Die zou ik ook nooit durven spelen (sowieso niet als ik alleen ben), kan soms echt een mietje zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.
Mark is de nieuwe Silent Hill aan het spelen. Dat is zó'n creepy spel. *ril*. Ik wil hem ook nog spelen, maar ik heb het vorige deel niet uitgespeeld, omdat ik hem te eng vond
.
Ik zit elke dag op de fiets buitenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook dik, als je gewoon buiten ging fietsen had je geen hometrainer nodig
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
Ik wilde het net zeggen; wat is iedereen nasty vandaag !
doe lief
Thanks voor de info. Ik laat het nog even afhangen van hoe ik me misdraag gedraag dit weekendquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:52 schreef Laureline het volgende:
@Goodbye, als je echt braaf wil doen moet je het velletje niet opeten.![]()
PF -->quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nu leg ik het toch uitJe hebt toch je indoor fitness school
enn
fietsen kan ook leuk zijn
niet of of
maar ter afwisseling
gewoon, suggestie
en zo
SNAP JE
dat was het enige wat ik wou zeggen zonder er een drama van een half topic van te maken
Ja ik wou eigenlijk zeggen dat je dik was, goed dat je me helpt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan kan ze beter zeggen dat ik dik ben omdat ik niet fiets
De Wii fit vind ik leuk net zoals ik een boek lezen leuk vind of een andere hobby, heeft niets met sporten/voortbewegen of wat dan ook te maken
Nou, dat hoop ik eigenlijk niet. Lijkt me geen zak aan daar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:27 schreef SHE het volgende:
Je gaat zeker en vast naar de hemel Ise !
Jij was toch juist de gene met de home trainer?? Of is dit een sarcastische miss_squote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook dik, als je gewoon buiten ging fietsen had je geen hometrainer nodig
Dat er een weegschaal in zit wist ik eigenlijk niet toen ik hem kocht, maar je speelt er minigames op dus ja voor mij gaat het vooral om het gamenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik wou eigenlijk zeggen dat je dik was, goed dat je me helpt.
Dan heb ik het misschien verkeerd begrepen maaaaar
wii fit is om fit te worden toch? met een weegschaal etciig je poste dat je af was gevallen door dat ding dus ik nam aan dat het de bedoeling was om er dun/fit van te worden.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
Ik wilde het net zeggen; wat is iedereen nasty vandaag !
doe lief
en wi fit is leuker dan fietsen.
en fietsen kopen van junks mag ook
en goodbye eet verdomme die vellen maar op ook
God
Damnit!!
Nou, ik word er echt kribbig van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het wel meevallen met dat nastyVolgensmij kan het way erger in een gezelschap vol vrouwen!
Veel plezier met film kijken, dat je vrolijke bui straks invloed mag brengen op het topicquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik word er echt kribbig van.vrolijke bui. Ik ga film kijken, hopelijk komt er dan iets van m'n goede humeur terug
.
PF praat altijd in raadselen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat er een weegschaal in zit wist ik eigenlijk niet toen ik hem kocht, maar je speelt er minigames op dus ja voor mij gaat het vooral om het gamen
Die body tests vind ik wel grappig om te zien maar neem ik sowieso niet serieus
Dus ja dat heb je zeker verkeerd begrepen en zeg de volgende keer gewoon wat je bedoelt dat scheelt een hoop gezeik
Waar jij op doelde, daar doelde ik niet eens op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is wel alweer een tijdje geleden
Dat zal toch wel goed komen, over een uurtje ben ik weer ruim een dag wegquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Veel plezier met film kijken, dat je vrolijke bui straks invloed mag brengen op het topic
Ah joh, het is toch helemaal niet jouw schuld!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zal toch wel goed komen, over een uurtje ben ik weer ruim een dag weg
Ik vond het niet zo heel raadselachtig hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:00 schreef SHE het volgende:
[..]
PF praat altijd in raadselen.
Komt door haar hoge voorhoofd.
Zucht. Ga je nu weer alles op jezelf betrekken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zal toch wel goed komen, over een uurtje ben ik weer ruim een dag weg
Heyquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, het is toch helemaal niet jouw schuld!
Mja ik snapte het wel meteenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat er een weegschaal in zit wist ik eigenlijk niet toen ik hem kocht, maar je speelt er minigames op dus ja voor mij gaat het vooral om het gamen
Die body tests vind ik wel grappig om te zien maar neem ik sowieso niet serieus
Dus ja dat heb je zeker verkeerd begrepen en zeg de volgende keer gewoon wat je bedoelt dat scheelt een hoop gezeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |