Nu voor 34,99 bij Play.comquote:Op maandag 8 december 2008 17:07 schreef ChickenMan het volgende:
Niemand een leuke prijs voor FIFA 09 gezien?
YESSSSSSSSSquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Nu voor 34,99 bij Play.com
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5501242/FIFA-09/Product.html
Ja jij jaquote:Op woensdag 10 december 2008 09:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik?
Fable 2 staat er nog voor 41,99 op bij Play.
Ik zit ook nog steeds te wachten op die giga-fable aanbieding..quote:Op woensdag 10 december 2008 09:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik?
Fable 2 staat er nog voor 41,99 op bij Play.
op game.co.uk en game.co.uk is die ongeveer 30 euro omgerekend, ik weet alleen niet hoe het daar zit met betaling (creditcard ofzo) en verzendkosten.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:25 schreef IedeK. het volgende:
Iemand die weet waar Mirror's Edge het goedkoopst is?
Volgens mij is de startdatum 4 of 5 jaar voor de verloop datum.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik krijg van Play.com een mail terug dat mijn creditcard niet geaccepteerd wordt. Dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik geen "start date" op mijn creditcard (Mastercard) heb staan, alleen maar een expiry date. Omdat het een verplicht veld is, heb ik de startdatum 2 jaar voor de verloopdatum gezet. Maar blijkbaar werkt dit niet. Heeft iemand hier ervaring mee?
Was dat een actie of een misdruk?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zit te wachten op weer zo actie als Conan voor 5 euro bij FRS
Dat vind ik nog eens leuke aanbiedingen.
Het is wel een leuk spel. Niet veel bijzonders maar wel een grappig spelletje.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb nog steeds 2 ongeopende conan exemplaren thuis liggen
Ninja Gaiden Black (xbox original) is waarschijnlijk beter....quote:Op donderdag 11 december 2008 21:13 schreef MaxPower het volgende:
18,50 voor Devil May Cry 4 bij Play.
http://www.play.com/Games(...)y-Cry-4/Product.html
Aanradertje of is er een recentere/betere/leukere hack&slash game?
Als je van veel doodgaan houd gelijk halenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:58 schreef neo2000 het volgende:
Is Ninja Gaiden 2 eigenlijk ook goed..? Lees nml verschillende reviews. Zag gisteren nml dat die hier en dar ook al voor 40 in de winkels ligt, en verwacht eigenlijk dat deze binnenkort nog wel verder in prijs gaat zakken..
Zag overigens gisteren in verschillende shops (o.a. Dixons en Bart Smit) voor nog geen 20 euro "the darkness" liggen.
Ik persoonlijk vond Ninja Gaiden 2 wel leuk maar het word gauw eentonig en een beetje saai,quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Als je van veel doodgaan houd gelijk halen![]()
De combos en wapens zijn echt vet, maar de onmogelijke camera is wel een heel groot nadeel van dat spel, als je hem goedkoop kan halen zou ik het zeker doen.
Vind je 43 euro leuk?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:46 schreef Frutsel het volgende:
iemand COD V al voor een leuke prijz gezien?
In de (volle) 360 versie die ik behoorlijk veel al heb gespeeld ben ik nog nooit een framedrop of ander probleem tegen gekomen. Van de ps3 versie heb ik alleen de demo kort gespeeld maar daar zaten echt veel framerate problemen in, constant wat lager en best vaak een grotere drop. In de lange tijd dat ik de 360demo heb gespeeld ben ik dat nog niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mirror's Edge voor 28 euro bij play.com.
Welke versie van Mirror's Edge is trouwens beter? De PS3 versie of de 360 versie? heeft een van beide versies problemen ofzo?
Kostte bij mij nog best veel moeite om aan de praat te krijgen, maar dat was dan ook met een brakke laptop.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Palmboom313 het volgende:Laptop om internet te delen werkt echt perfect
das beter dan die 49 euro voor zon wifi ding
nu alweer 47?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mirror's Edge voor 28 euro bij play.com.
Welke versie van Mirror's Edge is trouwens beter? De PS3 versie of de 360 versie? heeft een van beide versies problemen ofzo?
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Laptop om internet te delen werkt echt perfect
das beter dan die 49 euro voor zon wifi ding
Heb wel eens manga gekocht via Playtrade, en dat was gewoon in orde. Gewoon eentje uitzoeken waar bij staat 'new' en wellicht zelfs 'sealed'.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:50 schreef IedeK. het volgende:
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/3432985/Mirror-Edge/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0&cpage=1
Is dit playtrade een beetje betrouwbaar?
Iemand ervaring mee?
Omdat ie uitverkocht is?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb wel eens manga gekocht via Playtrade, en dat was gewoon in orde. Gewoon eentje uitzoeken waar bij staat 'new' en wellicht zelfs 'sealed'.
Maar waarom zou je mirror's edge via play-trade kopen, wanneer hij nu nieuw bij play.com veel goedkoper is!?
Lees maar staat het stap voor stap hoe je het moet doen:quote:
Thanx man!quote:Op zondag 14 december 2008 01:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Lees maar staat het stap voor stap hoe je het moet doen:
http://www.instructables.(...)x-360-wireless-adap/
WTFquote:Op maandag 15 december 2008 11:13 schreef MaxPower het volgende:
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5215413/Pure/Product.html
Pure voor 14 euro is volgens mij wel een leuke deal.
Hoe komt iedereen toch aan die europrijzen? Ik zie alleen ponden staan...quote:Op maandag 15 december 2008 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.play.com/Games(...)-Persia/Product.html
Prince of Persia voor ¤ 25,49!
Klik rechts bovenin op het eurotekentje en *poef*, europrijzen.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch aan die europrijzen? Ik zie alleen ponden staan...
Ik heb een pond >>> euro calculatortje in mn hoofd ziten. Vet he.quote:Op maandag 15 december 2008 12:54 schreef Merovingian het volgende:
Hoe komt iedereen toch aan die europrijzen? Ik zie alleen ponden staan...
quote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Klik rechts bovenin op het eurotekentje en *poef*, europrijzen.
Helaas, ik snap er geen fuck van.quote:Op zondag 14 december 2008 01:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Lees maar staat het stap voor stap hoe je het moet doen:
http://www.instructables.(...)x-360-wireless-adap/
Mijn eerste bestelling bij Play.comquote:Op maandag 15 december 2008 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.play.com/Games(...)-Persia/Product.html
Prince of Persia voor ¤ 25,49!
Ga maar uit van 2 à 2,5 weekquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mijn eerste bestelling bij Play.com![]()
Nu afwachten hoe lang de levertijd is...
Maar het is een kerstcadeautje voor mezelfquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:23 schreef christvs het volgende:
[..]
Ga maar uit van 2 à 2,5 week. Ze zijn heel goedkoop maar hun verzending zuigt echt!
Start date is helemaal geen verplicht veld... Ik heb geen startdate ingevuld en kon gewoon verder met registreren. Heb ook een mastercard, net eerste bestelling geplaatst. Eens afwachten of ik een mail krijg dat mijn card niet geaccepteerd wordt...quote:Op donderdag 11 december 2008 10:12 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik krijg van Play.com een mail terug dat mijn creditcard niet geaccepteerd wordt. Dit ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik geen "start date" op mijn creditcard (Mastercard) heb staan, alleen maar een expiry date. Omdat het een verplicht veld is, heb ik de startdatum 2 jaar voor de verloopdatum gezet. Maar blijkbaar werkt dit niet. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ongeveer 5 werkdagenquote:Op dinsdag 16 december 2008 07:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mijn eerste bestelling bij Play.com![]()
Nu afwachten hoe lang de levertijd is...
WTFquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:15 schreef kleenex het volgende:
Midnight Club: Los Angeles 13 euro incl. verzending
http://www.play.com/Games(...)troller/Product.htmlquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand nog een website die goedkoop controllers aanbied? Met m'n oude is een "ongelukje" gebeurd
[ afbeelding ]
Is een paar posts hierboven al gemeld, wel op blijven lettenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Midnight Club LA voor ongeveer 14 euro bij play-asia.com
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-2wcv.html
Verkoop aan mijquote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb nog steeds 2 ongeopende conan exemplaren thuis liggen
Jezus, ik begin oud en seniel te wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is een paar posts hierboven al gemeld, wel op blijven letten
De ene is voor een vriend en de ander wil ik zelf nog eens proberenquote:
Als je er mee klaar bent dan een keerquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
De ene is voor een vriend en de ander wil ik zelf nog eens proberen
Nee, geen splitscreen. Wel briljant spel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
WTF
Heeft zeker geen splitscreen of wel?
Heb je dat ding in de magnetron gelegd ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand nog een website die goedkoop controllers aanbied? Met m'n oude is een "ongelukje" gebeurd
[ afbeelding ]
Hey, ik heb dit gedaan. En het leek goed te gaan maar de xbox kan geen verbinding maken.quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef Janteh het volgende:
Bij Je Netwerk Centrum kies je voor beheer netwerkverbindingen (oid, ik heb een engelse vista) en dan kies je voor verbindingsbrug als je op je rechtermuisknop klikt bij de LAN verbinding
Kan je niet bij microsoft proberen om een nieuwe te krijgen? De mijne was ook door mijn eigen schuld kapot gegaan (eerlijk tegen ze verteld) en ze waren zo coulant om gratis een nieuwe te sturen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:34 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Microsoft heeft een zeer coulante return policy wat dat betreft. Heb zelf de xbox360 controller gebruikt bij de pc en een soortgelijk probleem gehad. Kreeg direct een nieuwe opgestuurd, binnen 3 dagen kon ik weer gamenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:04 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan je niet bij microsoft proberen om een nieuwe te krijgen? De mijne was ook door mijn eigen schuld kapot gegaan (eerlijk tegen ze verteld) en ze waren zo coulant om gratis een nieuwe te sturen.
bijna weer de moeite waard :pquote:Op woensdag 17 december 2008 10:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shaun White Snowboarding ¤ 25,49
http://www.play.com/Games(...)oarding/Product.html
Met de normale versie ben je gauw al zo'n 100uur zoet, dus ik denk dat dat wel genoeg is, je kan altijd later de uitbreidingen erbij halen (al ben je dan uiteindelijk wel duurder uit maargoed)quote:Op woensdag 17 december 2008 10:58 schreef Nielsch het volgende:
Ik wil voor m'n vriendin nog een extra kerstcadeautje kopen en ik zat te denken aan Elder Scrolls IV, omdat ze dat soort games altijd wel leuk vind. Nu zag ik de normale editie liggen voor 20 euro en de 'game of the year edition' (met uitbreidingen) voor circa 40 euro. Zijn die uitbreidingen de extra 20 euro waard of kan ze met de normale editie ook goed uit de voeten? Het gaat om een klein extra cadeautje, dus 40 euro is wel weer wat veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |