Oh, in die van mij zit wiet/sigaretten/condooms en sinds kort een viboquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had een geheim kistje in een kastje. Hadden ooit koekjes in gezeten en daar bewaarde ik m'n zieke fantasieën in
.
Ik zou zeggen plaats foto's dan kunnen we oordelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je motorkleren kan je lekker strak aantrekken
stond in de spiegel te kijken (zonder kleren) en da's echt naar om te zien
True, maar als het niet gebeurt dan vind ik dat écht geen punt, hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet alles, maar ik ben toch een stuk happier mét zo'n ending, dan zonder!
Hoezo, ben jij nog nooit klaargekomen, ook niet als je het zelf doet??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja volgens mij ben ik nog nooit klaargekomen, maar ik vierde dan ook pas laatst mijn een jarige seks jubileum.
PF, WTMI!!
Heeft Miss_S een SM-meesteres?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als jij van je sm-meesteres een Klaarkom Verbod hebt gehad kan 't wel handig zijn
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als jij van je sm-meesteres een Klaarkom Verbod hebt gehad kan 't wel handig zijn
heb ooit mn buik wel eens 3 seconden online gezetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zou zeggen plaats foto's dan kunnen we oordelen
Ja weet niet? Vraag het m'n clitoris? Ik heb ook nooit hoofdpijn misschien daarom. Nee werkelijk geen idee. Of ik herken het nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij nog nooit klaargekomen, ook niet als je het zelf doet??
hypothetisch, mutsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft Miss_S een SM-meesteres?
* Viking84 zet de film op pauze.
O dat heb ik dan weer niet: ik zou elke dag wel 3 uur gemasseerd kunnen worden. Daar heb ik alleen erotische gevoelens bij als het een fijn manspersoon zou zijn en dat is het maar zelden het geval.........quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch associeer ik massages met erotiek. Ik zou ook nooit naar een massagesalon gaan, denk ik. Zou de hele zaak bij elkaar kreunen.
Een meesteres liever nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft Miss_S een SM-meesteres?
* Viking84 zet de film op pauze.
Oh, dáár komt m'n hoofdpijn vandaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja weet niet? Vraag het m'n clitoris? Ik heb ook nooit hoofdpijn misschien daarom. Nee werkelijk geen idee. Of ik herken het niet
Ja, ok, je hebt ws wel gelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat heb ik dan weer niet: ik zou elke dag wel 3 uur gemasseerd kunnen worden. Daar heb ik alleen erotische gevoelens bij als het een fijn manspersoon zou zijn en dat is het maar zelden het geval.........
Ga eens naar het masturbatietopic bij SEX, daar staan allemaal tips. Schroef de douchekop er eens af zodat je alleen een waterstraalslang overhoudt en dan kan je met je duim de felheid van de straal regelen en niet direct vol op je clit. dat doet pijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja weet niet? Vraag het m'n clitoris? Ik heb ook nooit hoofdpijn misschien daarom. Nee werkelijk geen idee. Of ik herken het niet
Daarom zei ik ook dat ik geen idee hadquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dáár komt m'n hoofdpijn vandaan.
Er is toch geen verband tussen hoofdpijn en klaarkomen?.
Hee mopski!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:51 schreef Greys het volgende:
Ha, stelletje viswijven![]()
Over vis gesproken, ik mis de sushi (en Co) nu al![]()
En het is hier een klerezooi omdat Heer G een avond en een nacht en een ochtend alleen thuis was
Ik zal eens kijken, thx iigquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga eens naar het masturbatietopic bij SEX, daar staan allemaal tips. Schroef de douchekop er eens af zodat je alleen een waterstraalslang overhoudt en dan kan je met je duim de felheid van de straal regelen en niet direct vol op je clit. dat doet pijn.
En je hebt haar niet eens een tupperwarebakje met sushi meegegeven?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
Ik eet vanavond de restjes en das geen straf!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |