quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik vind je zelf een beetje dom dat je iedereen dom gansje noemt
soms weet je dingen gewoon niet. bijv.
het rookverbod in de horeca
Dat spijt mij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen gamen en fietsen als tijdverdrijf niet echt, sorry
Ik heb een zwak voor de meeste vrouwen in dit topicquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg, had jij geen zwak voor mij???
Ik wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen gamen en fietsen als tijdverdrijf niet echt, sorry
Maar waarom zou je gaan fietsen als je wilt gamen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
* Principessa.Farfallus mompelt iets over het nuttige met het aangename verenigen en iets over indoor sporten en verplaatsing ter besparing van reistijd.
Of zo. Moet ik alles uitleggen hier
srsly!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zijn al 4x naar de supermercado geweest vraag ik elke keer om een zakje amandelen
wil mn m00der dat niet meenemen"ja geen zin in. dus"
Nee ook weer niet zo. Dat is weer te zwart wit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel.
Jij zegt dat je fiets al jaren niet meer uit de garage is geweest en PF zegt dat je Wii-fit niet nodig zou zijn als je eens wat vaker zou fietsen.
Maar goed, ik vind iedereen maar kribbig vandaag. Doe eens lief!
.
hoe wist je dat ik ananas had gehaald?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vis, ijsblokjes en ananas zou ik aanraden!
Evt met wat tabasco
mango, perssinaasappelen en banaan zijn sowieso een goede combi. Voor de rest weet ik 't niet zo goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi
boodschapjes zijn binnen, en de visboer gaan we ook niet meer heen, tenzij de vis goddelijk van smaak blijkt te zijn. Wat een chagrijnen, en hadden ook nog 2 keer de tonijn aangeslagen
Tevens wil ik even jullie advies:
gehaald zijn:
zomerfruit (vries)
mango
banaan
meloen
kiwi
we hebben nog wat perssinaasappelen
en een blender en ijsblokjes: wat is de lekkerste combi?
maar die is voor vanavond als toetjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik ananas had gehaald?
Dan kan ze beter zeggen dat ik dik ben omdat ik niet fietsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel.
Jij zegt dat je fiets al jaren niet meer uit de garage is geweest en PF zegt dat je Wii-fit niet nodig zou zijn als je eens wat vaker zou fietsen.
Maar goed, ik vind iedereen maar kribbig vandaag. Doe eens lief!
.
Ik ga binnenkort een hometrainer en een minilaptop kopen, want dan kan ik tijdens het fietsen op Fok!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom zou je gaan fietsen als je wilt gamen?
Dan zouden we net zo goed al de tijd die we hier op Fok! doorbregen kunnen gaan fietsen.....slaat ook nergens op
Nu leg ik het toch uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom zou je gaan fietsen als je wilt gamen?
Dan zouden we net zo goed al de tijd die we hier op Fok! doorbregen kunnen gaan fietsen.....slaat ook nergens op
Ok, duidelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan kan ze beter zeggen dat ik dik ben omdat ik niet fiets
De Wii fit vind ik leuk net zoals ik een boek lezen leuk vind of een andere hobby, heeft niets met sporten/voortbewegen of wat dan ook te maken
Dacht ik gewoonquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik ananas had gehaald?
Ja maar jij bent ook dik, als je gewoon buiten ging fietsen had je geen hometrainer nodigquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een hometrainer en een minilaptop kopen, want dan kan ik tijdens het fietsen op Fok!
dat is wel alweer een tijdje geledenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
dat was het enige wat ik wou zeggen zonder er een drama van een half topic van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |