet alleen nie of ie overal te spelen is? PAL/NTSC?
heb um besteldquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PAL dus.
Let er zelf eigenlijk niet op als ik bij play.com bestel, ze doen het altijd.
Die laatste, thnxquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:24 schreef Khadgar het volgende:
Gamehubs of Microsoftpointsxbox.com
Microsoft points zijn vaak niet bruikbaar en die paar site's die ze wel hebben zijn niet veel goedkoper als gewoon in de winkel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:31 schreef MasGhibli het volgende:
Zijn die ook in nl bruikbaar?
Heb namelijk eens gelezen dat niet alle, in het buitenland aangeschafte, punten werken?
Anders hebben ze leuke prijsjes
Die MS points van Gamehubs zijn zeker weten goedkoper dan en werken prima. Xbox Live van microsoftpointsxbox.com is fantastisch, zeker toen de dollar laag stond (en ik mijn code gekocht had)quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Microsoft points zijn vaak niet bruikbaar en die paar site's die ze wel hebben zijn niet veel goedkoper als gewoon in de winkel.
Voor een jaar Xbox live is het zeker de moeite waard!
Voor 3euro meer heb je hem in de bundel met viva pinata bij ombouwnederland.nlquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:55 schreef Yankee_One het volgende:
Wow 14 euro voor Forza 2 bij cdwow!
Had de game geleend maar voor zulk geld wil ik em graag in mn eigen collectie hebben
Ik weet vrijwel zeker dat ze de 60gb bedoelen, zou nergens op slaan, een arcade zonder arcadespellen, duurder dan de normale prijs en met de bundelspellen van de proquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:33 schreef Reintji het volgende:
Print en zetfouten voorbehouden.
Viva Pinataquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Voor 3euro meer heb je hem in de bundel met viva pinata bij ombouwnederland.nl
Saturn 050: GoW2 44,-
Vage aanbieding staat er ook nog bij: xbox pro met 256mb kaartje incl kf panda en lego ij. 175eu (na cashback). Alles wijst naar een pro maar er staat niet bij dat er een HDD bij zit. Stelletje sukkels daar ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |