abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62127733
Ik ben hier gewoon om het goede voorbeeld te geven
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:07:56 #52
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62127770
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, die zijn alleen na twee jaar verroest. Ik heb een tweedehands Gazelle en die kostte me ¤ 125,00 maar die gaat nog wel minstens tien jaar mee...

Fietsen onder de vijftig euro zijn heus wel te krijgen. Let op advertenties die bij de supermarkt hangen / Marktplaats / de (rommel)markt.
absoluut! Aldi/Makro/bouwmarktfietsen zijn helemaal niks de beste karretjes voor naar t station zijn die uit de 70s toen alles nog van ijzer werd gemaakt
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:08:09 #53
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62127777
Ik doe allang niet meer aan goed geld voor fietsen uitgeven.
Hier in Utrecht verdwijnen ze sneller dan het licht. We staan nu al op 5 gestolen fietsen in 2 jr.
Ze worden hier met slot en al meegenomen en anders gestript
Ik heb nu een fiets gekocht van een sjunk, voor 15 euro en een half pakje sigaretten ( die moest ik betalen voor het slot )
Complete fiets, met achteruitraprem en dik slot van Axa.
Zolang ze mijn fietsen blijven jatten, blijf ik ze bij junkies kopen. Met een beetje mazzel kan ik dan ooit al mijn fietsen terugkopen
pi_62127805
Ik vind dat echt te triest voor woorden, SHE. Zo ben je medeschuldig aan het feit dat er zoveel fietsen gejat worden.
pi_62127810
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 13:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

PF'je! Doe eens aardig! .
Volgens mij is hij één bonk spieren hoor .
* herinnert zich Camel Trophy reclame van 100 jr geleden:* "Want in de jungle leer je elkaar pas echt kennen! De één is één bonk spieren, de ander puur brein...!"
Wat zou kaasplankje zijn?
pi_62127851
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:08 schreef SHE het volgende:
Ik doe allang niet meer aan goed geld voor fietsen uitgeven.
Hier in Utrecht verdwijnen ze sneller dan het licht. We staan nu al op 5 gestolen fietsen in 2 jr.
Ze worden hier met slot en al meegenomen en anders gestript
Ik heb nu een fiets gekocht van een sjunk, voor 15 euro en een half pakje sigaretten ( die moest ik betalen voor het slot )
Complete fiets, met achteruitraprem en dik slot van Axa.
Zolang ze mijn fietsen blijven jatten, blijf ik ze bij junkies kopen. Met een beetje mazzel kan ik dan ooit al mijn fietsen terugkopen
Kijk dat zoek ik! Alleen kut dat het iemand anders fiets is In Utreg had ik ook een fiets maar die heeft m'n vader stuk gemaakt Nu ben ik daar toch niet meer zo vaak dus is het niet echt meer noodzakelijk of zo..
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:12:46 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62127852
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat echt te triest voor woorden, SHE. Zo ben je medeschuldig aan het feit dat er zoveel fietsen gejat worden.
Dikke lul en drie bier!
Ik ga me daar even leuke fietsen kopen om vervolgens het jatten te faciliteren.
Nee hoor, ik koop gewoon mijn eigen fietsen terug.
Ik ben helemaal niet medeschuldig. Ik heb voor mijn eigen fietsen betaald, de dief is de enige die dat niet doet.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:18:42 #58
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62127918
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:12 schreef SHE het volgende:

[..]

Dikke lul en drie bier!
Ik ga me daar even leuke fietsen kopen om vervolgens het jatten te faciliteren.
Nee hoor, ik koop gewoon mijn eigen fietsen terug.
Ik ben helemaal niet medeschuldig. Ik heb voor mijn eigen fietsen betaald, de dief is de enige die dat niet doet.
Duh, je houd het systeem wel in stand zo, er zijn maar een handjevol junks die fietsen jatten in dat dorp van je Beter doe je net alsof je een fiets wil kopen, en dan vermoord je gewoon de junk
pi_62127922
Absoluut niet met je eens. Heling is niet voor niets strafbaar. Degene die gestolen fietsen koopt is in mijn ogen net zo erg als degene die de fiets jat.

Mijn weegschaal doet het volgens mij niet meer helemaal goed. Elke keer dat ik erop stap, geeft 'ie iets anders aan. Het ligt wel bij elkaar in de buurt, dus zal wel ongeveer kloppen. Als ik uitga van het gemiddelde van de metingen, ben ik een kilo lichter dan bij de vorige weging.

Maar ff nieuwe weegschaal aanschaffen. Voor Jan Lul nieuwe batterijen (tien euro voor twee stuks!) gekocht.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:20:32 #60
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62127947
M'n zus haar fiets was een keer gejat, kocht ze een nieuwe ging ik die ook met haar een kleurtje geven... zei ze: "ja, nu herken ik hem meteen... hij wordt echt niet gejat". Een week later was dat ding ook weg.
Zelf is er nog nooit een fiets van mij gejat, ik heb als ik de stad in ga wel altijd 2 sloten en woon ik in Leeuwarden dus hier zal het wel meevallen

Trouwens, een keer is wel een fiets gejat door de gemeente.... Ik had hem met een ketting vastgemaakt aan dat bord waarop staat: "hier niet aan vastmaken" bij het station. Op de terugweg zei ik nog tegen een vriend van me, "ik hoop dat dat ding gejat is, dan hoef ik niet naar huis te fietsen". Een week later ging ik bij zo'n gemeentedepot kijken... het slot was nog dicht dus ik kon hem gewoon openmaken, moest wel 18 euro betalen
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:21:18 #61
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62127962
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:10 schreef Laureline het volgende:

[..]

* herinnert zich Camel Trophy reclame van 100 jr geleden:* "Want in de jungle leer je elkaar pas echt kennen! De één is één bonk spieren, de ander puur brein...!"
Wat zou kaasplankje zijn?
Duh geen Einstein
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:21:21 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62127963
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Ja, het is lullig, maar zo werkt dat nou eenmaal in De Grote Stad.
Dan kun je wel principieel gaan doen, maar daar schiet je geen sodemieter mee op. Survival of the fittest!
Niet meer actief op Fok!
pi_62127965
Dus. Mijn vriend komt thuis met een gegrilde kip van de poelier (voor morgen).

Hoe maak ik zo'n ding in hemelsnaam klaar en is het wel een beetje slankproof? Advies gevraagd!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62128009
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan kun je wel principieel gaan doen, maar daar schiet je geen sodemieter mee op. Survival of the fittest!
Flikker toch op. Daar kan ik me echt heel erg kwaad om maken. Ik woon ook in "De Grote Stad". Mijn fiets is nog nooit gejat gelukkig, maar als dat wel gebeurt, ga ik gewoon naar een fietshandel en koop ik een tweedehands fiets. Je zult mij nooit en te nimmer een fiets zien kopen bij een junk.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:24:26 #65
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62128014
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:18 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Duh, je houd het systeem wel in stand zo, er zijn maar een handjevol junks die fietsen jatten in dat dorp van je Beter doe je net alsof je een fiets wil kopen, en dan vermoord je gewoon de junk
Sure, want fietsen worden alleen voor de verkoop gejat
Die worden gejat door dronken studenten, door mensen die hun eigen fiets kwijt zijn, door opgeschoten jeugd en zelfs door zogenaamde brave huisvaders.
Als jij denkt dat je het systeem onderuit haalt door niet meer van junks te kopen, dan gaat er iets niet goed in je beredenering
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:25:09 #66
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62128026
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En zo is het maar net
pi_62128030
Ik heb een keer een fiets geleend van een vriendin, om thuis te komen, en ze vertelde me dat die fiets door een vriend van hun ooit bij een junk gekocht was. Dát vond ik al erg. Ik was continu bang dat iemand die fiets (een totaal wrak) zou herkennen als de zijne. Gestolen goed gedijt niet...
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:27:04 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62128054
Je gaat zeker en vast naar de hemel Ise !
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:28:25 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62128072
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:24 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Flikker toch op. Daar kan ik me echt heel erg kwaad om maken. Ik woon ook in "De Grote Stad". Mijn fiets is nog nooit gejat gelukkig, maar als dat wel gebeurt, ga ik gewoon naar een fietshandel en koop ik een tweedehands fiets. Je zult mij nooit en te nimmer een fiets zien kopen bij een junk.
Flikker zelf op .

Mijn fiets is ook gejat en ik koop ook braaf een nieuwe, hoor . Maar das meer omdat ik last zou krijgen van m'n geweten als ik een fiets zou stelen / bang zou zijn dat de rechtmatige eigenaar z'n fiets zou herkennen en achter mij aan zou komen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:30:08 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62128103
En oh ja, jouw fiets is nog nooit gejat. Als je, zoals SHE, 5 fietsen kwijt raakt in 2 jaar piep je wel anders .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:30:14 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62128104
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Sure, want fietsen worden alleen voor de verkoop gejat
Die worden gejat door dronken studenten, door mensen die hun eigen fiets kwijt zijn, door opgeschoten jeugd en zelfs door zogenaamde brave huisvaders.
Als jij denkt dat je het systeem onderuit haalt door niet meer van junks te kopen, dan gaat er iets niet goed in je beredenering
Mijn beredenering is zo slecht nog niet, want die dronken studenten, door mensen die hun eigen fiets kwijt zijn, opgeschoten jeugd en zogenaamde brave huisvaders hadden geen fiets gejat als die er nog gestaan had. Jou drugsverslaafde fietsenleverancier staat aan het begin van deze misdaadspiraal
pi_62128113
Joehoe, tsjek mijn geheel ontopic vraag eens
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Goodbye het volgende:
Dus. Mijn vriend komt thuis met een gegrilde kip van de poelier (voor morgen).

Hoe maak ik zo'n ding in hemelsnaam klaar en is het wel een beetje slankproof? Advies gevraagd!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:31:43 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62128129
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]

Boeien of het slankproof is, alsof het leven alleen maar daar om draait . Ik heb vorige week ook drie gegrilde kippenpoten naar binnen gewerkt .

Wij eten pancakes .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:32:00 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62128131
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]

Ehm..een gegrilde kip is al klaar
Die moet je opwarmen.