Ja dat mag ik hopen. Dat geeft maar geld uit!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Troost je Viev, ik ben na de Rome-trip en de vliegtickets ook blut
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:49 schreef Vivi het volgende:
Irl vinden de meeste blond toch leuker, ik word een beetje " plane" met bruin haar.
hihiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, PF, je bent niet de enige die grappige fouten maakt in het Engels
Zat net even terug te lezen...
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!?
Plane betekent wel vlak oid. Maar dan van een oppervlak, zoiets. Vlak, saai, gewoon als in een persoon oid is idd plain.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh dan is het vast plainIk las er overheen
Hoi nieuweling (ja toch?)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:17 schreef kaasplankje het volgende:
Pyama klinkt als een of ander bergdorpje in Verweggistan![]()
btw viriel? ik?mwah
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k ga slank de herfst in, toch teeveepee hier want ik moet wat beter op mijn voeding letten ivm met wedstrijddoelen volgend jaar
PF'je! Doe eens aardig!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij hebt een dunne onderbuik en een wat dikkere bovenbuikEn wat doe je hier, ga eens weg.
Je snapt het niet, dat is iets andersquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mensen wegsturen is niet aardig.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij hebt een dunne onderbuik en een wat dikkere bovenbuikEn wat doe je hier, ga eens weg.
Ow..plain! PLAIN!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, PF, je bent niet de enige die grappige fouten maakt in het Engels
Zat net even terug te lezen...
[..]
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!?
Ik las: Eerst tientallen resten coke verzamelen van de vloerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga eensch opruimen. Eerst tientallen flessen coke zero verzamelen van de vloer
.
.
Nee, met m'n voorraad coke spring ik wel iets zuiniger omquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik las: Eerst tientallen resten coke verzamelen van de vloer.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga (als m'n kamer op is geruimd) mezelf wel filmen tijdens push ups
Fanta light!quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:15 schreef conleche het volgende:
...........en heeft een beetje spijt dat ze het herhaaldelijk aanbod van Greys heeft afgeslagen om het samen te doen, schrijft op st. nicolaaslijstje: 1 afwasmachine
Dat is niet erg logisch. Je zou nu helemáál iets tegen gestolen fietsen moeten hebben, aangezien je weet hoe kut het voelt als iemand je fiets steelt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en op zich heb ik niks tegen gestolen fietsen nu mijne eenmaal gestolen is![]()
Mja, tis maar hoe je het bekijkt. Veel mensen zien fietsen als publiek eigendom. Ze redeneren als volgt: mijn fiets wordt gejat, ik jat een fiets van een ander, die ander jat weer een fiets van een ander etc etc. Uiteindelijk heeft iedereen dan wel een fiets, alleen niet z'n eigenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is niet erg logisch. Je zou nu helemáál iets tegen gestolen fietsen moeten hebben, aangezien je weet hoe kut het voelt als iemand je fiets steelt.
Thanks voor het goede idee, ik ga nu gedroogde abrikozen snoepenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:32 schreef Isegrim het volgende:
Door jullie schuld heb ik nu onwijs veel trek in roti.
Vanavond maak ik Marokkaans lamsvlees met gedroogde abrikozen.
Het verbaasde me inderdaad ook hoeveel mensen dat maar normaal vindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, tis maar hoe je het bekijkt. Veel mensen zien fietsen als publiek eigendom. Ze redeneren als volgt: mijn fiets wordt gejat, ik jat een fiets van een ander, die ander jat weer een fiets van een ander etc etc. Uiteindelijk heeft iedereen dan wel een fiets, alleen niet z'n eigen.
Maar dat is ook niet mijn pakkie an, nee.
De waarheid is: ik heb tegenwoordig geen idee meer! 2ehandsfietsen bij winkels zijn enorm duur, vanaf 200 euro of zo, voor hetzelfde geld heb je bij de HEMA of MAKRO een gloedje nieuwe. (dat is waar ik nu mijn fietsen vandaan heb.) Vroegah kocht ik ze wel op straat voor een paar tientjes en dan beschilderde ik ze direct, zodat ze hem niet zouden jatten. Maar ik weet eiks niet of junken nog wel veel fietsen stelen, ik zie nu veel betere fietsen dan vroeger, toen reed ook iedereen zonder licht enzo. Ewelina zal het je misschien beter kunnen vertellen, want die is nog student en dan weet je veel beter wat er speelt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey conleche!
Ik heb een fiets nodig in Amsterdam (en eigenlijk nog 1 voor hier, maar ik begin maar met 1)
heb jij enig idee waar ik die cheap kan krijgen (jaaa op de dam voor een tientje)
en al zou ik het liefst 10 euro uitgeven, of 20 of 30.. maar die fiets moet wel heel even mee kunnen
en op zich heb ik niks tegen gestolen fietsen nu mijne eenmaal gestolen ismaar dat is niet zo netjes!!
dus weet jij een zaakje/zaakjes met goedkope fietsen?
gewoon een grote damesfiets (evt heren) en liever niet zo een wazig oma model....
nou dat was mijn vraag
Het is meer dat het kudt voelt om weer 700 euro aan een fiets uit te gevenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is niet erg logisch. Je zou nu helemáál iets tegen gestolen fietsen moeten hebben, aangezien je weet hoe kut het voelt als iemand je fiets steelt.
Echt je eigen fiets?? Of alleen hetzelfde type?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zag mijn gestolen fiets @ MP voor 400. En ik wou hem ik wou hem
Ja, die zijn alleen na twee jaar verroest. Ik heb een tweedehands Gazelle en die kostte me ¤ 125,00 maar die gaat nog wel minstens tien jaar mee...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
De waarheid is: ik heb tegenwoordig geen idee meer! 2ehandsfietsen bij winkels zijn enorm duur, vanaf 200 euro of zo, voor hetzelfde geld heb je bij de HEMA of MAKRO een gloedje nieuwe.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
absoluut!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, die zijn alleen na twee jaar verroest. Ik heb een tweedehands Gazelle en die kostte me ¤ 125,00 maar die gaat nog wel minstens tien jaar mee...
Fietsen onder de vijftig euro zijn heus wel te krijgen. Let op advertenties die bij de supermarkt hangen / Marktplaats / de (rommel)markt.
* herinnert zich Camel Trophy reclame van 100 jr geleden:* "Want in de jungle leer je elkaar pas echt kennen! De één is één bonk spieren, de ander puur brein...!"quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF'je! Doe eens aardig!.
Volgens mij is hij één bonk spieren hoor.
Kijk dat zoek ik! Alleen kut dat het iemand anders fiets isquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:08 schreef SHE het volgende:
Ik doe allang niet meer aan goed geld voor fietsen uitgeven.
Hier in Utrecht verdwijnen ze sneller dan het licht. We staan nu al op 5 gestolen fietsen in 2 jr.
Ze worden hier met slot en al meegenomen en anders gestript![]()
Ik heb nu een fiets gekocht van een sjunk, voor 15 euro en een half pakje sigaretten ( die moest ik betalen voor het slot )
Complete fiets, met achteruitraprem en dik slot van Axa.
Zolang ze mijn fietsen blijven jatten, blijf ik ze bij junkies kopen. Met een beetje mazzel kan ik dan ooit al mijn fietsen terugkopen
Dikke lul en drie bier!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat echt te triest voor woorden, SHE.Zo ben je medeschuldig aan het feit dat er zoveel fietsen gejat worden.
Duh, je houd het systeem wel in stand zo, er zijn maar een handjevol junks die fietsen jatten in dat dorp van jequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Dikke lul en drie bier!
Ik ga me daar even leuke fietsen kopen om vervolgens het jatten te faciliteren.
Nee hoor, ik koop gewoon mijn eigen fietsen terug.
Ik ben helemaal niet medeschuldig. Ik heb voor mijn eigen fietsen betaald, de dief is de enige die dat niet doet.
Duh geen Einsteinquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
* herinnert zich Camel Trophy reclame van 100 jr geleden:* "Want in de jungle leer je elkaar pas echt kennen! De één is één bonk spieren, de ander puur brein...!"![]()
Wat zou kaasplankje zijn?
Ja, het is lullig, maar zo werkt dat nou eenmaal in De Grote Stad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat echt te triest voor woorden, SHE.Zo ben je medeschuldig aan het feit dat er zoveel fietsen gejat worden.
Flikker toch op. Daar kan ik me echt heel erg kwaad om maken. Ik woon ook in "De Grote Stad". Mijn fiets is nog nooit gejat gelukkig, maar als dat wel gebeurt, ga ik gewoon naar een fietshandel en koop ik een tweedehands fiets. Je zult mij nooit en te nimmer een fiets zien kopen bij een junk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het is lullig, maar zo werkt dat nou eenmaal in De Grote Stad.
Dan kun je wel principieel gaan doen, maar daar schiet je geen sodemieter mee op. Survival of the fittest!
Sure, want fietsen worden alleen voor de verkoop gejatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duh, je houd het systeem wel in stand zo, er zijn maar een handjevol junks die fietsen jatten in dat dorp van jeBeter doe je net alsof je een fiets wil kopen, en dan vermoord je gewoon de junk
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het is lullig, maar zo werkt dat nou eenmaal in De Grote Stad.
Dan kun je wel principieel gaan doen, maar daar schiet je geen sodemieter mee op. Survival of the fittest!
Flikker zelf opquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Flikker toch op. Daar kan ik me echt heel erg kwaad om maken. Ik woon ook in "De Grote Stad". Mijn fiets is nog nooit gejat gelukkig, maar als dat wel gebeurt, ga ik gewoon naar een fietshandel en koop ik een tweedehands fiets. Je zult mij nooit en te nimmer een fiets zien kopen bij een junk.
Mijn beredenering is zo slecht nog niet, want die dronken studenten, door mensen die hun eigen fiets kwijt zijn, opgeschoten jeugd en zogenaamde brave huisvaders hadden geen fiets gejat als die er nog gestaan had. Jou drugsverslaafde fietsenleverancier staat aan het begin van deze misdaadspiraalquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Sure, want fietsen worden alleen voor de verkoop gejat
Die worden gejat door dronken studenten, door mensen die hun eigen fiets kwijt zijn, door opgeschoten jeugd en zelfs door zogenaamde brave huisvaders.
Als jij denkt dat je het systeem onderuit haalt door niet meer van junks te kopen, dan gaat er iets niet goed in je beredenering
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Goodbye het volgende:
Dus. Mijn vriend komt thuis met een gegrilde kip van de poelier (voor morgen).
![]()
![]()
![]()
Hoe maak ik zo'n ding in hemelsnaam klaar en is het wel een beetje slankproof?Advies gevraagd!
Boeien of het slankproof is, alsof het leven alleen maar daar om draaitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe, tsjek mijn geheel ontopic vraag eens![]()
[..]
Ehm..een gegrilde kip is al klaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm..een gegrilde kip is al klaar
Die moet je opwarmen.
Ik zou hem wel lekker vandaag gaan opeten, want een reeds gegrilde kip die een dag later wordt opgewarmd smaakt als rubber.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij is toch al gegrild? In de magnetron proppen en opeten. Of gewoon koud eten.
Jaja dat weet ik. Maar dat kan gewoon in een schaal in de oven en klaar? Of zie ik dan iets dramatisch over het hoofd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm..een gegrilde kip is al klaar
Die moet je opwarmen.
Ja suffie, gewoon opwarmen en kip is low fatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We eten vanavond al ergens anders en de poelier had gezegd dat het nog prima morgen kon..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou hem wel lekker vandaag gaan opeten, want een reeds gegrilde kip die een dag later wordt opgewarmd smaakt als rubber.
(ik koop ook geen gegrilde kippenpoten die al de halve dag in de vitrine hebben gelegen)
Ik heb een zwak voor domme gansjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik lijk wel heerljk dom heMaar ik wil niet dat hij uitdroogt und so
Puh, ik heb anders wel gymnaasiejum gedaan heur!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor domme gansjes![]()
.
Gewoon op schaal in de magnetron.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaja dat weet ik. Maar dat kan gewoon in een schaal in de oven en klaar? Of zie ik dan iets dramatisch over het hoofd?
Zeg, had jij geen zwak voor mij???quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor domme gansjes![]()
.
Ik ben ook blond met pony, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg, had jij geen zwak voor mij???
Misschien als je vaker fietst hoef je ook niet op de wii fitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:40 schreef Miss_S het volgende:
Mijn fiets is ook nog nooit gejat, maar dat komt misschien omdat hij al 8 jaar niet meer uit de garage is geweest(behalve toen we gingen verhuizen)
De mijne liggen hier ook in de oudegracht. Naast alle gejatte fietsen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:39 schreef conleche het volgende:
Mijn fiets is nu al heel lang niet meer gejat: hij is van de Makro en al meer dan 10 jaar oud en nog niet verroest, dus hoewel een Gazelle misschien nóg beter is, zijn de fietsen van mindere merken heus niet per definitie slecht. Sterker nog het is ook weleens andersom: ik heb ooit eens hele dure Raleigh gehad van toen 1200 gulden en die was binnen het jaar helemaal aan gort.
In Belgie heb ik er een van de HEMA en die is 2 jaar oud, maar nog als nieuw. (daar fiets ik overigens wel veel minder op)
Wat betreft het junkenverhaal: vroeger werd er bijna maandelijks wel een fiets van me gejat en ik had geen cent te makken: nou dan is de keus snel gemaakt hoor, dan vliegen je nette principes zó de gracht in.
En wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Misschien als je vaker fietst hoef je ook niet op de wii fit
U bedoelt pyjama denk ik?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn pyama broek is gekrompen in de wasNu wil ik hem overnieuw maar dan goed
Wat er staat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wat wil je hier precies mee zeggen?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik vind je zelf een beetje dom dat je iedereen dom gansje noemt
soms weet je dingen gewoon niet. bijv.
het rookverbod in de horeca
Dat spijt mij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen gamen en fietsen als tijdverdrijf niet echt, sorry
Ik heb een zwak voor de meeste vrouwen in dit topicquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg, had jij geen zwak voor mij???
Ik wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen gamen en fietsen als tijdverdrijf niet echt, sorry
Maar waarom zou je gaan fietsen als je wilt gamen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
* Principessa.Farfallus mompelt iets over het nuttige met het aangename verenigen en iets over indoor sporten en verplaatsing ter besparing van reistijd.
Of zo. Moet ik alles uitleggen hier
srsly!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zijn al 4x naar de supermercado geweest vraag ik elke keer om een zakje amandelen
wil mn m00der dat niet meenemen"ja geen zin in. dus"
Nee ook weer niet zo. Dat is weer te zwart wit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel.
Jij zegt dat je fiets al jaren niet meer uit de garage is geweest en PF zegt dat je Wii-fit niet nodig zou zijn als je eens wat vaker zou fietsen.
Maar goed, ik vind iedereen maar kribbig vandaag. Doe eens lief!
.
hoe wist je dat ik ananas had gehaald?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vis, ijsblokjes en ananas zou ik aanraden!
Evt met wat tabasco
mango, perssinaasappelen en banaan zijn sowieso een goede combi. Voor de rest weet ik 't niet zo goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi
boodschapjes zijn binnen, en de visboer gaan we ook niet meer heen, tenzij de vis goddelijk van smaak blijkt te zijn. Wat een chagrijnen, en hadden ook nog 2 keer de tonijn aangeslagen
Tevens wil ik even jullie advies:
gehaald zijn:
zomerfruit (vries)
mango
banaan
meloen
kiwi
we hebben nog wat perssinaasappelen
en een blender en ijsblokjes: wat is de lekkerste combi?
maar die is voor vanavond als toetjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik ananas had gehaald?
Dan kan ze beter zeggen dat ik dik ben omdat ik niet fietsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel.
Jij zegt dat je fiets al jaren niet meer uit de garage is geweest en PF zegt dat je Wii-fit niet nodig zou zijn als je eens wat vaker zou fietsen.
Maar goed, ik vind iedereen maar kribbig vandaag. Doe eens lief!
.
Ik ga binnenkort een hometrainer en een minilaptop kopen, want dan kan ik tijdens het fietsen op Fok!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom zou je gaan fietsen als je wilt gamen?
Dan zouden we net zo goed al de tijd die we hier op Fok! doorbregen kunnen gaan fietsen.....slaat ook nergens op
Nu leg ik het toch uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom zou je gaan fietsen als je wilt gamen?
Dan zouden we net zo goed al de tijd die we hier op Fok! doorbregen kunnen gaan fietsen.....slaat ook nergens op
Ok, duidelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan kan ze beter zeggen dat ik dik ben omdat ik niet fiets
De Wii fit vind ik leuk net zoals ik een boek lezen leuk vind of een andere hobby, heeft niets met sporten/voortbewegen of wat dan ook te maken
Dacht ik gewoonquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik ananas had gehaald?
Ja maar jij bent ook dik, als je gewoon buiten ging fietsen had je geen hometrainer nodigquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een hometrainer en een minilaptop kopen, want dan kan ik tijdens het fietsen op Fok!
dat is wel alweer een tijdje geledenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
dat was het enige wat ik wou zeggen zonder er een drama van een half topic van te maken
Die zou ik ook nooit durven spelen (sowieso niet als ik alleen ben), kan soms echt een mietje zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Mark is de nieuwe Silent Hill aan het spelen. Dat is zó'n creepy spel. *ril*. Ik wil hem ook nog spelen, maar ik heb het vorige deel niet uitgespeeld, omdat ik hem te eng vond
.
Ik zit elke dag op de fiets buitenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook dik, als je gewoon buiten ging fietsen had je geen hometrainer nodig
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
Ik wilde het net zeggen; wat is iedereen nasty vandaag !
doe lief
Thanks voor de info. Ik laat het nog even afhangen van hoe ik me misdraag gedraag dit weekendquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:52 schreef Laureline het volgende:
@Goodbye, als je echt braaf wil doen moet je het velletje niet opeten.![]()
PF -->quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nu leg ik het toch uitJe hebt toch je indoor fitness school
enn
fietsen kan ook leuk zijn
niet of of
maar ter afwisseling
gewoon, suggestie
en zo
SNAP JE
dat was het enige wat ik wou zeggen zonder er een drama van een half topic van te maken
Ja ik wou eigenlijk zeggen dat je dik was, goed dat je me helpt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan kan ze beter zeggen dat ik dik ben omdat ik niet fiets
De Wii fit vind ik leuk net zoals ik een boek lezen leuk vind of een andere hobby, heeft niets met sporten/voortbewegen of wat dan ook te maken
Nou, dat hoop ik eigenlijk niet. Lijkt me geen zak aan daar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:27 schreef SHE het volgende:
Je gaat zeker en vast naar de hemel Ise !
Jij was toch juist de gene met de home trainer?? Of is dit een sarcastische miss_squote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook dik, als je gewoon buiten ging fietsen had je geen hometrainer nodig
Dat er een weegschaal in zit wist ik eigenlijk niet toen ik hem kocht, maar je speelt er minigames op dus ja voor mij gaat het vooral om het gamenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik wou eigenlijk zeggen dat je dik was, goed dat je me helpt.
Dan heb ik het misschien verkeerd begrepen maaaaar
wii fit is om fit te worden toch? met een weegschaal etciig je poste dat je af was gevallen door dat ding dus ik nam aan dat het de bedoeling was om er dun/fit van te worden.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
doe lief
en wi fit is leuker dan fietsen.
en fietsen kopen van junks mag ook
en goodbye eet verdomme die vellen maar op ook
God
Damnit!!
Nou, ik word er echt kribbig van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel meevallen met dat nastyVolgensmij kan het way erger in een gezelschap vol vrouwen!
Veel plezier met film kijken, dat je vrolijke bui straks invloed mag brengen op het topicquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik word er echt kribbig van.vrolijke bui. Ik ga film kijken, hopelijk komt er dan iets van m'n goede humeur terug
.
PF praat altijd in raadselen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat er een weegschaal in zit wist ik eigenlijk niet toen ik hem kocht, maar je speelt er minigames op dus ja voor mij gaat het vooral om het gamen
Die body tests vind ik wel grappig om te zien maar neem ik sowieso niet serieus
Dus ja dat heb je zeker verkeerd begrepen en zeg de volgende keer gewoon wat je bedoelt dat scheelt een hoop gezeik
Waar jij op doelde, daar doelde ik niet eens op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is wel alweer een tijdje geleden
Dat zal toch wel goed komen, over een uurtje ben ik weer ruim een dag wegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Veel plezier met film kijken, dat je vrolijke bui straks invloed mag brengen op het topic
Ah joh, het is toch helemaal niet jouw schuld!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zal toch wel goed komen, over een uurtje ben ik weer ruim een dag weg
Ik vond het niet zo heel raadselachtig hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
[..]
PF praat altijd in raadselen.
Komt door haar hoge voorhoofd.
Zucht. Ga je nu weer alles op jezelf betrekken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zal toch wel goed komen, over een uurtje ben ik weer ruim een dag weg
Heyquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, het is toch helemaal niet jouw schuld!
Mja ik snapte het wel meteenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat er een weegschaal in zit wist ik eigenlijk niet toen ik hem kocht, maar je speelt er minigames op dus ja voor mij gaat het vooral om het gamen
Die body tests vind ik wel grappig om te zien maar neem ik sowieso niet serieus
Dus ja dat heb je zeker verkeerd begrepen en zeg de volgende keer gewoon wat je bedoelt dat scheelt een hoop gezeik
banaan, sinaasappel, kiwi is wel lekker denk ik. Had je nou ook nog aardbei? Want aardbei ipv kiwi is denk ik ook deliciousquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
niemand met een smoothie tip? Dan ga ik zelf maar wat vogelen
Hey, ik gaf je een smoothie tip! Banaan, sinaasappelen en mango iig samen! Dat kan niet fout gaan. Evt nog een scheut yoghurt erdoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
niemand met een smoothie tip? Dan ga ik zelf maar wat vogelen
Wat dan, dat het wel jouw schuld wasquote:
Sorry maar dat gevoel kreeg ik welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zucht. Ga je nu weer alles op jezelf betrekken?
Dat wil ik niet horen, maar dat is waarschijnlijk wel zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat dan, dat het wel jouw schuld was![]()
Jouw post kwam over alsof je bedoeld 'ik ben straks weg en dan is de kribbigheid ook weg'
Tuulk niet.quote:
quote:
Jij nasty trut, jij!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik bedoelde niks nasty hoor.Gewoon een onderwerp waar ik me pissig over maak.
chapeau eerste kutopmerkingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo heel raadselachtig hoorgewoon een mager typje dat even een kutopmerking plaatst
Aha, hier komt Miss_S weer tevoorschijn, ik was 'r al kwijtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo heel raadselachtig hoorgewoon een mager typje dat even een kutopmerking plaatst
Zoals ik al ooit eens heb gezegd ik heb nooit problemen met je gehad omdat je altijd eerlijk overkwamquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
chapeau eerste kutopmerking
ik weet het ik ben soms vaag
maar ik begrijp mezelf, dus snap het vage gedeelte vaak niet
dus dan gaat uitleggen ook vrij lastig
dat van dat fietsen was alleen maar van
gratis vervoer, gratis lichaamsbeweging.
ik bedoel als ik nu al kudt ben, dan ben ik wss nooit aardig.
Lammetje is al dood hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Goodbye het volgende:
Beetje shocking dit zeg!
Nietes!!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
doe lief
en wi fit is leuker dan fietsen.
God
Damnit!!
Ik heb het hopelijk (duidelijk) uitgelegdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wil ik niet horen, maar dat is waarschijnlijk wel zo
Maar het spijt me hoe dan ook, ik heb volgens mij nu wel duidelijk gemaakt hoe de opmerking van PF op mij overkwam en daarom reageerde ik zo
Dat niet hoor, lamsvleesquote:
Ach moet toch zorgen dat MoBlo gelijk gaat krijgen over volgende week hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha, hier komt Miss_S weer tevoorschijn, ik was 'r al kwijt
Niet sorry zeggen, gewoon laten gaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wil ik niet horen, maar dat is waarschijnlijk wel zo
Maar het spijt me hoe dan ook, ik heb volgens mij nu wel duidelijk gemaakt hoe de opmerking van PF op mij overkwam en daarom reageerde ik zo
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zoals ik al ooit eens heb gezegd ik heb nooit problemen met je gehad omdat je altijd eerlijk overkwam
Als je zegt dat je het niet zo bedoelde dan geloof ik je en zal ik het in het vervolg gewoon negeren
Thanksquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet sorry zeggen, gewoon laten gaan.
Het is irritant als je het slachtoffertje gaat spelen: "Boehoeh, alles ligt aan mij!". Niet doen dus. Er hing al een kribbige sfeer, dus maak je niet druk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar op internet moet je soms zoveel uitleggen dat het negeren makkelijker isquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
woah
de wereld is vaag! net als PF
dus niet van lief = praten
minder lief = negeren
eigen interpretaties, meningen, gedachten, verleden. speelt allemaal mee.
bedenk je gewoon: the meaning of life is nothing. het is niet wat jij denkt dat mensen ergens mee bedoelen. dat doen ze niet. het is de eigen invulling die je ergens aangeeft en je leven laat belemmeren.
Ik wou een schattig plaatje van een poesje gaan zoeken, maar zelfs daarvoor ben ik te luiquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben naar een verjaardag! Taart zal ik afslaan.
Vanavond hoop ik een topic vol met hartjes en knuffeltjes en mierzoete dingen te zien.
Kusjes!
Wat een diepzinnigheid Bolletje!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
mompelt iets over een drol die je op een morgen in je zwembad vindt...
je besluit er omheen te zwemmen, want je hebt er toch niet echt last van
de volgende ochtend vindt je er weer een, je zwemt er weer omheen.
dit gaat een tijdje zo door dat je niet meer KAN zwemmen en in een keer met al je SHIT moet handelen
dus beter schep je meteen je shit weg
Wat een uiterst ranzige parabel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
mompelt iets over een drol die je op een morgen in je zwembad vindt...
je besluit er omheen te zwemmen, want je hebt er toch niet echt last van
de volgende ochtend vindt je er weer een, je zwemt er weer omheen.
dit gaat een tijdje zo door dat je niet meer KAN zwemmen en in een keer met al je SHIT moet handelen
dus beter schep je meteen je shit weg
ik ook van jou popjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
MB stik eens in je smoothie
ik vind banaan-yoghurt
aardbei yoghurt
aardbei-sinaasappel
aardbei-sinaasappel-banaan lekker
Met peper, in dit geval.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
filet americain...![]()
belgische....![]()
met kappertjes en zilveruitjes.. op een baguette....
Hey het is al lang goed johquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet je wat het is. Ik vind iedereen hier tof. Srsly. Dus ik doe tegen iedereen het zelfde, en vergeet dat sommige mensen daar eerder door geraakt zijn dan anderen. Dus ik doe niet zo omdat ik je kut vind Saskia maar omdat ik je gewoon net zo zie als de rest hier in het topic. En dan klink ik misschien weer gemeen en jij weer licht geraakt maar dat zal waarschijnlijk wel zo blijven.
Oké gelukkigquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hey het is al lang goed joh
Volgend onderwerp
Tuurlijk, als je genoeg betaalt, kan alles.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zijn er schoonmaaksters die elke avond een kwartiertje langskomen om op te ruimen en dan elke zaterdag gaan stofzuigen en dweilen een uurtje en eens in de twee weken je ramen doen.
Ja? Ja?
Oké deal! Ik doe alles maar geen happy endings.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:23 schreef conleche het volgende:
Ik moet een werkster.
PF, als jij in A'dam komt wonen moet je dan een bijbaantje? Tientje per uur!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oké deal! Ik doe alles maar geen happy endings.
*veegt tranen van wangen*quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Herinner je die foto van je in je motorpak nog? je bent al dunquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil dun zijn, NU!!!
en dan ligt er cote d'or naar me te staren
een happy ending is hoerenslang voor iemand afwerken zodat ie ook klaarkomt.quote:
Maar waarom zou je het zonder doen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:36 schreef SHE het volgende:
[..]
een happy ending is hoerenslang voor iemand afwerken zodat ie ook klaarkomt.
In azie kun je een handjob mét of zonder happy ending bestellen
Oh, vandaar dat ik het niet wistquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:36 schreef SHE het volgende:
[..]
een happy ending is hoerenslang voor iemand afwerken zodat ie ook klaarkomt.
In azie kun je een handjob mét of zonder happy ending bestellen
je motorkleren kan je lekker strak aantrekkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Herinner je die foto van je in je motorpak nog? je bent al dun
Niet alles draait om klaarkomen, hoor. Ik vind niet dat ik slechte seks heb gehad als ik niet ben klaargekomen. Als je daar op gaat focussen wil het al helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het zonder doen?
Ja maar bij een hoer die je aftrekt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet alles draait om klaarkomen, hoor. Ik vind niet dat ik slechte seks heb gehad als ik niet ben klaargekomen. Als je daar op gaat focussen wil het al helemaal niet.
Ok, het gaat weer over seks.
Ik had een geheim kistje in een kastjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n geheime laatje is net uit m'n kastje gedonderdNu ligt de hele inhoud open een bloot
![]()
Of hadden jullie nooit een geheim laatje
Niet alles, maar ik ben toch een stuk happier mét zo'n ending, dan zonder!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet alles draait om klaarkomen, hoor. Ik vind niet dat ik slechte seks heb gehad als ik niet ben klaargekomen. Als je daar op gaat focussen wil het al helemaal niet.
Ok, het gaat weer over seks.
Hebben we het nu nog steeds over sex?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n geheime laatje is net uit m'n kastje gedonderdNu ligt de hele inhoud open een bloot
![]()
Of hadden jullie nooit een geheim laatje
Toch associeer ik massages met erotiek. Ik zou ook nooit naar een massagesalon gaan, denk ik. Zou de hele zaak bij elkaar kreunenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een massage is niet per definitie erotisch
als jij van je sm-meesteres een Klaarkom Verbod hebt gehad kan 't wel handig zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar bij een hoer die je aftrekt?
Oh, in die van mij zit wiet/sigaretten/condooms en sinds kort een viboquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had een geheim kistje in een kastje. Hadden ooit koekjes in gezeten en daar bewaarde ik m'n zieke fantasieën in
.
Ik zou zeggen plaats foto's dan kunnen we oordelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je motorkleren kan je lekker strak aantrekken
stond in de spiegel te kijken (zonder kleren) en da's echt naar om te zien
True, maar als het niet gebeurt dan vind ik dat écht geen punt, hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet alles, maar ik ben toch een stuk happier mét zo'n ending, dan zonder!
Hoezo, ben jij nog nooit klaargekomen, ook niet als je het zelf doet??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja volgens mij ben ik nog nooit klaargekomen, maar ik vierde dan ook pas laatst mijn een jarige seks jubileum.
PF, WTMI!!
Heeft Miss_S een SM-meesteres?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als jij van je sm-meesteres een Klaarkom Verbod hebt gehad kan 't wel handig zijn
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als jij van je sm-meesteres een Klaarkom Verbod hebt gehad kan 't wel handig zijn
heb ooit mn buik wel eens 3 seconden online gezetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zou zeggen plaats foto's dan kunnen we oordelen
Ja weet niet? Vraag het m'n clitoris? Ik heb ook nooit hoofdpijn misschien daarom. Nee werkelijk geen idee. Of ik herken het nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij nog nooit klaargekomen, ook niet als je het zelf doet??
hypothetisch, mutsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft Miss_S een SM-meesteres?
* Viking84 zet de film op pauze.
O dat heb ik dan weer niet: ik zou elke dag wel 3 uur gemasseerd kunnen worden. Daar heb ik alleen erotische gevoelens bij als het een fijn manspersoon zou zijn en dat is het maar zelden het geval.........quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch associeer ik massages met erotiek. Ik zou ook nooit naar een massagesalon gaan, denk ik. Zou de hele zaak bij elkaar kreunen.
Een meesteres liever nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft Miss_S een SM-meesteres?
* Viking84 zet de film op pauze.
Oh, dáár komt m'n hoofdpijn vandaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja weet niet? Vraag het m'n clitoris? Ik heb ook nooit hoofdpijn misschien daarom. Nee werkelijk geen idee. Of ik herken het niet
Ja, ok, je hebt ws wel gelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat heb ik dan weer niet: ik zou elke dag wel 3 uur gemasseerd kunnen worden. Daar heb ik alleen erotische gevoelens bij als het een fijn manspersoon zou zijn en dat is het maar zelden het geval.........
Ga eens naar het masturbatietopic bij SEX, daar staan allemaal tips. Schroef de douchekop er eens af zodat je alleen een waterstraalslang overhoudt en dan kan je met je duim de felheid van de straal regelen en niet direct vol op je clit. dat doet pijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja weet niet? Vraag het m'n clitoris? Ik heb ook nooit hoofdpijn misschien daarom. Nee werkelijk geen idee. Of ik herken het niet
Daarom zei ik ook dat ik geen idee hadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dáár komt m'n hoofdpijn vandaan.
Er is toch geen verband tussen hoofdpijn en klaarkomen?.
Hee mopski!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:51 schreef Greys het volgende:
Ha, stelletje viswijven![]()
Over vis gesproken, ik mis de sushi (en Co) nu al![]()
En het is hier een klerezooi omdat Heer G een avond en een nacht en een ochtend alleen thuis was
Ik zal eens kijken, thx iigquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga eens naar het masturbatietopic bij SEX, daar staan allemaal tips. Schroef de douchekop er eens af zodat je alleen een waterstraalslang overhoudt en dan kan je met je duim de felheid van de straal regelen en niet direct vol op je clit. dat doet pijn.
En je hebt haar niet eens een tupperwarebakje met sushi meegegeven?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
Ik eet vanavond de restjes en das geen straf!!![]()
Omdat dat fucking lekker isquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik geen idee had
Ik had ook iets anders kunnen verzinnen
Mja.. klaarkomen > hersenactiviteit
hoofdpijn > hersenactiviteit
zo iets?
of
klaarkomen > hormonen
grote borsten > hormonen
Ik kan beter vragen waarom jullie wel klaarkomen
Srsly Bolletje, veel oefenen, want het is zo fijn!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, thx iig
Oh, die moest ik even googlenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag een ribbed rider gekregen
Ik heb niet zoveel met dat soort spul. PocketRocket is erg fijn (en denk dat er weinig vrouwen zijn die met hup daarvan nog steeds niet kunnen klaarkomen, is wel een beetje oefenen en kijken hoe 'ie het beste werkt) en anders kies ik voor iets batterijloos maar dat is meer bij sterke behoefte aan penetratie, zeg maar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag een ribbed rider gekregen
Ik oefen ook wel! Maar niet elke dag of zo.. eerder 1-2x per maandquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Srsly Bolletje, veel oefenen, want het is zo fijn!
Als ie aanstaat en in me zit voelt dat niet zo fijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met dat soort spul. PocketRocket is erg fijn (en denk dat er weinig vrouwen zijn die met hup daarvan nog steeds niet kunnen klaarkomen, is wel een beetje oefenen en kijken hoe 'ie het beste werkt) en anders kies ik voor iets batterijloos maar dat is meer bij sterke behoefte aan penetratie, zeg maar.
Elke dag is zeker voor een man volkomen normaal en gemiddeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik oefen ook wel! Maar niet elke dag of zo.. eerder 1-2x per maand
Toen ik hoorde dat Mr PF wel elke dag sowieso had ik echt zo iets van
woah zo vaak! wanneer doe je dat dan
Daar heb je ook niks aan, een vibo IN je doos. Je moet iets hebben waarmee je de buitenkant kunt bewerken. En daar is de PocketRocket ideaal voor. Zeer sterke trilling en niet duur.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ie aanstaat en in me zit voelt dat niet zo fijnMaar uit wel of er niet in een aan.
Jaja!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
Ik schat zo in: een geribbelde dildo?? Je moet iets nemen dat trilt!
Gaat het meer om het gevoel of meer om de gedachten die je er bij hebt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
En als je niet kunt fantaseren, moet je eerst wat erotische lectuur lezen, al dan niet met plaatjes...........
Nou ben ik ook wel benieuwd naar zo'n zakraket!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar heb je ook niks aan, een vibo IN je doos. Je moet iets hebben waarmee je de buitenkant kunt bewerken. En daar is de PocketRocket ideaal voor. Zeer sterke trilling en niet duur.
Je moet er wel een spatie tussen zetten, anders krijg je plaatjes waar MoBlo hevig van gaat stuiterenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met dat soort spul. PocketRocket is erg fijn (en denk dat er weinig vrouwen zijn die met hup daarvan nog steeds niet kunnen klaarkomen, is wel een beetje oefenen en kijken hoe 'ie het beste werkt) en anders kies ik voor iets batterijloos maar dat is meer bij sterke behoefte aan penetratie, zeg maar.
Ik fantaseer nooit. Masturberen is bij mij een puur 'mechanische' bezigheid zeg maar. Ik hoef er niet eens 'geil' voor te zijn. Gewoon dat ding erop zetten en het orgasme komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
En als je niet kunt fantaseren, moet je eerst wat erotische lectuur lezen, al dan niet met plaatjes...........
OMG is er een motor die zo heet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet er wel een spatie tussen zetten, anders krijg je plaatjes waar MoBlo hevig van gaat stuiteren.
Nou je wordt er geil van zeg maar, dus ik zou zeggen: een gevoel!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gaat het meer om het gevoel of meer om de gedachten die je er bij hebt?
Dat verschilt volgens mij enorm per vrouw.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gaat het meer om het gevoel of meer om de gedachten die je er bij hebt?
Ik heb een vibo van de Fun Factory en hij ligt ongebruikt in de la. Trilling veel te zwak wmb...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet er wel een spatie tussen zetten, anders krijg je plaatjes waar MoBlo hevig van gaat stuiteren.
Mij werd de Mermaid van Fun Factory aangeraden. Heeft iemand daar ervaring mee?![]()
.
Ik kan ook wel mechanisch, maar ik vind het echt fijner mét fantasie....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik fantaseer nooit. Masturberen is bij mij een puur 'mechanische' bezigheid zeg maar. Ik hoef er niet eens 'geil' voor te zijn. Gewoon dat ding erop zetten en het orgasme komt vanzelf wel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik fantaseer nooit. Masturberen is bij mij een puur 'mechanische' bezigheid zeg maar. Ik hoef er niet eens 'geil' voor te zijn. Gewoon dat ding erop zetten en het orgasme komt vanzelf wel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=PocketRocket&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wiquote:
Aw, had je mee willen praten dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
Ik ben heeel even weg en de mevrouwtjes hebben het weer over dildo's
Dat is wel een schattige.quote:
Ik normaal niet echt, met een heel klein beetje alcohol al snel en met wat meer alcohol bespring ik alles wat rond looptquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Wat herkenbaar, dat heb ik dus ook.
Ik zorg gewoon dat ik ontspannen ben, maak m'n hoofd leeg, piel eerst wat om een beetje gevoelig te worden daar beneden en dan zet ik er een trilmechanisme op. Mensen vinden het vaak raar dat ik niet in een erotische stemming hoef te zijn om klaar te komen.
Als dat wel zo was, dan kwam ik echt nooit klaar, want ik ben vrij zelden bloedgeil.
Eigenlijk begon jijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:08 schreef SHE het volgende:
Ik ben heeel even weg en de mevrouwtjes hebben het weer over dildo's
Idem. Kom niet zo vaak vrouwen tegen die dat ook zo hebben trouwens. De meesten vinden het maar raar geloof ik. Niet dat ik nou met iedereen daarover lul ofzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Wat herkenbaar, dat heb ik dus ook.
Ik zorg gewoon dat ik ontspannen ben, maak m'n hoofd leeg, piel eerst wat om een beetje gevoelig te worden daar beneden en dan zet ik er een trilmechanisme op. Mensen vinden het vaak raar dat ik niet in een erotische stemming hoef te zijn om klaar te komen.
Als dat wel zo was, dan kwam ik echt nooit klaar, want ik ben vrij zelden bloedgeil.
Dat hangt een beetje van de omstandigheden af.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik normaal niet echt, met een heel klein beetje alcohol al snel en met wat meer alcohol bespring ik alles wat rond loopt![]()
Maar misschien stomme vraagKleed je je dan helemaal uit??
Ik associeer klaarkomen dus ook helemaal niet met seks. Het is gewoon een lekker slaapmutsjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idem. Kom niet zo vaak vrouwen tegen die dat ook zo hebben trouwens. De meesten vinden het maar raar geloof ik. Niet dat ik nou met iedereen daarover lul ofzo.
Ah okéquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van de omstandigheden af.Meestal doe ik 't 's avonds in bed, maar in een opwelling van plotselinge geilheid kan ik me ook voorstellen dat je je zakraket in je broek douwt.
Ik doe het in bed, dus dan ben ik naakt of ik stop de vibo gewoon in m'n slipquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik normaal niet echt, met een heel klein beetje alcohol al snel en met wat meer alcohol bespring ik alles wat rond loopt![]()
Maar misschien stomme vraagKleed je je dan helemaal uit??
Hm, want die kreeg ik vorige week voorgeschoteldquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb een vibo van de Fun Factory en hij ligt ongebruikt in de la. Trilling veel te zwak wmb...
Zou best kunnen, er bestaan veel varianten van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik associeer klaarkomen dus ook helemaal niet met seks. Het is gewoon een lekker slaapmutsje. Ik word wel benieuwd naar je pocket rocket. Als ik weer geld heb...
. Volgens mij kon je hem een tijdje terug ook bij de Blokker / Kijkshop oid kopen?
.
Ik meestal in bed of in bad. Maar ook weleens op het dakterras in de zon en dan maar hopen dat google-map niet op dat moment een nieuwe foto schietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ah okéEn bijvoorbeeld op de wc op je werk?? Of is dat meer iets voor thuis/in bed.
Op mijn werk?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ah okéEn bijvoorbeeld op de wc op je werk?? Of is dat meer iets voor thuis/in bed.
Moet wel zeggen dat het orgasme net even iets sneller komt / intenser is als ik vlak voor het hoogtepunt even een enorm geil beeld in gedachten neemquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou best kunnen, er bestaan veel varianten van.
Maar dat heb ik dus ook, dat masturberen niet echt gelinkt is aan seks. Meer een soort ontspanningsoefening.
Ik soms als ik het koud heb en alles is verkrampt of zo. Dat voelt dan wel relaxxquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou best kunnen, er bestaan veel varianten van.
Maar dat heb ik dus ook, dat masturberen niet echt gelinkt is aan seks. Meer een soort ontspanningsoefening.
Op het dakterras?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik meestal in bed of in bad. Maar ook weleens op het dakterras in de zon en dan maar hopen dat google-map niet op dat moment een nieuwe foto schiet
*proest*quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik meestal in bed of in bad. Maar ook weleens op het dakterras in de zon en dan maar hopen dat google-map niet op dat moment een nieuwe foto schiet
Dat is wel zo ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het orgasme net even iets sneller komt / intenser is als ik vlak voor het hoogtepunt even een enorm geil beeld in gedachten neem.
Mijn vingers functioneren ook prima. Maar ik heb dan wel een beetje een vage techniek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:18 schreef conleche het volgende:
O en ik trouwens bijna altijd gewoon met m'n vingers, dan duurt het iets langer, maar is het wel fijner, want kan je het een beetje rekken en zulks. Het is ook het beste slaapmiddel ter wereld.
O god, ik hoop dat mijn vader nog nooit van Fok heeft gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |