Tering, lekker wijf!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste reactie vastgelegd:
[ afbeelding ]
Zeg me dat je die tieten zelf omhoog duwtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste reactie vastgelegd:
[ afbeelding ]
wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tering, lekker wijf!![]()
![]()
Chico, hoe had je me dan verwacht? Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar
Da's mijn wonderbra darling. Als die s'avonds uit gaat dan kan ik ze achter de bank vandaan plukkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zeg me dat je die tieten zelf omhoog duwt.
Daar zaten wij ons ook al aan te verlekkeren over te verwonderenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zeg me dat je die tieten zelf omhoog duwt.
Ik zeg het je Viefmeister, dat is echt enkel en alleen te wijten aan een jarenlang regime van het bulken van proteinen.quote:
Ik was ondanks mijn hoge voorhoofd dan weer niet intellectueel genoeg om je te quotenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
Whehehe, naarling jij! Je was weer eens te vlot
Wat een onzinquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef SHE het volgende:
[..]
, ik heb een kort voorhoofd.
Ze zeggen dat je aan iemands voorhoofd kunt zien of ie slim is. Slimme mensen hebben een hoog voorhoofd.
Als dat zo is dan ben ik blij dat ik mijn eigen reet kan vegen, want ik zou dan echt fucking retarded zijn
Wat een cute foto!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En poes wil ook op de foto
[ afbeelding ]
lol wat zijn dat dan??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:45 schreef Vivi het volgende:
Zo zag ik er eens uit toen ik een allergische reactie had op vetblokkers!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
lol wat zijn dat dan??
mag ik volgende keer ook mee sushi eten?
[ afbeelding ]
Ik kies natuurlijk de meest flatteuze foto's uit he, bereidt je voor op een deceptiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:48 schreef SHE het volgende:
Vief, ik ben nog altijd verbaasd hoe jij echt alles kan hebben. Ik kan ook niet kiezen wat ik nu leuker vind, blond of donker. Jij poppetje jij
Ja PF, je IQ is op die foto toch wel met 30 punten gedaaldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]Wat is je voorhoofd ineens laag PF
![]()
Een soort pillen gemaakt van illustere oerwoudgroeisels die voorkomen dat je vet opneemt uit je eten.
Jij hebt bedroom eyesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een cute foto!!
Ik heb ook nog wel een foto van mij en mijn poes, maar die staat niet op deze laptop. Post ik later wel
Tot die tijd deze.
Zwart glanzend haar vind ik het mooistquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kies natuurlijk de meest flatteuze foto's uit he, bereidt je voor op een deceptie.
Irl vinden de meeste blond toch leuker, ik word een beetje " plane" met bruin haar.
Maar als ik het zo zie bij jou (en Yolanthe, op wie ik stiekem verliefd ben) ben ik altijd weer jaloers.
Ik vat het maar als compliment opquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt bedroom eyes
en een geile kop, maar da's niet zo netjes om te zeggen![]()
Polenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef innepin het volgende:
Allemachtig, wat gaan jullie snelkan het niet bijhouden hoor... en ik ben even twee weekjes weg naar Berlijn en Polen. Daarna ga ik weer meepraten.
Dat was het ook. Jij hebt een hele sexuele uitstraling, maar dat zal je wel vaker gehoord hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vat het maar als compliment op![]()
Ik heb idd een beetje dichtgeknepen ogen, soms speel ik daar wel mee door met eyeliner echt van die Marylin Monroe ogen te maken
Je ziet wat groen PF...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Ohwelterusten danmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |