banaan, sinaasappel, kiwi is wel lekker denk ik. Had je nou ook nog aardbei? Want aardbei ipv kiwi is denk ik ook deliciousquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
niemand met een smoothie tip? Dan ga ik zelf maar wat vogelen
Hey, ik gaf je een smoothie tip! Banaan, sinaasappelen en mango iig samen! Dat kan niet fout gaan. Evt nog een scheut yoghurt erdoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
niemand met een smoothie tip? Dan ga ik zelf maar wat vogelen
Wat dan, dat het wel jouw schuld wasquote:
Sorry maar dat gevoel kreeg ik welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zucht. Ga je nu weer alles op jezelf betrekken?
Dat wil ik niet horen, maar dat is waarschijnlijk wel zoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat dan, dat het wel jouw schuld was![]()
Jouw post kwam over alsof je bedoeld 'ik ben straks weg en dan is de kribbigheid ook weg'
Tuulk niet.quote:
quote:
Jij nasty trut, jij!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik bedoelde niks nasty hoor.Gewoon een onderwerp waar ik me pissig over maak.
chapeau eerste kutopmerkingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo heel raadselachtig hoorgewoon een mager typje dat even een kutopmerking plaatst
Aha, hier komt Miss_S weer tevoorschijn, ik was 'r al kwijtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo heel raadselachtig hoorgewoon een mager typje dat even een kutopmerking plaatst
Zoals ik al ooit eens heb gezegd ik heb nooit problemen met je gehad omdat je altijd eerlijk overkwamquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
chapeau eerste kutopmerking
ik weet het ik ben soms vaag
maar ik begrijp mezelf, dus snap het vage gedeelte vaak niet
dus dan gaat uitleggen ook vrij lastig
dat van dat fietsen was alleen maar van
gratis vervoer, gratis lichaamsbeweging.
ik bedoel als ik nu al kudt ben, dan ben ik wss nooit aardig.
Lammetje is al dood hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Goodbye het volgende:
Beetje shocking dit zeg!
Nietes!!!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
Ik wilde het net zeggen; wat is iedereen nasty vandaag !
doe lief
en wi fit is leuker dan fietsen.
God
Damnit!!
Ik heb het hopelijk (duidelijk) uitgelegdquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wil ik niet horen, maar dat is waarschijnlijk wel zo
Maar het spijt me hoe dan ook, ik heb volgens mij nu wel duidelijk gemaakt hoe de opmerking van PF op mij overkwam en daarom reageerde ik zo
Dat niet hoor, lamsvleesquote:
Ach moet toch zorgen dat MoBlo gelijk gaat krijgen over volgende week hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Aha, hier komt Miss_S weer tevoorschijn, ik was 'r al kwijt
Niet sorry zeggen, gewoon laten gaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wil ik niet horen, maar dat is waarschijnlijk wel zo
Maar het spijt me hoe dan ook, ik heb volgens mij nu wel duidelijk gemaakt hoe de opmerking van PF op mij overkwam en daarom reageerde ik zo
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zoals ik al ooit eens heb gezegd ik heb nooit problemen met je gehad omdat je altijd eerlijk overkwam
Als je zegt dat je het niet zo bedoelde dan geloof ik je en zal ik het in het vervolg gewoon negeren
Thanksquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet sorry zeggen, gewoon laten gaan.
Het is irritant als je het slachtoffertje gaat spelen: "Boehoeh, alles ligt aan mij!". Niet doen dus. Er hing al een kribbige sfeer, dus maak je niet druk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |