Omdat dat fucking lekker isquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ik geen idee had
Ik had ook iets anders kunnen verzinnen
Mja.. klaarkomen > hersenactiviteit
hoofdpijn > hersenactiviteit
zo iets?
of
klaarkomen > hormonen
grote borsten > hormonen
Ik kan beter vragen waarom jullie wel klaarkomen
Srsly Bolletje, veel oefenen, want het is zo fijn!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, thx iig
Oh, die moest ik even googlenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag een ribbed rider gekregen
Ik heb niet zoveel met dat soort spul. PocketRocket is erg fijn (en denk dat er weinig vrouwen zijn die met hup daarvan nog steeds niet kunnen klaarkomen, is wel een beetje oefenen en kijken hoe 'ie het beste werkt) en anders kies ik voor iets batterijloos maar dat is meer bij sterke behoefte aan penetratie, zeg maar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag een ribbed rider gekregen
Ik oefen ook wel! Maar niet elke dag of zo.. eerder 1-2x per maandquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Srsly Bolletje, veel oefenen, want het is zo fijn!
Als ie aanstaat en in me zit voelt dat niet zo fijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met dat soort spul. PocketRocket is erg fijn (en denk dat er weinig vrouwen zijn die met hup daarvan nog steeds niet kunnen klaarkomen, is wel een beetje oefenen en kijken hoe 'ie het beste werkt) en anders kies ik voor iets batterijloos maar dat is meer bij sterke behoefte aan penetratie, zeg maar.
Elke dag is zeker voor een man volkomen normaal en gemiddeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik oefen ook wel! Maar niet elke dag of zo.. eerder 1-2x per maand
Toen ik hoorde dat Mr PF wel elke dag sowieso had ik echt zo iets van
woah zo vaak! wanneer doe je dat dan
Daar heb je ook niks aan, een vibo IN je doos. Je moet iets hebben waarmee je de buitenkant kunt bewerken. En daar is de PocketRocket ideaal voor. Zeer sterke trilling en niet duur.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ie aanstaat en in me zit voelt dat niet zo fijnMaar uit wel of er niet in een aan.
Jaja!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
Ik schat zo in: een geribbelde dildo?? Je moet iets nemen dat trilt!
Gaat het meer om het gevoel of meer om de gedachten die je er bij hebt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
En als je niet kunt fantaseren, moet je eerst wat erotische lectuur lezen, al dan niet met plaatjes...........
Nou ben ik ook wel benieuwd naar zo'n zakraket!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar heb je ook niks aan, een vibo IN je doos. Je moet iets hebben waarmee je de buitenkant kunt bewerken. En daar is de PocketRocket ideaal voor. Zeer sterke trilling en niet duur.
Je moet er wel een spatie tussen zetten, anders krijg je plaatjes waar MoBlo hevig van gaat stuiterenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met dat soort spul. PocketRocket is erg fijn (en denk dat er weinig vrouwen zijn die met hup daarvan nog steeds niet kunnen klaarkomen, is wel een beetje oefenen en kijken hoe 'ie het beste werkt) en anders kies ik voor iets batterijloos maar dat is meer bij sterke behoefte aan penetratie, zeg maar.
Ik fantaseer nooit. Masturberen is bij mij een puur 'mechanische' bezigheid zeg maar. Ik hoef er niet eens 'geil' voor te zijn. Gewoon dat ding erop zetten en het orgasme komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
En als je niet kunt fantaseren, moet je eerst wat erotische lectuur lezen, al dan niet met plaatjes...........
OMG is er een motor die zo heet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet er wel een spatie tussen zetten, anders krijg je plaatjes waar MoBlo hevig van gaat stuiteren.
Nou je wordt er geil van zeg maar, dus ik zou zeggen: een gevoel!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gaat het meer om het gevoel of meer om de gedachten die je er bij hebt?
Dat verschilt volgens mij enorm per vrouw.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gaat het meer om het gevoel of meer om de gedachten die je er bij hebt?
Ik heb een vibo van de Fun Factory en hij ligt ongebruikt in de la. Trilling veel te zwak wmb...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet er wel een spatie tussen zetten, anders krijg je plaatjes waar MoBlo hevig van gaat stuiteren.
Mij werd de Mermaid van Fun Factory aangeraden. Heeft iemand daar ervaring mee?![]()
.
Ik kan ook wel mechanisch, maar ik vind het echt fijner mét fantasie....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik fantaseer nooit. Masturberen is bij mij een puur 'mechanische' bezigheid zeg maar. Ik hoef er niet eens 'geil' voor te zijn. Gewoon dat ding erop zetten en het orgasme komt vanzelf wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |