absoluut!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, die zijn alleen na twee jaar verroest. Ik heb een tweedehands Gazelle en die kostte me ¤ 125,00 maar die gaat nog wel minstens tien jaar mee...
Fietsen onder de vijftig euro zijn heus wel te krijgen. Let op advertenties die bij de supermarkt hangen / Marktplaats / de (rommel)markt.
* herinnert zich Camel Trophy reclame van 100 jr geleden:* "Want in de jungle leer je elkaar pas echt kennen! De één is één bonk spieren, de ander puur brein...!"quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF'je! Doe eens aardig!.
Volgens mij is hij één bonk spieren hoor.
Kijk dat zoek ik! Alleen kut dat het iemand anders fiets isquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:08 schreef SHE het volgende:
Ik doe allang niet meer aan goed geld voor fietsen uitgeven.
Hier in Utrecht verdwijnen ze sneller dan het licht. We staan nu al op 5 gestolen fietsen in 2 jr.
Ze worden hier met slot en al meegenomen en anders gestript![]()
Ik heb nu een fiets gekocht van een sjunk, voor 15 euro en een half pakje sigaretten ( die moest ik betalen voor het slot )
Complete fiets, met achteruitraprem en dik slot van Axa.
Zolang ze mijn fietsen blijven jatten, blijf ik ze bij junkies kopen. Met een beetje mazzel kan ik dan ooit al mijn fietsen terugkopen
Dikke lul en drie bier!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat echt te triest voor woorden, SHE.Zo ben je medeschuldig aan het feit dat er zoveel fietsen gejat worden.
Duh, je houd het systeem wel in stand zo, er zijn maar een handjevol junks die fietsen jatten in dat dorp van jequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Dikke lul en drie bier!
Ik ga me daar even leuke fietsen kopen om vervolgens het jatten te faciliteren.
Nee hoor, ik koop gewoon mijn eigen fietsen terug.
Ik ben helemaal niet medeschuldig. Ik heb voor mijn eigen fietsen betaald, de dief is de enige die dat niet doet.
Duh geen Einsteinquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
* herinnert zich Camel Trophy reclame van 100 jr geleden:* "Want in de jungle leer je elkaar pas echt kennen! De één is één bonk spieren, de ander puur brein...!"![]()
Wat zou kaasplankje zijn?
Ja, het is lullig, maar zo werkt dat nou eenmaal in De Grote Stad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat echt te triest voor woorden, SHE.Zo ben je medeschuldig aan het feit dat er zoveel fietsen gejat worden.
Flikker toch op. Daar kan ik me echt heel erg kwaad om maken. Ik woon ook in "De Grote Stad". Mijn fiets is nog nooit gejat gelukkig, maar als dat wel gebeurt, ga ik gewoon naar een fietshandel en koop ik een tweedehands fiets. Je zult mij nooit en te nimmer een fiets zien kopen bij een junk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het is lullig, maar zo werkt dat nou eenmaal in De Grote Stad.
Dan kun je wel principieel gaan doen, maar daar schiet je geen sodemieter mee op. Survival of the fittest!
Sure, want fietsen worden alleen voor de verkoop gejatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duh, je houd het systeem wel in stand zo, er zijn maar een handjevol junks die fietsen jatten in dat dorp van jeBeter doe je net alsof je een fiets wil kopen, en dan vermoord je gewoon de junk
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het is lullig, maar zo werkt dat nou eenmaal in De Grote Stad.
Dan kun je wel principieel gaan doen, maar daar schiet je geen sodemieter mee op. Survival of the fittest!
Flikker zelf opquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Flikker toch op. Daar kan ik me echt heel erg kwaad om maken. Ik woon ook in "De Grote Stad". Mijn fiets is nog nooit gejat gelukkig, maar als dat wel gebeurt, ga ik gewoon naar een fietshandel en koop ik een tweedehands fiets. Je zult mij nooit en te nimmer een fiets zien kopen bij een junk.
Mijn beredenering is zo slecht nog niet, want die dronken studenten, door mensen die hun eigen fiets kwijt zijn, opgeschoten jeugd en zogenaamde brave huisvaders hadden geen fiets gejat als die er nog gestaan had. Jou drugsverslaafde fietsenleverancier staat aan het begin van deze misdaadspiraalquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Sure, want fietsen worden alleen voor de verkoop gejat
Die worden gejat door dronken studenten, door mensen die hun eigen fiets kwijt zijn, door opgeschoten jeugd en zelfs door zogenaamde brave huisvaders.
Als jij denkt dat je het systeem onderuit haalt door niet meer van junks te kopen, dan gaat er iets niet goed in je beredenering
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:21 schreef Goodbye het volgende:
Dus. Mijn vriend komt thuis met een gegrilde kip van de poelier (voor morgen).
![]()
![]()
![]()
Hoe maak ik zo'n ding in hemelsnaam klaar en is het wel een beetje slankproof?Advies gevraagd!
Boeien of het slankproof is, alsof het leven alleen maar daar om draaitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe, tsjek mijn geheel ontopic vraag eens![]()
[..]
Ehm..een gegrilde kip is al klaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe, tsjek mijn geheel ontopic vraag eens![]()
[..]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ehm..een gegrilde kip is al klaar
Die moet je opwarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |