Het is wel een leuk spel. Niet veel bijzonders maar wel een grappig spelletje.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb nog steeds 2 ongeopende conan exemplaren thuis liggen
Ninja Gaiden Black (xbox original) is waarschijnlijk beter....quote:Op donderdag 11 december 2008 21:13 schreef MaxPower het volgende:
18,50 voor Devil May Cry 4 bij Play.
http://www.play.com/Games(...)y-Cry-4/Product.html
Aanradertje of is er een recentere/betere/leukere hack&slash game?
Als je van veel doodgaan houd gelijk halenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:58 schreef neo2000 het volgende:
Is Ninja Gaiden 2 eigenlijk ook goed..? Lees nml verschillende reviews. Zag gisteren nml dat die hier en dar ook al voor 40 in de winkels ligt, en verwacht eigenlijk dat deze binnenkort nog wel verder in prijs gaat zakken..
Zag overigens gisteren in verschillende shops (o.a. Dixons en Bart Smit) voor nog geen 20 euro "the darkness" liggen.
Ik persoonlijk vond Ninja Gaiden 2 wel leuk maar het word gauw eentonig en een beetje saai,quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Als je van veel doodgaan houd gelijk halen![]()
De combos en wapens zijn echt vet, maar de onmogelijke camera is wel een heel groot nadeel van dat spel, als je hem goedkoop kan halen zou ik het zeker doen.
Vind je 43 euro leuk?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:46 schreef Frutsel het volgende:
iemand COD V al voor een leuke prijz gezien?
In de (volle) 360 versie die ik behoorlijk veel al heb gespeeld ben ik nog nooit een framedrop of ander probleem tegen gekomen. Van de ps3 versie heb ik alleen de demo kort gespeeld maar daar zaten echt veel framerate problemen in, constant wat lager en best vaak een grotere drop. In de lange tijd dat ik de 360demo heb gespeeld ben ik dat nog niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mirror's Edge voor 28 euro bij play.com.
Welke versie van Mirror's Edge is trouwens beter? De PS3 versie of de 360 versie? heeft een van beide versies problemen ofzo?
Kostte bij mij nog best veel moeite om aan de praat te krijgen, maar dat was dan ook met een brakke laptop.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Palmboom313 het volgende:Laptop om internet te delen werkt echt perfect
das beter dan die 49 euro voor zon wifi ding
nu alweer 47?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
Mirror's Edge voor 28 euro bij play.com.
Welke versie van Mirror's Edge is trouwens beter? De PS3 versie of de 360 versie? heeft een van beide versies problemen ofzo?
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Laptop om internet te delen werkt echt perfect
das beter dan die 49 euro voor zon wifi ding
Heb wel eens manga gekocht via Playtrade, en dat was gewoon in orde. Gewoon eentje uitzoeken waar bij staat 'new' en wellicht zelfs 'sealed'.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:50 schreef IedeK. het volgende:
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/3432985/Mirror-Edge/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0&cpage=1
Is dit playtrade een beetje betrouwbaar?
Iemand ervaring mee?
Omdat ie uitverkocht is?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb wel eens manga gekocht via Playtrade, en dat was gewoon in orde. Gewoon eentje uitzoeken waar bij staat 'new' en wellicht zelfs 'sealed'.
Maar waarom zou je mirror's edge via play-trade kopen, wanneer hij nu nieuw bij play.com veel goedkoper is!?
Lees maar staat het stap voor stap hoe je het moet doen:quote:
Thanx man!quote:Op zondag 14 december 2008 01:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Lees maar staat het stap voor stap hoe je het moet doen:
http://www.instructables.(...)x-360-wireless-adap/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |