Ow sorry, dan haal ik het weg...quote:
http://www.play.com/HOME/HOME/3-/245082/2-/Promo.htmlquote:Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Waar staat het dan? Ik zie FC2 en TFU er nog gewoon staan voor 55,-
GTA IV inmiddels ook, weet allen niet wat de reguliere prijs daar op dit moment van is.quote:Op maandag 1 december 2008 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ow sorry, dan haal ik het weg...
Anyway, Far Cry 2 en The Force Unleashed staan er ook tussen. Persoonlijk denk ik dat ik Bioshock voor de PS3 aanschaf.
Ik zie hem er nergens tussen staan voor die prijs. irritant aan play.com, dat ze dan ook nog de 'standaard prijs' blijkbaar nog steeds weergeven. Vond de demo wel leuk, dus voor die prijs is het wel grappig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef christvs het volgende:
Lego Batman voor circa 18 ,- inclusief verzenden!
Weekly special.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006281243/index.htmlquote:Op woensdag 3 december 2008 14:23 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. ik zit eraan te denken om toch ook maar (eindelijk) een xbox 360 te kopen.. Alleen zijn er nu geen leuke value-for-money packs uit.. Dwz, leuke packs i.c.m. leuke games. is voornamelijk erg kiddy wat er bij de bundels zit, of er zit een aardige titel bij en zit er weer geen hdd bij de xbox. Op eentje na dan, de Supersize pack.. Kan deze alleen niet echt meer vinden online. Iemand de supersize pack in real life gespot? En misschien ook wel interessant; geldt de MS cashback aktie ook voor deze pack?
Ik heb een supersizepack gekocht en daar zat zeker een cashback bijquote:Op woensdag 3 december 2008 14:23 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. ik zit eraan te denken om toch ook maar (eindelijk) een xbox 360 te kopen.. Alleen zijn er nu geen leuke value-for-money packs uit.. Dwz, leuke packs i.c.m. leuke games. is voornamelijk erg kiddy wat er bij de bundels zit, of er zit een aardige titel bij en zit er weer geen hdd bij de xbox. Op eentje na dan, de Supersize pack.. Kan deze alleen niet echt meer vinden online. Iemand de supersize pack in real life gespot? En misschien ook wel interessant; geldt de MS cashback aktie ook voor deze pack?
Mooie prijs, dat zeker.. Alleen.. Om heel eerlijk te zijn lijkt far cry mij niet echt heel goed eigtenlijk.. En GTA4, tsjah.. Ik had het over het algemeen vrij snel gehad met GTA games.. Dus vandaar de supersize pack.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006281243/index.html
Welke games erbij..? GoW en Project Gotham Racing erbij neem ik aan?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb een supersizepack gekocht en daar zat zeker een cashback bijnet op de post gedaan.
Ja. En Kungfu Panda en Lego Indiana Jones ook nog..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef neo2000 het volgende:
Welke games erbij..? GoW en Project Gotham Racing erbij neem ik aan?
Dan kan je die game toch verkopen op marktplaats?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef neo2000 het volgende:
Mooie prijs, dat zeker.. Alleen.. Om heel eerlijk te zijn lijkt far cry mij niet echt heel goed eigtenlijk.. En GTA4, tsjah.. Ik had het over het algemeen vrij snel gehad met GTA games.. Dus vandaar de supersize pack.Thanks voor de reaktie iig, zal xboxhome ook eens mailen..
Okido, thanks..!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja. En Kungfu Panda en Lego Indiana Jones ook nog..
Ja, dat kan, alleen heb ik het niet zo op marktplaats gedoe..quote:Op donderdag 4 december 2008 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kan je die game toch verkopen op marktplaats?
Hier op het forum heb je een hele mooie game ruil/verkoop scenequote:Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef neo2000 het volgende:
Ja, dat kan, alleen heb ik het niet zo op marktplaats gedoe..Thanks anyways..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |