Ik weet niet of dat streamen alleen met de premium kan maar als je een 360 gaat kopen, koop dan in ieder geval de premium, een hardeschijf is echt onmisbaar als je demo's en trailers wil downloaden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:47 schreef RacerDKB het volgende:
Waar ga ik goedkoop een xbox 360 premium scoren?
Laatst was ie 333 euro bij de Media Markt, en is de premium met dat gebeuren dat je video en geluid via de computer kan streamen?
De core nam ik sowieso al nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat streamen alleen met de premium kan maar als je een 360 gaat kopen, koop dan in ieder geval de premium, een hardeschijf is echt onmisbaar als je demo's en trailers wil downloaden.
PGR3, Kameo en Dead or Alive 4 zijn daar ook te koop voor dezelfde prijs en nog veel meer goedkopere games.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Viva Pinata - 18 euro incl. verzendkosten bij dvdcrave
Er gaat 10% eraf met klantenkaart. Nummer daarvan wordt binnen 2 dagen gemaild.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dynabyte heeft in de koopjeshoek (https://www.dynabyte.nl/bargains.php) Quake 4, Tony Hawk en Gun voor 9.99 staan. Ik heb zelf Quake 4 besteld op zondag; dinsdag in huis. Let op: er moet getekend worden voor ontvangst.
Goede post, heb nu ook Quake 4 besteldquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dynabyte heeft in de koopjeshoek (https://www.dynabyte.nl/bargains.php) Quake 4, Tony Hawk en Gun voor 9.99 staan. Ik heb zelf Quake 4 besteld op zondag; dinsdag in huis. Let op: er moet getekend worden voor ontvangst.
Graag gedaan johquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Goede post, heb nu ook Quake 4 bestelddank
![]()
Alle beetjes helpen.quote:
klopt , stond er ook bij vermeld.. nouja zolang het te spelen isquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Graag gedaan johik heb het idee dat het restantjes uit de winkel zijn die ze verkopen. Mijn Quake 4 had splinternieuwe discs en het hoesje zag er inderdaad uit alsof het al door heel wat handjes is gegaan.
Gewoon goed. Open er anders een topic over.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:29 schreef Sieusc het volgende:
hebben jullie eigenlijk weleens bij play.com of play-asia.com besteld? Zo ja, wat is je mening erover?
Nog nooit en heb al veel besteld. Sowieso nog nooit problemen gehad met de douane met welke webshop dan ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:03 schreef Darow het volgende:
en met de douane? Nooit problemen gehad?
Thanks!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:42 schreef Black-Hole het volgende:
Play.com summer sale
Dirt ¤ 38,99
NBA Street Homecourt ¤ 38,99
RS Vegas: ¤ 27,99
CoD 3 ¤ 27,99
En nog veel meer koopjes: http://www.play.com/Games/Xbox360/3-/2418/2-/MicroSite.html?site=summersale07&page=promo&cur=258
Heb hem binnen en hij ziet er perfect uit! Helemaal niets mis met de cd's, doosje , boekjes.. lijkt zo goed als nieuwquote:
Iemand ervaring met dit bedrijfje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Viva Pinata - 18 euro incl. verzendkosten bij dvdcrave
Ja tijdje terug Pink Floyd - P.U.L.S.E DVD daar gekocht. Netjes verstuurd en zonder douanekosten aangekomen.quote:
Voorstad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:57 schreef Leonos het volgende:
En moet ik dan met UPS of Priority Air Mail?
En wat is een suburb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |